Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • leinador

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Feb 2012

  • Mesaj Privat
valy poti sa ceri detalii la orice reprezentanta opel , campania are codul 10R030 , toate motoarele opelurilor facute in polonia si ma refer la cele pe benzina sunt TWINPORT da-mi si mie cateva detalii despre masina ta km cand ai reparat-o cati km ai de cand ai schimbat distributia si cum se prezinta acum ?
Skip ads

  • vallyyy

  • Mesaje scrise: 1,717
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Ce pot sa-ti zic : masina e produsa undeva in perioada iulie-august 2005(asta stiu dupa diverse etichete care le-am gasit cand am schimbat ledurile la interior),cumparata in leasing in decembrie 2005,trecuta in carte la an de fabricatie 2006.
Am cumparat-o la 97 750 de km cu 4450 de euro in 2010,era un pret destul de mic,la vremea aia imi luam una de Germania din 2002 in aceeasi bani.Din prima zi cand am cumparat-o mi s-a parut ca se aude cam tare motorul,gen diesel,in cateva zile am aflat si de ce.Initial am incercat sa o vand,dar am zis ca daca luam pe curea ajungeam tot cam asa(pompa de apa+curea+ manopera),asa ca am hotarat sa o pastrez si sa-i schimb distributia.Dupa 2 saptamani am schimbat distributia (99 000 km)la mine in oras (Pitesti) la un mecanic de cartier,omul a pus-o destul de bine,doar ca neavand trusa KM nu a reusit sa mi-o alinieze cum trebuie,vreo 2 saptamani am mers cu eroare senzor axa cu came (P0340) pana l-am gasit pe forum pe stefan_10 din Craiova(un om de caracter rar) care mi-a calat distributia cu trusa si ca la carte - ai mare grija daca umbli la pinioanele axelor cu came ca sunt doua feluri de suruburi - cei de la piese auto nu stiu asta,sunt unele lungi si unele scurte
Cand am fost la stefan_10 mi-au fost verificate si suruburile axelor si sunt in regula,la momentul actual am 111 700 de km ,deci cam vreo 13 000 de km si multumesc lui Dumnezeu se comporta ok.Un mister pentru mine ramane de ce tacanea distributia(pe masina se vedea ca nu a fost chiar intretinuta),diversi mecanici au dat vina pe faptul ca nu s-a schimbat uleiul la timp si a afectat intinzatorul
De umblat se mai umblase pe acolo (probabil a incercat fostul proprietar sa scape de tacanit),am gasit intinzatorul INNA(care nu stiu daca vine sau nu cu el din fabrica) si semne pe pinioanele axelor cu came(probabil au incercat o aliniere dupa semne),eu tot ce am pus este GM
Unde ai dus tu masina pentru reparatie daca nu au trusa slabe sanse sa-ti monteze aia distributia cum trebuie,ai grija....cam astea sunt detaliile
  • leinador

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Feb 2012

  • Mesaj Privat
au trusa si tot ce le trebuie ca fac motoare bmw audi mercedes etc si imi dau garantie la toate piesele si lucrare. masina mea este tot din 2005 tot din august si am luat-o tot la 97000km , se pare ca sunt surori ca sa fac o gluma.la 97000km nu aveai voie sa umbli la distributie dar fostii proprietari nu prea sunt sincer si ca sa scape de ele spun numai cuvinte de lauda asta este riscul masinii second hand. e posibil sa nu fie reali km tai si sa fi schimbat fostul proprietar distributia , inna e un producator german bun dar nu au legatura cu piesele originale GM, ai facut f bine ca ai pus piese originale, iti multumesc pt sfaturi si o sa revin dupa ce mi-o repara sa iti spun cum merge . oricand ai nevoie de un sfat cu cea mai mare placere ti-l ofer.apropo si in motorulmeu a mai fost umblat si ramane un mister de ce a fost umblat in motor?
  • vallyyy

  • Mesaje scrise: 1,717
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Nu are cum sa fie fabricata in august 2005 - atunci e cumparata sau ceva, in cel mai bun caz in ianuarie 2005 sa fie fabricata,gandeste-te cat a stat pe drum si cat o mai fi stat pe stoc la dealer si lucruri din astea,daca era din august 2005 cred ca ti-o treceau si tie in carte 2006,in fine nu asta conteaza......daca zici ca s-a mai umblat sa nu fi umblat la suruburilor axelor Oare?
Skip ads

  • cristimoto

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2007 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor, @leinador imi pare rau sa aud ce ti s-a intamplat, m-ai pus pe ganduri ...
Am sunat si eu astazi la dealer-ul de la care am luat masina (oct. 2006, acum are 62.000 km), am sunat mai exact un prieten care lucreaza acolo, s-a interesat si el si mi-a spus sa stau linistit ca aceasta campanie s-ar referi la masinile din 2002-2004, desi observ ca a ta este fabricata in 2005 ...
Oricum, pt a fi pe deplin linistit, am facut un email catre Opel Romania prin care le-am cerut sa-mi spuna daca masina cu seria W0L0... (masina mea) este sau nu cu respectiva problema si daca da, ce pot face.
Astept sa aflu raspunsul lor si va tin la curent. Am de gand sa pastrez acest email si in cazul in care Doamne - fereste se intampla ceva, acest raspuns "oficial" ma gandesc la faptul ca ar ajuta la ceva (sa-i dau in judecata, sa ma duc la Protectia Consumatorului ...).
@vallyyy, din cate stiu eu numai masinile fabricate in ultimul trimestru al anului (oct, nov, dec) se trec ca si an de fabricatie in anul urmator (a mea este fabricata in oct. 2006, dar anul de fabricatie este 2007).
Cu stima, Cristi.
  • vallyyy

  • Mesaje scrise: 1,717
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2010

  • Mesaj Privat
La mine in cartea masinii apare concret anul de fabricatie 2006 si din VIN reiese asta, la prima inscriere pe carte a leasingului scrie 17.12.2005.
Unde am demontat prin interiorul masinii am gasit etichete cu date de fabricatie 07.2005 , 08.2005 ,chiar si pe airbagul soferului scrie 2005.Singura logica care o gasesc e ca atunci s-au fabricat componentele si probabil in toamna s-a asamblat masina si prin noiembrie-decembrie a ajuns in Romania unde a fost cumparata.Deci de aici deduc ca masinile au vechime 5-6 luni fata de data cumpararii,deci cum la el e 2005 in carte sa nu fie fabricata pe la sfarsitul anului 2004


Ultima modificare facuta de vallyyy la Vin 02 Mar, 2012 12:36 am
  • adytzu_slk

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 1.4 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Am trimis si eu un mai azi in legatura cu campania 10R030 la di-bas bucuresti de unde am luat masina si acum astept raspuns. Oricum luna asta o sa ii fac revizia si cred ca o sa ii spun sa imi verifice si acele suruburi de la axe. Din ce citesc pe forum cei care au avut aceasta problema masinile au fost fabricate pana in 2006 dar nu strica sa verific. Daca nu raspund la mail am sa sun.
  • vallyyy

  • Mesaje scrise: 1,717
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Si in topicul asta https://www.clubopel.com/vie...r=asc&start=0 tot 2005 sunt masinile cu probleme asta
Skip ads

  • jE

  • Mesaje scrise: 8,458
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
vali, masinile fabricate dupa o anumita data in anul x sun marcate ca avand an de fabricatie x+1. S-a mai discutat pe aici de cateva ori.
Legat de componente, alea se iau din stoc. Diferenta dintre data de fabricatie a componentei si cea a masinii poate sa fie de cateva luni bune...
  • leinador

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Feb 2012

  • Mesaj Privat
cristimoto a scris:Salutare tuturor, @leinador imi pare rau sa aud ce ti s-a intamplat, m-ai pus pe ganduri ...
Am sunat si eu astazi la dealer-ul de la care am luat masina (oct. 2006, acum are 62.000 km), am sunat mai exact un prieten care lucreaza acolo, s-a interesat si el si mi-a spus sa stau linistit ca aceasta campanie s-ar referi la masinile din 2002-2004, desi observ ca a ta este fabricata in 2005 ...
Oricum, pt a fi pe deplin linistit, am facut un email catre Opel Romania prin care le-am cerut sa-mi spuna daca masina cu seria W0L0... (masina mea) este sau nu cu respectiva problema si daca da, ce pot face.
Astept sa aflu raspunsul lor si va tin la curent. Am de gand sa pastrez acest email si in cazul in care Doamne - fereste se intampla ceva, acest raspuns "oficial" ma gandesc la faptul ca ar ajuta la ceva (sa-i dau in judecata, sa ma duc la Protectia Consumatorului ...).
@vallyyy, din cate stiu eu numai masinile fabricate in ultimul trimestru al anului (oct, nov, dec) se trec ca si an de fabricatie in anul urmator (a mea este fabricata in oct. 2006, dar anul de fabricatie este 2007).
Cu stima, Cristi.
MS pt informatii Cristi dar pt linistea ta mergi si fa o verificare ca nu costa mult , scoate busonul de la ulei si vezi daca sunt stranse lagarele poti ajunge la doua din ele BAFTA. M-au sunat cei de la GTTOPEL si le-am spus sa-mi trimita o copie dupa instiintarea trimisa de rechemare , au spus ca au trimis-o electronic dar fostul proprietar care are firma si masina era inscrisa pe firma mi-a jurat ca nu a primit nimic si chiar ma ajuta cu o declaratie, cand au vazut ca i-am prins cu minciuna au spus ca in concluzie ce vreau de la ei? sa ma despagubeasca si au spus ca trebuia sa ma duc intr-un service opel ca mi-o faceau gratis dar eu am aflat tarziu de campania asta, niste ESCROCI care isi bat joc de noi clientii
  • cristimoto

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2007 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Revin cu raspunsul "oficial": am primit un telefon de la un reprezentant Opel Romania, care mi-a spus ca ar trebui sa stau linistit pt ca, masina mea nu face parte din niciun lot care are rechemare in service pt constatari / reparatii.
I-am spus ca-l cred pe cuvant, dar pt mai multa liniste, sa-mi scrie si un email (nu doar verbal) cu aceste lucruri, pt ca, in cazul in care mi s-ar intampla si mie ceva ...
In orice caz, am desfacut busonul de ulei, am bagat degetul pe la culbutori (atat cat am putut de mult) si nu am simtit nimic slabit. Eu sper sa nu fie si alte suruburi desfacute (la care nu am acces prin gura de umplere).
@leinador iti confirm si eu faptul ca in general dealerii Opel sunt niste escroci, nici pe mine nu m-au chemat niciodata in service pt vreo campanie din asta desi ...
Pe langa subiect - acum 3 - 4 ani am aflat de la o cunostinta ca, a doua zi dupa ce si-a cumparat masina, s-a intors cu ea la reprezentanta pt ca i se parea lui ca motorul are un mers neregulat (zgomot suspect). Au facut pe prostii, cum ca asa merge motorul de 1.4 twinport, bla, bla ... dar respectivul nu s-a lasat mai moale si pana la urma i-au inlocuit o conducta care merge la canistra de carbon (nu sunt 100 % sigur ca asa-i zice, dar ma rog) pt ca si-au amintit ei ca ar fi fost o campanie pt asa ceva, campanie de care nici eu, nici altcineva cunoscut nu auzise nimic.
A doua zi am fost si eu peste ei cu aceeasi "problema" care era foarte deranjanta (asa le-am spun, nu ca asa as fi crezut). Aceleasi raspunsuri ca si mai sus, dar bineinteles ca eu eram ferm pe pozitie. Dupa cateva minute de verificari ... si-au amintit vag, foarte vag ca am dreptate, era o campanie pt asa ceva, dar din pacate nu au niciun furtun pe stoc, sa ma duc eu frumos acasa ca ... ma cheama ei cand vine.
Daca am vazut eu ca sunt niste MAGARI, care nu incearca decat sa te minta ca pe prost, am ingrosat si eu obrazul si i-am mintit cum ca as fi vorbit ziua precedenta la telefon cu un "directoras" de la ei care mi-a promis ca-mi pune unul deoparte special pt mine (o minciuna sfruntata). S-a dus respectivul de la garantii, a "verificat" si in 20 minute am plecat cu furtunul respectiv inlocuit ... (nu este fabulatie, desi este o poveste ilara, din pacate nu este decat realitatea cruda !)
Cu stima, Cristi
  • leinador

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Feb 2012

  • Mesaj Privat
cristimoto a scris:Revin cu raspunsul "oficial": am primit un telefon de la un reprezentant Opel Romania, care mi-a spus ca ar trebui sa stau linistit pt ca, masina mea nu face parte din niciun lot care are rechemare in service pt constatari / reparatii.
I-am spus ca-l cred pe cuvant, dar pt mai multa liniste, sa-mi scrie si un email (nu doar verbal) cu aceste lucruri, pt ca, in cazul in care mi s-ar intampla si mie ceva ...
In orice caz, am desfacut busonul de ulei, am bagat degetul pe la culbutori (atat cat am putut de mult) si nu am simtit nimic slabit. Eu sper sa nu fie si alte suruburi desfacute (la care nu am acces prin gura de umplere).
@leinador iti confirm si eu faptul ca in general dealerii Opel sunt niste escroci, nici pe mine nu m-au chemat niciodata in service pt vreo campanie din asta desi ...
Pe langa subiect - acum 3 - 4 ani am aflat de la o cunostinta ca, a doua zi dupa ce si-a cumparat masina, s-a intors cu ea la reprezentanta pt ca i se parea lui ca motorul are un mers neregulat (zgomot suspect). Au facut pe prostii, cum ca asa merge motorul de 1.4 twinport, bla, bla ... dar respectivul nu s-a lasat mai moale si pana la urma i-au inlocuit o conducta care merge la canistra de carbon (nu sunt 100 % sigur ca asa-i zice, dar ma rog) pt ca si-au amintit ei ca ar fi fost o campanie pt asa ceva, campanie de care nici eu, nici altcineva cunoscut nu auzise nimic.
A doua zi am fost si eu peste ei cu aceeasi "problema" care era foarte deranjanta (asa le-am spun, nu ca asa as fi crezut). Aceleasi raspunsuri ca si mai sus, dar bineinteles ca eu eram ferm pe pozitie. Dupa cateva minute de verificari ... si-au amintit vag, foarte vag ca am dreptate, era o campanie pt asa ceva, dar din pacate nu au niciun furtun pe stoc, sa ma duc eu frumos acasa ca ... ma cheama ei cand vine.
Daca am vazut eu ca sunt niste MAGARI, care nu incearca decat sa te minta ca pe prost, am ingrosat si eu obrazul si i-am mintit cum ca as fi vorbit ziua precedenta la telefon cu un "directoras" de la ei care mi-a promis ca-mi pune unul deoparte special pt mine (o minciuna sfruntata). S-a dus respectivul de la garantii, a "verificat" si in 20 minute am plecat cu furtunul respectiv inlocuit ... (nu este fabulatie, desi este o poveste ilara, din pacate nu este decat realitatea cruda !)
Cu stima, Cristi
Ma bucur pt tine Cristi si ca macar ai verificat sa nu patesti ca mine , de asta am si postat topicul asta ca sa nu mai pateasca si altii ce am patit eu si care or mai fi saracii.din cauza asta este tara asta asa pt ca in toate domeniile se intampla asa .bafta
Skip ads

  • vallyyy

  • Mesaje scrise: 1,717
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Pana la urma ce se mai aude, ai rezolvat ? te-ai asigurat ca oamenii din service au trusa KM si toate cele trebuie ?
  • adytzu_slk

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 1.4 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Salut, revin cu raspunsul de la di-bas bucuresti.
Buna ziua

Autoturismul dvs nu este afectat de nici o campanie

Cu stima, Dragos Glodeanu (administrator garantii)
Acesta este raspunsul celor de la di-bas in caz ca se intampla ceva doamne fereste, macar am mailul si ii pot da in judecata
  • gabysssu

  • Mesaje scrise: 114
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2007 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2011

  • Mesaj Privat
mda stau pe ganduri si eu am z14xep pe un astra g din 2007, 73000 km la bord.uneori se aude parca ceva in plus la mersul motorului. cu alte probleme v-ati mai confruntat?ceva specific acestor motoare.eu zic ca is destul de fiabile.bafta
  • vallyyy

  • Mesaje scrise: 1,717
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Da m-am confruntat eu cu lant de distributie dus - z14xep din 2006 - dar la mine nu se pune pentru ca am cumparat-o SH desi daca te uiti pe youtube o sa vezi masini cu 30 000 de km tacanind,deci oarecum sunt stiute cu ceva probleme la distributie.
Despre axe eu am scris la dealer-ul local si am primit raspuns ca masina nu face parte din nicio campanie de rechemare,a ta fiind si mai noua de an (2007) nu cred are problema
  • gabysssu

  • Mesaje scrise: 114
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2007 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2011

  • Mesaj Privat
filmulete despre distributie am vazut si eu. si eu la cateva zile dupa ce am luato am fost inapoi la reprezentanta cu ea.din cauza zgomotului.insa e ceva normal pt z14xep
  • vallyyy

  • Mesaje scrise: 1,717
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Daca ai luat-o de noua si ai exploatat-o corespunzator nu cred ca sa ai asemenea probleme,dar spre deosebire de marca ford care are 1.3 benzina si nu auzi pe nimeni de sunete de lant sau de lanturi schimbate,ale noastre se pot numi problematice
  • nyky85

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Arges
  • Masina: Corsa 2004 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2011

  • Mesaj Privat
cristimoto a scris:Revin cu raspunsul "oficial": am primit un telefon de la un reprezentant Opel Romania, care mi-a spus ca ar trebui sa stau linistit pt ca, masina mea nu face parte din niciun lot care are rechemare in service pt constatari / reparatii.
I-am spus ca-l cred pe cuvant, dar pt mai multa liniste, sa-mi scrie si un email (nu doar verbal) cu aceste lucruri, pt ca, in cazul in care mi s-ar intampla si mie ceva ...
In orice caz, am desfacut busonul de ulei, am bagat degetul pe la culbutori (atat cat am putut de mult) si nu am simtit nimic slabit. Eu sper sa nu fie si alte suruburi desfacute (la care nu am acces prin gura de umplere).
@leinador iti confirm si eu faptul ca in general dealerii Opel sunt niste escroci, nici pe mine nu m-au chemat niciodata in service pt vreo campanie din asta desi ...
Pe langa subiect - acum 3 - 4 ani am aflat de la o cunostinta ca, a doua zi dupa ce si-a cumparat masina, s-a intors cu ea la reprezentanta pt ca i se parea lui ca motorul are un mers neregulat (zgomot suspect). Au facut pe prostii, cum ca asa merge motorul de 1.4 twinport, bla, bla ... dar respectivul nu s-a lasat mai moale si pana la urma i-au inlocuit o conducta care merge la canistra de carbon (nu sunt 100 % sigur ca asa-i zice, dar ma rog) pt ca si-au amintit ei ca ar fi fost o campanie pt asa ceva, campanie de care nici eu, nici altcineva cunoscut nu auzise nimic.
A doua zi am fost si eu peste ei cu aceeasi "problema" care era foarte deranjanta (asa le-am spun, nu ca asa as fi crezut). Aceleasi raspunsuri ca si mai sus, dar bineinteles ca eu eram ferm pe pozitie. Dupa cateva minute de verificari ... si-au amintit vag, foarte vag ca am dreptate, era o campanie pt asa ceva, dar din pacate nu au niciun furtun pe stoc, sa ma duc eu frumos acasa ca ... ma cheama ei cand vine.
Daca am vazut eu ca sunt niste MAGARI, care nu incearca decat sa te minta ca pe prost, am ingrosat si eu obrazul si i-am mintit cum ca as fi vorbit ziua precedenta la telefon cu un "directoras" de la ei care mi-a promis ca-mi pune unul deoparte special pt mine (o minciuna sfruntata). S-a dus respectivul de la garantii, a "verificat" si in 20 minute am plecat cu furtunul respectiv inlocuit ... (nu este fabulatie, desi este o poveste ilara, din pacate nu este decat realitatea cruda !)
Cu stima, Cristi

Salutare Cristi. Poti face o poza la acel furtun sa stim si noi despre ce e vorba. Si eu am un mers neregulat la relanti la care nu ii dau de cap.
  • cristimoto

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2007 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor, @nyky85 - o sa fac o poza (sper ca azi voi avea timp) dar sa-ti explic putin, deschizi capota si furtunul respectiv este in partea din stanga sus (langa balamaua din stanga a capotei, dupa filtrul de aer, dar oricum revin cu poza).
Acel furtun pt Z14XEP este un furtun gol pe interior (vin vapori de benzina care bineinteles sunt de concentratii diferite si de acolo acel mers neregulat) si trebuie inlocuit cu unul pt Z16XEP care in interior are o spirala (care face amestecul vaporilor mult mai bine).
Din cate imi amintesc se foloseste o parte din furtunul pt Z16XEP si spirala interioara iar o parte ramane de la Z14XEP (este format din 2 bucati care fac unghi de 90 grade cu un conector).
Stima.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR