Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • nico3

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Si la mine tot de pe la 2000 de ture se simte puterea mai mare si ma baga in scaun. Cam in a treia dupa 2000 de ture. Problema e ca nu aud nimic cand intra, doar iti dai seama dupa cum trage. Altfel de unde sa stii cand intra turbina in functiune?
Skip ads

  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Am mers mai mult zilele astea si am observat ca:
- turbina intra la 2500 turatii (nu 2000, cum aveam impresia)
- se simte si aude foarte bine in a I-a si a II-a (cum bine zicea cineva mai devreme, ca si sum ar mai porni un motor)
- in a 3-a se simte slab, dar tot la 2500
- in a 4-a si a 5-a nu se mai simte deloc cand intra turbina.
- pentru o accelerare rapida, tre sa merg cu a 3-a pana pe la 80-85 km/h (~3000 rpm), cu a patra pana la 120-125 (3000+) si abia apoi sa trec a 5-a.
- in a 5-a, are 3000 rpm la 140 km/h (cu roti de 195/65 R15). O Fabia TDI are 3000 rpm la 150 km/h, cu roti vizibil mai mici Rolling Eyes

Dintre cei cu Vectra si Y(X)20DTH, puteti sa-mi spuneti daca ati observat ceva diferit la ale voastre?


Ultima modificare facuta de maiandrei la Lun 03 Jan, 2005 12:49 pm, modificat de 2 ori in total
  • sandumbogdan

  • Mesaje scrise: 887
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2004

  • Mesaj Privat
La Asta 2002 1.7dti, probat exact in genul cum zice maiandrei, insa turbina intra de la 1500, se simte in I si II, in III nu se simte deloc cand intra turbina, pt. ca is turatiile prea mici.
Lag nu exista deloc, probabil si din cauza faptului ca turbina este de presiune f. mica, in final abia ies 75 cai putere.
2000rpm=90km/h, 3000rpm=130km/h, cu roti de 195/60/15 originale.
  • CIRSTEAADI

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Craiova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2005

  • Mesaj Privat
am avut si eu un 1,7 dti din 2001 si tot asa mergea. e cam puturoasa dar la drum intins nu te faci chiar de ris, iar la consum nu o bate nimeni . daca nu crezi incearca un vectra x20xev pe benzina 136CP si ai sa vezi: fuge de rupe si papa pe masura.
Nu sunt mare mecanic , dar din cite stiu cuplu maxim la in jur de 2000 de rot nuprea am auzit. cred ca exagereaza putin.Si dacaa nu ma insel 1.7 dti are cuplul maxim la 4400
Skip ads

  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Citeste acest topic de la inceput.

La 4400 ai putere maxima, nu cuplu
  • ioncy_nos

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Tigra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2008

  • Mesaj Privat
cam asta este problema si la mine ...am un opel tigra de 1,6 din 95 si nu am putere decat dupa 3000 de ture .......cand este motorul rece trage de jos dupa ce se incalzeste nu mai trage decat dupa 3000 de ture .....poate ma ajutati cu ceva informatii....... mersi mult
  • florin1004199

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Abia am luat masina de 2 saptamani si numa prin service stau...tin sa mentionez ca toti mecanicii din piatra neamt si vreo 10 din bacau nu au reusit sa rezolve problema.....Masina are motor de 1.9 Cdti 110 kw si nu am demaraj mai deloc la ea....nu trage nici macar de 60 de cai....am curatat supapa EGR (in final am luat egr nou) clapeta de acceleratie.....am schimbat galeria de admisie cu tot cu clapeti,,,,am schimbat kitul de distributie....regenerare filtru de particule,,,,,dar tot asa....Imi apare martorul cu cheita in bord....asta dupa ce temperatura din motor imi ajunge undeva la 80 de grade si masina nu se tureaza mai mult de 2300 rpm...deci innebunesc cand se intampla asta....Iar cand motorul este undeva in limita de 60 de grade....masina merge aprope normal....singura chestie e ca imi face un gol in turatie la 2500rpm si la 3000rpm....merge cum s-ar zice in "suturi".....iar pana in 2000rpm merge foarte greu......nu stiu ce sa ii mai fac....acuma am ajuns in cluj..poate reusec macar aici. Pe tester imi da eroare P02279 (admisie aer neetansa)...tot ce inseamna admisie este verificat si curatat...iar galeria de admisie clapetii si egr-ul sunt noi....Poate ati m-ai intalnit asa ceva va rog sa ma ajutati ca nu mai reusesc sa o repar.
  • florin1004199

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Abia am luat masina de 2 saptamani si numa prin service stau...tin sa mentionez ca toti mecanicii din piatra neamt si vreo 10 din bacau nu au reusit sa rezolve problema.....Masina are motor de 1.9 Cdti 110 kw si nu am demaraj mai deloc la ea....nu trage nici macar de 60 de cai....am curatat supapa EGR (in final am luat egr nou) clapeta de acceleratie.....am schimbat galeria de admisie cu tot cu clapeti,,,,am schimbat kitul de distributie....regenerare filtru de particule,,,,,dar tot asa....Imi apare martorul cu cheita in bord....asta dupa ce temperatura din motor imi ajunge undeva la 80 de grade si masina nu se tureaza mai mult de 2300 rpm...deci innebunesc cand se intampla asta....Iar cand motorul este undeva in limita de 60 de grade....masina merge aprope normal....singura chestie e ca imi face un gol in turatie la 2500rpm si la 3000rpm....merge cum s-ar zice in "suturi".....iar pana in 2000rpm merge foarte greu......nu stiu ce sa ii mai fac....acuma am ajuns in cluj..poate reusec macar aici. Pe tester imi da eroare P02279 (admisie aer neetansa)...tot ce inseamna admisie este verificat si curatat...iar galeria de admisie clapetii si egr-ul sunt noi....Poate ati m-ai intalnit asa ceva va rog sa ma ajutati ca nu mai reusesc sa o repar. Sad Sad Sad
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR