Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • Vasy83

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2010 1.7 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2014

  • Mesaj Privat
100.000 are acum...am luat o sh personal din germania la 66000 km
Da inca mai am probleme...nu cred ca scap fara sa schimb si celelalte 2 inject...doar parerea mea
Skip ads

  • florake

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2014

  • Mesaj Privat
salut, vi se intampla ca atunci cand mergeti cu ac pornit la minim pe dezaburire sau sa bage doar pe sus, sa faca un condens pe partea exterioara a prabrizului? e destul de enervnt sa curat mereu cu stergatoarele.
  • Fireking

  • Mesaje scrise: 293
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A17CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Smile)) da. Se intampla. Eu de aia nu mai merg cu aerul pornit pe fanta aia...iti face condens ca e diferenta mare de temperatura fata de exterior.
  • florake

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2014

  • Mesaj Privat
e foarte enervant. e prima masina la care mi se intampla treaba asta. merg cu aerul pe acolo pt. a evita sa bata chiar direct pe mine.
Skip ads

  • Fireking

  • Mesaje scrise: 293
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A17CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Seteaza-l la o temperatura un pic mai mare si nu o sa mai ai condens. Nu da la minim rece! Smile
  • florake

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2014

  • Mesaj Privat
face si la 19° tot asa..........
  • cosmin65397

  • Mesaje scrise: 217
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2012

  • Mesaj Privat
TIPS@ Florak-Aerul e bine sa-l setezi de la 20-21 de grade in sus!
  • florake

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2014

  • Mesaj Privat
tips adica imi dai bacsis? Smile mi-e cald la 21°.
Skip ads

  • cldmarinescu

  • Mesaje scrise: 265
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2010 A13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Florake, degreseaza parbrizul atat la interior cat si la exterior. Oricum, fenomenul e normal mai ales daca afara este ff cald si parbrizul este incins iar tu dai fluxul de aer rece direct spre parbriz. Problemele asta le au majoritatea posesorilor de Audi....
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Acum cateva zile povesteam de acea garnitura(o-ring) dintre furtun intercooler si clapeta de acceleratie. Am cautat sa cumpar: autoa mi-a adus una mai mare(cea din clapeta), altcineva mi-a zis ca nu se gaseste separat, ca nu o gaseste ca reper. Unde gasesc asa ceva?
Dimensiuni aproximative, dupa masuratori la fata locului: diametru interior 51mm, iar diametrul cauciucului aprox 2-3mm.
Daca stiti, aveti idei, va rog.
Banda tine 5-600 km, apoi se inmoaie de la caldura si aluneca.
  • paul2004

  • Mesaje scrise: 397
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Salut ai in pm un atelier care face orice tip de garnitura pe comanda.
  • paul2004

  • Mesaje scrise: 397
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Salutare in legatura cu SCV-ul:
Eu am facut un piston dupa o schema postata acum ceva timp de un coleg aici pe forum(viorel-bce).
Schema lui nu corespunde cu pistonul de pe scv-ul meu...cred ca el are alt model...poate la astra h difera putin.
Pistonul meu este exact ca cel postat de colegul @Ghiur.
Pun si pozele ca sa vedeti diferenta.....difera diametrul gaurii la interior la partea de sus unde in cap vine acea siguranta...si mai difera pozitia celor 4 gauri de la mijlocul pistonasului.
Ca si efect...cu cel facut de mine nu tine relantiul..dupa 10sec moare motorul.
Am sa.l refac dupa cel original si vou reveni cu pareri.
Dar dupa concediu.
Cel cu albastru este cel original postat de colegul @ Ghiur

Skip ads

  • GHIUR

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Ai deformat si arcul? Daca da.....el e cauza pt care nu tine relanti-ul. Iti recomand sa nu mai mergi mult cu ea asa pt ca afecteaza debitul injectoarelor. Drumuri bune.
  • paul2004

  • Mesaje scrise: 397
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Cu cel original merge dar are aceleasi oscilatii relantiul.
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Incerarca sa intinzi putin arcul Wink cum zicea si colegu mai sus
  • paul2004

  • Mesaje scrise: 397
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Arcul nu aveam cum sa-l deformez...el intra in fundul pistonasului il lacasul lui...in fundul cilidrului are iar un lacas al lui.
Cred ca problema este de la cele 4 gauri sunt cu aprox 10mm mai sus decat la piesa originala.
Am remontat piesa otiginsla pe masina dupa ce am curatato putin...uzura pe o parte a pistonasului era de o sutime...e prea mica uzura.
Acum vad ca nu mai oscileaza dat sa vad cat dureaza.
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Din ce se vede in poza pistonasul original este si tratat nu cred ca uzura ai influenteaza prea mult, mai degraba arcul e vinovat
  • paul2004

  • Mesaje scrise: 397
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Da este tratat...eu l.am facut dintr-un otrl mai tare ...din cate se fac paletii la turbina.
Am sa.l refac dupa concediu si revin atunci cu alte pareri.
Daca tot nu o sa mearga cum trebuie...altul nou.
Eu doar am vrut sa precizez ca eu cred ca modelul de scv difera de la h la j.
Colegul care a postat desenul cred ca are alt model de scv....diferenta este la pozitia celor 4 gauri .
  • viorel_bce

  • Mesaje scrise: 458
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Intradevar pistonasul difera fata de al meu,incearca sa faci altul dupa cel pe care il ai tu.
pistonasul original este facut din material moale si din cauza aceasta se uzeaza si apar acele fluctuatii la relanti.
Eu am montat pistonasul de aprox,1,5 ani si sta relantiul fix,fara nici cea mai mica fluctuatie.
  • bursasiu

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bihor
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2015

  • Mesaj Privat
E posibil sa nu imi arate consumul in Cp la un Opel AStra j din 2011. Nu am decat Trip 1 .2 3 ( viteza kilometri facuti 1 si kilometri facuti 2 ).
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Chestionar

ce consum mediu ai cu aceasta motorizare
4-5% 7%
5-6% 21%
6-7% 35%
7-8% 25%
altul 10%
166 voturi

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR