Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • silviuionescu

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: braila
  • Masina: Astra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Daca rugina pe caroserie n-ar fi o problema atat de mare incat sa nu poata fi remediata,vreau sa va intreb daca in cazul in care masina e atinsa de rugina pe sub ea(nu ma refer doar la pragur),se mai poate face ceva?
Intreb pentru ca de curand am dus masina in service ca mi-am schimbat distributia si cam tot ce era de schimbat pe la roti si am observat ca e atinsa de rugina pe sub ea dar nu pe toata suprafata ci pe zone,in special pe unde a fost atinsa de pamant si s-a desprins antifonul.
As vrea sa stiu daca posesorii de astra f s-au mai intalnit cu astfel de probleme si ce au facut.
Va rog nu-mi spuneti s-o vand pentru ca momentan si mai mult ca sigur in urmatorul an nu voi avea bani de o alta masina.Vrea doar s-o repar insa am nevoie de sfaturi.
Va multumesc.
Skip ads

  • silviuionescu

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: braila
  • Masina: Astra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2006

  • Mesaj Privat
chiar nu raspunde nimeni?
  • Octav

  • Mesaje scrise: 245
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2006

  • Mesaj Privat
asta e poblema cea mai spinoasa si mai des intalnita la masini. de regula daca rugina a atacat elemente ale caroseriei care se pot coroda mai repede atunci eu o sa-ti recomand curatarea zonelor afectate cu peria de sarma (manuala sau perie de bormasina) dupa care vei acoperii zona cu miniu de pb si resp antifon.daca problema apare la pedalier sau oale roti si nu faci acest lucru risti sa pierzi toata zona de sub control, rugina se extinde si nu ramane de facut decat sa sudezi altele. si cum se spune ca sudura termina tabla........, eu zic sa procedezi ca mai sus.
daca rugina ataca elemete destul de groase nu este un motic de ingrijorare extrema insa tb sa iei totusi masuri in viitor
bafta!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Se curata mecanic toata burta si aripi interioare cu perie sirma rotativa (se macina repede in schimb) sau cu un polizor unghiular si piatra groasa sau sablare (cel mai indicat). Cum treaba asta dureaza putin mai mult zonele curatate se protejeaza pina la sfirsitul operatiei cu vaselina. Cind termini degresezi bine tot si dai (preferabil pistol) grund, apoi antifon. Dupa ce se usuca bine se da vopsea la culoarea masinii (apa nu va "sta" pe el). Dupa asta se da ceara speciala in zonele in care apa/zapada/noroi are tendinta sa "stea". Poti sa o faci singur operatiunea, ajutor vei avea nevoie numai la ridicat pe o parte si intors pe cealalta parte.
Eu asa am facut la dacie acum 6 ani cu diferenta ca nu am avut atunci ceara asta speciala. Masina este impecabila si acum chiar daca o folosesc numai pe drumuri pentru care am pastrat-o si nu am vindut-o, iti dai seama pe care... Laughing ...pe unde a intarcat mutu iapa.....
Skip ads

  • silviuionescu

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: braila
  • Masina: Astra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2006

  • Mesaj Privat
deci inteleg ca nu e o problema strigatoare la cer dar care totodata necesita atentie.
Va multumesc pentru sfaturi.Eu chiar ma panicasem rau de tot.As mai vrea totusi sa va intreb in ce consta aceasta ceara speciala si care e procedeul de aplicare?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Citeste aici despre ceara :

http://www.sprint2001.ro/
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR