Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra F
  • herby

  • Mesaje scrise: 179
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 1993 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Salut...
Pentru inceput vreau sa spun ca m-am documentat pe forum de cateva saptamani si am cautat o problema asemanatoare cu a mea dar la ce manifestari am eu la masina nu am gasit si de aceea daca poate cineva sa ma ajute macar cu un sfat .
Masina - Opel astra F ,Motor C14NZ, 44 KW, An 1993,Hatchback
1.Cum a inceput totul :
mi s-a ars granitura de chiuloasa prin luna octombrie 2011 si in acelasi timp nu am mai putut porni ca mia cazut si electromotoru si de aici a inceput circu, am adus masina in service ,am cumparat toate garniturile ce erau nevoie rectificat chiuloasa , schimbat electromotor,etc...masina a pornit ok dupa reparatie,am plecat cu ea din service dar mi sa parut ca nu mai trage ca inainte parca se auzea un zarait (ca de tabla) un zgomot ciudat in viteza a 4 in jur de 1500-2000 rpm daca treceam de acea turatie nu se mai auzea si masina parca mergea intins si bine la fel si in viteza a 5 . am sunat mecanicu si a zis ca probabil ii mai trebuie putin avans, am venit a doua zi la mecanic am lasat masina acolo sa o verifice, am venit sa o iau si mia zis ca motorul merge perfect din punct de vedere mecanic si nu are ce sai faca si probabil ii din partea electrica.
am fost la electrician am schimbat buji + fise parca masina merge mult mai bine dar tot nu mai trage cum ar trebui nu se intinde, cel putin cum a mers inainte si pe langa astea are o mica intrerupere de 1s la relanti se si vede pe turometru ca scade cu vreo 100 rpm si revine la normal la turatia de relanti, in rest masina porneste perfect indiferent cald sau rece (-20 c) merg cu ea zilnic dar nu imi plac problemele de mai sus Sad, am mai fost la un alt mecanic si zicea ca poate e senzorul(motorasul) de la clapeta de la acceleratie si poate capacu delcou si poate zicea ca avansu nu a fost pus la semn si de aia nu mai trage masina cum ar trebui.
Am facut testul agrafa de cateva ori si imi da doar 12 ( *_**) din ce am citit e valoare normala.
As vrea daca ma poate ajuta cineva cu orice sfat ,ca nu as da bani aiurea pe piese si poate unele sunt functionale si nu necesita inlocuire.imi cer scuze daca am fost prea lung in descriere dar am vrut sa ma fac cat mai bine inteles....sau daca e cineva din Arad si se pricepe poate ne putem intalni
Skip ads

  • marius_f

  • Mesaje scrise: 552
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 1994 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2008

  • Mesaj Privat
salut
cunosti de mult timp mecanicul ?
vezi ca s-ar putea sa te minta, sa se disculpe. nu cred ca este vreo problema electrica, decat daca a creat-o chiar el cand ti-a schimbat garnitura de chiuloasa.
pt inceput curata motorasul de relanti (iac-ul) si eventual vezi cum arata capacul de la delcou.
cand ti-a schimbat garnitura, ti-a umblat si la distributie ? (a dat-o jos ? ).
  • herby

  • Mesaje scrise: 179
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 1993 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2009

  • Mesaj Privat
da mia dat jos si distributia, dar m-am uitat si e la semn...de cunoscut il cunosc de putin timp mai bine il cunoaste seful meu ca el mi la recomandat,atunci cand am avut probleme cu masina...mia curatat iac-ul un prieten mecanic curatat ,apropo la intreruperea de care vorbeam de 1s parca se aude si in toba ca un mic rateu sau ceva de genu....o sa verific si capacu delcou...ms
  • marius_f

  • Mesaje scrise: 552
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 1994 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2008

  • Mesaj Privat
este normal sa se simta si la toba
se numeste ''rateu'' ceea ce ti se intampla tie
1.sa fie sigur pusa la punct distributia
2.verifica fisele - sa ajunga curent prin toate, la bujii.
3.capac delcou + avansul reglat cum trebuie
apropo, la tine se regleaza avansul din capacul de delcou ? sau ai capac din ala fix, care se prinde in suruburi ?
4.tind sa cred ca tot de la mecanic pleaca ''buba'', dar ...
Skip ads

  • herby

  • Mesaje scrise: 179
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 1993 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2009

  • Mesaj Privat
ok.
avansu nu stiu daca e din delcou se da
fisele sunt noi si buji schimbate dupa ce au aparut problemele
ms o sa merg la un prieten mecanic sa-mi verifice ce ai zis
  • marius_f

  • Mesaje scrise: 552
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 1994 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2008

  • Mesaj Privat
daca poti, pune o poza cu motorul pt a-mi da seama ce fel de delcou ai
sau cauta o poza cu motor identic cu al tau , pe net
  • herby

  • Mesaje scrise: 179
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 1993 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2009

  • Mesaj Privat
marius_f a scris:daca poti, pune o poza cu motorul pt a-mi da seama ce fel de delcou ai
sau cauta o poza cu motor identic cu al tau , pe net

am adaugat imaginea ceruta ,scuze de inarziere dar abia acum am ajuns acasa de la lucru
  • herby

  • Mesaje scrise: 179
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 1993 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2009

  • Mesaj Privat
asa arata capacu de delcou care e prins cu doua clame de fier (stanga dreapta) iar sub capac e un surub pe cheie de 13 care tine delcou din ce am vazut

ca in imaginea urmatoare

si inautru mai e si rotor distribuitor care arata cam asa

astept o parere
Skip ads

  • marius_f

  • Mesaje scrise: 552
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 1994 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2008

  • Mesaj Privat
salut
da, la tine avansul se regleaza din delcou
uita-te si la acel rotor distribuitor si vezi cum arata
daca este oxidat, murdar, etc etc , curata-l cu un smirghel de granulatie fina si vezi cum merge dupa aceea
daca este tocit rau la capete, schimba-l sau daca ai posibilitatea sa iti imprumute cineva unul ...
verivica totodata si carbunele din capacul delcou sa nu fie prea tocit sau prea infundat in capacul delcou
bujiile sunt bune ?
  • herby

  • Mesaje scrise: 179
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 1993 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2009

  • Mesaj Privat
marius_f a scris:salut
da, la tine avansul se regleaza din delcou
uita-te si la acel rotor distribuitor si vezi cum arata
daca este oxidat, murdar, etc etc , curata-l cu un smirghel de granulatie fina si vezi cum merge dupa aceea
daca este tocit rau la capete, schimba-l sau daca ai posibilitatea sa iti imprumute cineva unul ...
verivica totodata si carbunele din capacul delcou sa nu fie prea tocit sau prea infundat in capacul delcou
bujiile sunt bune ?

da bujiile sunt noi schimbate prin decembrie la fel si fisele
ok o sa verific tot ce mi-ai zis si cel mai probabil am sa cumpar un rotor distribuitor si un capac delcou nou
si pentru carbune merg la un prieten mecanic ca nu vreau sa stric ceva pe acolo si nici nu stiu unde e macar Very Happy
ms pt informatii
o sa revin cu informatii despre ce am reusit sa fac...
  • DJ_Speedy

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Daca mecanicul tau a fost destept, inainte sa-ti dea delcoul jos poate a zgariat/facut semn ca sa stie cum il pune inapoi. Uita-te pe delcou si pe carcasa axului cu came in dreptul delcoului si vezi daca ai o zgarietura sau un semn....si daca ai, vezi daca e aliniat.
  • herby

  • Mesaje scrise: 179
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 1993 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Am schimbat capacul delcou si rotorul distribuitor dar nu se simte nici o diferenta in mers si relantiu tot variaza ca inainte, am fost la un alt mecanic si a incercat sa regleze avansu dar zice ca in pozitia care e acum masina merge cel mai bine.....nu stiu ce sa mai fac .
Skip ads

  • herby

  • Mesaje scrise: 179
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 1993 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2009

  • Mesaj Privat
nu are nimeni nici o idee ?.....mia zis un mecanic sa ii schimb bobina de inductie dar nici acesta nu era sigur ca va avea un efect Crying or Very sad ....tot el zicea ca e sigur ceva din aprindere ca de aia se aude rateu in toba... dar sincer pe vorbe nu as mai arunca banii aiurea numa sa stiu ca schimb piese si nu merge cum trebuie
  • 0va

  • Mesaje scrise: 950
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Nu ai pe nimeni sa iti verifice compresia? Daca e inegala de pe acolo se trage rateul....aceeasi problema o am si eu cu rateuri, si am diferente de compresie intre cilindrii...
  • herby

  • Mesaje scrise: 179
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 1993 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2009

  • Mesaj Privat
ok...ms am sa merg la un service sa-mi verifice si mie compresia
  • marius_f

  • Mesaje scrise: 552
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 1994 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2008

  • Mesaj Privat
eu unul il suspectez tot pe acel mecanic. cred ca nu vrea sa isi asume greseala (montatul distributiei la loc)
''deci''
ce as face eu in locul tau :
eu unul m-as duce tot la el si l-as minti in felul urmator : ''ma nene (sau cum ii zici tu), de vreo 2-3 ori nu mi-a pornit deloc si a trebuit sa o pornesc impinsa. cred ca i-a sarit distributia de la punct mai mult ca sigur. uita-te matale putin la ea.''
ii bagi un 50 lei sau 100 de lei in buzunar si il rogi sa ti-o verifice si tie. dar sa stai langa el.
daca iti zice ca e sarita de la punct .... tragi si tu concluzia ca el a fost de vina de la inceput si nu mai calci pe la el .
ori, s-ar putea sa fie din senzorul de la axul cu came (l-o fi miscat de acolo, o avea mizerie pe el ... desi nu cred)
avansul stiu ca poate fi dereglat si din distributie - roata zimtata de sus are o crestatura pe ea care trebuie sa fie la semn cu o crestatura de pe capac ....
verifica-i si compresia daca vrei, dar nu cred sa fie de acolo ...
oricum, sa nu te sperii daca la bujia nr.3 (de la stg la dr) compresia este mai mica putin decat la restul bujiilor. este normal acest lucru deoarece se afla in dreptul supapei egr
  • herby

  • Mesaje scrise: 179
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 1993 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2009

  • Mesaj Privat
ms marius......distributia e la punct ca am fost la un mecanic si a verificato si zicea ca e ok ,zicea ca motorul suna bine si crede ca e din bobina de inductie cum am spus si mai sus, culmea ca nu da nici o eroare nici pe tester si nici la testul agrafa....si la compresie cred ca daca ar fi problema ar porni mai greu....zic asta ca am un priten cu un rover si nui porneste la rece numa inpinsa si a fost de ia masurat compresia si zicea ca din cauza asta nui porneste....acum ce sa zic ,ma gandesc ca daca ar fi compresia nu as putea urca pante foarte mari si mi-ar scadea din viteza si ar trebui sa trec in treapta inferioara ...ceea ce la mine nu se intampla ca urc incarcat in 4 sau 5 fara sa fiu nevoit sa schimb ....dar sa vad daca pot pana la sfarsitul saptamani sa verific si compresia
  • herby

  • Mesaje scrise: 179
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 1993 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2009

  • Mesaj Privat
am uitat sa zic la mecanicul care mia facut atunci masina am fost si o zis ca e ori motorasu de la clapeta de acceleratie sau iac-ul ,imi zice ceva "de pas cu pas" ca de aia imi variaza relantiul si ca ar trebui sa merg la un electrician sa-mi verifice ca din punct de vedere mecanic nu are nimic .....
  • marius_f

  • Mesaje scrise: 552
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 1994 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2008

  • Mesaj Privat
pai si de ce nu ai zis asa ...
ia-le de la dezmembrari pe amandoua , atat iac-ul (motorasul de relanti / pas cu pac) cat si potentiometrul de la clapeta de acceleratie.
dar mai intai ia iac-ul
sau daca are sa iti imprumute cineva pt proba
  • herby

  • Mesaje scrise: 179
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 1993 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2009

  • Mesaj Privat
ok ...am sa incerc si asta....dar in toamna am schimbat tot capu de injectie cu iac si motoras sh bineinteles ca nu mai imi statea in relanti murea motoru ....u zici sa-l schimb iar sau sa merg la electrician se poate verifica cumva?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra F

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR