Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • cosmin65397

  • Mesaje scrise: 217
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2012

  • Mesaj Privat
@klod, din ce ai gasit pe acest site din italia acel kit ar fi super, nu ma intereseaza ca motorul sa aibe performante ridicate ci doar o alternativa mai buna in schimbul filtrului de particule despre care toti stim ca e o mare porcarie si afecteaza in timp anumite componente ale motorului, gen egr turbo...Din ce am citit si inteles de site dispozitivele astea sunt un fel de emulatoare,probabil care pacalesc ecu fara erori si care inbunatatesc consumu...nu prea stiu italiana dar cam asta se intelege.Cred ca e o solutie buna alternativa asta in cazul meu,numai ca momentan nu am cum sa umblu la masina ca e in garantie dar sigur filtru de particule o sa-l dau afara,ramane de vazut cu mecanicii poate ma vor putea ajuta baietii de la EDS in cazul in care iau un kit de la astia din italia.
Skip ads

  • cosmin65397

  • Mesaje scrise: 217
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Salut baieti! Revin cu niste amanunte legat de regenerarea filtrului de particule,am mai citit pe aici pe forum cate-ceva cum ca aceasta regenerare s-ar face in jurul a 800-1000km parcursi ...in fine ,dupa o saptamana de mers zilnic in bucuresti aproximativ 100 km (cam atat ar fi distanta parcursa toata saptamana) ajung in parcare si incepe regenerarea ,asta s-a intamplat exact vineri pe 25,astazi am avut un drum pe la Giurgiu,am mers mai turat cu ea sa se mai curete,masina a mers bine,ajuns in parcare incepe iar sa faca regenerare Shocked in ambele cazuri am tinut motoru turat in gol la 2000 ture ,ce vreau sa va intreb este faptul ca e ceva normal ca aceste regenerari sa se faca la un interval mai scurt de km,sau in functie de ce incepe aceasta regenerare? intreb lucrurile astea pt ca opelul vechi nu avea filtru de particule si nu am avut nici-o problema la ea majora,dar chestia asta numita filtru de particule incepe sa ma streseze grav si nu stiu multe detalii legate de fenomenu asta....Ma gandesc ca e ceva normal sa isi faca autocuratarea asta ,motorina e proasta,circuli in oras,distante mai scurte,dar mi se pare prea putin ,in cazul meu,ca dupa 200km sa-si faca regenerarea mai ales ca masina e si noua....
Poate ma mai luminati si voi din experienta voastra....
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
@cosmin65397 Din ce am constatat eu regenerarea începe în jurul a 400-500 km fãcuþi în oraº, dar si de calitatea motorinei si regimul de turatii, în cazul tãu cred cã nu ai finalizat regenerarea si din aceastã cauza dupã doar 200 km s-a reinitiat. Ce îþi mai pot spune este cã în ultimii 2500km fãcuþi extraurban, eu nu am mai prind niciodatã regenerarea Wink
  • cosmin65397

  • Mesaje scrise: 217
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Regimul de turatii mai ales in oras cred ca l-am mai spus,motor rece pana in 2500 ture ,la cald 3000, treptele de viteza maxim a 3-a .Cand am observat ca-si face regenerarea am tinut-o turata fix la 2000 de ture,asta mi s-a intamplat in parcare dar am tinut-o turata pana si-a revenit consumul pana la 0.4/0.5,probabil ca la mersu in gol si turata la aceste ture nu se curata ca si cum s-ar curata in mers si pe distante lungi si de aici poate sa-si faca mai des procesu....
Skip ads

  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
De unde alimentezi si cu ce sortiment?
  • cosmin65397

  • Mesaje scrise: 217
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Motorina cu care alimentez e numai de la Petrom cea normala.
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Schimbã motorinã cu alto55 de rompetrol sau cu evodiesel de la mol si o sã vezi schimbarea dupã un plin
  • Neacsu Ionut

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Salut,
Am si eu o problema cu Astra J 1.7 CDTI 125 CP, motor A1.7DTR, cand o pornesc, sta la relanti la 750 timp de maxim un minut, doua si apoi se tureaza usor si ajunge la 1150 si sta asa pana ajunge la 90 de grade dar doar daca merg cu ea coboara la 750 daca o tin pornita pe loc fara sa merg cu ea chiar daca ajunge la 90 grade tot nu scade pana nu plec cu ea! Credeti ca ma poate ajuta cineva cu un sfat ceva? Va multumesc!
Skip ads

  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
@Neacsu Ionut
ti-am raspuns in celalat topic, si nu mai posta aceeasi problema sau intrebare in mai multe locuri
  • konstantin9

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mar 2013

  • Mesaj Privat
salutare! am testat motorina de la mol ,omv,rompetrol,petrom si lukoil atat cea aditivata cat si cea neaditivata!dupa parerea mea omv este pe primul loc urmat de mol si imediat rompetrol.voi cum considerati?
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
eu folosesc exclusiv mol evodiesel, pentru ca nu am nici o statie omv in oras asa ca pun pe primul loc mol
  • soferul

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Detin de aproape 2 saptamani astra j 1,7 125cp cdti.
Motorina bag de la Lukoil.
Consumul este doar pentru Bucuresti, neavand okazia sa o testez in afara lui.
http://imageshack.us/photo/.../05282013495.jpg/
http://imageshack.us/photo/.../05282013497.jpg/

Cu aer conditionat 7%
Fara aer consitionat 5%
Viteza medie 25-30km/h, viteza maxima 60km/h adica viteza regulamentara.
Skip ads

  • cosmin65397

  • Mesaje scrise: 217
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2012

  • Mesaj Privat
@soferul.La consumul care il ai in oras cred ca mergi subturat de scoti 5%,am aceeasi masina, aceeasi motorizare si sub 7.2 in oras si fara AC nu am reusit dar nici nu ma strofoc sa scada mai mult pt ca mi se pare ok,in afara orasului am scos 5.2 un drum dus intors catre Giurgiu.
Toate bune!
  • alex.panciu

  • Mesaje scrise: 197
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 Z30DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2011

  • Mesaj Privat
exact cosmin65397 acelasi consum il am si eu.....
  • soferul

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2008

  • Mesaj Privat
cosmin65397 a scris:@soferul.La consumul care il ai in oras cred ca mergi subturat de scoti 5%,am aceeasi masina, aceeasi motorizare si sub 7.2 in oras si fara AC nu am reusit dar nici nu ma strofoc sa scada mai mult pt ca mi se pare ok,in afara orasului am scos 5.2 un drum dus intors catre Giurgiu.
Toate bune!


Schimb pe la 2500 de ture. Nu merg nicioadata subturat. Prin oras nu am putut schimba mai mult de treapta a 3-ia de viteze. Ce-i drept nu merg sportiv. Pentru a junge la 2500 de ture nu o accelerez instant, incet babeste ca nu pierd niciun tren. In Bucuresti ma intereseaza consumul nu viteza.
  • dohc
  • **
  • 56 mesaje
  • din 15 Mai 2010
  • Astra 2010 A1,7 DTR
  • Bucuresti
  • dohc

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A1,7 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor,

De curand am inceput sa folosesc masina des si am facut toate incercarile pentru a merge cu un consum mic si fara sa subturez motorul ( si fara regenerari ). De aprox 800 km merg cu masina constant 2500 de rpm si schimb in 3500 ( nu chiar acolo intre 3000 si 3500 mai este o linie neagra pe acolo ) si consumul in primii 250 km cu motorina evo-mol in aceasi zi ( la Opel nu ai trip 1 si trip 2 ca la vw face media pe total plin/rezervor ) am avut 4,3. Ieri am plecat la Bucuresti-Buzau-Bucuresti-Brasov in aceeasi zi si cu serpentine 4,8 pe DN1 cu 70 in localitati si cu 95-105 km/h in afara, 66,7km/h media vitezei pe ruta de mai sus ( folosit in loc. trepta 3 si treapta 4 in afara pt vitezele de mai sus. masina mi se pare ca are o cutie prost etajata pt k trepta a 5-a nu este economica deoarece treb sa o folos la viteze foarte mari a 6- nici nu se justifica in Romania pt k nu avem autoband-no limit. acuma nu vreau sa intru in polemica cu etajarea cutiei ci cred ca mai bine zis motorul cred ca este setat prost fiidca cuplul este obtinut la peste 2000 de rpm. )
Va tin la curent daca acest mod de conducere nu va mai cauza regenerari, asta deoarece Bucuresti-Brasov , Brasov-Bucuresti la intorcere tot timpul se activa regenerarea pana sa intru in Bucuresti si atunci mergeam pe 2000-2300 rpm si schimbam pana in 3000 rpm.

Va salut si numai bine va doresc si multi km fara probleme!
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
@dohc
acelasi stil de condus de il descrii tu il am eu de cand am masina, in ultimii 3000km eu nu am mai prins nici o regenerare, deoarece aceasta se face automat cand depasesti constant viteza de 100km/h si filtrul este incarcat peste 60% daca imi aduc aminte bine ce scria in tis..Very Happy, referitor la cutia de viteze are treptele foarte lungi in special 3 si 4 si eu pe astea le folosesc 5&6 foarte rar daca prind o bucata de drum bun sa urc cu masina la peste 130+

Drumuri bune Wink
  • dohc
  • **
  • 56 mesaje
  • din 15 Mai 2010
  • Astra 2010 A1,7 DTR
  • Bucuresti
  • dohc

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A1,7 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2010

  • Mesaj Privat
@lucio, salut!

La tine si la altii cu motoare cdti se aude acel compresor de AC si cum se manifesta?
A inceput si la mine, dar parca se transmite in ecou si pe volan vibratia de la AC. Si am mai observat ceva, cand nu este AC-ul activat merg si opresc la un semafor de exemplu, turometrul baleiaza foarte putin in niste mici oscilatii si m-am gandit ca are legatura cu acel compresor, iar cateodata ce-i drept foarte rar cand iau piciorul dupa acceleratie si masina s-a oprit iar acul a coborat la turatia de ralanti, sta un pic si miscarea de rotatie a motorului diesel care este normala cu niste mici trepidatii, da o smucitura urmata de un varf de turatie forte foate mic si in consumul instant se vede la zecimale ''sutu" respectiv.

Legat de discutia de mai sus cu regenerarile ele mai apar da ca si timp dureaza mai putin probabil de aceea " nu le mai prinzi'' am am observat azi cand am coborat muntii am mers ok pana la podul de pe centura Ploiestiului unde se lucreaza la ultimul pod inspre Brasov si se merge pe un sens am stat oprit de 2 ori cate 10 min si dupa aceia am mers normal pana iesi pe DN 1 inspre Buc. ( nu am mers pe A2 pt consum si merg 15 km in pus ) a treb cele 3 localit sa le merg 70-80 km/h cu tr.3 2500-2700 rpm. si cand incep sa-i dau tare inspre 100-110 km/h in tr.iv si f. putin tr. v ca treb. dupa ce ''o bagi'' sa o si ''scoti'' ca intri in alta localitate vad 11% in 2500 rpm am dat rpd talpa ''cu morcov'' in 80 km/h tr. 3 aproape de 3000 si in nici 5 min. a scazut consumul.
Tot azi ajung acasa 5,4 % consum mediu am alimentat tot de la mol si pe conumul cu 3 simpla am avut 6,7 cam mare abaterea !
Sun curios sa vad cum o sa fie cu plinul asta (numai evo bag ) cum o sa fie o sa fac A2 de si si A3 ( apropo avem si A4 la mare stiati ? - suntem dati draq Smile ), am impresia ca exista diferenta de calit combustibilului intre statii ( alimerntez mol buc A2 si Brasov la intrare in oras-statii f. circulate ), ca acel consum din postul de sus mai vechi a fost facut cu motorina din Buc. si cu f. putine regenerari.

Am facut revizia 3 ani si 18500 km = 746 Ron Radacini Brasov cu totul original + filtru motorina si test amortizoare gratis = ok Smile dar surpriza am scapat de zgomote ''au strans tijele'' Smile . Au spus ca nu pot da OK pt remedieri de genul banda izolier si distantiere pe placute => cine garanteaza eficienta la amortizare si franare in caz de ''Doamne feri'' . Nu se poate activa functia confort la geamuri cica nu le permite softul....

Scuze k am fost asa de lung dar nu-mi permite timpul sa scriu mai des!
Salutari la toti!
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Salutare, compresorul de ac la mine stã activ de primãvara pânã toamna, ºi nu am auzit vreun zgomot produs de el, doar cã acum când temperatura exterioarã este 30+ în relanti stã aproape în 1000 ºi cum ai observat ºi tu creste scade turatia în relanti(s-a mai discutat în topicul general cã sunt trei praguri de turatie în funcþie de consumatorii electrici)

când i-ai dat tare cum zici tu 100-110km/h, a intrat automat regenerarea pentru cã aveai dfp încãrcat la 80%

mi se pare diferenþa destul de mare la calcul ºi cred cã ai omis cantitatea de motorinã de o aveai în rezervor Smile
  • prodesign87

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Salutare. Eu am dieselul de 1.7 110hp si de curand mi-au aparut urmatoarele semne in bord
http://img22.imageshack.us/img22/1115/smdl.jpg
Masina functioneaza in paramerti normali... motorul merge rotund, trage la fel de bine ca inainte..
Aveti idee ce poate fi?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Chestionar

ce consum mediu ai cu aceasta motorizare
4-5% 7%
5-6% 21%
6-7% 35%
7-8% 25%
altul 10%
166 voturi

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR