Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • SERIOJA

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Corsa 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Buna,
am un astra caravan din 92, cu motor c14nz, cand e rece motoru porneste la sfert de cheie, merge rotund fara probleme si trage bine, cand se incalzeste pe la 80 grade se opreste brusc, se inneaca , face explozii in toba si nu mai porneste pana nu e rece iar, chiar innecat fara sa curat bujii a doua zi porneste fara probleme la sfer de cheie.
am masurat senzorii de temperatura sunt ok, sonda lambda cand era cald 0,3-0,5 V (aparat de masura professional, ma pricep la electronica)
la test agrafa nu da nici o eroare mi-a dar 45 amestec prea bogat o data, da e normal dupa ce sa innecat
motorasu relantiv l-am schimbat da era ok si ala vechi,
mi-a mai ramas clapeta , senzor presiune si injectoru
Skip ads

  • andrei_alik

  • Mesaje scrise: 1,082
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2010

  • Mesaj Privat
ecu
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Relativ recent m-am lovit si eu de aceiasi probleme, doar ca la mine nu dura pana se incalzea, ci in cateva minute de la pornire. Am schimbat tot pe partea de alimentare benzina si problema persista. Cum am schimbat ECU, problema s-a remediat.
  • andreico27

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Vectra 1989 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2012

  • Mesaj Privat
am si eu o problema asemanatoare.
am un opel vectra, 1.6, motor c16 nz, benzina, din 1989
din ianuarie 2012 a inceput sa nu mai porneasca. am dus o la mester am schimbat bobina de inductie, bujii, curatat delcou. mi am primit masina, dar imediat din nou nu a mai pornit. faza e ca dupa cateva ore, masina porneste la cheie...
si astfel, indiferent de caldura de afara, de cat de cald era motorul, la cateva zile nu mai voia sa porneasca
o lasam dupa cateva ore, o zi iar o luam, la cateva zile (3-4) din nou...
acuma in martie 2012 chestia s a intamplat mai des.... am schimbat si contactul electronic de la contact, dar nimic
de ceva zile masina mea nu mai porneste deloc.
mesterul a zis ca e problema cu ECU produs de General Motors nr. 0122.7887.
Poate ma ajuta cineva... nu gasesc ECu cu seria asta nicicum, nu stiu daca se poate repara... piesa noua mi s a spus ca nu mai gasesc...
masina e buna buna, nu vreau sa renunt la ea.
Multumesc
Skip ads

  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Verifica senzorul Hall din delcou.
  • andreico27

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Vectra 1989 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2012

  • Mesaj Privat
mi a zis mesterul ca nu i de la delcou in mod sigur... de fapt, doi mesteri... cel care a lucrat la delcou este si electrician... amandoi mi au recomandat ECU. imi aduc aminte ca nu vine curent de la bobina... in rest, testul cu agrafa arata ca e ok. o sa iau in considerare ce mi ati spus si o sa mai pun intrebari mesterului... multumesc mult.
  • SERIOJA

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Corsa 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Buna, de curand am schimbat senzorul de temperatura cu unul nou, problema persista, diferenta este ca merge un pic mai mult (adica se incalzeste motorul mai mult ), mai incerc sa curat sonda hall dupa care mai ramane ecu
  • bushy

  • Mesaje scrise: 218
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1995 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Incearca sa schimbi cu totul delcoul pentru ca si eu am avut o problema la fel si eu aveam joc in axul acela .
Skip ads

  • andreico27

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Vectra 1989 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2012

  • Mesaj Privat
multumesc de ajutor.
exact asta o sa fac.
am dat calculatorul la un electronist, care mi a zis ca e ok. curat si frumos. mi l-a si curatat... maine il duc la meserias sa facem proba si daca nu merge, indiferent ce zice mesterul iau un delcou second hand si l schimb...
din ce am citit aici in clubopel, asa m am gandit si eu ca problema e aici...
  • SERIOJA

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Corsa 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Buna, am si eu o intrebare :- daca fac rost de un ecu de la C16NZ se potriveste pentru C14NZ ? daca stie cineva rog un raspuns.
Am mai studiat problema pe si se pare ca e ECU , am gasit si o firma care repara da a meu e prea vechi ca model si nu prea vor sa se apuce de el.
  • andreico27

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Vectra 1989 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2012

  • Mesaj Privat
am rezolvat problema.
datorita celor citite pe acest forum mi-am format convingerea ca e de la delcou problema mea si asa a si fost...
modulul de aprindere era defect.
a fost inlocuit modulul si astfel s a rezolvat problema, nu inainte de a schimba, dupa cele spuse de alti mesteri:
-bobina inductie
-bujii
-capac delcou
-partea electronica de la contact
-bobina delcou
- un senzor, cred cel cu furtunas si 3 contacte electornice, sub capota, agatat cu chestie de tabla de marginea centrala, ceva ce calculeaza densitatea aerului, cred...
-plus timpul pierdut.
multumesc
  • SERIOJA

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Corsa 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Salut,
Am rezolvat problema la C14NZ, furtunele de la injectie erau puse gresit la regulatorul de presiune dupa ce am pus corect furtunele merge ceas, deci concluzia regulatorul de presiune este o piesa f importanta. Am de vanzare un calculator (ECU) de la C16NZ care merge si la C14NZ l-am cumparat crezand ca al meu e defect al vand la pretul de achizitie 45 eur mi l-a adus un unchi din austria.
Skip ads

  • DON13

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Buna ...Sunt nou pe forum si sunt la prima postare! Aceasi problema o am si eu... Am decis sa imi cumpar o masina!Chiar ieri am cumparat-o!Am facut proba a fost ok! Este vorba despre o Astra 1,4i 1995!Sa revenim la problema!
Dupa ce sa incalzit motor la 95 de grade a dat semne ca moare ca si cum nu ar avea benzina,explozi in toba ,am sunat pe cineva si mi-a zis sa o las sa se raceasca..dupa vreo 1 ora de stat langa ea i-am dat cheie si totul bine am ajuns acasa..Am dus-o la mecanic,si la prima vedere nu si-a dat seama despre ce este vorba .Am schimbat chestia aia de aprindere(scuzati-ma dar nu stiu cum se cheama)Avea mecanic unu (se poate ca si ala sa fie probleme... dupa ce i-am incalzit motorul la fel!
Ma puteti ajuta va rog cu un sfat o parere!Mecanicu mi-a mai zis ca s-ar putea sa fie calculatorul...Este posibil?
Multumesc!
  • herby

  • Mesaje scrise: 179
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 1993 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Sal, motorul iti moare in timpul mersului dupa ce se incalzeste?, ai zis ca ai lasato si a pornit bine, pentru inceput zic sa faci un test agrafa sa vezi ce erori ai stocate, gasesti pe forum cum se face, apoi cand ti se opreste in timpul mersului si nu porneste se verifica (ar fi bine sa mai fie cineva cu tine sa dea la automat):
1. daca are scantee la fisa centrala si buji(scoate o bujie sa vezi in ce stare e, culoarea electrodului, care poate spune cum functioneza motorul)
2. daca vine benzina sau daca porneste pompa de benzina
, din ce am vazut ca ai postat am dedus ca mecanicul ar fi schimbat modulul de aprindere(dar poate piesa care o avea era stricata, caci banuiesc ca nu era noua), poti arunca o privire si aici :

poate e vreo legatura cu masina ta, nu te arunca la bagat bani dupa ureche ca o sa investesti si masina nu o sa mearga cum trebuie, cel mai bine citeste pe forum, fa ce ti-am zis si spune exact cum se manifesta masina , cat mai detaliat, spune tipul motorului,ex . c14nz, motoare de 1,4i sunt mai multe tipuri si sigur cineva de pe acest forum o sa te ajute.
  • DON13

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Am sa revin spre seara cu codul motorului..Porneste bine cand ii rece dupa ce incalzeste la 96grade se opreste in mers..dau sa o pornesc are aceleasi sintome ca si cum ar fi gata benzina!Am facut testu Agrafa dar nu am nici o eroare imi face codul 12 si ,,si 10 minute daca il las!
  • DON13

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mai 2013

  • Mesaj Privat
C14NZ tipul motorului..Ceva sfaturi?
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Senzorul de temperatura motor cum e?
  • herby

  • Mesaje scrise: 179
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 1993 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Sal, in speranta ca nu am postat gresit vin si eu cu o problema, am un Opel Astra F, C14NZ, an 93,hatchback, monopunct, pentru inceput vreau sa precizez ca de o luna ma confrunt cu o problema(timp in care am tot citit pe acest forum in speranta ca o sa gasesc problema, dar fara succes, am fost la mecanic si electrician si un raspuns pe care am vazut ca multi colegi l-au primit , adu masina la mine cand se opreste, lucru imposibil), masina se opreste in mers in special la viteza mica maxim 60 km/h, are o intrerupere si se opreste, pun contactul dau la automat si porneste la a 2 sau a 3 cheie si se comporta normal, sau uneori nu vrea sa porneasca decat in modul descris anterior (am patit si la rece dar mai rar si uneori dupa ce am oprit in parcare, am avut 10 minute treaba dau la automat, invarte tot dar nu porneste, decat dupa 2,3 chei ,nici cu acceleratia calcata), ieri de exemplu nu a pornit, am rugat pe cineva sa dea la automat sa verific daca vine scantee, am scos fisa si venea scantee dar masina nu a pornit(asta era dupa 3 chei), am ridicat bancheta sa ascult pompa de benzina, a pus contactul s-a auzit un bazait timp de 3 sec, s-a oprit , a dat la automat a pornit masina si pompa la fel, nu stiu ce sa-i mai fac, am observat ca daca merg la drum lung si o 100 km nu am probleme(la viteza de peste 80 km/h nu s-a oprit niciodata), masina trage ok, consumul e acelasi, dar se opreste cam de 2-4 ori pe zi si apoi merge normal un timp 1,2 zile.Test agrafa 12 constant , am scos intentionat o mufa de la tps, am verificat si a aparut eroarea.
Am schimbat si verificat: senzor delcou (Hall) nou + capac delcou nou
-cap injectie complect
-verificat fise, buji (au fost schimbate de 1 an rulaj aproximativ 16000 km), pe timp de noapte nu face scantei, nu curenteaza
-benzina pare sa vina , am scos furtunul de tur , am pus contactul si a dat un jet destul de consistent
-am schimbat senzor temperatura apa nou
-am scos pompa de benzina si nu e murdara, rezervorul e curat
-senzor map
-iac-ul a fost schimbat anul tecut nou
Am cautat releul pompei de benzina, dupa ce am citit pe forum dar nu l-am gasit in dreapta langa ECU, am vazut ceva relee langa sigurante, dar nu am vazut niciunul de culoare mov, stie cineva care e?
Practic nu stiu ce sa-i mai fac, orice sfat ar fi binevenit, intreb ar fi posibil sa se opreasca uneori pompa de benzina si apoi dupa 2,3 chei sa porneasca din nou?, caci scantee am vazut ca avea si la aprindere am schimbat destule piese, va rog daca ma puteti ajuta .Imi cer scuze daca am fost prea lung in descriere, dar am vrut sa spun exact cum se comporta.Multumesc.
  • cristimarian

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2005 1,7 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2009

  • Mesaj Privat
SALUTARE ,ACEL RELEU IL GASESTI SUB TORPEDOU PE STALP,DAR TREBUIE SA DESFACI PLASTICUL DE LA PRAG ,ARE 3 SURUBURI TORS NU STIU MARIMEA.DESFACI SI ACOLO JOS IL GASESTI SUB ECU SAU CUM II MAI SPUNE SI CALCULATORUL MASINII.SUCCES
  • liviu_mess2001

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Vectra 1997 2.0 DL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2013

  • Mesaj Privat
va sal, am si eu o problema asemanatoare..... mi se opreste cand se incalzeste motorul(lichidul) iar daca o las sa se raceasca porneste iar este vorba de un vectra b motor 2.0 diesel. merge foarte bn, porneste la prima cheie. daca plec la drum intins fara a ma opri des nu mi se opreste. dar daca intru in oras( stop/ semafor/ pietoni etc) imi fac griji. pe bord imi apare ca avertizare un robinet, iar temperatura din bord nu e afisata acel indicator sta nemiscat totusi ce ar trebui sa verific mai intai? ce sa schim sa nu agravez problema mai rau. mecanici multi raspunsuri diferite asa ca am apelat la acest forum ms.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR