Ai uitat parola?


  • BRebecca

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Sep 2018

  • Garaj Mesaj Privat
paul2004 mersi o sa îl verific
  • MIonut329

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Jun 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Salut tuturor. Am un astra j 1.7 din 2013 si in accelerare aproape tot timpul face un zgomot ca de mitralieră. Cu aceeași motorină de la Omv sunt zile cand face si zile cand nu face. Face mai tare cand motorul incepe să se încălzească si pe tester nu da nici o eroare. Ce recomandați să verific? Mulțumesc.
  • AValentin669

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra din 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Oct 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Salutari .. am o problema si eu cu pornirea . Tot 1.7 cdti,porneste greu cam la a -2a rotire si parca se scutura motoru cand porneste . , dupaia totul perfect sta bine la relanti , masina in rest merge fara probleme
  • paul2004

  • Mesaje scrise: 361
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A17DTR din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Aug 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Verifica bujiile.
  • AValentin669

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra din 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Oct 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Sa verificat si bujiile si nimic ..!
  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 979
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra Z17DTj din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Apr 2015

  • Garaj Mesaj Privat
E posibil sa nu mai aiba presiune in rampa suficienta?
  • MIonut329

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Jun 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Să nu fie regulatorul de debit de pe pompa de injecție.
  • radu.garcia

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra A1.7 DTR din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Oct 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Va cer iertare daca s-a mai discutat, dar cu search in site/pagina nu am gasit nimic de ajutor.
Am urmatoarea problema si nu reusesc sa-i dau de capat.
Am o Astra J Sport Tourer 2011 A17DTR.
De circa 3 luni am urmatoarele probleme:
1. Pornire grea atat la rece cat si la cald ( la cald o idee mai bine)
2. Consum urban exagerat . Aveam undeva la 7.5-8% iar acum am undeva intre 11-11.5%.
3. Fum negru pe accelerare. si doar pe accelerare, odata ajuns la turatia de croaziera nu mai scoate fum
4. Motorul nu toarce rotund, are usoare intreruperi
Am fost cu masina in service, bosch car service, unde au zis ca ar fi de la Regulator presiune pompa de inalte si filtru de particule.
Am schimbat regulatorul si am facut o regenerare fortata ( prima in 230000 km). Regenerarea cica a reusit,
Acum motorul se aude mai bine, nu mai am acele intreruperi dar toate celalalte simptome sunt in continuare..
La testare, cu Delphi, valorile corectilor pe injector sunt OK,
Supapa EGR este schimbata cu una noua acum cca 9 luni.
Totusi am o noua eroare : P062A - regulator presiune combustibil cu valoare "Not learned"
Am incercat sa ii dau sa invete dar operatiunea are cod de eroare la finalizare.
Codul de eroare apare intermitent, nu intotdeauna.....in bord nu imi apare niciun martor.
Asta este tott ce am gasit ca si infromatie despre codul de eroare https://repairpal.com/OBD-II...range-performance

Aveti ideea ce ar putea avea masina?
Astia de la Service imi zic ca trebuiesc reconditionate injectoarele, desi valorile de corectie sunt ok.
  • gra

  • Mesaje scrise: 180
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra z17dtr din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Jun 2005

  • Garaj Mesaj Privat
Intreb aici, chiar daca am astra H, motorul este z17dtr...

De mult timp am niste intreruperi ciudate intre 1200 si 2200 rpm, in treptele inferioare (2-3), practic la mersul din semafor in semafor, cu accelerare lenta. Daca merg "sanatos" cu masina, si accelerez puternic, nu se simte problema...
Am schimbat scv-ul de 2 ori datorita mersului neregulat, dar nu acolo e problema, este altceva.
Practic am nevoie de cineva care a avut si a remediat clar acesta problema
Teoretic poate fi egr-ul, senzorul de presiune si temperatura de pe galeria de admisie, mizeria din galerie, clapete jegoase/vaacum clapete, debitmetrul de aer, sau in cel mai rau caz 1-2 injectoare...
Consumul este mare de cand am masina, aprox 10 in oras, drumuri foarte scurte 1-3 km, regenerari mers doar in oras la fiecare 100km, mers in afara si la peste 800km...

Multumesc!
  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 979
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra Z17DTj din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Apr 2015

  • Garaj Mesaj Privat
eu cred ca mergi tu subturat prea tare. mergi in 2000 + constant si scapi de " problema" . intre 1200 si 2000 sa ai doar in treapta 1 !
  • RADU FLORIAN

  • Mesaje scrise: 718
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra A17DTJ din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Mar 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Asa este ,mergi subturat, cand se incalzeste motorul schimba la 3000 ,sau pe aproape.Eu am regenerari in oras cam pe la 200 km ,iar afara la cam 450 km, deci nu este in regula la 100km sa ai regenerare in oras ,tinand cont ca tu zici ca afara regenereaza la 800km.Sau probabil este chiar ai una din problemele care le-ai mentionat mai sus.Trebuie verificat ,prima data da egr-ul , da-l jos si curata-l si dupa, vezi cum merge.Schimba si filtrul de aer ,ca si din cauza lui iti poate creste consumul, patit de mine.Curata si senzorul de pe admisie.
Ai grija ca din cauza egr-ului si a injectoarelor ,poti infunda dpf-ul.
  • gra

  • Mesaje scrise: 180
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra z17dtr din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Jun 2005

  • Garaj Mesaj Privat
egr curatat, filtru schimbat, senzor map curatat...problema este acolo...
Nu merg subturat, din contra, dar am exemplificat unde se intampla problema.
  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 979
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra Z17DTj din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Apr 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Pai nu e normal sa ai 1200 sau sub 1800 cu treptele 2 3.asta e parerea mea
  • xdragos

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A17DTR din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Sep 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Buna seara!

Poate ma ajutati cu niste sfaturi, va rog. De cateva saptamani masina mea (opel astra j 1.7 CDTI - DTR) are momente cand nu se mai accelereaza, pur si simplu nu mai trece de 1500-2000 rot / min iar motorul scoate niste sunete ciudata. Isi revine daca o las o perioada de timp (uneori mai repede, alteori mai greu) sau daca opresc motorul si il pornesc. (mai nou, are toane cand nu-si mai revine dupa prima repornire). Am atasat un video, poate imi dati niste idei. In principiu, cred ca este de la EGR, dar abia ce l-am curatat acum 2 saptamani.

https://streamable.com/9yuqe

Am pus-o pe tester si imi aparea eroare : P0409-00 Exhaust gas recirculation (EGR) position sensor performance, dar m-am gandit ca este din cauza demotarii EGR-ului si am sters-o. Momentan nu mai inregistreaza eroarea, desi problema cu acceleratia persista Sad
  • artsa

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra Z17DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Oct 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare, as dorii un sfat..am gasit sa cumpar un opel astra j an 2014, ecoflex, 110 cai, navi, incalzire scaune, clima, etc ...la un pret de 6500 e .Este putin, este mult.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,433
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A17DTJ din 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Dec 2004

  • Garaj Mesaj Privat
E puțin sau mult în funcție de starea și dotările masinii.
Dacă e ok tehnic și dotata decent, poate fi un preț bun.
Dacă e cheala și /sau cu probleme tehnice (vizibile sau ascunse), poate fi un preț mare.
  • artsa

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra Z17DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Oct 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Multumesc pt raspuns, are doar clima nu climatronic, in rest este ok.Vizibil nu are defecte, functioneaza bine, in rest daca o fi ceva ascuns, vedem in viitor.
  • nelutzu_832000

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra A17DTJ din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Oct 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Va salut. Vin sa mai expun si eu o problema, si anume: imi da fum pe la turbina, sau prin zona turbinei, s au afumat toate piesele din zona ei, alternatorul, toate furtunele de la radiator, tubulatura de la turbina...cand e in regenerare da fum mult, se simte si interiorul masinii, iar regenerarile pe tp rece sunt si 3 in 100km, si nu merg subturat...pornesc , stau 1min pe loc, plec si dupa 1 min intra in regenerare...daca stie cineva de aceste probleme...e vb de astra j 1.7 cdti 110cp a17dtj...multumesc mult
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,433
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A17DTJ din 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Dec 2004

  • Garaj Mesaj Privat
Rezolva problema fumului și ai șanse sa scapi de restul problemelor.
Vezi ce s-a spart/fisurat pe acolo:cum vrei ca mașina sa meargă bine în aceste condiții?
  • sergiu_csi2005

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra A17dtr din 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Oct 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Salut. Am un Astra j sports turer .pe cartea de identitate tipul motor e a 17 dtr de 81 kw.
Am căutat să cumpăr kit de distribuție și pe programele magazinelor de piese nu există motor a 17 dtr de 81 de kw ci doar de 92 de kw adica mai mare.
Există motor a 17 dtr de 81 kw ? Că nu mai știu ce să cred.

Chestionar

ce consum mediu ai cu aceasta motorizare
4-5% 8%
5-6% 19%
6-7% 34%
7-8% 26%
altul 11%
149 voturi

Discutii similare

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata