Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • andreiburga

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Tigra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2012

  • Mesaj Privat
colegi posesori de opel tigra masin mea e din 95 1.4 benzinz si are peste 200 mi km a inceput sa imi faca probleme de cand termometru din bord nu imi mai arata temperatura corecta de afata gen 3 grade si masina arata -14 iar apa imi creste la100 cateodata : turatia imi sta sub 500 la relamti si daca nu accelerez putin imi moare motoru ca si cum s-ar ineca , din candincand mi-se aprinde becu galben ( de la motor gen fulger ) de obicei cand depasesc vitezade 90 km/ ora . am fost la service cu ea si nu stiu ce sa ii mai faca la tester a zis ca e de vina egr , la verifica , am schimbat buji .filte ,pompa benzina verificat fise senzori si ce se putea verifica inafara de motor , ultimu mecanic mia zis ca imi merge in 3 pistoane si dupa ce am verificat injectorele si tot ce face legatura acolo erau bune nu era nimic defect mia zis ca e din interiorul motorului se merita sa umble la motor sau nu stiti ce sa mai verifi ca nimeni nu ii da de cap . ast rsp multumesc Idea Oare?




[editat] Ce-i aia "veata"?
Skip ads

  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
poi am vazut astra f din 93 cu 350000 km la bord.. fara reparatii capitale... bineinteles ca mai avea cam 75% din puterea initiala..
senzorul ptr. temperatura de afara n-are legatura cu mersul motorului...
daca s-a aprins becu' galben sunt erori stocate pe care le poti citi cu testul agrafa (cauta aici pe forum) si postaza porma codurile de eroare.
consuma ulei? este infestat lichidul de racire cu ulei? Nu este infundat catalizatorul? aprinderea o face la toti cilindrii?
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
de ce nu cureti egr-ul ?
Gasesti pe aici tutorial si il poti curata singur.
  • ionel dobre

  • Mesaje scrise: 291
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2010

  • Mesaj Privat
daca iti moare motoru , si nu ramane la relanti. sonda lamnda cred ca este de vina . incearca sa o verifici te rog sincer nu mai tin minte parametri. dute la un electrician dar nu din aia asa numiti .iar daca e sa o schimbi cumpara una buna nu una nfara nume ca tot atat te tine , daca tin minte la vechia mea masina am dat 170 pe una buna asta in primavara anului trecut . bafta
Skip ads

  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
crezi gresit. nu moare motorul de la sonda lambda.
@andrei fa diagnoza( nu doar citire erori) si pune cosurile aici. dupa discutam pe concret. 200 000 km nu e asa mult. cat ulei papa masina. daca se incadreaza in 3l/10000 km mai are destula viata in ea.
  • andreiburga

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Tigra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2012

  • Mesaj Privat
marian_sro a scris:crezi gresit. nu moare motorul de la sonda lambda.
@andrei fa diagnoza( nu doar citire erori) si pune cosurile aici. dupa discutam pe concret. 200 000 km nu e asa mult. cat ulei papa masina. daca se incadreaza in 3l/10000 km mai are destula viata in ea.



ce reprezinta mai exact diagnoza ? am sa maduc la reprezentanta sa le cer si dupa o postez mersi de sfat Exclamation
  • ionel dobre

  • Mesaje scrise: 291
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2010

  • Mesaj Privat
nu cred gresit am spus ca asta mi sa intamplat mie . am fost la mecanicam schimbat sonda si a functionat . nu am spus ca sonda e sigur de aceea lam trimis sa o verifice
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
ce draci sa cauti la reprezentanta? nu pot sa cred ca nu e in bacaul ala careva sa stie opel cat de cat si sa aiba un op com sau un opel scanner. ma mut la bacau....
  • Valy_BYG

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Tigra 1999 X14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2012

  • Mesaj Privat
daca moare motorul la relanti si ai avut eruare de EGR atunci scoatei mufa RGR-ului,motorul intra in regim de avarie si iti merge bine,i dai in gura puternic si pe urma i bagi mufa inapoi,dupa care mergi cu ea in treapta mica 1 sau a 2a ii dai turati,pe urma faci frana de motor si tot asa de cateva ori si se curata.pt ca EGR trebe sa stea inchis 95-100%in relanti si deschis pana la 0% i nfrana de motor.si un astfel de mers il forteaza sa faca curse complete.si referitor la uzura motor, poti sa pui un manomereu si vezi exact cata viata mai are. Bafta
  • marius3030

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2011

  • Mesaj Privat
poi..ti-a masurat cnv presiunea din motor?
verifica egr-u,sonda lambda,daca ai presiunea care trebuie la pompa(chiar daca e noua),furtunele de tur-retur sa nu fie infundate,catalizatorul,daca ai scanteie pe toate bujiile etc!
  • bvirgil1979

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Off: Oameni buni,pe la scoala a trecut cineva.
Vreau sa citesc si eu posturile voastre,dar nu pot,ma zgarie pe retina greselile voastre gramaticale si scrisul de messenger.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR