Ai uitat parola?


  • pepsivlad

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Frontera din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Mai 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Saluatare,

Sunt posesorul unui Opel Frontera B , 2.2DTI , si am urmatoarele probleme :

a) Nu am mai pornit masina de pe la mijlocul lui Ianuarie, iar saptamana asta am vrut sa o pornesc ( sa mai ma plimb si eu un pic cu ea , sa ii mai incarc bateria, etc. , etc... ), insa surpriza . Masina nu porneste neam.

Aceiasi problema am mai avuto de 2 ori :
1) prima data am chemat un mecanic, care a reusit sa o porneasca, concluzia lui : s-a dezamorsat motorul ( am avut noroc ca eram in Iasi, adica acasa Smile ) . Mentionez ca seara am venit cu masina acasa , si dimineata nu a mai pornit.
2) a doua oara, nu am mai fost asa de norocos, nu eram acasa , eram in Botosani ( nu doresc la nimeni sa se stice masina in acest oras, si nici nu recomand sa o repare in acest oras, mai bine o iei pe platforma si o duci in alta parte), Am venit cu masina seara acasa, si dimineata nu am mai vrut sa porneasca neam. Am sunat mecanicul care a pornit-o prima data, si mi-a zis ce trebuie sa ii fac ( sa desfac piulitele de la injectoare , sa ii dau la automat pana vine motorina continu , si in timpul acesta sa obtures admisia de aer cu mana , la EGR , iar dupa aceea sa strans piulitele inapoi la injectoare , sa ii dau cheie ca pleaca ), am facut , insa tot nu a pornit. Am traso la sufa, si nimic. Am dus-o la un service , si mi-a zis ca e pompa de injectie. Am scos-o , am trimi-so la reparat ( cica era calculatorul dus ) m-ia venit pompa , am montat-o , si amers pana acuma in ianuarie

Acuma, dupa ce a stat o luna jumatate nepornita, am aceiasi " vesnica " problema. Masina nu porneste . Se manifesta la fel, insa cu o mica diferenta : cand desfac piulitele la injectoare , nu vine motorina deloc ( inainte tot ajunca ceva motorina, insa mecanicul zicea ca nu are putere destula sa descida supapele la injectoare )
Ce ar putea fi ? ..
- sa fi cazut iar pompa de injectie ?, a fost reparata undeva in august anul trecut .
- sa fie ingetata motorina? ( inainte sa o parchez i-am facut plinul , gresala mea a fost ca am alimentat de la Luck Oil si nu -am pus nimic aditivi ), insa totusi de o saptamana si ceva afara sunt temperaturi pozitive.
- sa se fi dezamoarsat iar motorul ?
Mentionez ca are o improvizatie la furtumasele de retur , si anume : furtumul de la retur, care colecteaza da la cele 4 injectoare , nu se duce unde ar trebui sa se duca , ci se duce undeva intr-un teu " artizanal cred",cel putin asa a zis un mecanic, pe turul pompei de injectie , iar acolo unde trebuia sa intre el , are un furtumas obturat cu un surub si colier. Nu stiu care, si de ce a afacut chestia asta ( probabil primul proprietar ), insa eu unul nu am schimbat aceste furtumase, pentru ca asa a functionat de cand am achizitionat masina, respectiv aprilie 2011.

La sfarsitul saptamanii ma intorc acasa la Iasi, poate reusesc sa dau de mecanicul care a pornit-o prima data,si poate reusesc sa o pornesc, insa asi dori si o parere a voastra, poate v-ati mai intalnit cu asemenea probleme.

b) Se aprinde becul galben " Cech Engine " , din cand in cand si pierd din puterea motorului . Daca o las sa mearva in turatie constanta 2000 rot/min , 3-5 minute isi revine , sau daca merg cu masina turata peste 3500 , nu se aprinde becul. Pe tester a zis ceva de EGR . Se poate curata EGR-ul? sau trebuie schimbat?
c) Becul cu semnul exlamarii ( ala de la frana de mana ) nu se mai stange. Ce ar putea Fi?
d) Becul de la ABS , sta mai mult apins decat stans , insa se si stinge , si atunci functioneaza ABS-ul. Pe tester a zis mecanicul respectiv ca sunt ceva probleme, cu calculatorul de ABS , insa mecanul respectiv era la sfarsit de program si era si beat:), asa ca nu prea am incredere in el.

V-a multumsc.
  • stelea

  • Mesaje scrise: 1,718
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Frontera din 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Nov 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Mai intai trebuie eliminate toate improvizatiile. Faptul ca are modificari inseamna ca ceva probleme de alimentare a mai avut.
EGR-ul se poate curata.
Posibil contactul de la frana de mana.
Becul ABS se mai poate aprinde si din cauza bateriei (slaba). Trebuie vazut daca cu o alta baterie (buna) se mai manifesta.
Bafta.
  • ovidiu.i

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Frontera X22DTH din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Aug 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Sunt din Iasi si am si eu o Frontera B. Am avut si eu probleme cu amorsarea.
Daca vrei ne putem intalni poate ii dam de cap.

Nu desfa nici o piulita de la injector si da la automat ca nu o sa-ti porneasca neam. Si nici impinsa nu o sa-ti porneasca.
Fa rost de o pompa de unflat roti electrica (sau normala in cel mai rau caz) si suna-ma (0747.017.353).
Daca-i dam de cap, te costa o doza de cola deranjul Smile)))
  • pepsivlad

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Frontera din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Mai 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Merci

Ne auzim la telefon.
Si.. daca o rezolvam, o sa fac o cinste mult mai inbelsugata Smile
  • radu_moto14

  • Mesaje scrise: 113
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Frontera C24NE din 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Alimenteaza pompa cu doua fire separate de la baterie.
  • kriu

  • Mesaje scrise: 540
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Omega y22dth din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Oct 2007

  • Garaj Mesaj Privat
radu_moto14 a scris:Alimenteaza pompa cu doua fire separate de la baterie.

y22dth nu cred ca are pompa de alimentare...
  • alexakonstantin

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Feb 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Asa este nu are pompa de alimentare electrica, este mecanica si e inglobata in pompa de injectie;
Parerea mea ar fi sa-l suni pe domnul andy_ciprian e din Pascani jud Iasi, el se ocupa cu reparatiile pompelor de injectie si e super doxat omul in problemele care tin de alimentare, electronica, mecanica etc si e un baiat fain pana la dumnezeu, eu la el am reparat pompa de injectie si sunt supermultumit; aveam cam aceleasi pb ca tine la motorul y20 dth, mai putin improvizatiile Smile Noroc!
  • pepsivlad

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Frontera din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Mai 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Multumesc pentru sfaturi.
Dupa ce reusesc sa o pornesc o sa va anutz care a fost problema
  • alexakonstantin

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Feb 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Ok sa ne anunti ce a avut!
  • Gherghin Alexandru

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera VM41B din 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Mar 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare. Nu cunosc motorul aproape deloc dar:
1. In primul rand EGR-ul nu cred ca are nici un fel de legatura cu pornitul decat sa dea vreo eroare in calculator in urma careia sa nu porneasca (dar nu cred).
2. Becul de la frana de mana este posibil sa fie pe acelas circuit cu senzorii de lichid de frana si vacum (adica sa nu ai suficient lichid de frana sau vacum).
3.in legatura cu pompa si cu pornirea: - injectorele sunt electrice sau mecanice
- poate chiar are probleme cu pompa de injectie
- returul de la injectoare trebuie sa vina musai in returul de la pompa care se duce prin conducta de retur direct in rezervor (trebuie sa vezi de ce ai improvizatia aia acolo)

- cu abs-ul dute la alt mecanic sa puna testerul pe ea si tot odata sa vezi si parametrii pompei de injectie si alte probleme ale motorului daca sunt.
  • Gherghin Alexandru

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera VM41B din 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Mar 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare. Nu cunosc motorul aproape deloc dar:
1. In primul rand EGR-ul nu cred ca are nici un fel de legatura cu pornitul decat sa dea vreo eroare in calculator in urma careia sa nu porneasca (dar nu cred).
2. Becul de la frana de mana este posibil sa fie pe acelas circuit cu senzorii de lichid de frana si vacum (adica sa nu ai suficient lichid de frana sau vacum).
3.in legatura cu pompa si cu pornirea: - injectorele sunt electrice sau mecanice
- poate chiar are probleme cu pompa de injectie
- returul de la injectoare trebuie sa vina musai in returul de la pompa care se duce prin conducta de retur direct in rezervor (trebuie sa vezi de ce ai improvizatia aia acolo)

- cu abs-ul dute la alt mecanic sa puna testerul pe ea si tot odata sa vezi si parametrii pompei de injectie si alte probleme ale motorului daca sunt.
  • ovidiu.i

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Frontera X22DTH din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Aug 2011

  • Garaj Mesaj Privat
pepsivlad a scris:mecanicul care a pornit-o prima data, si mi-a zis ce trebuie sa ii fac ( sa desfac piulitele de la injectoare , sa ii dau la automat pana vine motorina continu

Ti-am povestit.. Cu un prieten mecanic langa mine, am pierdut o dupa-amiaza intreaga facand exact la fel si degeaba. NU MERGE ASA!
Pompa nu impinge motorina in instalatie daca e "pe uscat". Poti sa-i dai la automat cat vrei si degeaba. Si pe deasupra daca o fortezi asa "pe uscat" poti s-o defectezi.

pepsivlad a scris:cand desfac piulitele la injectoare , nu vine motorina deloc ( inainte tot ajunca ceva motorina, insa mecanicul zicea ca nu are putere destula sa descida supapele la injectoare )
Ce ar putea fi ? ..
- sa fi cazut iar pompa de injectie ?, a fost reparata undeva in august anul trecut .

Pompa nu are nimic, sunt sigur. Tie nu-ti vine motorina pana la pompa.
Asa ca pana in momentul in care nu ai motorina de la rezervor pana la pompa de motorina nu are rost sa o fortezi in gol.

Prin metoda care am incercat-o cand ne-am intalnit, la a mea i-a venit foarte repede motorina in bot.
Logic ar fi sa schimbi filtrul de motorina si sa incerci s-o amorsezi din nou MANUAL.
  • cip077

  • Mesaje scrise: 1,526
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Frontera 2,2 dth din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Feb 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Gherghin Alexandru a scris:Salutare. Nu cunosc motorul aproape deloc dar:
1. In primul rand EGR-ul nu cred ca are nici un fel de legatura cu pornitul decat sa dea vreo eroare in calculator in urma careia sa nu porneasca (dar nu cred).
2. Becul de la frana de mana este posibil sa fie pe acelas circuit cu senzorii de lichid de frana si vacum (adica sa nu ai suficient lichid de frana sau vacum).
3.in legatura cu pompa si cu pornirea: - injectorele sunt electrice sau mecanice
- poate chiar are probleme cu pompa de injectie
- returul de la injectoare trebuie sa vina musai in returul de la pompa care se duce prin conducta de retur direct in rezervor (trebuie sa vezi de ce ai improvizatia aia acolo)

- cu abs-ul dute la alt mecanic sa puna testerul pe ea si tot odata sa vezi si parametrii pompei de injectie si alte probleme ale motorului daca sunt.


Cand nu stii, mai bine taci si citesti de la altii(ca ai ce invata), sau asculti de la altii(idem), cum vrei sa o iei.
Si eu am vazut aici, dar daca nu am fost sigur, am tacut, ca asa sa vb aiurea... e usor.

@ovidiu.i , da-mi si mie un PM, in legatura cu ceasurile. Am citit o discutie dubioasa, si eu acum zgandar sa vad daca am inteles eu gresit. Am insistat si acolo, la discutie, dar nu ai raspuns. Ms.
  • pepsivlad

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Frontera din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Mai 2011

  • Garaj Mesaj Privat
"andy_ciprian" , domnul din Pascani , este cumva o adresa de Email? sau de Mess?
Inca nu am reusit sa o pornesc. Saptamana viitoare o sa o iau pe o platforma si sa o duc la un Service auto, sa ii desfaca tot tircuitul de alimentare, din rezervor, pana in pompa, si sa il verifice, eventual sa il inlocuiasca.

Sper sa reusesc sa gasesc si sa ii montez "Ventilul ala de pe pompa de injectie" , si cine stie, poate asa nu o sa mai am probleme.
Cum rezolv problema, dupa cum am spus, o sa va tin la curent ,ca asa mai invatam si noi cate ceva. ( aicea este vorba de cei carte nu se prea pricep, inclusiv eu )
  • andy_ciprian

  • Mesaje scrise: 333
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira y20dth din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Sep 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Am avut eu o frontera de 2,2 anul trecut la garaj care m-a innadusit asa si pana nu i-am facut pompa nu am scos-o cu ea la capat!
  • pepsivlad

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Frontera din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Mai 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Gata Fratilor, Sa rezolvat.

Nu era nici o pompa de injectie nimica.
Pur si simplu, era dezamorsata pompa de injectie, si nu stiu ce supapa era infundata , pe traseul de carburant.
Cum s-a pornit? Simplu,
Am data de baiatul care mia pornito prima data, si a prodat la fel si anume : M-a pus sa dau la automat de 3 ori, cu piulitele de la injectoare desfacute,, apoi a pus mana la EGR, si m-a pus sa mai dau iar la automat pana a pornit . Toata chestia a durat maxim 3 minute. Desigur , dupa ce am pornito am duso la el, sa ii verifice cauza dezamorsarii, si mi-a spus ca nu stiu ce supapa era infundata, a dato jos , a cutatito , si acuma, merge ceas, porneste la sfert. Smile . Sper sa nu se mai intample.

V-a doresc o zi excelenta.
  • flavicx

  • Mesaje scrise: 204
  • Locatie: Alba
  • Masina: Frontera Y22DTH din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Jan 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Totusi era important sa stim si noi ce "nu stiu ce supapa" era infundata, in caz ca mai pateste cineva asa ceva sa o verifice si sa scape de eventualele dureri de cap. Cam asta e rolul forumului.

Scuze de off-topic.

Si ... 1.000.000.000 de km fara alte probleme.
  • Andrei_vl

  • Mesaje scrise: 753
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Frontera 23DTR din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Mar 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Probabil supapa de pe tur/retur... sin cauza lipsei/ infundarii astora se dezamorseaza pompa de motorina...
  • pepsivlad

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Frontera din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Mai 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Cand aflu despre ce supapa este vorba , revin
  • daniasi

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Frontera Y22DTH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Mai 2008

  • Garaj Mesaj Privat
alexakonstantin a scris:Da are si o adresa de mail dar nu o stiu exact ca eu vb cu el pe mess, dar daca vrei iti dau nr de tel pe privat!

.
am aceeasi problema si eu. se poate un numar de telefon?
multumesc.

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata