Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,239
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 z17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Multumesc colegilor,ma gande-am ca au pus vreun bec . Si daca se rateaza de 3 ori regenerarea,ce bec se aprinde?
Skip ads

  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
ala de filtru de particule Laughing Laughing Laughing
  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,239
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 z17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
@lucio85,multumesc de raspuns!
  • paul2004

  • Mesaje scrise: 397
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Salutare,vin si eu cu o intrebare:
- Cum pot sa schimb si eu becurile de la stopul pe frana ,cel de sus de pe luneta( cel de langa stropitorul cu ala al lunetei ).

* Eu am desfacut pe interiorul hayonului masca care acopera acel stop pe frana( este prinsa in clipsuri ),sub acea masca sunt 2 suruburi de 6 cu piulite care merge cheia de 10 .
Am desfacut cele 2 piulite,insa nu am reusit sa scot suruburile deoarece in capete sunt 2 flanse ( gen saiba ).

Daca a facut cineva operatiunea sau macar a vazut cum se schimba acele becuri ,astept orice sfat sau indicatie.

Multumesc.
Skip ads

  • victormarius

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2010 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Stopul ala se scoate din exterior. Cu un card de plastic sau ceva asemanator. Incepi cu partea de sus impingi catre in jos si spre exterior cu mare grija sa nu zgarii vopseaua sau sa se fisureze stopul. De aceea recomand ceva plat, subtire de plastic gen card bancar. Eu l-am desfacut doar sa constat ca sunt mai multe leduri lipite pe o placa. Banuiesc ca s-ar putea gasi in comert si se pot lipi/inlocui de acea placa, dar nu mi-am batut capul. Si mie mi s-a ars unul si am preferat sa-l las asa. Bafta.

Daca ai noroc s-ar putea ca piciorusele alea de care se prinde ledul de placa aia sa fie oxidate(din cauza apei care se mai infiltreaza). Cu un smirghel fin rezolvi problema.
  • sooroos

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Germania
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2013

  • Mesaj Privat
alre a scris:Trebuie vazut codul pompei de pe motorul 1.7 de la opel si apoi al scv-ului. In functie de astea putem verifica ...compatibilitatea. La pompa denso montata pe motoarele toyota de 2 litri noul scv are codul 0422626020. Vechiul cod era 042260L030.


am facut o poza la mine si se vede si codul pompei

Eu unu nu am reusit nici mufa sa o scot Smile asa ca m-am lasat pagubas inainte sa o rup


  • paul2004

  • Mesaje scrise: 397
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2013

  • Mesaj Privat
@sooroos, mai intai desfaci cele 2 suruburi,scoti regulatorul din locasul lui apoi intorci regulatorul cu tot cu mufa in pozitia opusa....si ai sa vezi ca este o clema pe care trebuie sa apesi.
Apesi acea clema si tragi de mufa.
Nici eu nu am reusit sa o scot in pozitia in care este in poza.

Multumesc pentru raspuns @victormarius, credeam ca sunt becuri 5w5 nu leduri. La ,leduri nu ma bag daca trebuie facute ceva lipituri.

Numai bine.
  • Vasy83

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2010 1.7 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Salut
si eu am probleme cu regulatorul
de unde imi recomandati sa cumpar? Pe net sunt preturi care difera foarte mult de la 350 ron pana la 850 ron
La sf lunii o sa fiu in buc pt o sapt....ar putea sa ma ajute cineva sa il curat?
Skip ads

  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,239
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 z17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
@Vasy83,de ce nu incerci singur,e mai ieftin!
  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,239
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 z17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Colegii care ati schimbat singuri filtrul de motorina cum ati procedat pentru a scoate aerul din instalatie?
Eu l-am schimbat si a pornit tare greu,am pus contactul si am asteptat cate 15 secunde de 3 ori dar nu a pornit ,pana nu am slabit o conducta la un injector nu a pornit.Dupa ce a pornit se oprea imediat.
Vreo metoda mai simpla stie cineva?
  • dedey3

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Oct 2014

  • Mesaj Privat
va salut pe toti posesorii de asstra j.....cu scuzele de rigoare, nu stiu daca ma adresez bine...dar nu am gasit nicaieri o discutie cap coada legata de regenerare filtru particulue.....am fost la un service ca nu stiam de ce sta putin mai turata si mi-a sspus ca iarna cand e mai frig pana ajunge apa la 90 sta turata pana in 1000...dar punand calc pe ea a vazut ca filtru e cam plin si mi-a spus sa vin sa-mi dea regenerare, dar nu am mai ajuns....daca poate sa-mi explice cineva....cum incepe, pasi, cat dureaza, cand stiu ca s-a terminat, se aprind ceva martori? va rog sa ma ajutati ca sa nu fac alte tampenii....se poate seta de mine regenerare sau face ea singura? la cati kilometrii ? daca am aprins martor motorina pot sa apresc sa alimentez, imi ajunge motorina pt regenerare? multumesc anticipat tuturor celor ce va vor ajuta sa inteleg si sa cunosc acest fenomen important, numai bine tuturor. mentionez astra j st 2011 km 100 mii, e sh
  • paul2004

  • Mesaje scrise: 397
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Salut, iti voi spune exact cum este la mine si cum procedez eu:
- La relanti motorul consuma 0,4 - 0,5l/h
- Cand incepe regenerarea ai sa observi o turatie a motorului in jur de 1000 ture, iar consumul la relanti iti va creste de la 0,4 la 2,3- 2,5l/h.
Eu merg cu masina numai in bucuresti, regenerarea imi pleaca pe la 270-300km parcursi...urmaresc si resetez mereu trip 1.
La mine cand incepe regenerarea( de cele mai multe ori cand ajung in parcare acasa sau la munca....o fac static....adica cu masina parcata las motorul pornit si il turez la 3000 - 3500 ture cca 10 min. Dupa 10 min nu o mai turez si urmaresc sa vad cum este consumul, daca nu se stabilizeaza la 0,5l/h o mai tin turata. Media este de 10-12 minute.
Ai sa simti si un miros pe ars,parlit in timpul asta.

Niciodata nu am oprit motorul in timpul regenerarii....nu stiu daca il opresti si il pornesti , daca mai pleaca si regenerarea ( nu am incercat chestia asta niciodata ).

In bord nu mi s-a aprins niciodata martorul regenerarii filtrului de particule....dar din cate am inteles ala se aprinde daca ratezi 3-4 regenerari consecutive , sau filtrul este infundat peste un anumit procentaj.

Nu poti seta tu cand sa-ti plece regenerarea.

In mers nu-mi dau seama cand pleaca regenerarea......eu doar dupa alea 2 lucruri ma iau..... consumul la relanti si numarul de km parcursi de la ultima regenerare.

Nu stiu ce sa-ti raspund cu becul aprins la motorina....eu nu am mers niciodata pana incat sa mi sa aprinda becul.

Acum iarna ,sau cand e frig afara iti sta putin mai turata( 1000 ture ),dar doar pana cand apa atinge 90 grade,apoi ai sa vezi ca revine la 800 ture......insa in schimb ai sa vezi ca,consumul nu-ti sare de 1,1 - 1,3 l/h cu motorul la relanti si scade treptat pana pe la 0.5 - 0,7 daca ai caldura pornita.

Sper sa nu te incurc cu ceva,,, eu unul asta am observat la mine si asa se manifesta masina in conditiile relatate mai sus.
Skip ads

  • GHIUR

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Salut, regenerarea filtrului se face automat, dar depinde de modul in care megri cu ea in oras sau afara. Daca mergi mai mult in oras regenerarea se face cam la 150-200 km dar nu e o regula depinde mult si de motorina si de tipul de ulei folosit la motor. Cand se face regenerarea la mersul in relanti consumul instantaneu creste la 2,3-2,5 si porneste ventilatorul in tot acest timp nu trebuie sa opresti motorul iar dupa un timp o sa scada consuml la 0.5-0.6 si atunci filtrul s-a regenerat si poti sa opresti motorul. In timpul functionarii in mers regenerarea se manifesta cu o vibratie si un zgomot mai puternic a motorului, cel putin asa se intampla la mine. Eu iti recomand sa urmaresti consumul instantaneu si sa nu mai mergi la service-uri sa faci regenerare fortata nu este recomandat. Sper ca ti-am fost de ajutor.....drumuri bune.
  • dedey3

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Oct 2014

  • Mesaj Privat
mii de multumiri lui paul2004 si ghiur pt informatilile valoroase oferite, voi tine cont de ele.....legat de consum, am cb cu cele 3 trip-uri, trebuie sa ma duc sa-mi fac update...dar voi urmari turometrul, zgomotul, vibratia si imi voi da seama ce am de facut....daca ea singura isi face regenerare, atunci nu are rost sa ma duc la service ca cineva sa o forteze sa faca acest lucru...multumesc Smile
  • dedey3

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Oct 2014

  • Mesaj Privat
salutare tuturor, cred ca nu am postat bine, dar nu stiu unde sa caut ca sa scriu....am un astra st 2011 si vroiam sa-mi cumpar husa pt volan, nu e model din piele , masina e sh si volanul e uzat putin...daca stie cineva ceva de calitate care se apropie de original si modelul volanului...multumesc, si imi cer scuze din nou ca am postat aiurea....merci
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
@dedey3
nu cred ca gasesti husa de volan si din punctul meu de vedere alea arata ca Evil or Very Mad ia legatura cu colegu
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=129878

sau mai cauta pe forum la publicitate sunt mai multi colegi care repara, imbraca in piele volane Wink
  • CSLAR

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Nov 2014

  • Mesaj Privat
lucio85 a scris:Am vazut ca nu exista un topic special in care sa se discute doar despre aceste motoare si fiecare a scris pe unde a apucat inclusiv eu Embarassed asa ca m-am hotarat sa deschid acest topic Wink, pentru inceput cateva informatii despre motor

Nelamurire
Am cumparat acum 2 saptamani un Opel Astra J Sports Tourer sh (an 2011, rulat 130.000 km.), iar la inregistrarea de la RAR (CIV atasat), la motorul A17DTR, puterea trecuta este de 81 kW in loc de 92 kW.
Vanzatorul m-a informat ca are 125 CP, dar actele il contrazic. Care este adevarul? Unde pot afla puterea reala?
Multumesc anticipat pentru un raspuns.
  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,239
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 z17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Vanzatorul te-a pacalit,nu cred ca ce-i de la RAR au gresit. Daca ti-ai facut copii la actele originale ,uitate in ele si te lamuresti!
Nasol ce ai patit tu !
  • GHIUR

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Salut, si eu am avut aceeasi problema..la RAR tip motor A17DTR de 81kw, iar cand am fost la Opel pentru resoftare am aflat ca e tipul A17DTJ de 82 kw. Eu te sfatuiesc sa mergi la Opel si vei afla ce tip de motor ai.
  • Okta43

  • Mesaje scrise: 817
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2010 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2010

  • Mesaj Privat
La mine pe motor e pusa o placuta din fabrica pe care scrie A14XER.. cred ca cel mai sigur e sa cauti acea placuta pe motor si afli exact ce ai (DTR sau DTJ).
Daca nu ma insel, intre cele doua motoare e doar diferenta de soft.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Chestionar

ce consum mediu ai cu aceasta motorizare
4-5% 7%
5-6% 21%
6-7% 35%
7-8% 25%
altul 10%
166 voturi

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR