- lucio85
- OP
- 4,965 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,965
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
- paul2004
- **
- 397 mesaje
- din 28 Aug 2013
- Astra 2010 A17DTR
- Bucuresti
paul2004
- Mesaje scrise: 397
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2013
- Mesaj Privat
- lucio85
- OP
- 4,965 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,965
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
- paul2004
- **
- 397 mesaje
- din 28 Aug 2013
- Astra 2010 A17DTR
- Bucuresti
paul2004
- Mesaje scrise: 397
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2013
- Mesaj Privat
Salutare, astazi am schimbat distributia( curea+ role ), cureaua de accesorii, ulei motor+ filtru, filtru aer, filtru motorina si doar verificare nivel ulei cutie( nu a fost cazul de complectat ).
Mare atentie cu filtrul de motorina, dupa ce l-a schimbat am pornit motorul,a mers 30sec dupa care s-a oprit.Surpriza,trebuia amorsat circuitul de motorina( nu se amorseaza singur ca la astra H),Amorsarea s-a efectuat pe la conductele de motorina si a durat cam 5 minute.
Asa cum banuiam,nu a fost nimic schimbat la masina( cureaua de distributie era ISUZU, cea de accesorii era GM,filtrul de motorina era super negru de parca era bagat in pacura).
Dupa ce s-a schimbat uleiul si filtru de aer, zgomotul motorului s-a schimbat considerabil in BINE.
Total manopera= 350 lei ( nu la service opel ).
Mare atentie cu filtrul de motorina, dupa ce l-a schimbat am pornit motorul,a mers 30sec dupa care s-a oprit.Surpriza,trebuia amorsat circuitul de motorina( nu se amorseaza singur ca la astra H),Amorsarea s-a efectuat pe la conductele de motorina si a durat cam 5 minute.
Asa cum banuiam,nu a fost nimic schimbat la masina( cureaua de distributie era ISUZU, cea de accesorii era GM,filtrul de motorina era super negru de parca era bagat in pacura).
Dupa ce s-a schimbat uleiul si filtru de aer, zgomotul motorului s-a schimbat considerabil in BINE.
Total manopera= 350 lei ( nu la service opel ).
- paul2004
- **
- 397 mesaje
- din 28 Aug 2013
- Astra 2010 A17DTR
- Bucuresti
paul2004
- Mesaje scrise: 397
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2013
- Mesaj Privat
Buna ziua, m-ar interesa si pe mine sa achizitionez o roata de rezerva slim ( second hand de preferat ), insa nu stiu cam la ce preturi se vand aceste roti.
Pe masina am roti 225/55/r17( 5x115 ). si kit compresor( cricul si coarba le-am cumparat separat de curand sh. 40 ron )........roata slim trebuie sa fie tot pe 17 sau merge si pe 16?
Astept opiniile voastre legate de pret , dimensiuni si locatii de unde pot achizitiona roata la pret acceptabil.
Pe masina am roti 225/55/r17( 5x115 ). si kit compresor( cricul si coarba le-am cumparat separat de curand sh. 40 ron )........roata slim trebuie sa fie tot pe 17 sau merge si pe 16?
Astept opiniile voastre legate de pret , dimensiuni si locatii de unde pot achizitiona roata la pret acceptabil.
- alre
- ****
- 1,660 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,660
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
Paul legat de schimbul filtrului de motorina. Esti sigur ca mecanicul a facut ce trebuie? A umplut cutia filtrului pana la buza dupa ce a pus filtrul nou? Sau a pus filtrul si a dat cheie. La fel se intampla si la astra g- h daca nu umpli filtrul. Pe de alta parte si daca faci asa, la pornire nu lasi motorul la relanti il duci la 2 mii de ture cel putin 1 minut, astfel iese tot aerul.
- paul2004
- **
- 397 mesaje
- din 28 Aug 2013
- Astra 2010 A17DTR
- Bucuresti
paul2004
- Mesaje scrise: 397
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2013
- Mesaj Privat
Sincer nu stiu ce a facut el acolo sub masina, nu cred ca a pus motorina in capacul care inchide cartusul unde intra filtrul deoarece nu cred ca sta motorina acolo ( cand infiletezi acel capac sigur se varsa de acolo),
Filtrul de motorina este amplasat sub pasina, lateral dreapta langa roata spate.
De pornit, atunci cand a pornit motorul a turat masina,dar dupa 30 secunde s-a oprit.
Tot el mi-a spus ca nu e ca la astra H, filtrul sa fie amplasat vertical la compartimentul motor sa il poti umple apoi sa-i dai cheie si sa se amorseze.
El a facut amorsajul pe la conductele de motorina.
Eu ii dadeam la automat si el desfacea la fiecare conducta in parte sa scoata aerul.
Filtrul de motorina este amplasat sub pasina, lateral dreapta langa roata spate.
De pornit, atunci cand a pornit motorul a turat masina,dar dupa 30 secunde s-a oprit.
Tot el mi-a spus ca nu e ca la astra H, filtrul sa fie amplasat vertical la compartimentul motor sa il poti umple apoi sa-i dai cheie si sa se amorseze.
El a facut amorsajul pe la conductele de motorina.
Eu ii dadeam la automat si el desfacea la fiecare conducta in parte sa scoata aerul.
- alre
- ****
- 1,660 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,660
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
- petertm
- **
- 102 mesaje
- din 13 Oct 2009
- Astra 2009 Z17DTR
- Timis
petertm
- Mesaje scrise: 102
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2009 Z17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Oct 2009
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- paul2004
- **
- 397 mesaje
- din 28 Aug 2013
- Astra 2010 A17DTR
- Bucuresti
paul2004
- Mesaje scrise: 397
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2013
- Mesaj Privat
Salutare, nu mai conteaza acum chestia cu,cureaua.
Le-am montat pe masina, acum sa vad cat rezista.
Acum insa am o alta nelamurire:
- am cumparat o roata de rezerva slim 5x115/r17, am montato pe masina de curiozitate sa vad daca se potriveste; de potrivit la gauri se potriveste ,insa problema este ca prezoanele ies foarte putin prin gaura jentii( piulita prinde maxim 3-4 filete ).
Pe masina am jentile de aliaj de 17 , cumva trebuiesc alte piulite pentru jeanta de tabla?
Adica piulitele pentru jentile de otel sunt mai scurte. nu mai au gulerul acela ca la astea pt. jentile de aliaj?
Multumesc.
Le-am montat pe masina, acum sa vad cat rezista.
Acum insa am o alta nelamurire:
- am cumparat o roata de rezerva slim 5x115/r17, am montato pe masina de curiozitate sa vad daca se potriveste; de potrivit la gauri se potriveste ,insa problema este ca prezoanele ies foarte putin prin gaura jentii( piulita prinde maxim 3-4 filete ).
Pe masina am jentile de aliaj de 17 , cumva trebuiesc alte piulite pentru jeanta de tabla?
Adica piulitele pentru jentile de otel sunt mai scurte. nu mai au gulerul acela ca la astea pt. jentile de aliaj?
Multumesc.
- lucio85
- OP
- 4,965 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,965
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
petertm a scris:
in Timisoara este o o fabrica Continental care fabrica sub sigla Contitech conducte si in nici un caz curele
lucio85 a scris:nu eºti off topic, câþi km are maºinã de schimbi distribuþia?contitech are fabricã la Timiºoara aºa cã nu e nimic ciudat
in Timisoara este o o fabrica Continental care fabrica sub sigla Contitech conducte si in nici un caz curele
Grupul Curele de Acþionare a fost înfiinþat la Timiºoara în anul 2002 ºi este singura fabricã de pe acest segment din România. Aceastã locaþie produce curele zimþate ºi multitrapezoidale pentru industria automotive, dar ºi pentru piaþa de piese de schimb. Compania este certificatã ISO 9001, ISO TS 16949 ºi ISO 14001.
http://www.contitech.ro/pag...ion-group_ro.html
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
paul2004 a scris:Salutare, nu mai conteaza acum chestia cu,cureaua.
Le-am montat pe masina, acum sa vad cat rezista.
Acum insa am o alta nelamurire:
- am cumparat o roata de rezerva slim 5x115/r17, am montato pe masina de curiozitate sa vad daca se potriveste; de potrivit la gauri se potriveste ,insa problema este ca prezoanele ies foarte putin prin gaura jentii( piulita prinde maxim 3-4 filete ).
Pe masina am jentile de aliaj de 17 , cumva trebuiesc alte piulite pentru jeanta de tabla?
Adica piulitele pentru jentile de otel sunt mai scurte. nu mai au gulerul acela ca la astea pt. jentile de aliaj?
Multumesc.
Le-am montat pe masina, acum sa vad cat rezista.
Acum insa am o alta nelamurire:
- am cumparat o roata de rezerva slim 5x115/r17, am montato pe masina de curiozitate sa vad daca se potriveste; de potrivit la gauri se potriveste ,insa problema este ca prezoanele ies foarte putin prin gaura jentii( piulita prinde maxim 3-4 filete ).
Pe masina am jentile de aliaj de 17 , cumva trebuiesc alte piulite pentru jeanta de tabla?
Adica piulitele pentru jentile de otel sunt mai scurte. nu mai au gulerul acela ca la astea pt. jentile de aliaj?
Multumesc.
Piulitele sunt aceleasi. Eu am jenti de tabla structurale pt iarna si de aliaj pt vara si folosesc aceleasi piulite. Roata mea de rezerva e tot temporara 115/70R16, dar nu am pus-o niciodata pe masina , e uscata si curata. Prezoanele nici nu trebuie sa iasa prea mult prin gaura jentii, se centreaza pe con, la 3-4 filete pt roata temporara sta fara grija mai ales ca nu trebuie sa depasesti 80km/h
- paul2004
- **
- 397 mesaje
- din 28 Aug 2013
- Astra 2010 A17DTR
- Bucuresti
paul2004
- Mesaje scrise: 397
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2013
- Mesaj Privat
- victormarius
- **
- 164 mesaje
- din 26 Jul 2012
- Astra 2010 A16XER
- Galati
victormarius
- Mesaje scrise: 164
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2010 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2012
- Mesaj Privat
- petertm
- **
- 102 mesaje
- din 13 Oct 2009
- Astra 2009 Z17DTR
- Timis
petertm
- Mesaje scrise: 102
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2009 Z17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Oct 2009
- Mesaj Privat
lucio85 a scris:
Grupul Curele de Acþionare a fost înfiinþat la Timiºoara în anul 2002 ºi este singura fabricã de pe acest segment din România. Aceastã locaþie produce curele zimþate ºi multitrapezoidale pentru industria automotive, dar ºi pentru piaþa de piese de schimb. Compania este certificatã ISO 9001, ISO TS 16949 ºi ISO 14001.
http://www.contitech.ro/pag...ion-group_ro.html
petertm a scris:
in Timisoara este o o fabrica Continental care fabrica sub sigla Contitech conducte si in nici un caz curele
lucio85 a scris:nu eºti off topic, câþi km are maºinã de schimbi distribuþia?contitech are fabricã la Timiºoara aºa cã nu e nimic ciudat
in Timisoara este o o fabrica Continental care fabrica sub sigla Contitech conducte si in nici un caz curele
Grupul Curele de Acþionare a fost înfiinþat la Timiºoara în anul 2002 ºi este singura fabricã de pe acest segment din România. Aceastã locaþie produce curele zimþate ºi multitrapezoidale pentru industria automotive, dar ºi pentru piaþa de piese de schimb. Compania este certificatã ISO 9001, ISO TS 16949 ºi ISO 14001.
http://www.contitech.ro/pag...ion-group_ro.html
Multumesc pt informatie.Sunt timisorean,am si prieteni care lucreaza la Contitech dar cu toti cu care au vorbit nu au confirmat ca se fabrica si curele in Timisoara....in fine ... conteaza prea putin....important e ca acele curele au un renume .
Toate cele bune !
- paul2004
- **
- 397 mesaje
- din 28 Aug 2013
- Astra 2010 A17DTR
- Bucuresti
paul2004
- Mesaje scrise: 397
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2013
- Mesaj Privat
Salutare, astazi am depistat si eu urmatoarea problema( atasez poza).
https://s22.postimg.org/rwpwqo1kx/buna.jpg
Nu stiu ce este piesa aia, cert este ca pe la colierul ala sunt urme de ulei,sau maclavais negru( gen ulei ars ) cateva picaturi au cazut si pe furtul care iese din radiator( este amplasat sub colierul ala ).
Stie cineva daca e normal sa ajunga ulei acolo sau ce naiba este maclavaisul acela?
Colierul acela se poate strange?daca da, cum?
Orice sfat este bun.
Multumesc.
https://s22.postimg.org/rwpwqo1kx/buna.jpg
Nu stiu ce este piesa aia, cert este ca pe la colierul ala sunt urme de ulei,sau maclavais negru( gen ulei ars ) cateva picaturi au cazut si pe furtul care iese din radiator( este amplasat sub colierul ala ).
Stie cineva daca e normal sa ajunga ulei acolo sau ce naiba este maclavaisul acela?
Colierul acela se poate strange?daca da, cum?
Orice sfat este bun.
Multumesc.
- lucio85
- OP
- 4,965 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,965
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
colierul ala prinde conducta de iasa din intercooler de clapeta de acceleratie si e normal sa fie uns pe interior (o pelicula fina de ulei), urmele de ulei pe exterior amestecate cu praf dau acea mazga neagra
Le
dupa cum am scris acum ceva timp am facut un nou update de soft la ECM si poate e doar o impresie motorul e mai silentios in relanti si dupa 600km facuti majoritatea in extraurban, consumul a scazut la 5,6%, cu viteza medie de 51km/h
Le
dupa cum am scris acum ceva timp am facut un nou update de soft la ECM si poate e doar o impresie motorul e mai silentios in relanti si dupa 600km facuti majoritatea in extraurban, consumul a scazut la 5,6%, cu viteza medie de 51km/h
- alex.panciu
- **
- 197 mesaje
- din 11 Apr 2011
- Vectra 2007 Z30DT
- Bucuresti
alex.panciu
- Mesaje scrise: 197
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2007 Z30DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2011
- Mesaj Privat
paul2004 a scris:Salutare, astazi am depistat si eu urmatoarea problema( atasez poza).
https://s22.postimg.org/rwpwqo1kx/buna.jpg
Nu stiu ce este piesa aia, cert este ca pe la colierul ala sunt urme de ulei,sau maclavais negru( gen ulei ars ) cateva picaturi au cazut si pe furtul care iese din radiator( este amplasat sub colierul ala ).
Stie cineva daca e normal sa ajunga ulei acolo sau ce naiba este maclavaisul acela?
Colierul acela se poate strange?daca da, cum?
Orice sfat este bun.
Multumesc.
https://s22.postimg.org/rwpwqo1kx/buna.jpg
Nu stiu ce este piesa aia, cert este ca pe la colierul ala sunt urme de ulei,sau maclavais negru( gen ulei ars ) cateva picaturi au cazut si pe furtul care iese din radiator( este amplasat sub colierul ala ).
Stie cineva daca e normal sa ajunga ulei acolo sau ce naiba este maclavaisul acela?
Colierul acela se poate strange?daca da, cum?
Orice sfat este bun.
Multumesc.
exact aceeasi problema o am si eu....la mine s-a intins pana pe jos pe furtun...
- paul2004
- **
- 397 mesaje
- din 28 Aug 2013
- Astra 2010 A17DTR
- Bucuresti
paul2004
- Mesaje scrise: 397
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2013
- Mesaj Privat
Pai si ce sa inteleg ca este normal asa?
Nu stiu daca era mizeria aia si inainte( eu azi am observat).
Furtunul ala e din plastic, colierul am vazut ca nu e foarte strans( colierul e mai mult ca o siguranta ,este din sarma si are capetele indoite si nu se unesc capetele lui ), nu stiu daca se poate strange.
Exista vre-un remediu?sau sa-l las asa? nu se intampla nimic rau?
@lucio85,cat a costat update-ul de soft?si in ce a constat?..... se merita facut un asemenea update?
Multumesc.
Seara placuta.
Nu stiu daca era mizeria aia si inainte( eu azi am observat).
Furtunul ala e din plastic, colierul am vazut ca nu e foarte strans( colierul e mai mult ca o siguranta ,este din sarma si are capetele indoite si nu se unesc capetele lui ), nu stiu daca se poate strange.
Exista vre-un remediu?sau sa-l las asa? nu se intampla nimic rau?
@lucio85,cat a costat update-ul de soft?si in ce a constat?..... se merita facut un asemenea update?
Multumesc.
Seara placuta.