Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tutoriale
  • nyky85

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Arges
  • Masina: Corsa 2004 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Salutare,

Va prezint un tutorial despre demontare, curatare si montare Throttle Body Corsa C, Z14XEP.




Curatarea s-a facut cu carbosolv si spray de contacte.

In filmulet am uitat sa postez partea cu remontarea bornelor de la baterie.

Dupa ce se termina lucrarea de remontare, se verifica nivelul antigelului, se completeaza in caz ca s-a pierdut si se adapteaza clapeta de aceleratie.

Inca o data ii multumesc lui Stefan pentru ajutor.
Skip ads

  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,224
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Este foarte important de stiut ca dupa ce se termina aceasta lucrare se va lasa masina la ralantiu pana ajunge la temperatura optima de lucru,nu se accelereza deloc ,se lasa asa pana se incalzeste motorul la o temperatura de 82-85 grade Celsius.

Mai exista si alte manevre de efectuat pe care le puteti viziona in Tutorial curatare borne acumulator si proceduri de invatare dupa reconectarea lui ,tot aici puteti vedea si reconectarea bornelor de acumulator care le-a omis Niky sa le arate in tutorialul lui..

Respect! si multumesc si eu pentru interesul aratat.
  • hyperion1707

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 2004 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Ce se poate intampla daca se tureaza motorul pana se ajunge la temperatura de lucru?


Ultima modificare facuta de hyperion1707 la Dum 27 Oct, 2013 12:25 am
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
nimic.
Skip ads

  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,224
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Daca va referiti la invatarea parametrilor, se poate intampla sa fie invatati eronati unii dintre ei, cel mai indicat sa lasati la ralantiu invatarea pana la temperatura optima de lucru a motorului.
  • hyperion1707

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 2004 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Daca parametrii au fost invatati eronat, poate rezulta un relanti instabil, fara erori pe tester, dar cu o fluctuatie continua a valorii la "air flow"?
Off-topic: simptomul acesta de relanti instabil poate aparea datorita faptului ca, dintr-o data, o supapa de evacuare nu mai etanseaza?(ipoteza emisa de mecanicul meu).
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Q1: nu exista parametri de invatat eronati, TIS2000 specifica la instalare modul admisie nou, la final, sa inchizi capota. Si atat. Apa paie si bataie. KTA-2385.
Skip ads

  1. Home
  2. Tutoriale

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR