GHIUR
- Mesaje scrise: 98
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2010 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2014
- Mesaj Privat
Salut, dupa tot felul de cautari turbina, furtune vacum, EGR, clapeta acceleratie, debitmetru....am reusit sa-mi remediez defectiunea prin simpla inlocuire a regulatorului de pe pompa de inalta(SCV). Sa va povestesc cum mi-am dat seama de defect....in prima faza mi-a crescut consumul instantaneu de la 0.5 la 0.8-0.9, dupa care a inceputsa sa fluctueze relanti-ul....si intr-o seara l-am demontat, iar pistonasul avea uzura pe o parte.....l-am montat in alta pozitie....am mers cateva zile cu el si asa mi-am dat seama ca el e problema. Mentionez ca acest regulator l-am schimbat acum un an si am facut in jur de 15000-17000 de km si nu ma gandeam ca el ar fi defectul. Acum am facut cu regulatorul nou in jur de 1200 km si pot sa spun ca merge perfect. Consumul instantaneu a scazut la 0.4-0.5 si am reusit sa am un consum mediu de 5.6. Va dau un sfat....nu va mai luati dupa tot felul de meseriasi....si nu tot ce gasiti prin aceste discutii sunt sfaturi bune de urmat. Drumuri bune.
- Daniel
- ****
- 2,832 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,832
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- lucio85
- OP
- 4,965 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,965
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
- florake
- **
- 134 mesaje
- din 19 Oct 2014
- Astra 2011
- Bucuresti
florake
- Mesaje scrise: 134
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2014
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,832 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,832
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
GHIUR
- Mesaje scrise: 98
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2010 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2014
- Mesaj Privat
- Fireking
- **
- 293 mesaje
- din 09 Nov 2010
- Astra 2011 A17CDTI
- Bucuresti
Fireking
- Mesaje scrise: 293
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A17CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2010
- Mesaj Privat
GHIUR
- Mesaje scrise: 98
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2010 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2014
- Mesaj Privat
- Fireking
- **
- 293 mesaje
- din 09 Nov 2010
- Astra 2011 A17CDTI
- Bucuresti
Fireking
- Mesaje scrise: 293
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A17CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2010
- Mesaj Privat
GHIUR
- Mesaje scrise: 98
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2010 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2014
- Mesaj Privat
- Fireking
- **
- 293 mesaje
- din 09 Nov 2010
- Astra 2011 A17CDTI
- Bucuresti
Fireking
- Mesaje scrise: 293
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A17CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2010
- Mesaj Privat
GHIUR
- Mesaje scrise: 98
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2010 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2014
- Mesaj Privat
bursasiu
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bihor
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jul 2015
- Mesaj Privat
- paul2004
- **
- 397 mesaje
- din 28 Aug 2013
- Astra 2010 A17DTR
- Bucuresti
paul2004
- Mesaje scrise: 397
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2013
- Mesaj Privat
Ai CB cu afisaj mare sau mic?
La afisaj mare eu am asa:
La trip1 trebuie sa fie consumul,viteza medie de,deplasare,nr de km de parcurs in functie de cat combustibil mai ai,viteza afisata digital pe CB, nr zilnic de km (sau la o anumita perioada daca nu-i resetezi).
La trip2 am asa:
Limita de viteza daca vreau eu sa setez,oil life,voltajul batetiei,unitatea de afisare(km sau mile),iar un nr de km....distance si nu mai stiu cum...,si cam atat...sper sa nu fi uitat ceva.
La afisaj mare eu am asa:
La trip1 trebuie sa fie consumul,viteza medie de,deplasare,nr de km de parcurs in functie de cat combustibil mai ai,viteza afisata digital pe CB, nr zilnic de km (sau la o anumita perioada daca nu-i resetezi).
La trip2 am asa:
Limita de viteza daca vreau eu sa setez,oil life,voltajul batetiei,unitatea de afisare(km sau mile),iar un nr de km....distance si nu mai stiu cum...,si cam atat...sper sa nu fi uitat ceva.
Vasy83
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Vaslui
- Masina: Astra 2010 1.7 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2014
- Mesaj Privat
Fireking a scris:Generarea si-a facut-o ieri...am observat ca daca inchid aerul conditionat nu prea mai oscileaza... Oscilatia este zilnica...nu cred ca isi face regenerare in fiecare zi, iar cand face regenerarea sta turata in 1000 RPM
Si eu am avut aceeasi problema si am schimbat initial regulatorul inalta si nu s a rezolvat problema
Dupa care am schimbat 2 injectoare...am pus sh...si am rezolvat cat de cat
tot mai face cateodata dar la mine e posibil sa cedeze si celelalte 2 injectoare...
Imediat dupa ce am schimbat inject se comporta ireprosabil...scazuse consumul foarte mult ( de la 7 la 5 in exterior )
La vreo 2 sapt a inceput sa creasca iar consumul dar nu la fel de mult ca inainte
Tre sa ajung sa verific din nou...posibil sa schimb si celelate 2 inject
- Fireking
- **
- 293 mesaje
- din 09 Nov 2010
- Astra 2011 A17CDTI
- Bucuresti
Fireking
- Mesaje scrise: 293
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A17CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2010
- Mesaj Privat
Vasy83
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Vaslui
- Masina: Astra 2010 1.7 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2014
- Mesaj Privat
GHIUR
- Mesaje scrise: 98
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2010 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2014
- Mesaj Privat
Vasy83
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Vaslui
- Masina: Astra 2010 1.7 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2014
- Mesaj Privat
Pai...am facut programare la baietii de la service opel.ro....am schimbat regulatorul si distributia....am plecat de la baieti si facea la fel....a doua zi am fost din nou insistind sa aflu problema ( la relanti te simteai ca intr un scaun din ala de masaj din mall )
Dupa multe discutii si pareri mi au recomandat sa verific injectoarele....si a inceput distractia...m au trimis la in service de verificare inject bosch langa arenele romane...ajung acolo si surpriza inject mele sunt delphi ( parerea mecanicului de la bosch )
Cauta pe net service pt delphi....ajung la RUNE.ro...ridica capota si surpriza inject mele sunt denso....bun...trecem peste....rog totusi baietii de acolo sa mi faca o verificare ...60 ron...nu mi s a parut mult...dar verificare pe tester...o verificare reala trebuie date jos si verificate pe banc
Pt asta trebuia o programare peste 1 sapt....am facut verificare pe tester si parerea mecanicului ca cel putin 1 inject e mort....
Si a inceput distractia ...ce sa fac? Le reconditionez? Le iau noi? Sh? Recomandarea era noi schimbate toate 4 dar la reprezentanta costa 2800 ron/buc 😱
Pana la urma am hotarat sh....am lasat masina la un prieten mecanic din buc pe care l am cunoscut pe un alt forum ( tot opel pe cand aveam astra h ) si mi a schimbat 2 inject si la insistenta mea curatat rezervor si conducte)...
Verificarea am inteles ca a facut o pe banc date jos de pe masina...
Dupa multe discutii si pareri mi au recomandat sa verific injectoarele....si a inceput distractia...m au trimis la in service de verificare inject bosch langa arenele romane...ajung acolo si surpriza inject mele sunt delphi ( parerea mecanicului de la bosch )
Cauta pe net service pt delphi....ajung la RUNE.ro...ridica capota si surpriza inject mele sunt denso....bun...trecem peste....rog totusi baietii de acolo sa mi faca o verificare ...60 ron...nu mi s a parut mult...dar verificare pe tester...o verificare reala trebuie date jos si verificate pe banc
Pt asta trebuia o programare peste 1 sapt....am facut verificare pe tester si parerea mecanicului ca cel putin 1 inject e mort....
Si a inceput distractia ...ce sa fac? Le reconditionez? Le iau noi? Sh? Recomandarea era noi schimbate toate 4 dar la reprezentanta costa 2800 ron/buc 😱
Pana la urma am hotarat sh....am lasat masina la un prieten mecanic din buc pe care l am cunoscut pe un alt forum ( tot opel pe cand aveam astra h ) si mi a schimbat 2 inject si la insistenta mea curatat rezervor si conducte)...
Verificarea am inteles ca a facut o pe banc date jos de pe masina...
- lucio85
- OP
- 4,965 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,965
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat