- nico3
- **
- 110 mesaje
- din 09 Sep 2004
- Astra 2000 Y20DTH
- Bucuresti
nico3
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2004
- Mesaj Privat
- maiandrei
- ******
- 4,711 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,711
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
Am mers mai mult zilele astea si am observat ca:
- turbina intra la 2500 turatii (nu 2000, cum aveam impresia)
- se simte si aude foarte bine in a I-a si a II-a (cum bine zicea cineva mai devreme, ca si sum ar mai porni un motor)
- in a 3-a se simte slab, dar tot la 2500
- in a 4-a si a 5-a nu se mai simte deloc cand intra turbina.
- pentru o accelerare rapida, tre sa merg cu a 3-a pana pe la 80-85 km/h (~3000 rpm), cu a patra pana la 120-125 (3000+) si abia apoi sa trec a 5-a.
- in a 5-a, are 3000 rpm la 140 km/h (cu roti de 195/65 R15). O Fabia TDI are 3000 rpm la 150 km/h, cu roti vizibil mai mici
Dintre cei cu Vectra si Y(X)20DTH, puteti sa-mi spuneti daca ati observat ceva diferit la ale voastre?
Ultima modificare facuta de maiandrei la Lun 03 Jan, 2005 12:49 pm, modificat de 2 ori in total
- turbina intra la 2500 turatii (nu 2000, cum aveam impresia)
- se simte si aude foarte bine in a I-a si a II-a (cum bine zicea cineva mai devreme, ca si sum ar mai porni un motor)
- in a 3-a se simte slab, dar tot la 2500
- in a 4-a si a 5-a nu se mai simte deloc cand intra turbina.
- pentru o accelerare rapida, tre sa merg cu a 3-a pana pe la 80-85 km/h (~3000 rpm), cu a patra pana la 120-125 (3000+) si abia apoi sa trec a 5-a.
- in a 5-a, are 3000 rpm la 140 km/h (cu roti de 195/65 R15). O Fabia TDI are 3000 rpm la 150 km/h, cu roti vizibil mai mici
Dintre cei cu Vectra si Y(X)20DTH, puteti sa-mi spuneti daca ati observat ceva diferit la ale voastre?
Ultima modificare facuta de maiandrei la Lun 03 Jan, 2005 12:49 pm, modificat de 2 ori in total
- sandumbogdan
- ***
- 887 mesaje
- din 03 Sep 2004
- Iasi
sandumbogdan
- Mesaje scrise: 887
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2004
- Mesaj Privat
La Asta 2002 1.7dti, probat exact in genul cum zice maiandrei, insa turbina intra de la 1500, se simte in I si II, in III nu se simte deloc cand intra turbina, pt. ca is turatiile prea mici.
Lag nu exista deloc, probabil si din cauza faptului ca turbina este de presiune f. mica, in final abia ies 75 cai putere.
2000rpm=90km/h, 3000rpm=130km/h, cu roti de 195/60/15 originale.
Lag nu exista deloc, probabil si din cauza faptului ca turbina este de presiune f. mica, in final abia ies 75 cai putere.
2000rpm=90km/h, 3000rpm=130km/h, cu roti de 195/60/15 originale.
- CIRSTEAADI
- *
- 12 mesaje
- din 15 Jan 2005
- Craiova
CIRSTEAADI
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Craiova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2005
- Mesaj Privat
am avut si eu un 1,7 dti din 2001 si tot asa mergea. e cam puturoasa dar la drum intins nu te faci chiar de ris, iar la consum nu o bate nimeni . daca nu crezi incearca un vectra x20xev pe benzina 136CP si ai sa vezi: fuge de rupe si papa pe masura.
Nu sunt mare mecanic , dar din cite stiu cuplu maxim la in jur de 2000 de rot nuprea am auzit. cred ca exagereaza putin.Si dacaa nu ma insel 1.7 dti are cuplul maxim la 4400
Nu sunt mare mecanic , dar din cite stiu cuplu maxim la in jur de 2000 de rot nuprea am auzit. cred ca exagereaza putin.Si dacaa nu ma insel 1.7 dti are cuplul maxim la 4400
- maiandrei
- ******
- 4,711 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,711
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
ioncy_nos
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Sibiu
- Masina: Tigra 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2008
- Mesaj Privat
- florin1004199
- *
- 6 mesaje
- din 10 Oct 2011
- Vectra Z19DTH
- Cluj
florin1004199
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2011
- Mesaj Privat
Abia am luat masina de 2 saptamani si numa prin service stau...tin sa mentionez ca toti mecanicii din piatra neamt si vreo 10 din bacau nu au reusit sa rezolve problema.....Masina are motor de 1.9 Cdti 110 kw si nu am demaraj mai deloc la ea....nu trage nici macar de 60 de cai....am curatat supapa EGR (in final am luat egr nou) clapeta de acceleratie.....am schimbat galeria de admisie cu tot cu clapeti,,,,am schimbat kitul de distributie....regenerare filtru de particule,,,,,dar tot asa....Imi apare martorul cu cheita in bord....asta dupa ce temperatura din motor imi ajunge undeva la 80 de grade si masina nu se tureaza mai mult de 2300 rpm...deci innebunesc cand se intampla asta....Iar cand motorul este undeva in limita de 60 de grade....masina merge aprope normal....singura chestie e ca imi face un gol in turatie la 2500rpm si la 3000rpm....merge cum s-ar zice in "suturi".....iar pana in 2000rpm merge foarte greu......nu stiu ce sa ii mai fac....acuma am ajuns in cluj..poate reusec macar aici. Pe tester imi da eroare P02279 (admisie aer neetansa)...tot ce inseamna admisie este verificat si curatat...iar galeria de admisie clapetii si egr-ul sunt noi....Poate ati m-ai intalnit asa ceva va rog sa ma ajutati ca nu mai reusesc sa o repar.
- florin1004199
- *
- 6 mesaje
- din 10 Oct 2011
- Vectra Z19DTH
- Cluj
florin1004199
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2011
- Mesaj Privat
Abia am luat masina de 2 saptamani si numa prin service stau...tin sa mentionez ca toti mecanicii din piatra neamt si vreo 10 din bacau nu au reusit sa rezolve problema.....Masina are motor de 1.9 Cdti 110 kw si nu am demaraj mai deloc la ea....nu trage nici macar de 60 de cai....am curatat supapa EGR (in final am luat egr nou) clapeta de acceleratie.....am schimbat galeria de admisie cu tot cu clapeti,,,,am schimbat kitul de distributie....regenerare filtru de particule,,,,,dar tot asa....Imi apare martorul cu cheita in bord....asta dupa ce temperatura din motor imi ajunge undeva la 80 de grade si masina nu se tureaza mai mult de 2300 rpm...deci innebunesc cand se intampla asta....Iar cand motorul este undeva in limita de 60 de grade....masina merge aprope normal....singura chestie e ca imi face un gol in turatie la 2500rpm si la 3000rpm....merge cum s-ar zice in "suturi".....iar pana in 2000rpm merge foarte greu......nu stiu ce sa ii mai fac....acuma am ajuns in cluj..poate reusec macar aici. Pe tester imi da eroare P02279 (admisie aer neetansa)...tot ce inseamna admisie este verificat si curatat...iar galeria de admisie clapetii si egr-ul sunt noi....Poate ati m-ai intalnit asa ceva va rog sa ma ajutati ca nu mai reusesc sa o repar.