Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • karg

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1993 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
problema cu scartaitul la inceput de drum

pai nu e chiar scirtziit. e un suierat strident, foarte ascutit, mai degraba, cam cum face o oala sub presiune dupa ce ridici brusc capacelul si iese aburul.

cica ar fi de la cureaua de accesoriii

ce'i aia curea de accesorii? Shocked

Cica nu ar fi de la cureaua de distributie , ca asta face urat inainte sa se rupa

pai iti zic eu cum face, ca mie mi s'a dus in mers. nu mai trage si scoate mult, da' mult, fum Smile
Skip ads

  • dgxshpe

  • Mesaje scrise: 657
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Exact un suierat strident. Si cand accelerezi mai tare, se aude mai tare ...
Dupa cca. 2-3 min dispare. Cica e de la cureaua de accesorii.. cred ca e aia care invarte pompa de apa, electromotorul ... etc ... pompa de vaccum ... ma rog .. nici eu nu stiu prea multe .
Tu ai schimbat cureaua de distributie ??
Sau ai fost la mecanic .. ?? Si cat te-a costat?
  • karg

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1993 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
am schimbat distributia - adica curea, pompa de apa, un rulment si manopera, acum 2 ani (10000km), la reprezentanta opel in timisoara. atunci a costat 6.5 milioane ~ 160euro.

ar putea fi cureaua de alternator. imi aduc aminte ca mi'au zis ceva cum ca ar fi relativ uzata atunci cind am schimbat distributia. deh, baieti finuti la opel in tm, cum se gindesc ei la toate :p
  • ultraseby

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: MEDGIDIA
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2005

  • Mesaj Privat
ce sa mai spun ,din cate vad noi cei cu c16nz vad ca suntem pe primul loc la capitolul probleme. Sa va spun ce am patit si eu ,dimineata cand am iesit din tura dupa 24 h m-am dus sa pornesc masina sa plec, de unde am dat la automat pana am terminat bateria ,am lasat-o si am apelat la un coleg sa-mi dea bateria lui sa o pornesc ,dupa ce am montat bateria a pornit la a 2-a cheie dar deja trecuse doua ore de cand stateam pe langa ea si se mai incalzise ,oricum ce vreau sa spun ca sunt f dezmagit c-am multe probleme in intervale foarte scurte am ajuns la concluzia ca acest tip de motor c16nz este usor de intretinut dar si foarte problematic daca la -5 grade nu a mai pornit nici nu vreau sa ma gandesc la -15grade.

Opel Astra F C16NZ


Ultima modificare facuta de ultraseby la Mar 22 Nov, 2005 3:41 pm
Skip ads

  • dgxshpe

  • Mesaje scrise: 657
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2005

  • Mesaj Privat
@ultraseby - Cred ca si problema ta la pornire este tot din cauza delcoului.
Se pare ca ceva impiedica sa ii vina curent in aprindere ... nu ma pricep ce ... dar e super nasol ... nu stiu cum sa fac sa etansez acolo ... sincer si pe mine ma scoate din sarite .. tre sa desfac capacul de la delcou, sa frec firele cu papuci, pe cleme si apoi cand ii dau la cheie o ia din prima. Nu stiu ce sa-i pun pentru contact cat mai bun. Cred ca pana la urma le lipesc cu cositor de papuci ... Ca m-am saturat sa nu faca contact. Asta e super nasol cand tre sa umbli si mai si ploua pe afara ... Mad
  • ultraseby

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: MEDGIDIA
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2005

  • Mesaj Privat
Intrebare ?se poate adapta o aprindere de cielo pe modelul c16nz stie cineva ? sunt dispus sa fac modificarea ,sunt navetist si nu-mi permit sa raman in drum ,intreb pt ca am vazut ca cielo nu are probleme la pornire indiferent de temperatura.
oare merge? Question


Opel Astra F 93 c16nz
  • peter

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 1995 X16SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2005

  • Mesaj Privat
dgxshpe-incearca si cu spray de contacte in acea zona poate o sa ai succes.
  • dgxshpe

  • Mesaje scrise: 657
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Spary de contacte ?? Si pe unde as putea sa gasesc asa ceva ?? Sau cum se numeste ... (in afara de spray de contacte).
Skip ads

  • peter

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 1995 X16SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2005

  • Mesaj Privat
La orice magazin de piese auto ar trebui sa aiba asa ceva si costa vreo 15 ron.Nu stiu sa aiba vreo alta denumire.
  • musteataflorin

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: suceava
  • Masina: Vectra 1999 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Buna
Sunt nou pe acest forum deoarece abia de 1 luna am si eu un opel kadett din 89 cu motor c16NZ, injectie, benzina.
Problema mea a inceput azi , am plecat intr-un drum de 80 kM pe la km 30 cam 120 KM /h, motorul se opreste brusc, treg pe dreapta verific bobina de inductie daca da scintee si nimic, sun prietenii, ma trag la sufa innapoi la SV. Aici pun o alta bobina dde inductie pe masina nimic. In delcou este aprinderea electronica, aduc una noua -arindere, montez si porneste dar surpriza martorul din bord"robinetul galben" dupa pornire se stinge si apoi aprinde , ramine aprins, ok zic merg la un tester sa reseteze computerul. Dupa 1 Km, opresc putin masina fara sa opresc motorul, motorul se opreste singur si mult succes. Am verificat legaturi, bobina, si nimic. Masina daca o las peste 15 minute o pornesc si cam 2 minute merge , adica la pornire creste turatia, normal zic io de la socul automat, si apoi merge ok, se opreste singur. Becurile din bord aprinse .
Daca o pornesc din nou - cam 1 minut merge maxim.
Daca o frec mai mult se supara si nu mai vrea, dupa un timp iar.
Pe teava de esapament se pare ca arunca un lichid care seamana cu benzina zic io. Amintesc ca intro luna nu am avut cu ea probleme. Am schimbat filtrul de benzina si cel de ulei impreuna cu uleiul de control ca sa fiu sigur ca is schimbate. Ulei am pus ARAL 10W40 , apropo ce parere aveti de acesta , masina are maxim 130 KM in bord.
O parere va rog despre motor pls si ulei daca se poate
  • ady78

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: constanta
  • Masina: Vectra 1993 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Verifica pompa de benzina+filtru de benzina, electrovalva de aer de pe carburator. Nu ar strica daca ti-ai curata carburatorul si sa verifici toate furtunasele si gaurelelecare le are pe acolo sa nu fie infundate. De obicei cand ai valva de aer imbaxita, motorul se cam opreste.
  • musteataflorin

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: suceava
  • Masina: Vectra 1999 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Am rezolvat
Problema era fff simpla: aprinderea noua pe care am cumparato era defecta, am mers la service, pus pe computer - aprindere electronica defecta, montat alta si super merge
Skip ads

  • salesgav

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1988 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Salut

Vezi sa fi fff atent la curentul bobinei de inductie .Aceasta bobina in cel mai excroc mod posibil iti arde delcoul .Eu am patit-o .
Cand am avut Opel Astra m-a scuturat de 100 euro .
O alta problema ar putea fi avansul care daca este prea mare si mergi mult cu el poate buli partea electronica din delco .
Atentie daca speli motorul sa nu ii lasi sa nu acopere Delco-ul cu ceva inainte de operatie .
  • Andrei_11_dny

  • Mesaje scrise: 213
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2007

  • Mesaj Privat
SALUTARE LA TOTI DE AICI.am si yo o problema cu pornirea . nu stiu cat de grava .dar e cam incomoda si anume daca merg la un drum mai lung undeva la vreo 300km,cand vreau s arepronesc motorul nu mai porneste nici in ruptul capului,atunci desfac capacul de delcou si pe marginea sa e o picatura de ulei galben.il sterg si motorul porneste la ,,sfert de cheie,,.faza e cam incomoda cand e lumea mai frumoasa .nu mai porneste si tot asa.AM auzit ca ar fi o garnitura intre capacul de delcou si delcou care ar opri uleiului sa ajunga acolo.ARE cineva idee cum se numeste acea garnitura ca la mine in BV am intrebat la mai toate mag de piese import si degeaba nu se gaseste.PLS HELP.
  • ardeleanf

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2007

  • Mesaj Privat
vezi mai mult ca sigur problema e de izolatie, verifica starea cablurilor
  • sodo

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1993 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Dupa ce am citit cap-coada threadul asta,am ajuns la o singura concluzie:am un noroc chior.Am un C16NZ cu 183.000Km,si n-am absolut nicio problema cu el.Am avut si eu problema cu pornirea la rece,dar s-a rezolvat cand am schimbat modulul de aprindere.Dupa parerea mea ar trebui verificate cablurile care vin spre delcou,si contactele din delcou,care vin la Modul.
Daca modulul este stricat este normal sa nu existe scanteie,pt de la modul isi ia bobina comanda(asa mi-a spus mecanicul).
La module de aprindere trebuie sa fiti foarte atenti,ca multa lume comercializeaza module de Cielo ca fiind module de Vectra,fiindca pot sa le vanda mai scump.
Pentru inceput motorul porneste cu un modul de Cielo,dar nu tine prea mult(cu mult noroc tine 2-3 luni).Cand am schimbat modulul,cel original avea o pasta de contact pe cele 7 picioruse,pasta care normal ar fi trebuit pusa si pe cel nou,dar mecanicul a zis ca nu trebuie neaparat pusa,si nu m-am mai interesat in continoare.De atunci n-am mai avut nicio problema.
Nu stiu daca se potriveste delcoul de Cielo,dar eu unu nici n-as incerca;nu au o calitate prea buna piesele.
  • MIKY

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 1993 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Salutare la toti.Sa incep cu inceputul, sunt nou pe forum si am un opel astra c16nz din 93 care l-am cumparat de 2 luni si-mi face urmatoarea problema:la rece porneste la cheie,dar dupa un drum daca este cald motorul nici gand.Mi-a spus cineva ca modulul din delcou[l-am si schimbat si acelasi lucru].Nu mai am curajul sa ma duc cu masina ca poate raman in intersectie sau mai stiu unde afara din oras si pot sa stau 4-5 ore pana porneste.am facut testul cu suntarea si-mi da problema cod 44 dar nu-mi dau seama ce legatura are cu pornirea.Daca puteti sa ma ajutati cu ceva idei...VA MULTUMESC
  • ivanp

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Salut,

Nu stiu daca ai rezolvat problema pana acum ...daca da ... foarte bine .. daca nu ... la mine a fost senzorul de temperatura de la motor (are 2 picioruse electrice - transmite temperatura mai departe la ecu)... cred ca costa pana in 50RON ... oricum ... ca pentru orice alta problema mai bine testezi cu un senzor imprumutat sau de la shrot ... ca sa nu iti aduni o caruta de piese care sa stea degeaba.
Numai bine!
  • vl30tax

  • Mesaje scrise: 243
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 2003 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2008

  • Mesaj Privat
am un opel astra f caravan din 93 de la un timp cand motorul este cald perneste mai greu dar nu mereu.stie cineva care e cauza?
  • dragos_a86_2005

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1992 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2007

  • Mesaj Privat
slabeste capacul de la vasul de expansiune atunci cand invarte greu. Incearca.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR