Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • filipstefan77

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Vectra 1998 x 2.0 tdh
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Am un vectra b din "98 cu motor x2.0 tdh care nu mai porneste deloc......... din nou.Inainte de a face un drum la Constanta i-am schimbat bateria ca nu mai pornea cu a ei ,la drumul de intoarcere mi-a venit stralucita idee sa ai pun inapoi bateria ei cu motorul pornit .Am reusit sa fac operatiunea doar ca a turometrul a cazut la 0 pt o bucata scurta de timp .Am ajuns acasa fara sa mai scada la 0 in ziua aceea .In ziua urmatoare am plecat la munca si pe drum a cazut iar turometrul la 0 pt o bucata de timp si acum de 2 zile cand ai dau la automat se aprinde beculetul cu motorasul si nu mai porneste.Se vede ca ar porni ca motorul invarte bine .I-am scos senzorul Rpm si l-am sters de ulei si pilitura dar nici o schimbare.Mentionez ca in ultimile 3 luni i-am schimbat:placute de frana, senzor rpm,chiuloasa,pompa de injectie si injectoare.Am ajuns la capatul puterilor financiare.Apelez la cei cu mai multa experienta de pe site pentru ca locuiesc in Calarasi unde desi exista o reprezentanta Opel meseriasii de aici nu stiu sa interpreteze codurile de eroare.Am avut masina la unul din ei si mi-a spart supapele din chiuloasa.In speranta ca voi gasi un raspuns la unii din voi va multumesc anticipat
Skip ads

  • Doru Lucian

  • Mesaje scrise: 330
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2011

  • Mesaj Privat
ne-ar ajuta sa stim motivul pentru care ramine becul aprins (codul de eroare)pune un tester si citeste codurile de eroare ,posteazale aici ,in felul asta poate putem sa te ajutam.
  • stfan

  • Mesaje scrise: 300
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1998 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Ai facut o mare greseala, NU scoti niciodata borna bateriei cand motorul functioneaza. Posibil sa fi ars un calculator datorita supratensionarii circuitului electric in momentul scoaterii bornelor. Neaparat tester, noteaza codurile de eroare (nu te multumii doar cu explicatii) si scrie-le aici pt sfaturi.
  • filipstefan77

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Vectra 1998 x 2.0 tdh
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Am vorbit cu cineva cu un tester pentru luni ,sper din tot sufletul sa nu fie iar pompa de injectie, deabea am reparat-o pe a-2-a la Dl Mihai (ecu.ro),am mers doar 3 luni cu ea.
Skip ads

  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
filipstefan77 a scris:Am vorbit cu cineva cu un tester pentru luni ,sper din tot sufletul sa nu fie iar pompa de injectie, deabea am reparat-o pe a-2-a la Dl Mihai (ecu.ro),am mers doar 3 luni cu ea.

Nu-i iau apararea lui Mihai dar nu cred ca are vreo vina pentru inconstienta ta. Chiar nu-mi explic ce a fost in capul tau cand ai decuplat bateria cu motorul pornit. Doar la tractoarele vechi am auzit ca se mai facea asta fara urmari grave. Bateria pe masina are rol si de condensator, preluand socurile de curent.
  • filipstefan77

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Vectra 1998 x 2.0 tdh
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
nu am dat vina pe dl Mihai ,am intrebat pe cineva care are un mercedes 200 d daca pot sa fac operatiunea de schimbare a bateriei si mi-a spus ca e posibil,altfel nu faceam , oricum e prea sensibila masina asta ,inainte de ea am avut un golf 3 cu motor de 1,9 d ai schimbam doar filtrele si uleiul si ai bagam motorina nu cred ca exista comparatie intre cele 2 marci
  • filipstefan77

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Vectra 1998 x 2.0 tdh
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
sa inteleg ca prin absurd se slabeste borna de la baterie si nu mai face contact pt cateva secunde se poate arde ecu de la pompa de injectie?
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
nu numai acel calculator se poate arde ci si celelalte inclusiv panoul cu instrumentele de bord.
  • Doru Lucian

  • Mesaje scrise: 330
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2011

  • Mesaj Privat
filipstefan77 a scris:sa inteleg ca prin absurd se slabeste borna de la baterie si nu mai face contact pt cateva secunde se poate arde ecu de la pompa de injectie?
nu nea aparat ,daca alternatorul este in stare buna de functionare ,si are in structura lui releul de incarcare de buna calitate(este foarte inportant)atunci nu se intimpla nimic,afectarea calculatoarelor nu se intimpla datorita virfurilor de curent , ci datorita cresteri de tensiune la iesirea alternatorului in incercarea acestuia de a asigura curentul necesar consumatorilor fara baterie,un releu bun chiar daca va ""simti""(am pus in ghilimele,simti pentru ca e clar ca el va simti de fapt scaderea brusca a tensiunii,dar din cunostinte elementare de fizica stim ca de fapt este vorba de o crestere mare de consum de curent moment in care s-a deconectat bateria) ar trebuii sa se automentina undeva in pragul maxim de incarcare,14,5,,14,7v(tensiunea,debitata controlata de releul de incarcare) dar cum majoritatea pieselor de schimb sunt de proasta calitate nici aceste relee nu fac exceptie si de multe ori pentru a asigura necesarul de curent functionari consumatorilor din acel moment(si asta mai depinde foarte mult) atunci alternatorul din pacate creste si tensiunea putind ajunge si la 16,,17 v ceea ce e destul de periculos pentru ECU tot odata si puntea de diode trebuie sa faca fata,consumului de curent,altfel,mai ales fara baterie in momentul in care diodele s-au ars,si aici nu ma refer la distrugerea lor spargerea ci,la faptul ca devin un banal conductor nu mai redreseaza curentul,va dati seama ca e fatidic pentru ECU,care e conceput sa functioneze cu un curent continuu nu alternativ.
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
uau, asta da fraza!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR