Vasy83
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Vaslui
- Masina: Astra 2010 1.7 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2014
- Mesaj Privat
- florake
- **
- 134 mesaje
- din 19 Oct 2014
- Astra 2011
- Bucuresti
florake
- Mesaje scrise: 134
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2014
- Mesaj Privat
- Fireking
- **
- 293 mesaje
- din 09 Nov 2010
- Astra 2011 A17CDTI
- Bucuresti
Fireking
- Mesaje scrise: 293
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A17CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2010
- Mesaj Privat
- florake
- **
- 134 mesaje
- din 19 Oct 2014
- Astra 2011
- Bucuresti
florake
- Mesaje scrise: 134
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2014
- Mesaj Privat
- Fireking
- **
- 293 mesaje
- din 09 Nov 2010
- Astra 2011 A17CDTI
- Bucuresti
Fireking
- Mesaje scrise: 293
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A17CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2010
- Mesaj Privat
- florake
- **
- 134 mesaje
- din 19 Oct 2014
- Astra 2011
- Bucuresti
florake
- Mesaje scrise: 134
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2014
- Mesaj Privat
- cosmin65397
- **
- 217 mesaje
- din 20 Mar 2012
- Astra 2011
- Bucuresti
cosmin65397
- Mesaje scrise: 217
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2012
- Mesaj Privat
- florake
- **
- 134 mesaje
- din 19 Oct 2014
- Astra 2011
- Bucuresti
florake
- Mesaje scrise: 134
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2014
- Mesaj Privat
- cldmarinescu
- **
- 265 mesaje
- din 09 Mai 2011
- Astra 2010 A13DT
- Vrancea
cldmarinescu
- Mesaje scrise: 265
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2010 A13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2011
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,831 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,831
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
Acum cateva zile povesteam de acea garnitura(o-ring) dintre furtun intercooler si clapeta de acceleratie. Am cautat sa cumpar: autoa mi-a adus una mai mare(cea din clapeta), altcineva mi-a zis ca nu se gaseste separat, ca nu o gaseste ca reper. Unde gasesc asa ceva?
Dimensiuni aproximative, dupa masuratori la fata locului: diametru interior 51mm, iar diametrul cauciucului aprox 2-3mm.
Daca stiti, aveti idei, va rog.
Banda tine 5-600 km, apoi se inmoaie de la caldura si aluneca.
Dimensiuni aproximative, dupa masuratori la fata locului: diametru interior 51mm, iar diametrul cauciucului aprox 2-3mm.
Daca stiti, aveti idei, va rog.
Banda tine 5-600 km, apoi se inmoaie de la caldura si aluneca.
- paul2004
- **
- 397 mesaje
- din 28 Aug 2013
- Astra 2010 A17DTR
- Bucuresti
paul2004
- Mesaje scrise: 397
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2013
- Mesaj Privat
- paul2004
- **
- 397 mesaje
- din 28 Aug 2013
- Astra 2010 A17DTR
- Bucuresti
paul2004
- Mesaje scrise: 397
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2013
- Mesaj Privat
Salutare in legatura cu SCV-ul:
Eu am facut un piston dupa o schema postata acum ceva timp de un coleg aici pe forum(viorel-bce).
Schema lui nu corespunde cu pistonul de pe scv-ul meu...cred ca el are alt model...poate la astra h difera putin.
Pistonul meu este exact ca cel postat de colegul @Ghiur.
Pun si pozele ca sa vedeti diferenta.....difera diametrul gaurii la interior la partea de sus unde in cap vine acea siguranta...si mai difera pozitia celor 4 gauri de la mijlocul pistonasului.
Ca si efect...cu cel facut de mine nu tine relantiul..dupa 10sec moare motorul.
Am sa.l refac dupa cel original si vou reveni cu pareri.
Dar dupa concediu.
Cel cu albastru este cel original postat de colegul @ Ghiur
Eu am facut un piston dupa o schema postata acum ceva timp de un coleg aici pe forum(viorel-bce).
Schema lui nu corespunde cu pistonul de pe scv-ul meu...cred ca el are alt model...poate la astra h difera putin.
Pistonul meu este exact ca cel postat de colegul @Ghiur.
Pun si pozele ca sa vedeti diferenta.....difera diametrul gaurii la interior la partea de sus unde in cap vine acea siguranta...si mai difera pozitia celor 4 gauri de la mijlocul pistonasului.
Ca si efect...cu cel facut de mine nu tine relantiul..dupa 10sec moare motorul.
Am sa.l refac dupa cel original si vou reveni cu pareri.
Dar dupa concediu.
Cel cu albastru este cel original postat de colegul @ Ghiur
GHIUR
- Mesaje scrise: 98
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2010 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2014
- Mesaj Privat
- paul2004
- **
- 397 mesaje
- din 28 Aug 2013
- Astra 2010 A17DTR
- Bucuresti
paul2004
- Mesaje scrise: 397
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2013
- Mesaj Privat
- lucio85
- OP
- 4,965 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,965
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
- paul2004
- **
- 397 mesaje
- din 28 Aug 2013
- Astra 2010 A17DTR
- Bucuresti
paul2004
- Mesaje scrise: 397
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2013
- Mesaj Privat
Arcul nu aveam cum sa-l deformez...el intra in fundul pistonasului il lacasul lui...in fundul cilidrului are iar un lacas al lui.
Cred ca problema este de la cele 4 gauri sunt cu aprox 10mm mai sus decat la piesa originala.
Am remontat piesa otiginsla pe masina dupa ce am curatato putin...uzura pe o parte a pistonasului era de o sutime...e prea mica uzura.
Acum vad ca nu mai oscileaza dat sa vad cat dureaza.
Cred ca problema este de la cele 4 gauri sunt cu aprox 10mm mai sus decat la piesa originala.
Am remontat piesa otiginsla pe masina dupa ce am curatato putin...uzura pe o parte a pistonasului era de o sutime...e prea mica uzura.
Acum vad ca nu mai oscileaza dat sa vad cat dureaza.
- lucio85
- OP
- 4,965 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,965
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
- paul2004
- **
- 397 mesaje
- din 28 Aug 2013
- Astra 2010 A17DTR
- Bucuresti
paul2004
- Mesaje scrise: 397
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2013
- Mesaj Privat
Da este tratat...eu l.am facut dintr-un otrl mai tare ...din cate se fac paletii la turbina.
Am sa.l refac dupa concediu si revin atunci cu alte pareri.
Daca tot nu o sa mearga cum trebuie...altul nou.
Eu doar am vrut sa precizez ca eu cred ca modelul de scv difera de la h la j.
Colegul care a postat desenul cred ca are alt model de scv....diferenta este la pozitia celor 4 gauri .
Am sa.l refac dupa concediu si revin atunci cu alte pareri.
Daca tot nu o sa mearga cum trebuie...altul nou.
Eu doar am vrut sa precizez ca eu cred ca modelul de scv difera de la h la j.
Colegul care a postat desenul cred ca are alt model de scv....diferenta este la pozitia celor 4 gauri .
- viorel_bce
- **
- 458 mesaje
- din 19 Sep 2010
- Astra 2008 Z17DTJ
- Cluj
viorel_bce
- Mesaje scrise: 458
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2010
- Mesaj Privat
Intradevar pistonasul difera fata de al meu,incearca sa faci altul dupa cel pe care il ai tu.
pistonasul original este facut din material moale si din cauza aceasta se uzeaza si apar acele fluctuatii la relanti.
Eu am montat pistonasul de aprox,1,5 ani si sta relantiul fix,fara nici cea mai mica fluctuatie.
pistonasul original este facut din material moale si din cauza aceasta se uzeaza si apar acele fluctuatii la relanti.
Eu am montat pistonasul de aprox,1,5 ani si sta relantiul fix,fara nici cea mai mica fluctuatie.
bursasiu
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bihor
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jul 2015
- Mesaj Privat