Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra A
  • florinel_198622

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2008 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2009

  • Mesaj Privat
salutare oameni buni
am si eu un c20ne multi punct si cand o pornesc nu merge turometrul deloc nici in mers nici la relanti. cum pot sal verific si care ar fi traseul lui inclusiv parte electrica (daca are)sau partea mecanica
cablu vine la ceas din bord si se duce unde?sa intamplat dintr-o data sa nu mai mearga.
multumesc.
Skip ads

  • FLO11

  • Mesaje scrise: 101
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Vectra 1994 TC4EEI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Verifica sigurantele prima data, apoi verifica contactele firelor de la alternator, incarcarea.
Am avut o problema asemanatoare si a fost un fir de la alternator.
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
prin zona bateriei ai o mufa neagra cam de 5 cm lungime cu un fir verde.ala e firul de la turometru. ajunge in mufa de la ceasuri.e tot verde.
masoara continuitatea sa vezi daca nu e intrerupt pe undeva.daca nu rezolvi nimic imi spui si ma informez de unde poti trage alt fir.
@flo la diesel e de pe alternator. la benzina nu e la fel.
  • FLO11

  • Mesaje scrise: 101
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Vectra 1994 TC4EEI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2008

  • Mesaj Privat
@marian_sro. nu am stiut. asta este cat traiesti inveti.
Skip ads

  • florinel_198622

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2008 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2009

  • Mesaj Privat
mersi mult acum ma duc sa vad ce rezolv am sa revin
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
si dus a fost....
  • florinel_198622

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2008 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2009

  • Mesaj Privat
am avut alte probleme mai mari de rezolvat,mam uitat eu dar nu am gasit niciun fir verde
  • marius228

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2014

  • Mesaj Privat
stiu ca m-am trezit cam tarziu, dar am o intrebare in legatura cu firul verde respectiv, la mine tocmai ce sa ars tot, in timp ce mergeam cu masina topit si nu stiu exact unde sa il leg, pentru ca el pleca din mufa de la alternator, si ducea la mufa de langa baterie, o mufa neagra, dar cu aprox 30 de cm inaintea de mufa el se bifurca, adica se impartea in doua, printr-un papuc unul ducandu-se in mufa neagra respectiva si altul habar nu am unde, pt ca l-am gasit rupt si de acolo am impresia ca a plecat si scurtul e a ars si sa topit..si acum intrebarea este unde anume mai duce firul acela, pt ca m-am uitat peste tot si nu mi-am putut da seama
  • marius228

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2014

  • Mesaj Privat
mentionez masina este vectra a , 1,7 din '93
  • ilie81axx

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2013

  • Mesaj Privat
am si eu o intrebare tot pentru motor c20 ne, la relanti turometrul meu sta la 0, dar functioneaza cand o accelerez se salta, nu are nici un alt defect,decat ,eu cred ca imi indica cu 800- pana la 1000 de rotatii mai putin,cu a 5- a la 2000 de ture am pe gps 113 km pe ora
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR