Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • Ludo

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Omega 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2012

  • Mesaj Privat
IMI INCALZEA APA SI AM CONSTATAT CA ERAU TERMOCUPLELE BLOCATE, AM REZOLVAT PROBLEMA ASTA CU TERMOCUPLELE DAR ACUM IMI BAGA ULEI IN APA. MECANICUL CARE LUCREAZA LA EA MIA SPUS CA N-ARE NIMIC GARNITURA DE CHIULOASA PENTRU CA MASINA BAGA CALDURA. AM SCHIMBAT SI POMPA DE APA. ASTEPT SFATURI
Skip ads

  • ionel dobre

  • Mesaje scrise: 291
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2010

  • Mesaj Privat
eu spun ca nu trebuie sa iti bage ulei in apa nu o lasa asa ca nui normal
  • ionel dobre

  • Mesaje scrise: 291
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2010

  • Mesaj Privat
am uitat sa iti spun , parerea mea este cai e la garnitura de chiuloasa deci ea trebuie schimbata
  • Doru Lucian

  • Mesaje scrise: 330
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Ludo a scris:IMI INCALZEA APA SI AM CONSTATAT CA ERAU TERMOCUPLELE BLOCATE, AM REZOLVAT PROBLEMA ASTA CU TERMOCUPLELE DAR ACUM IMI BAGA ULEI IN APA. MECANICUL CARE LUCREAZA LA EA MIA SPUS CA N-ARE NIMIC GARNITURA DE CHIULOASA PENTRU CA MASINA BAGA CALDURA. AM SCHIMBAT SI POMPA DE APA. ASTEPT SFATURI
caldura o sa mai bage pina cind se va infunda radiatorul aerotermei cu ulei si pe urma pa.decit sa fi schimbat pompa mai bine schimbai mecanicu.
Skip ads

  • Ludo

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Omega 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2012

  • Mesaj Privat
am schimbat si pompa de apa.. am comandat si un radiator nou.. ptr ca zicea "domnu" mecanic ca e infundat si nu lucreaza bine.. urmeaza sa montam radiatoru nou si sa vedem ce zice pe urma. deci e dusa garnitura de chiuloasa?
  • Ludo

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Omega 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2012

  • Mesaj Privat
o sa schimb si mecanicu cu siguranta
  • Ludo

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Omega 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2012

  • Mesaj Privat
mecanicu mia spus ca prin radiator circula uleiul din motor si radiatoru e blocat nu lucreaza.. deci am comandat unu nou..
  • Ludo

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Omega 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2012

  • Mesaj Privat
un mecanic care sa stie meserie? poate cunoasteti pe cineva
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Motorul tau are termoflot ? Daca are, e posibil sa fie spart.
Cauta-l pe @[editat]. E din Ploiesti si te poate ajuta.
Bafta.
  • Doru Lucian

  • Mesaje scrise: 330
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Ludo a scris:mecanicu mia spus ca prin radiator circula uleiul din motor si radiatoru e blocat nu lucreaza.. deci am comandat unu nou..
nu vreau sa intru in polemici cu alti membri ai forumului dar din cite stiu eu radiatorul despre care discutam se ocupa cu racirea antigelului nu are treaba cu circuitul uleiului ,sunt doua circuite separate cind aceste doua lichide se amesteca sigur e o problema. nu stiu sigur daca are termoflot asta ar fi o problema tipica motoarelor diesel.
  • kynio

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2009

  • Mesaj Privat
vad ca ai postat la "Motoare Benzina" deci banuiesc ca ai un motor pe benzina.poate ne spui si de care...
uleiul din motor nu are ce cauta in radiatorul de racire decat daca e garnitura de chiulasa arsa iar presiunea din motor impinge uleiul in lichidul de racire.ulei care se poate vedea in vasul de expansiune.
posibil ca garnitura de chiulasa sa se fi ars datorita termocuplei defecte care nu pornea ventilatorul radiatorului ptr a asigura scaderea temperaturii antigelului.
banuiesc ca prin radiator blocat ai vrut sa spui radiator ce nu se incalzeste - aici ar trebui verificat termostatul sa nu fie blocat pe inchis.

prin radiator circula uleiul din motor si radiatoru e blocat nu lucreaza

daca mecanicul a vrut sa spuna ca : "prin radiator AR TREBUI sa circule uleiul din motor iar radiatorul nu lucreaza fiind blocat" atunci ar fi indicat sa schimbi mecanicul.urgent.
  • catalin20

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Eu am un Apel Astra din 2001 1.7 dti si am avut probleme cu termoflotul imi baga ulei in apa , l-am anulat si tot imi baga ulei in apa.E posibil sa fie de la garnitura de chiuloasa?
Skip ads

  • MIG21

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2.5 6V
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2009

  • Mesaj Privat
aceeasi problema am avut si eu si ca tot omul ok garniturile de chiuloasa ,l-am schimbat si zic acum este ok dar surpriza tot aveam ulei in apa bine cauta termoflotu ,probeaza,avea o mica ciupitura din care dadea ulei a trebuit alamit si acum nu mai am probleme deci pot fi 2 cauze 1garniturile 2termoflotul daca ai 2,5 v6 benzina termoflotul este intre chiuloase
  • d_m_petre

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1992 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2010

  • Mesaj Privat
MIG21 a scris:aceeasi problema am avut si eu si ca tot omul ok garniturile de chiuloasa ,l-am schimbat si zic acum este ok dar surpriza tot aveam ulei in apa bine cauta termoflotu ,probeaza,avea o mica ciupitura din care dadea ulei a trebuit alamit si acum nu mai am probleme deci pot fi 2 cauze 1garniturile 2termoflotul daca ai 2,5 v6 benzina termoflotul este intre chiuloase


ludo,in primul rand MIG21 are dreptate termoflotul este intre chiuloase si sigur la tine de acolo pleaca problema,deci nu te mai chinui sa cauti la garniturile de chiuloasa ca sunt doua,greu de lucrat ca sa dai chiulasele jos si nu prea se ard garniturile asa repede deoarece sunt din foi de tabla si sunt putin mai rezistente,incearca sa dai jos termoflotul si sa-l repari sau sa il schimbi dar de preferat cu unul nou nu second-hand,este putin cam scump dar ce este sigur este sigur,parerea mea
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR