Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • sasuastra

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Valcea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2004

  • Mesaj Privat
am cumparat un opel astra din 2001 si nu am demarj nici sa depasesc un trabant.la pornire daca ii dau 3000 rpm pleaca si el frumusel,dar cand o dau pe a-2-a merg ca cu dacia.pete 2500 rpm merge ca vioara.sa nu mai zic de panta ca am ajuns sa le urc cu a-1-a. un sfat de la patiti sau de la cunoscatori pls
Skip ads

  • sandumbogdan

  • Mesaje scrise: 887
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Oare nu ar fi interesant sa ne spui si ce motor?
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Laughing, baga si tu aia, e o problema clasica la motorizarea ta Wink
  • sasuastra

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Valcea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Embarassed am motor 1.7 dti
Skip ads

  • sasuastra

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Valcea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2004

  • Mesaj Privat
masina e din 2001,1,7 dti si mege ca caruta pana pe la 2500 apoi rupe
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
verifica daca iti merge sau cum iti merge turbina,
pune mana pe un furtun pe circuitul de admisie si altcineva sa accelereze masina.
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Si eu cred (cam) acelasi lucru: sistemul de regulare a presiunii de la turbina
  • solver

  • Mesaje scrise: 179
  • Locatie: Bistrita
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2004

  • Mesaj Privat
Si la mine e tot asa dar mie mi-a zis lumea ca doar la 2500 intra turbo si e normal sa mearga asa. Eu m-am acomodat intre timp chiar daca la inceput mi se parea enervant. Sa inteleg ca nu e normal sa mearga asa?
Skip ads

  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
avand cuplul maxim la 2400rpm (168Nm), ma cam indoiesc sa intre turbina la 2500 rpm ...
  • solver

  • Mesaje scrise: 179
  • Locatie: Bistrita
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2004

  • Mesaj Privat
Sa inteleg ca la 2400 ar trebui sa simt cel mai tare puterea motorului?
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
cuplul, cuplul, puterea maxima e la 4400
  • Thanatos

  • Mesaje scrise: 1,108
  • Locatie: constanta - dk
  • Masina: Vectra 2000 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2004

  • Mesaj Privat
deja pe la 1300 rpm tre sa o simti bine de tot


Skip ads

  • solver

  • Mesaje scrise: 179
  • Locatie: Bistrita
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2004

  • Mesaj Privat
La 1300 nu simt nimic. De la 1000-2500 cred ca si o dacie mai suparata ma ia. Dupa 2500 se trezesc si calutii mei si se simte bine de tot. Totusi nu sunt lamurit. Daca pina la 2500 nu simt nimic si abia dupa intr-adevar se simte bine de tot am probleme sau nu? Si daca da ce pot sa verific? Mentionez ca la mine dupa cum se zicea si pe aici totul e mecanic la motor.
  • Thanatos

  • Mesaje scrise: 1,108
  • Locatie: constanta - dk
  • Masina: Vectra 2000 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2004

  • Mesaj Privat
dupa cum reiese din grafic (albastru), momentul il ai maxim incepand cu 1600rpm si e constant la 160Nm pana la 3000 rpm. deci la tine nu merge ceva si asta e cel mai probabil turbo. nu intra la rpm care trebuie.
  • sandumbogdan

  • Mesaje scrise: 887
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Eu am un 1.7dti (AstraG 2002), si in treapta I si II si chiar si III, cand ajung pe la 1500 ture se simte in impuls si acceleratia creste sensibil, si atuncea e momentul cand intra turbina. (in IV si V se simte mai putin mai ales ca nu poti sa accelerezi incepand de la 1100-1200 ture in ultimele trepte pt. ca chinuie motorul inutil)
Cel putin in treapta a II-a se simte bine tare, de la 1500 ture incepe sa traga sensibil mai bine fata de cum trage pana in 1500 (se simte parca mai porneste un motor), si continua constant pana la turatii mari (3000-4000) insa nu are rost sa o turez asa de tare, dau III si continui. Deci probabil ceea ce simti tu la 2500 normal trebuie sa fie de la 1500 (asa e la mine si asa e normal), si probabil este ceva putin dereglat (sa speram ca e doar atata).
Oricum un motor de 75-80 cai nu te baga in scaun cum zici tu in titlu, dar sa zicem ca asa este senzatia in momentul in care intra turbina.
  • sasuastra

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Valcea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Idea SOLVER eu mi-am rezolvat problema cu opelul si acum rupe pamntul si la 1500rpm.am in valcea niste tipi la un sevice ca au descoperit ca la pompa de vacum a masinii e o electrovalva care e problema standard la opeluri.elctrovalva regleaza aerul PE CARE IL IA TURBO IAR PESTE 2500 ,CAND INTRA TURBO o da peste cap deaia merge asa bine. asta e nr meu daca vreai sa-ti explic mai bine cum e cu asta.0744 175613 .ma costat 500000 si merge super.succes la totii acum merge si el ca o masina adevaratea
  • sasuastra

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Valcea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Idea SOLVER eu mi-am rezolvat problema cu opelul si acum rupe pamntul si la 1500rpm.am in valcea niste tipi la un sevice ca au descoperit ca la pompa de vacum a masinii e o electrovalva care e problema standard la opeluri.elctrovalva regleaza aerul PE CARE IL IA TURBO IAR PESTE 2500 ,CAND INTRA TURBO o da peste cap deaia merge asa bine. asta e nr meu daca vreai sa-ti explic mai bine cum e cu asta.0744 175613 .ma costat 500000 si merge super.succes la totii acum merge si el ca o masina adevaratea
  • solver

  • Mesaje scrise: 179
  • Locatie: Bistrita
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2004

  • Mesaj Privat
Au schimbat ceva? Sau e chestie de reglaj? Poti sa-mi dai totusi ceva detalii sa-mi fac si eu o idee? Sper ca nu e ceva reglaj de prin calculator ca a mea nu are. Oricum o sa incerc sa te sun maine. Eventual da-mi un pm sa-ti stiu si eu numele mic ca doar n-o sa intreb la telefon: d-nu' sasuastra? Multam'. Very Happy
  • Thanatos

  • Mesaje scrise: 1,108
  • Locatie: constanta - dk
  • Masina: Vectra 2000 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2004

  • Mesaj Privat
ce spui tu este exact ce indica si graficul.

o mentiune doar.....nu caii te(ne) baga in scaun, momentul face asta. asa in mare, caii indica viteza maxima, iar momentul acceleratia. 160Nm e bine, mai ales ca sunt obtinuti la 1600rpm. eu tot cam asa am, dar la 2800.
  • sasuastra

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Valcea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2004

  • Mesaj Privat
NE E NIMIC DIN CALCULATOR TOTUL E CU CU O PROSTIE DE ELECTROVALVA DE LA TURBO.LA A MEA ASA A FOST .MI-AU SUSPENDAT ELECTOVALVA SI ACUM RUPE. PS CLAUDIU.DACA SUNU SUNA DUPA 12.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR