Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • nelutzu_rai

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Vectra 2003 Y19DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2010

  • Mesaj Privat
SALUT! SCUZE DACA AM POSTAT UNDE NU TREBUIE, DAR SUNT NOU! VA ROG SA MA SCUZATI
IATA POVESTEA MEA Mad
ACUM APROX.2 SAPTAMANI AM RAMAS SUSPENDAT CU MASINA IN ZAPADA PE UN DRUM DIN "FASCINANTUL" ORAS GIURGIU.
SINCER SA FIU , AM CHINUIT-O DESTUL DE MULT . DE ATUNCI NU SE MAI TUREAZA MOTORUL APROAPE DELOC , SI MAI RAU ESTE CA AM GASIT SI DOI TACHETI SPARTI (RETEZATI) PE CARE I-AM INLOCUIT. AM CURATAT SI -EGR,Clapeta de acceleratie ,SI...., TOT DEGEABA .NU SE TUTREAZA! PROBLEMA ESTE URMATOAREA:
SE MAI INTAMPLA SA PORNEASCA DAR GREU ,SI LA RELANTI MERGE BINE , MAI NASOL ESTE CAND TREC CUTIA DE VITEZE IN MODUL (D) SAU (R), PUR SI SIMPLU II SCADE TURATIA MOTORULUI PANA SE OPRESTE. IN MODUL (P) SAU (N) STA LA RELANTI DAR NU SE TUREAZA MAI MULT DE 3000 TURE .
VA ROG FRUMOS DACA AVETI IDEE, SAU SA MAI INTAMPLAT CUIVA ASA CEVA ,CARE A FOST (ESTE) PROBLEMA SAU CE SOLUTII SUNT .
VA MULTUMESC
Skip ads

  • nelutzu_rai

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Vectra 2003 Y19DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2010

  • Mesaj Privat
chiar nu stie nimeni? Crying or Very sad
  • ianc sergiu

  • Mesaje scrise: 478
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2004 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Pai ai ceva martori aprinsi in bord? Ai fost sa o pui pe tester? Daca nu, ar cam fi cazul pentru ca asa cu presupusu e mai greu.
  • nelutzu_rai

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Vectra 2003 Y19DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2010

  • Mesaj Privat
la teser nu a dat nimic , cel putin la ce tine de el.
se aprinde in bord masinuta cu cheie
Skip ads

  • nelutzu_rai

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Vectra 2003 Y19DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Acum am venit de la mecanic si.....surpriza!
Nu stiu daca ma exprim corect, sau nu. dar asta am observat; la turbina este o tija (la vedere) si aia ramanea blocata.
I-a dat mecanicul cu un spray si a uns-o putin si-a revenit(culiseaza) . Acum porneste si merge bine.Doar ca are un suierat la turatie mare! Mecanicul a zis ca trage aer fals pe la galeria de admisie.o rezolva cu o garnitura si gata.
  • nelutzu_rai

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Vectra 2003 Y19DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2010

  • Mesaj Privat
va multumesc! ianc sergiu . revin poimaine cu toate explicatiile si pentru ceilalti
  • alexakonstantin

  • Mesaje scrise: 109
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Sper sa o rezolvi cat mai ieftin
  • ianc sergiu

  • Mesaje scrise: 478
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2004 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Da, e vorba de tija wastegate ce comanda geometria variabila de la turbina ta. Ea ar trebui sa culiseze, sa intre si sa iese din actuator, probabil ca ai ceva mizeria pe acolo. Legat de suierat daca mecanicul a spus ca el provine de la galeria de admisie presupun ca a verificat tot sistemul de admisie( furtune si intercooler). Totusi m-as mira sa suiere asa pe la garnitura de admisie. Poti verifica si tu etanseitatea circuitului.
Skip ads

  • nelutzu_rai

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Vectra 2003 Y19DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Am schimbat garniturile de la admisie . nu mai trage aer fals dar nu se tureaza mai mult da 3000 ture.
EGR _ ul nu functioneaza corect ( pozitie incorecta EGR - ramane deschis) asta a dat la tester.
Am inlocuit EGR-ul cu un altul, al unui prieten si merge perfect.
CONCLUZIA ---- EGR ----DEFECT!
  • alexakonstantin

  • Mesaje scrise: 109
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Se pare ca trebuie sa cumperi EGR; cauta la dezmembrari poate gasesti unul mai ieftin. Noroc!
  • nelutzu_rai

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Vectra 2003 Y19DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Deocamdata nu am luat alt EGR l-am dedlocat pe al meu (ramanea blocat pe deschis) si l-am pus pe masina. Acum vreau sa zic ca merge bine , dar tot nu se tureaza peste 3000. am sa merg iarasi astazi la tester sa vad daca mai da eroarea cu EGR.
Treaba e ca atunci cand o pornesc se tureaza si peste 3000 , dar dupa citeva minute (4-5min.) apare masinuta cu cheie si apoi nu se mai tureaza
  • nelutzu_rai

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Vectra 2003 Y19DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2010

  • Mesaj Privat
pentru ianc sergiu !

Daca totusi el e de vina si trebuie sa iau altul te anunt si iti trimit partea mecanica.
Skip ads

  • radu742000

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2004 y 20 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2011

  • Mesaj Privat
nelutzu_rai a scris:Deocamdata nu am luat alt EGR l-am dedlocat pe al meu (ramanea blocat pe deschis) si l-am pus pe masina. Acum vreau sa zic ca merge bine , dar tot nu se tureaza peste 3000. am sa merg iarasi astazi la tester sa vad daca mai da eroarea cu EGR.
Treaba e ca atunci cand o pornesc se tureaza si peste 3000 , dar dupa citeva minute (4-5min.) apare masinuta cu cheie si apoi nu se mai tureaza


Si a mea face la fel, am lasat egr/ul fara capacul de plastic pentru a vedea in ce pozitie ramane blocata secera (mai mereu pe deschis). Ca solutie de moment pana iau altul, am agatat o sarma oteloasa mai subtire (armatura de la un cablu de net) de secera prin gaura in care intra arcul original si celalat capat de un arc iar arcul de plasticul de la radiator astfel incat trage secera inapoi. Si deocamdata merge fara probleme. Chestia asta e facuta cu capacul de plastic dat jos. Conteaza si puterea arcului . Se merita incercata chestia asta mai ales ca toata operatiunea dureaza cateva minute.
  • alexakonstantin

  • Mesaje scrise: 109
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Da da faina ideea Smile inventivitate romaneasca!
  • andy_ciprian

  • Mesaje scrise: 343
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Da smecheria asta e veche; problema aste ca turbina nu influenteaza pornirea deci...
  • radu742000

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2004 y 20 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Asa este, turbina nu influenteaza pornirea dar EGR/ul da, cel putin in cazul nostru in care ramane blocat pe deschis datorita jocului mare al axului pistonului . Ca smecheria este veche , o fi nu te contrazic cu toate ca eu nu am gasit-o pe aici in cele 3 saptamani de cand tot caut probleme legate de acest egr. Eu am explicat-o mai sus pentru ca daca o stiam acum o saptamana cand am venit cu egr/ul blocat pe deschis de la Pitesti pana la Constanta, cred ca se schimba situatia . Deci ca solutie de moment pana se schimba egr/ul se poate incerca si aceasta . Fara suparare.
  • andy_ciprian

  • Mesaje scrise: 343
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Da e foarte buna eu personal o stiu din 2006-2007 cand nu se prea gaseau la dezmembrari EGR-uri electronice si oricum erau foarte scumpe, dar sa lasam loc discutiilor cu adevarat valoroase care se refera la adevaratele pb intampinate la pornire, ca daca sta EGR-ul deschis nu are cum sa nu porneasca, invarte o tura doua in plus si porneste nu asta e o cauza din care sa nu porneasca.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR