Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • iuliantalpazan

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Buna! am o problema cu masina mea corsa motor 1,4.numai ce am cumparato din germania si deja trebuie sa fac ceva reparati pe la dansa,am vazut de cum am cumparato ca am o bataie la tacheti,dar am zis asta e pun alti si gata,am desfacut capacu sus si surpriza bataia era de la axu cu came avea o uzura vizibila,pronuntata la primul din dreapta,cred ca e si decalit e negru la culoare..uzura provine din lipsa de ungere orificiul din cap ...gara aia mica...era infundata din cauza uleiului care nu a fost schimbat la timp..sau combinat cu alte uleiuri formase o pasta groasa cu apa prin ea,din cauza ata unele orifici sau infundat,am pus presiune de aer pe ele si le-am desfundat..acum ma intreb daca acolo lipsea ungerea..sau cel putin nu era ungere suficienta,e posibil sa imi fi distrus ,tacheti scaunele la supape,dupa ce le-am desfundat masina nu mai bate ca la inceput si dupa parerea mea cred ca bate doar axu acolo unde este uzat,posibil sa fi scapat tacheti?azi am comandat o chiuloasa la mana doua la 3 mil voi ce ziceti?
Skip ads

  • iuliantalpazan

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2012

  • Mesaj Privat
nimeni....nimic,vai doamne!,daca nu imi mergea claxonu toti va dadeati cu parerea
  • Ionutzcond

  • Mesaje scrise: 191
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2007 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2011

  • Mesaj Privat
cred ca cea mai buna solutie e sa schimbi chiuloasa. cu tot cu axa cu came. ai verificat supapele functioneaza bine? eu ma gandesc sa nu fi fost o supapa putin blocata
  • iuliantalpazan

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Ionutzcond a scris:cred ca cea mai buna solutie e sa schimbi chiuloasa. cu tot cu axa cu came. ai verificat supapele functioneaza bine? eu ma gandesc sa nu fi fost o supapa putin blocata
nu am verificat pentru ca inca nu am dat axu jos,da am sa schimb cu tot cu chiuloasa,deja am comandat o chiuloasa cu tot cu ax, e posibil sa fie si vre-o supapa blocata,dar uleiu din ea era jalnic nici nu mai ajunge sus la ax cat de gros era
Skip ads

  • Ionutzcond

  • Mesaje scrise: 191
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2007 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2011

  • Mesaj Privat
ar fi o idee buna sa verifici si compresia la pistonul respectiv si vezi ce valoare are, daca e scazuta poate este de la supape si ai sa vezi asta cand o sa scoti chiuloasa(cu chiuloasa intoarsa si cu supapele inchise pui niste benzina si vezi daca are scurgeri). daca e scazuta si totusi supapele se inchid bine sa nu fie si setul dus. oricum daca nu a avut ungere, inseamna ca la tot motorul nu a fost prea buna ungerea. asa ca verifica si compresiile ca sa nu o desfaci de doua ori daca Doamne fereste e dus si setul motor
  • iuliantalpazan

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Ionutzcond a scris:ar fi o idee buna sa verifici si compresia la pistonul respectiv si vezi ce valoare are, daca e scazuta poate este de la supape si ai sa vezi asta cand o sa scoti chiuloasa(cu chiuloasa intoarsa si cu supapele inchise pui niste benzina si vezi daca are scurgeri). daca e scazuta si totusi supapele se inchid bine sa nu fie si setul dus. oricum daca nu a avut ungere, inseamna ca la tot motorul nu a fost prea buna ungerea. asa ca verifica si compresiile ca sa nu o desfaci de doua ori daca Doamne fereste e dus si setul motor
da,asa este am mult de munca,si ceva bani,multumesc de sfat sper sa nu intampin alte surprize can o sa desfac chiuloasa,un lucru e clar nu avea ungere suficienta din cauza uleiului neschimbat,si a folosirii altui tip de ulei peste cel intial,asta deduc eu din compozitia aia ciudata, e clar ca o sa am ceva surprize.si am mers pe ideea ca am luat-o de la o nemtoaica am zis ca a intretinuto,dar nu e deloc asa
  • bogdanbdl

  • Mesaje scrise: 210
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Salut! Te rog frumos, poti sa postezi niste poze cu axu cu came si cu chiulasa?
Multumesc frumos!
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
eu zic sa speli motorul si p-orma sa pui un ulei mai fluid..poate mai sunt si alte locuri colmatate.. Tachetii hidraulici permit un mic joc la tot ansamblu supapa-tachet-ax.. daca motorul merge bine nu vad de ce sa schimbi chiuloasa...
apoi daca ai luat deja chiuloasa.. sa ai noroc sa fie buna..
  • iuliantalpazan

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2012

  • Mesaj Privat
bogdanbdl a scris:Salut! Te rog frumos, poti sa postezi niste poze cu axu cu came si cu chiulasa?
Multumesc frumos!
da,sigur cand o dau jos o sa pun niste poze si cu axu uzat si cu chiuloasa cumparata cu tot cu ax,defapt o sa pun poze cu toata operatiunea de schimbare. Eu impreuna cu un prieten o sa schimbam chiuloasa
  • iuliantalpazan

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2012

  • Mesaj Privat
luciraica a scris:eu zic sa speli motorul si p-orma sa pui un ulei mai fluid..poate mai sunt si alte locuri colmatate.. Tachetii hidraulici permit un mic joc la tot ansamblu supapa-tachet-ax.. daca motorul merge bine nu vad de ce sa schimbi chiuloasa...
apoi daca ai luat deja chiuloasa.. sa ai noroc sa fie buna..
,Da normal asa am sa fac o sa-l si suflu cu un compresor,posibil sa am ceva spanurii pe acolo,trebuie sa am mare grije sa curat totul foarte bine,o sa va tin la curent cu toata operatiunea,mai ales ca am curajul si incerc sa o schimb eu,impreuna cu un prieten,fac pentru prima data lucru asta,dar am ceva habar de ce am de facut sant sofer de tir
  • Ionutzcond

  • Mesaje scrise: 191
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2007 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Daca nu ai mai facut asta pana acum te sfatuiesc sa folosesti o cheie dinamometrica cand strangi chiuloasa noua si sa respecti puterea de strangere si ordine de strangere a suruburilor.scuze de interventie daca stiai de treburile astea
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
eu ma gandeam la un aditiv pe care-l bagi in uleiul vechi (motor flush) lasi motoru' in relantiu vreo 10 minute si dupa aia schimbi uleiul..
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR