Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
Solutie
  • bluetux

  • Mesaje scrise: 1,386
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2008

  • Mesaj Privat
daca la astra h 17dth problemele de pornire / oprire dupa 10 secunde apar dupa schimbarea filtrului de motorina - acolo este problema:lipsa etansarii carcasei filtrului

- filtru cu dimensiuni diferite de cel original (1 mm conteaza) - unele intra si ies destul de greu si daca sunt putin mai mari nu se inchide capacul corect;
- garnituri de dimensiuni eronate (joaca pe axul surubului de prindere, pe capac la fel) - rezulta lipsa etansarii
- capacul carcasei montat gresit nu etanseaza;
- carcasa fisurata (eventual cu ocazia schimbarii filtrului)
- conducte uzate (prinderea in carcasa) - evitati sa le tot decuplati - nu e nevoie.

sunt zeci de marci de filtre pe piata, de exemplu ALCO se potriveste perfect (inclusiv) garniturile, Japanparts e mai mare, garnituri mari, intra greu, masina porneste si dupa 10 secunde se opreste (etansare lipsa), MANN - unele merg altele nu (difera dimensiunile), GM "original" - fara probleme, etc.
Skip ads

  • mulahul

  • Mesaje scrise: 439
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2006 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Crankshaft Senzor.
pentru opel astra h 2006 1.70dth 100 cp este acesta din imagine ?
vreau sa-l comand on-line si nu vreau sa gresesc.
codul piesei din imagine este: Vauxhall Part Number: 97226992
este corect ?
multumesc.
  • redghola

  • Mesaje scrise: 168
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2005

  • Mesaj Privat
bluetux a scris:daca la astra h 17dth problemele de pornire / oprire dupa 10 secunde apar dupa schimbarea filtrului de motorina - acolo este problema:lipsa etansarii carcasei filtrului

- filtru cu dimensiuni diferite de cel original (1 mm conteaza) - unele intra si ies destul de greu si daca sunt putin mai mari nu se inchide capacul corect;
- garnituri de dimensiuni eronate (joaca pe axul surubului de prindere, pe capac la fel) - rezulta lipsa etansarii
- capacul carcasei montat gresit nu etanseaza;
- carcasa fisurata (eventual cu ocazia schimbarii filtrului)
- conducte uzate (prinderea in carcasa) - evitati sa le tot decuplati - nu e nevoie.

sunt zeci de marci de filtre pe piata, de exemplu ALCO se potriveste perfect (inclusiv) garniturile, Japanparts e mai mare, garnituri mari, intra greu, masina porneste si dupa 10 secunde se opreste (etansare lipsa), MANN - unele merg altele nu (difera dimensiunile), GM "original" - fara probleme, etc.


Se pare ca nu filtrul de motorina este cauza si problema inca persista, are altcineva vreo solutie? Ar fi de preferat cineva care s-a lovit de aceasta problema si a rezolvat-o ca sa nu o luam pe incercatelea ca e costisitor pe criza asta. Personal am fost in service la opel si mi-au facut o lista cu vreo 4-5 cauze daca ar fi sa le iau pe rand m-ar ajunge la vreo 2000 lei.
Multumesc anticipat oricarui vine cu o solutie!
  • marius-alex

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2005 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Saluatare tuturor!

Am si eu o problema asemanatoare cu Astra H 1.3 CDTI Ecotec. Mi se opreste motorul brusc cand o scot pe liber si e la relanti (800 rot/min). Nu am nici un martor aprins in bord. La tester nu a aparut nici o eroare. Are cineva idee ce poate fi?
Skip ads

  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Sunt o serie de senzori ce pot da valori eronate si calculatorul sa nu-i considere defecti,bazindu-se pe citirile lor(eronate).Salvarea, este citirea valorilor reale si compararea cu valorile cerute de program,cind sunt date sau apelind la experienta in cele mai multe situatii.
  • silviulica

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2013

  • Mesaj Privat
Salutare
Am si eu aceeasi problema cu astra h 1.7 cdti 74 kw, dimineaa porneste si dupa 5 secunde se opreste, am pus supape de sens pe conductele de tur si retur, am schimbat ansamblul de retur de la injectoare si tot asa face ,Acum ca este mai frig afara face simai rau se dezamorseaza mai repede,
Si colac peste pupaza aceste probleme au aparut acum o luna cand turbina a inceput sa fluiere pe la 1500 rpm
Ma poate ajuta cineva cu un fat?
Multumesc
  • olteanu1978

  • Mesaje scrise: 194
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Salut.
Verifica la filtrul de motorina, daca ramai fara motorina in el, peste noapte.
Se poate dezamorsa pe acolo, cred. Are niste garnituri.
  • silviulica

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2013

  • Mesaj Privat
Multumesc
Am verificat innainte sa pun supapele de sens si era gol , o sa mai verific si astazi si daca rstr gol ce trebuie sa schimb?
Skip ads

  • olteanu1978

  • Mesaje scrise: 194
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Daca este gol, inseamna ca se dezamorseaza pe undeva.
Incearca sa elimini filtrul, sa pui conductele pe direct, si vezi daca se mai dezamorseaza.
Dar sa nu mergi fara filtrul de motorina.
Doar o lasi peste noapte asa.
  • silviulica

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2013

  • Mesaj Privat
iti multumesc de sfat dar trebuie sa merg in fiecare zi.Nu o mai suport imi vine sa ii dau foc si sa scap de ea/
o sa imi iau liber si o sa desfac tot circuitul de tur si de retur
  • silviulica

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2013

  • Mesaj Privat
Salutare
Se pare ca am rezolvat problema, am schimbay filtrul de motorina cu unul original cumparat de la GTT, am spalat bine suportul de filtru si de o saptamana nu mai am probleme.
Astazimi-am reconditionat si amortizoarele fata imi mai ramane sa vad daca fluieratul este de la turbo sau de pe la un furtun dar asta dupa revelion
  • kta_007

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2007

  • Mesaj Privat
la astra h cei care au problema sa se opreasca motorul dimineata dupa prima cheie si dupaia dau la automat pana se amorseaza instalatia si in timpul zilei porneste la sfert fara nici o problema, sa schimbati capacu de la filtru de motorina ca are niste bilute si un arc si functioneaza ca niste supape si daca alea nu functioneaza bine, duce la dezamorsarea instalatiei, luati de la dezmembrari corpu cu totu ca mai mult de 50 de lei nu cred ca e
Skip ads

  • ammazon

  • Mesaje scrise: 249
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Am si eu aceeasi problema la Opel astra H 2005, Z17DTH. Porneste la sfert, merge 7-10 secunde dupa care se opreste. Dupa asta trebuie sa-i dau la automat pana se amorseaza. Aceste probleme au apaarut brusc, de vreo doua saptamani. Am descoperit ca imi pierdea motorina pe la oringul unui furtun de retur, la injectorul numarul 4. Am schimbat oringul si acum nu mai am pierderi de motorina insa problema persista. Am schimbat si filtrul de motorina si tot degeaba. Daca desfac capacul de la filtru constat ca acesta este gol. De vreo doua zile am inceput sa-i pun motorina in filtru inainte de prima pornire si nu mai am probleme.
Pana acum se dezamorsa numai cand statea mai mult oprita, peste noapte. Acum insa, se dezamorseazaa si dupa 10-15 minute de stat oprita. Nu pot sa desfac capacul ala inainte de fiecare pornire pentru ca o sa-l nenorocesc si plus de asta am ajuns sa miros a motorina ca tractoristii.
Pe tester nu da absolut nicio eroare. Presiunea in rampa urca instant cand porneste si merge cele 10 secunde apoi cade in zero. Mi se pare firesc sa cada in zero din moment ce nu mai are motorina. Ma gandeam sa-i iau o pompita tip para, de logan, si sa o amorsez inainte de pornire dar nici asta nu ar fi o solutie de durata.
M-am mai gandit de asemenea sa-i pun o pompa de alimentare electrica dar nu stiu cat de indicat ar fi. Mare magarie a facut Opelul ca pe masinile noastra nu a mai pus acea pompa de alimentare in rezervor.
Imi mai venise o idee in cap dar iarasi, nu stiu cat de eficienta ar fi. La masinile noastre, filtrul de motorina este montat sus, deasupra motorului si rezervorului. Ma refer aici la nivelul la care este montat. Daca l-am monta mai jos, cam la nivelul pompei de inalta, credeti ca am mai avea probleme cu dezamorsarea?
Vreau si eu un sfat, ce sa mai verific, unde sa mai verific pentru ca deja nu mai suport Sad
  • Floydian

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2013

  • Mesaj Privat
kta_007 a scris:la astra h cei care au problema sa se opreasca motorul dimineata dupa prima cheie si dupaia dau la automat pana se amorseaza instalatia si in timpul zilei porneste la sfert fara nici o problema, sa schimbati capacu de la filtru de motorina ca are niste bilute si un arc si functioneaza ca niste supape si daca alea nu functioneaza bine, duce la dezamorsarea instalatiei, luati de la dezmembrari corpu cu totu ca mai mult de 50 de lei nu cred ca e

Salut. Imi poti spune mai exact unde sunt acele bilute in capac? Cumva in interiorul conductei tur? Sa inteleg ca functioneaza ca o supapa de sens unic pt a nu se intoarce motorina? Mersi
  • ammazon

  • Mesaje scrise: 249
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Daca desfaci capacul si te uiti la el in partea din interior, o sa vezi trei bilute metalice. Cred ca la ele se refera colegul nostru.
  • silviulica

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2013

  • Mesaj Privat
Salut
Dupa cum ai vazut am avut si eu aceeasi problema, dute si cumpara un filtru original de la reprezentanta si apoi curata foarte bine suportul deoarece eu am gasit foarte multa mizerie in el, ai grija ca arculetul dupa capac sa nu se incline la montaj si sa calce pe garnitura ca nu iti mai etansaza bine.
Curata bine supurtul filtrului inclusiv locul unde se monteaza garnitura. Ce filtru ai luat? eu am pus MAN dar garnitura era mai mare in diametru interior decat cea originala.
Bafta
  • ammazon

  • Mesaje scrise: 249
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Am pus filtru Mann. Pana acum numai acest tip de filtru am folosit si nu am avut nicio problema.
La care arc te referi?
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,539
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Din pacate fac si eu obiectul topicului..cu z17dth. La cateva secunde dupa pornire, are 2-3 fluctuatii mari de turatie...sau moare complet. Dupa asta porneste...mai greu sau mai usor. Simptomele au aparut o data cu temperaturile negative. Filtrele le-am schimbat in toamna...nu cred ca are legatura cu ele. Alt indiciu...daca dau 2-3 sprituri usoare imediat dupa pornire...trece de problema si e ok.
Initial m-am gandit sa fie din cauza alternatorului...la temperaturi joase intrand in functiune si preincalzirea din filtru si bujiile, opunand astfel o rezistenta mai mare alternatorul. Apoi la ceva apa in motorina..de cand cu temperaturile mai joase, am trecut de la mol obisnuita la motorina de iarna de la mol...O sa verific problemele de etanseitate la filtru ...eventual daca e apa in el...Aveti idee despre modul in care se purjeaza filtrul de motorina?
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Pe capacul filtrului scrie ce tip de filtru trebuie folosit. PURFLUX !
Dupa ce il cumparati veti vedea cat este de diferit fata de celelalte tipuri (marci) de filtre.
La marea majoritate a Opel-urilor venite din strainatate pt. dezmembrat am gasit astfel de cartus in carcasa.
  • ammazon

  • Mesaje scrise: 249
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Inseamna ca e recomandat sa punem filtru Purflux? E posibil sa scapam de micile sau marile probleme de dezamorsare?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR