Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • sandu_race

  • Mesaje scrise: 460
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Am vectra b x16 xel din 1996 , mi sa stricat contactul si l-am inlocuit , inainte de al pune pe cel nou ( sh defapt ) am atins firele care intrau in mufa de la contact , acum cand pun contactul se aprinde becul check engine si dupa 3 secunde incepe sa clipeasca , nu am avut contact cu cip si nici cheia noua nu are cip , imi bubuie capu si nu stiu ce are , am facut vreo prostie cu firele ? daca stie cineva ce tre sa verific atunci cand clipeste becul ala va rog frumos sa imi dati si mie un sfat ! Multumesc mult !
Skip ads

  • lupu_sandu

  • Mesaje scrise: 622
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Daca becul i-ti licare ai probleme cu imobilizatorul 100%.
Incearca sa 'lipesti' cheia veche de cea noua.

LE: Am vb cu sandu_race si si-a adus aminte de cip.
La el era pe immo pus, nu in cheie.
Acum trebuie sa-l caute prin masina. Twisted Evil
  • pam

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2001 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2006

  • Mesaj Privat
100% cipul de la imobilizator(din cheie)
  • sandu_race

  • Mesaje scrise: 460
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2008

  • Mesaj Privat
milioaaaaaaneeeeeeee de multumiri lui ursu ! Omu m-a sunat sa imi spuna care e buba , eram departe rau cu ideile , intradevar cipul era , am pus cheia veche in cititorul ala rotund de cip si a pornit ( porneste si din fire ) ,, UFFFFF,. multumesc din suflet ursache , respect mare nene ! mai rar asa ! daca pot sa te ajut vreodata , here i,m ! Forum adevarat !
Skip ads

  • S.Andrei

  • Mesaje scrise: 200
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2002 y17td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Un vecin de-al meu si-a inlocuit si el contactul si a pus cipul de la vechea cheie duia acel cauciuc de la contact,acum nu mai trebuie sa poarte cealalta cheie dupa el.E doar un sfat,dar iti spun ca lui ii functioneaza foarte bine
  • lupu_sandu

  • Mesaje scrise: 622
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2007

  • Mesaj Privat
S.Andrei:
De acord cu tine, dar acum nu crezi ca acum o poti fura mai repede?

Sandu_race:
Ma bucur ca ti-ai rezolvat problema. Very Happy
  • sandu_race

  • Mesaje scrise: 460
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2008

  • Mesaj Privat
am prins cu niste soricei contacul de axul volanului , nu prea sta cum trebuie , cip-ul l-am introdus in noua cheie tot din cauza furturilor, pana la urma ( daca nu gasesc un contact care sa mearga ), ma refer la unghiul de montare pe ax ) voi face pornirea din butoane . Multumesc inca odata pt sfaturi !
  • Marius1000

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Va salut pe toti!
Sunt nou pe forum si am urmatoarea problema : referitor la martorul ''check engine" , dupa ce depasesc 50 km/h si continui sa accelerez martorul incepe sa clipeasca pana in momentul in care iau piciorul de pe acceleratie.problema se agraveaza in treptele 4 si 5 cand incepe sa tremure si masina.Daca aveti sugestii v-as ruga sa ma ajutati.
  • Blebeanu Lorin

  • Mesaje scrise: 1,077
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Salut Marius! Poti face testul cu pedalele ( pseudo- agrafa) sa- ti afiseze erorile? Daca le- ai afla ( si posta aici) ai mult mai multe sanse sa primesti un raspuns clar si la obiect.
  • Marius1000

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Am facut testul cu pedalele si mi-a dat codurile 0300 si 0302 si stiu ca problema ar putea fi de la bujii, bobina,EGR sau ECU insa nu stiu cu care sa incep. ma gandeam sa le schimb pe toate dar mi-e frica sa nu dau banii degeaba si totusi sa fie altceva.
  • Blebeanu Lorin

  • Mesaje scrise: 1,077
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Salut! La bujii e cu 380, la EGR e cu 400. Caut acum sa vad ce- i cu erorile tale.

LE: Problema e cilindrul nr. 2 unde a fost detectata lipsa aprinderii- 302.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR