Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • nt21dru

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1998 XE18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2012

  • Mesaj Privat
am o vectra b 98 XE18XE1 si de ceva timp mi-a dat eroare P0505 IAC Idle Air Control System Malfunction. ghinionu meu ca la motoru asta e de-antregu cu clapeta de acceleratie. intrebare este: are cineva idee de unde as putea gasi un body throttle pt motoru meu ca cele de pe ebay arata ciudat tare si nu prea am incredere in ebay. codu piesei este 90536084. sau daca aveti alte sugestii... va sunt recunoscator
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
cred ca codul motorului tau este X18XEL... IAC poate fi demontat e montat cu 2 suruburi.. nu este ca un cilindru argintiu?
  • nt21dru

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1998 XE18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2012

  • Mesaj Privat
e capsulat de clapeta. http://www.tav-autoverwertu...1-90543949-825469 uite aici o poza cum arata. si e X18XE1.
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
in capsula aia este potentiometrul.. s-ar putea ca acolo sa fie si un IAC.. n-am mai vazut clapete de felul asta...
daca nu este un furtun separat ptr. aer atunci relantiul este comandat din clapeta..
  • mariocove

  • Mesaje scrise: 321
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Salut ! Vectra A C20NE,1992,ECU Bosch Motronic 1.5, si eu am avut probleme cu o eroare la IAC.Din senin,mi s-a aprins CHECK ENGINE iar la ralanti aveam in jur de 950-1000 rot/min.Primul lucru pe care l-am facut a fost diagnoza prin metoda agrafa,avand ca si cod de eroare 57-Idle Speed Control Valve (ISCV) -Interruption.Cu motorul pornit am deconectat mufa cu doi pini care intra in IAC(motorul nu si-a schimbat deloc functionarea)si am masurat voltajul cu multimetrul iar rezultatul a fost zero V.Concluzia mea a fost ca problema este ori la cablaj,pe traseul ECU-IAC,ori ECU defect.Dupa vreo doua zile masina si-a revenit in mod miraculos(dupa ce am dat in cateva gropi... Smile ),s-a stins CHECK si totul a revenit la normal.Probabil a fost vorba de un contact imperfect pe undeva.Mi s-a parut ciudat ca acum,cand ajunge curent la IAC tensiunea masurata de mine este in jur de 13 V,ceea ce poate este cam mult.Mai studiez...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR