Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • maxwell00

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Salut.
Bujiile au fost schimbate acum 10k si sunt ok au fost verificate.
Ultima bujie era cocsata dar a fost curatata.
Skip ads

  • moho

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Stie cineva daca galeria de admisie vine cu tot cu clapeta de acceleratie? Am tot citit ca vine complet echipata.
  • Aantonio

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Da, eu asa-mi aduc aminte cand am schimbat-o pe garantie ca era cu tot cu clapeta. Sper sa-ti fie de folos.
  • moho

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Multam Aantonio, este cu tot cu clapeta, am vazut-o ieri. Doar se monteaza si se mufeaza, cam asta e principiul.
Skip ads

  • dssdexter

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Salut, am avut si eu problema asta. Au fost 2 situatii deiferite 1. S-a schimbat capacul motor culare avea supapa sparta si scuipa lei
A2a oara am schimbat galeria pt ca pierdea si ulei (exista un tamburus rosu de plastic care probabil s-a topit). Insa, de fiec data, cam 1-2 ori pe an cei de la radacini mi-au curatat clapeta de acceleratie, din pacate vad ca nu au binevoit sa schimbe galeria desi era campanie pt astfel de situatii...
  • the_brutuss

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Salut, am o intrebare referitoare la acest check-engine (motorul galben) din partea stanga. (Astra J Hatchback 2010), benzina).
Mie imi apare inainte de a porni motorul. Ramane doar el aprins dupa ce dau cheia la pozitia 2 din 3 sa imi faca check-ul.
Credeti ca este vreo problema daca apare doar inainte de a porni motorul, si dupa ce am pornit motorul sa se stinga?

Multumesc.
  • john_doe200616

  • Mesaje scrise: 447
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1996 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Nu e nici o problema...El ramane aprins ca si alti martori din bord cand ai o eroare. Atat timp cat nu ai stocata o eroare el se va stinge dupa pornirea motorului.
  • the_brutuss

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Mersi mult!
Skip ads

  • filosoful

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Salut.Am avut si eu probleme pe astra j A16XER 2011. Check engine s.a aprins cand am pus benzina de 99+ sau 100.Am pus.o pe tester si avea rateuri inregistrate.L.am sters dar a aparut a 2 zi.Intre timp am pus din nou benzina de 95.A disparut martorul de cateva zile.Sper sa fie bine. Dar totodata s.a aprins si martorul galben "masina cu urme"(cel cu stabilitatea) .Apare dimineata sau dupa ce sta mai mult nepornita.Daca opresc si repornesc motorul nu mai apare.Am si eu acel harsait Hars...Hars...hars...hars...constant.Ajutati.ma va rog.
  • burtal

  • Mesaje scrise: 904
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2010

  • Mesaj Privat
the_brutuss a scris:.
Mie imi apare inainte de a porni motorul. Ramane doar el aprins dupa ce dau cheia la pozitia 2 din 3 sa imi faca check-ul.
Multumesc.


Normal ca ramane aprins pana pornesti motorul, pentru ca 0 presiune ulei si printre alte chestim martorul ala indica si presiunea de ulei.
  • al76

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Mi s-a aprins si mie martorul cu pricina Sad
Am 15 mii de km cu ea pana acum, merg distante scurte prin Bucuresti. Din pacate, masina este iesita din garantie -> e cumparata in 2012 dar a fost luata de pe stoc de la Radacini, fiind practic fabricata in 2011.
Este posibil din VIN sa afli luna de fabricatie? Poate am noroc (slabe sanse) si este fabricata dupa iulie 2011...

Ma duc luni la service cu ea sa o pun pe tester. Cat m-ar costa schimbarea galeriei de admisie?


  • Turb0

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2012 A20DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Si ramane aprins dupa ce pornesti motorul? In foto este oprit.
Skip ads

  • john_doe200616

  • Mesaje scrise: 447
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1996 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2015

  • Mesaj Privat
@al76 - pune in link-ul urmator VIN-ul: https://www.clubopel.com/vie...20&start=5300 si specifica ca vrei sa stii si luna productiei, nu numai dotarile si sigur vei primi un raspuns.
L.E. Subscriu la ce zice colegul turb0 - ramane aprins dupa ce pornesti motorul?

L.E.2- Incearca sa iei legatura cu maiandrei pt diagnoza: https://www.clubopel.com/vie...62&start=2980 ;

Mult noroc!


Ultima modificare facuta de john_doe200616 la Vin 11 Dec, 2015 5:29 pm, modificat de 2 ori in total
  • al76

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Da, cu motorul in functiune (in mers) mi s-a intamplat; poza e doar pt.evidentierea martorului aprins.
Am oprit si pornit motorul de vreo 4-5 ori si ultima data s-a stins...Dar e clar ca ceva nu e in regula Crying or Very sad
Motorul merge turat fara probleme, insa parca am sesizat o mica scadere a puterii (e posibil sa mi se para doar)
  • al76

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2015

  • Mesaj Privat
john_doe200616 a scris:@al76 - pune in link-ul urmator VIN-ul: https://www.clubopel.com/vie...20&start=5300 si specifica ca vrei sa stii si luna productiei, nu numai dotarile si sigur vei primi un raspuns.
L.E. Subscriu la ce zice colegul turb0 - ramane aprins dupa ce pornesti motorul?

L.E.2- Incearca sa iei legatura cu maiandrei pt diagnoza: https://www.clubopel.com/vie...62&start=2980 ;

Mult noroc!


Multumesc frumos!

Am pus VIN-ul acolo si poate am noroc.
Da, cu motorul in functiune sta aprins. Parca mi s-a mai intamplat acum cateva luni sa mi se aprinda in mers si dupa ce am oprit si repornit motorul nu s-a mai aprins. De aia nici nu l-am luat in considerare atunci.
  • deleted-50234

  • Mesaje scrise: 786
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2010

  • Mesaj Privat
eu am schimbat galeria de admisie , la finalul garantiei , din cauza aprinderii acestui "martor"... masina prezenta un consum ridicat fata de normal, precum si o pierdere a puterii la acceleratie......din vara asta , s-a aprins iar...am schimbat debitmetrul- 580 lei ( pe tester el era "vinovatul" ) dar degeaba , tot se aprinde cand are el chef,.. sta aprins 2 zile, stins trei zile si tot asa, aleatoriu... am observat ca se aprinde cand merg cu viteza foarte mica si masina e subturata ! de data asta nici consumul nu a crescut si nici din putere nu a pierdut....asa ca nu mai bag in seama martorul ala ! oricum panarama de masina, mai ales pe partea de glisiere !
  • al76

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Mi-a raspuns colegul paul_astra incredibil de repede Very Happy

Am aflat ca masina este produsa pe 8 Iulie 2011. Pentru cei care stiu datele problemei cu galeria de admisie (modelul vechi cu bube fabricat pana la mijlocul lui 2011 vs. modelul nou, fara probleme, produs de la mijlocul lui 2011 incolo), eu unde ma incadrez cu masina daca e produsa in iulie 2011?

Am galeria cu probleme sau cea noua?
  • Aantonio

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Salut, probleme similare am avut si eu, a mea fiind produsa in octombrie 2011, dar manifestand exact aceleasi probleme. Limita de intrare in productie a noului model nu e chiar atat de fina cum este precizat in TSB. Pana la urma am insistat si mi-au schimbat pe garantie pentru ca avea exact aceleasi coduri de eroare si simptome ca cele din buletinul de service si de atunci n-am mai avut probleme. Eu zic sa incerci la reprezentanta, pentru ca legea prevede ca orice defect de fabricatie trebuie rezolvat gratuit chiar daca masina a iesit din perioada de garantie.
  • al76

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2015

  • Mesaj Privat
La reprezentanta merg, insa atata timp cat nu a fost instituit un recall la nivel european imi vine greu sa cred ca as putea obtine inlocuirea galeriei gratuit (chiar daca e clar ca are o problema de conceptie/fabricatie), avand in vedere ca masina este iesita din garantie de un an si jumatate.
Eu chiar am sperat ca ma voi incadra in noul lot de galerii de admisie, dar daca tu ai avut aceeasi problema cu o Astra A14NET/140CP fabricata in octombrie 2011 (deci la 3 luni dupa a mea) atunci e clar ca asta ma paste si pe mine Sad

Ma duc luni cu ea in service si o sa aflu concret codul de eroare si ce se poate face. Exact asta imi lipsea acum.
  • al76

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Am fost astazi la Radacini in Militari. Am si eu celebrul cod de eroare P1101. L-am vazut pe mecanicul care citea pe display-ul testerului si am putut sa-mi dau seama cand a notat pe foaie dupa miscarea mainii ca e vorba de acel cod. Eram pregatit, dupa ce am citit aici Confused

Deocamdata mi-am facut curaj cu un update de soft la motor si vom vedea cum evolueaza problema...

Mie mi s-a aprins pana acum de doua ori, o data in vara la pornire dar s-a stins imediat cand am oprit/repornit motorul si acum trei zile cand a aparut in mers si a disparut dupa ce am oprit/repornit de vreo 4 ori. De atunci nu s-a mai aprins.

O galerie noua e 40 mil. Eu am dat 17K si ceva pe masina in 2012 dar acum nu valoreaza mai mult de 8-9 mii. Practic tb. sa investesc peste 10% din valoarea ei si masina nu are decat 15K km. Cam devreme sa incepi cu bagatul banilor in ea, sunt putin nemultumit de fiabilitatea Opel Mad
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR