Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • nvmoldovan

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Buc
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Salutare,

Tocmai am dat avansul pt un Astra Clasic II CDTI.
Am o mare dilema: ce e cu motorul CDTI ?
Am inteles de la dealer ca sunt noile motoare euro 4 si ca masina se fabrica in Polonia. se vinde in Europa centrala si de est.

Pina aici ok, am facut un studiu si pe net si am observat ca :
in Polonia se vinde CDTI 80CP, Cehia DTI 75CP, Slovenia DTI 75CP, Ungaria DTL 80CP.

Care e diferenta intre CDTI, DTL, DTI?

Multumesc
Skip ads

  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
CDTI-ul este o evolutie a motorului DTI, faza la care a castigat 5CP.
Sunt practic identice, cel mai puternic fiind, evident, mai "placut de condus"
In mod "normal" DTL este asociat cu motoarele de 82/100 CP de 2000 cmc deci banuiesc ca in Ungaria e o schimbare de denumire din motive comerciale/marketing.


Ultima modificare facuta de sorin666 la Sam 22 Jan, 2005 8:07 pm
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
DTL - varianta mai slaba a DTI-ului
ce scrie pe masina sunt chestii de marketing. Cel mai corect e sa vezi codul motorului (gen DTL, DTH, DTR). Si cilindreea.
CDTI de 1.7 e total diferit de cel 1.9.
  • nvmoldovan

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Buc
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Multumesc pt raspunsuri.
o sa incerc sa aflu si codul motorului.
Skip ads

  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
spune cilindreea ... si restul cred ca e pe www.opel.ro
  • nvmoldovan

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Buc
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2004

  • Mesaj Privat
1.7 CDTI e modelul.

Vroiam sa ma lamuresc de ce o fabrica din Polonia care e singura care mai face Astra Clasic si vinde in Europa de Est; vinde 3 modele diferite cu acceasi capacitate.
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
de ce se fabrica 3 motorizari de 1,7 diesel
sau de ce se fabrica astra clasic ?
  • nvmoldovan

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Buc
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2004

  • Mesaj Privat
de ce se fabrica 3 motorizari de 1,7 diesel.

Economic vorbind e mult mai ieftin sa faci numai unul.
Skip ads

  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
in mod normal nu cred ca e mare problema, motoarele sunt preluate si de la alte masini (vectra, zafira, etc).
cand a aparut astra classic II a aparut parca cu cel 75 CP (cred ca Y17DT, apoi cel 80 CP (Z17DTL) - asta e de tip common rail.
CDTI-ul de 1.7 a aparut mai tarziu, si fiind mai puternic s-a impus de la sine.
  • nvmoldovan

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Buc
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Multumesc pt raspunsuri.

Inca citeva intrebari stupide de benzinar care s-a hotarit sa treaca pe diesel:

-la ce turatie optima se schimba viteza ?

-are acest motor turbina, la ce turatie intra turbina ?

-care e turatia mazima admisa de a schimba vitezele pt a nu strica motorul?
  • sandumbogdan

  • Mesaje scrise: 887
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2004

  • Mesaj Privat
1.Schimbarea optima a vitezei depinde de ce intelegi prin optim: consum minimc, protejare motor, acceleratie maxima. In general se schimba in treapta superioara pe la 2500 si 3000 rpm ca un compromis intre toate cele 3 puncte de vedere.
2.Turbina are, si intra de la 1500 ture aproximativ.
3. Dupa aproximativ 5200 rpm. Pana in acea turatie nu strici motorul ci doar se uzeaza, si de trecut de acea turatie nu poti pt. ca nu te lasa ECU.
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
pentru toti dieselistii recomand: TDI Forum
http://forum.vwforum.ro/for...iewforum.php?f=12
Skip ads

  • sandumbogdan

  • Mesaje scrise: 887
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Motorul diesel de la VW e putin diferit de majoritatea motoarelor opel (GM si Isuzu) de pana la generatia noua CDTI luate de la Fiat.
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
si care e ideea ?
  • draggos

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Motorul asta 1.7 CDTI este cu rampa comuna?
De ce spui ca motoarele VAG (diesel) sunt diferite de cele GM?
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
"Rampa comuna" este o chichita comerciala, in mod normal nu te intereseaza daca este sau nu...
  • draggos

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Pai atunci de ce se spune ca CDTI de 1.7 e total diferit de cel 1.9 ?
Eu ma gandeam ca diferenta de putere dintre cele doua motoare vine tocmai din tehnologia diferita a sistemului de aprindere: "cu rampa comuna".
  • sandumbogdan

  • Mesaje scrise: 887
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2004

  • Mesaj Privat
1.7cdti este motorul vechi Isuzu dti care avea 75 cai si acuma are 80 cai.
Cel de 1.9 este de la Fiat, incomparabil mai bun atat ca tehnologie, cat si ca putere.
  • draggos

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2004

  • Mesaj Privat
sandumbogdan a scris:1.7cdti este motorul vechi Isuzu dti care avea 75 cai si acuma are 80 cai.
Cel de 1.9 este de la Fiat, incomparabil mai bun atat ca tehnologie, cat si ca putere.


Esti sigur? In fisa tehnica la 1.7CDTI scrie ca este cu rampa comuna.
Motoarele Isuzu nu aveau asa ceva. De unde sti ca cel de 1.7CDTI este de origine Isuzu si cel de 1.9 de Fiat (Alfa)?
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
draggos a scris:
sandumbogdan a scris:1.7cdti este motorul vechi Isuzu dti care avea 75 cai si acuma are 80 cai.
Cel de 1.9 este de la Fiat, incomparabil mai bun atat ca tehnologie, cat si ca putere.


Esti sigur? In fisa tehnica la 1.7CDTI scrie ca este cu rampa comuna.
Motoarele Isuzu nu aveau asa ceva. De unde sti ca cel de 1.7CDTI este de origine Isuzu si cel de 1.9 de Fiat (Alfa)?

*
Este motorul Isuzu la care s-a pus... rampa comuna Wink si a castigat 5 CP
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR