Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett
  • deleted-61307

  • Mesaje scrise: 750
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Cauta pe aici pe forum, cauta la dezmembrari, cauta in "publicitate" la cei ce dezmembreaza masini vechi...cu siguranta vei gasi. Cauta si pe 4tu...
Skip ads

  • constantin87

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2011

  • Mesaj Privat
buna!azi am patit alta,m-a lasat bobina de inductie zic eu cel putin...m-am dus la o vulcanizare sa imi schimb cauciucurile,cand sa plec a dat sa porneasca si a murit.....nu da scanteie deloc nici la delcou dar nici la bobina,am pus o bujie in fisa de la bobina am dat la automat pauza,din bobina nu pleaca curent in delcou,am luat alta fisa de la delcou am zis poate e dusa aia...nimic...am luat un fir si am legat un capat cu plusul din mufa de la bobina care vine de la contact si un capat l-am pus la plusul de pe baterie asta in caz ca era de la contact....(m-a invatat cineva)nici asa nu a pornit,cu un bec am verificat daca imi vine curent in bobina,si ajunge curentul pana acolo dar nu pleaca mai departe....eu cred ca aia e dusa,faza e ca nu mi-a mai facut figuri,ce observam eu ciudat la ea,la turometru,de exemplu,eram in mers sa zicem la 2000 ture si deodata se zbatea asa scurt pt o sec..dar nu mi-a murit niciodata motorul in mers cum am patit la delcou de altfel....la ala imi murea motorul inmers,ma smuncea......cand dadea scanteie cand nu....eu m-am uitat acum pe net si am gasit o bobina de opel astra f/vectra a....e la 35 ron si 10 lei transportul,se potriveste?la model e identica....arata exact la fel...ar putea fi alta cauza?multumesc...
  • constantin87

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2011

  • Mesaj Privat
nu ma ajuta nimeni?
  • constantin87

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2011

  • Mesaj Privat
mi-a dat cineva o bobina degeaba..dar arata asa
fata de a mea care arata asa......ala a spus sa leg firele plus la plus si minus la minus si o sa mearga....doar ca imi trebuie o fisa speciala pentru bobina asta ....sa mearga oare?
Skip ads

  • gmc78

  • Mesaje scrise: 492
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Kadett 1986 13s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Merge. Am pus la cineva bobina de Dacia 1300 si a mers. Nu vad de ce nu ar merge cu asta. Trebuie doar sa respecti legaturile la fire
  • astraopel

  • Mesaje scrise: 275
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2011

  • Mesaj Privat
am eu o bobina d-asta ca a ta de kadet.
  • constantin87

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2011

  • Mesaj Privat
este de pe un model mai vechi cred,kadett D.eu am mai multe fire in mufa aia dar de surubul notat cu + o sa leg plusul de la contact si plusul de la delcou si pe celalalt o sa leg minusul de la delcou si mai am 2 fire mai subtiri care alea am un pic de dubii cu ele.....vin in mufa partea de jos.....dar asta normal trebuie sa aibe un sistep de prindere sa faca si masa,nu?da le analizez bine si apoi le leg.imi trebuie o fisa speciala sau merge si cu una normala ca e diferit asta acolo in bot ala era ascutit pe cand la asta intra in el....
  • constantin87

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2011

  • Mesaj Privat
alea 2 fire mai subtiri vin de la electromotor parca zic eu,are vreo legatura sau vb aiurea?ca in delcou nu se duc..asta e ce imi amintesc acum ca nu sunt in localitate langa masina si am niste poze cu delcoul dar firele alea nu ajung in delcou ci doar in mufa care e la bobina de inductie...
Skip ads

  • gmc78

  • Mesaje scrise: 492
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Kadett 1986 13s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2007

  • Mesaj Privat


In poza ai firele de la bobina originala. Ce este la (+) se leaga intre ele si la (+) pe bobina noua, iar ce este la (-) se leaga intre ele si la (-) pe bobina noua. Tot ce e acum la (+) ramine si in continuare la (+) si ce e la (-) ramine la (-).
Fisa poate fi orice fisa care ajunge sa faca contact in bobina.
  • constantin87

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2011

  • Mesaj Privat
aha,ok,asa o sa fac...multumesc.sa mearga acum si sa nu fie de la altceva desi nu cred....ca am masurat vine curent pana in bobina dar de acolo pauza.....daca merge ii fac eu un sistem de prindere si o prind tot asa de caroserie....multumesc inca o data
  • constantin87

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2011

  • Mesaj Privat
GMC 78,mi s-a dus termocupla cred si nu imi mai porneste automat ventilatorul,l-am facut eu pe direct dar ma incomodeaza...astazi mi-a dat cineva o termocupla a spus ca e buna e de pe un kadett data jos si era functionala...cand ma duc acasa am sa o pun dar curiozitatea mea este ca are acolo ceva asa ca un releu care duce la baterie un fir si la ventilator sunt mai multe si din releul ala se alimenteaza termocupla..nu poate fi aia dus releul ala de ex?cum as putea sa verific?multumesc inca o data de rabdare si intelegere...fara voi as fi mort...chiar am mai ivatat asa unele....
  • gmc78

  • Mesaje scrise: 492
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Kadett 1986 13s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Nu stiu ce releu este acolo. In mod normal nu ar trebui sa fie. La ventilator vine un plus care e trecut prin contact si al 2-lea fir de la ventilator prin termocupla se pune la masa . Daca releul tau este intercalat pe unul din aceste fire, si este defect nu mai functioneaza ventilatorul. Il poti verifica punind firele pe direct sau desfacind releul si cu mina apasi contactul mobil de la releu pina atinge pe contactul fix si se inchide circuitul. Presupun ca e un releu de protectie care preia sarcina. Pune niste poze cu el si cu legaturile lui , poate imi dau seama ce este cu el.
Skip ads

  • constantin87

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2011

  • Mesaj Privat
astazi cand ajung la masina o sa fac poze cu releul ala...
  • constantin87

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2011

  • Mesaj Privat
uite si poza cu releul...
si asa am legat bobina asta care am primit-o dar tot nu merge,a dat un pic scanteie si apoi pauza....e oare posibil sa se fi dus aprinderea aia electronica?.toate care erau la plus inclusiv +care vine de la contact le-am legat impreuna la + de pe bobina asta si ce era la -,am legat impreuna si la - asta!!!!dar degeaba....dupa cum am spus a dat un pic scanteie si la fisa centrala de la bobina la delcou cat si la delcou a dat..cred ca nu se potriveste asta si nu da cum trebuie....
  • constantin87

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2011

  • Mesaj Privat
ceva nu este ok,ori nu am legat bine ori e dusa aprinderea aia electronica..eu ce am gasit la plus le-am impreunat si am legat la plus in bobina asta si la minus la fel....la + are 1 fir de la delco,1 de la contact cred si unul vine din aprinderea aia electronica iar la - unul din delco si celalalt tot asa din aprinderea electronica si nu stiu daca e ok sa le leg impreuna...
  • gmc78

  • Mesaje scrise: 492
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Kadett 1986 13s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Daca ai legat ce era la (+) pe bobina veche la (+) si pe cea noua, si ce era la (-) pe bobina veche la (-) pe cea noua, trebuia sa functioaneze. Legat de modulul de aprindere arunca o privire aici https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=90718
Releul de la termocupla este o improvizatie facuta de cineva. Incearca sa refaci instalatia cum era originala. Un (+) trecut prin contact la ventilator, un (-) la termocupla si un fir intre pinii ramasi liberi la termocupla si ventilator.
  • constantin87

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2011

  • Mesaj Privat
cand am spus aprinderea electronica,ma refeream la placuta aia electronica,ca un calculator,aflata in spatele srvofranei,cu mufe si 2 fire de la mufa din bobina de inductie ajung acolo......ieri cand am legat firele a venit cineva si a masurat si a spus ca ii da ca si cum as avea plus pe ambele si pe minus si pe plus....avea o lampa de 12v.
  • constantin87

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2011

  • Mesaj Privat
nu ma mai ajuta nimeni?
  • constantin87

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2011

  • Mesaj Privat
cureaua de distributie era varza e sarita de la punct,nu e de la bobina....la modelul meu nu este rola intinzatoare?inafara de pompa de apa nu am vazut nimic...decat fulia de jos si fulia de sus pe care vine cureaua...am dat comanda de simeringuri daca tot umblu acolo..si de curea,dar nu stiu ce sa fac sa cumpar si pompa de apa sau sa o las pe asta veche?cum ma sfatuiti?stiu ca recomandat este sa schimb si pompa dar e cam greu cu banii...
  • astraopel

  • Mesaje scrise: 275
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Hai sa te invat cum sa schimbi orice piesa de pe masina profilactic astfel vei castiga bani .
Intotdeauna cand iti pui problema daca sa schimbi sau sa repari ceva te sfatuiesc sa o faci inainte de a ajunge in stare deplorabila, in felul urmator:te uiti la piesa existenta/montata sau demontezi dupa caz,Pt a observa daca a mai fost schimbata sau este originala.Daca este originala intreaba-te cand a fost facuta masina...raspunsul iti aduce decizia.Daca a mai fost schimbata gandeste-te cand ai cumparat masina si pune o marja de eroare de 3 ani la ce te-a aburit fostul proprietar ,daca nu ai cumparat-o de la un neamt si nu are carte service reala.Restul discutiilor pe aceast subiect sint fara rost.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR