Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • ionapostol

  • Mesaje scrise: 100
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Salut tuturor,
Am urmatoarea problema: un furtun de racire s-a spart dar nu il gasesc pe nicaieri si nimeni nu stie codul.
Acest furtun se gaseste sau mai bine zis pleaca din "butelia" metalica lucioasa din partea din fata -sus a motorului si merge in dreapta cu un cot de 90 de grade si intra undeva sub conducta de admisie aer. Nu este foarte lung dar este cu doua coturi de 90 grade. Am "rezolvat-o " provizoriu cu un furtun de dacie taiat la dimensiune dar neavand acele coturi nu pre sta cum trebuie pe linga motor.
Scuzati-mi limbajul dar nu prea cunosc componentele motorului.
Am sa incerc sa fac si niste poze dar momentan nu am cu ce.
Va multumesc anticipat.

Acestea sunt pozele cu furtunul in cauza.
Chiar nimeni nu cunoaste ce si cum?
Skip ads

  • koko69

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Il gasesti la orice reprezentanta Opel si il au pe stoc.Mai sunt inca doua furtune care crapa la Z17DTL si ar fi bine sa te pregatesti si pentru acelea,in cazul in care nu ai umblat la ele.Poti cauta si la magazin de piese dar diferenta de bani este foarte mica intre ele deoarece piesa nu vine decat originala GM.
Pretul nu este exagerat ,parca vreo 68 lei am dat pe el acum vreo 2 ani(parca ?).
  • octavianvarzaru

  • Mesaje scrise: 231
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2009

  • Mesaj Privat
De preferat sa le schimbi pe toate pentru ca vor incepe sa se sparga pe rand si pretul antigelului este destul de piperat ca sa il pierzi la fiecare schimb de furtun. Din cate imi amintesc toate furtunasele de genul asta sunt vreo 5 si se gasesc doar pe original. Eu nu le-am gasit la reprezentanta, cu toate ca ar fi fost normal sa le aiba, ci la un magazin specializat in piese Opel care le aveau si pe stoc.

Tare sunt pacatoase aceste furtunase...
  • ciogaby

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Furtunasele alea costa f. mult ,de la 50ron in sus pe bucata . Daca ai facut o adaptare cu acel furtun si nu ai probleme eu zic sa-l lasi acolo .Daca ai bani cumpara-le pe toate si schimba-le pt, ca mai devreme sau mai tarziu sigur se vor sparge.Parca 3 furtune erau cu probleme la acest motor [dupa spusele celor de opel Craiova]. Am adaptat si eu un furtun de la alt tip de masina cand mi s-a spart unul din ele si se pare ca este destul de bun. La reprezentanta acel furtun costa 60 ron si avea vreo 8-10 cm lungime .
Skip ads

  • cristyliviu

  • Mesaje scrise: 1,060
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Daca un furtun costa mult, cat te costa o platforma daca ramaii cu ea pe meleaguri straine? Ok, e bun la o nevoie pana rezolvi situatia, dar difera felul de functionare al circuitului de racire de dacie fata de cel de opel, si nu cred ca vrei sa ramaii pe drum, pt un furtun amarat! Recomandarea mea e sa pui pe original, pt a nu avea neplaceri mai tarziu!
  • ionapostol

  • Mesaje scrise: 100
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Va multumesc foarte mult.Bineinteles ca le voi schimba deoarece daca au rezistat 5 ani (atat are masina) atunci isi merita banii si pentru un amarat de furtun sa ramai pe cine stie ce coclauri...mai bine le schimb cu originale.
  • marusadi

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Corsa 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2009

  • Mesaj Privat
asta e codul GM 97305166 si eu l-am cautat si m-au ajutat niste baieti
  • ionapostol

  • Mesaje scrise: 100
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Multumesc mult marusadi
Skip ads

  • ionapostol

  • Mesaje scrise: 100
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Am fost si le-am cumparat de la reprezentanta, cel mare de la egr a costat 66 lei iar cel de la racitorul de ulei fiind mai mic normal ca a costat...mai mult adica 99 lei.
Pun poze cu ambalajul original poate mai are cineva nevoie de coduri



  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
La termoflot mai e un furtun, costa vreo 70 lei. Era bine sa-l schimbi si pe ala, de obicei cedeaza cam deodata.
Eu am pus acolo furtune de dacie, acum 2 ani. Nu au fost probleme. Cost 5 lei.
  • BOEING747

  • Mesaje scrise: 348
  • Locatie: ORADEA
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2005

  • Mesaj Privat
M-a cam pus pe ganduri topicul asta, cred ca ar cam trebui sa mi le schimb si eu pe toate, asa preventiv. Nu am schimbat nici unul de cand am cumparat-o, cred ca sunt cele stock din fabrica. La urmatoarea revizie ma dau la ele Smile .
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
E usor sa le verifici, ca sa nu le schimbi degeaba. Apesi usor pe fiecare furtun, daca e moale inseamna ca i-a trecut viata si te poti astepta sa crape in orice moment. De asemenea, inainte sa crape se umfla.
Skip ads

  • ionapostol

  • Mesaje scrise: 100
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Da asa mi-au zis cei de la reprezentanta .Mai sunt doua furtune dar ma mai costau vreo 170 lei amandoua asa ca ...le mai las.
Cred ca cele de dacie sunt bune ,chiar foarte bune din cate am vazut eu sunt un pic mai groase in carne si s-ar putea sa tina la fel de mult ca cele originale.
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Sunt mai groase in carne, putin mai mici in diametru (intra mai greu, au nevoie de multa convingere) insa nu prea le gasesti la forma necesara, trebuie sa tai din bucati mai mari.
  • robert/motanu

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2004 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Nu mai dati bani pe original, eu le-am schimbat de 4 ani, am pus de dacie si arata si acum mai bine decat aratau cele originale cand le-am schimbat.
  • ionapostol

  • Mesaje scrise: 100
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Sa sti ca m-am gandit si eu la asta. Am analizat cele doua furtune si cel de dacie (daca o fi pt dacie) este mai gros in carne e posibil sa fie la fel de rezistent.Cert este ca eu am avut o dacie acum ceva ani(nu era cumparata de noua era chiar foarte veche) si nu am avut niciun fel de problema cu furtunele cat am avut-o (2 ani + cat a fost la cel de dinainte) si nu prea le-a schimbat nici el.Singura problema e sa gasesti un furtun de dacie care este suficient de " stramb" sa se muleze pe langa motor ca cel original.Eu am gasit unul aproximativ singura problema e ca nu are toate coturile la fel si a trebuit sa-l fortez cu niste sarma pt ca la jumatate avea un colier care-l fixa cumva de motor si nefiind original nu mai ajunge acolo.
  • ciryboss

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
salutare!
am si eu o nelamurire in legatura cu furtunele de racire....sapt trecuta mi s-a spart un al 2-lea furtun si nu inteleg care este problema. Masina mergea ok si nici nu am turat-o sau sa fie o temperatura foarte ridicata afara..Decat am simtit mirosul intepator de la antigel care sarea pe motorul incins si cand am oprit la semafor iesea abur sub capota. Am pus apa si am ajuns acasa dupa care l-am adaptat cu o bucata dintr-un furtun de dacie de calorifer pentru ca-mi trebuia o bucat scurta cu un cot de ~120grade si s-a potrivit.
Intrebarea este de ce se tot sparg nu de alta dar in vara am planuit un drum in Grecia si nu as vrea sa am vre-o problema pe acolo. Din cate am citit ar fi cam 3 furtune care au aceasta problema si se sparg des stiti cumva care ar fi codurile sau aveti ceva poze cu ele? Primul care s-a spart este undeva in spatele motorului in dreapta filtrului de motorina acela l-am schimbat cu unu original luat de la dezmembrari dar as vrea sa-l verific si pe "al 3-lea" sa vad daca este umflat si daca urmeaza sa cedeze. am atasat pozele cu locul unde era furtunul.
Tin sa mentionez ca aerul conditionat nu functioneaza pentru ca imi pierde freonul si trebuie sa merg sa vad pe unde e sparta instalatia si totodata vroiam sa stiu ventilatorul de la radiator cand porneste in ce conditii? Eu l-am auzit mergand doar cand s-a spart primul furtun in rest deloc chiar daca am facut drumuri lungi in plina vara chiar si cu masina incarcata si ma gandeam sa nu am o problema la el. La ce temperatura ar trebui sa porneasca sa stiu cand am motorul cald sa-l verific, mentionez ca temperatura imi sta ma max 86grade celsius.
multumesc
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
In general toate furtunele de apa de la astra g sunt slabe, cand cedeaza primul e bine sa le schimbi pe toate, imbatranesc aproape uniform, cu exceptia celor care sunt apropiate de motor si care se umfla mai repede.
Cauta sa adaptezi furtune de dacie, sunt mai groase in carne si de ~10 ori mai ieftine.
Electroventilatorul nu trebuie sa porneasca decat rar daca racirea motorului functioneaza corect (urcari foarte lungi in sarcina mare, busoane la temperaturi ridicate), insa porneste automat cand cuplezi AC. (porneste cel mic, daca masina nu e prevazuta cu acesta porneste cel mare, am intalnit mai ales la astra pe benzina.)
  • deleted-67496

  • Mesaje scrise: 111
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Am dat o caruta de bani pe furtune sa le schimb. M-ai am 2 de schimbat. Unul are cam 8 cm si costa 80 lei, este sub termostat, si unul duce in termoflot. Acela nu stiu cat costa. Crapau unul cate unul si ma saturase,. Cred ca o sa le pun si eu pe astea de dacie daca merge. Celelalte au costat: 130, 67, 47, 42, 65, 48; lei
  • ciryboss

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
pentru cei care nu stiu la opel astra h 1.7CDTI electroventilatorul porneste la 98 grade Clesius
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR