Ai uitat parola?


  • Madyy

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra A14NET din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Aug 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Azi am luat benzina de 98 de la Rompetrol si ... surpriza, mi s-a stins martorul check engine care era aprins de saptamani de zile. Pana acum bagam benzina de 95 (tot de la Rompetrol) si aveam probleme. Cu asta de 98 vad ca e OK.
  • deleted-50234

  • Mesaje scrise: 785
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Jun 2010

  • Garaj Mesaj Privat
@maddy
metabond megalene plus, de la metabond.ro...pret 91 lei/250 ml, dar au si la cantitati mai mici !
  • Madyy

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra A14NET din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Aug 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Multumesc pt. raspuns. Din nou mi s-a aprins martorul "check engine", m-am bucurat degeaba. Cum se pune acest "Megalene plus" in rezervor (cantitate, metoda) ?
  • deleted-50234

  • Mesaje scrise: 785
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Jun 2010

  • Garaj Mesaj Privat
o seringa mai mare,manusi chirurgicale, recipient gradat il primesti de la ei... ptr. fiecare 10 litri de benzina e necesar 5 ml de metabond ..!
  • Madyy

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra A14NET din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Aug 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Am incercat si cu Metabond Megalene, si cu benzina Ropetrol de 98, degeaba, martorul sta permanent aprins. Am decuplat borna (-) de la baterie si am stins martorul pentru cativa km, apoi s-a aprins din nou... Idei de la cineva ?
  • crt7

  • Mesaje scrise: 117
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra B16DT din 2015
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Jul 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Ai schimbat recent filtrul de ulei ?
  • Madyy

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra A14NET din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Aug 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Da, l-am schimbat, inclusiv filtrul de aer la motor. Nu vad insa legatura, codul P1101 se refera la "admisie aer".
  • crt7

  • Mesaje scrise: 117
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra B16DT din 2015
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Jul 2015

  • Garaj Mesaj Privat
OK, atunci ai verificat tot ce tine de partea de admisie ?
  • Madyy

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra A14NET din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Aug 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Din tot ce s-a spus pe forum pana acum legat de acest subiect, rezulta ca mergi la service, dai o gramada de bani si nu rezolvi nimic, defectul reapare. De exemplu, cumperi la indicatia lor debitmetru nou si dupa putin timp ti se reaprinde martorul. Sunt altii care au schimbat intreaga galerie de admisie cu modelul nou introdus de Opel din 2011, si tot au probleme in continuare. Sa reamintesc ca o galerie noua costa cca. 40 de milioane (masina nemaifiind in garantie). Si atunci, ce e de facut ? Motorul (A14NET) merge bine, nu am manifestari neplacute (deocamdata !) dar, martorul "check engine" este aprins permanent.
  • al76

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14NET din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Oct 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Exact problema asta o am si eu. Nu am avut timp sa ma ocup de ea, mai ales ca nici eu nu am simptome suparatoare (poate doar consumul sa fi crescut putin). Am doar 16.000km cu ea.
Am gasit pe youtube un filmulet in care un rus spune ca in unele cazuri poti scapa de aceasta eroare P1101 curatand clapeta de acceleratie. Nu pare a fi foarte complicat Wink


  • Madyy

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra A14NET din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Aug 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Interesant filmuletul... La mine, cand am alimentat ieri cu benzina Rompetrol de 98, s-a stins avertizarea "check engine". Banuiesc deci ca nu este vorba de clapeta de acceleratie.
  • george84

  • Mesaje scrise: 298
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 1,4 NET din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 31 Dec 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Și eu am avut aceeași problema în urma cu 2 ani la 32 000 km am fost la ei de mai multe ori și într un final mi au curățat clapeta de accelerație și nici în ziua de azi nu sa mai aprins 49 000 km. I mi aduc aminte ca ma puneau sa schimb galeria de admisie și ieșiseră din garanție( deși eu am sesizat problema în garanție ) .Am făcut o plângere la Opel și mi au propus sa plătesc 200 euro în loc de 700 și am refuzat cu gândul ca merg pe la OPC sau pe undeva dar din fericire nu s a repetat.Eu zic sa mergem toți sa facem o plângere serioasa ca suntem destui ca doar nu e vina noastra ca pica galeria la 90 %din motoarele 1.4 NET la cca 30 000 km ci e defectul lor și ar trebui sa l rezolve prin campanie gratuita 100 % .Ne băgăm?
  • Madyy

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra A14NET din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Aug 2011

  • Garaj Mesaj Privat
george84, spune-mi te rog, cat te-a costat curatarea clapetei de acceleratie in service? Daca a tinut atatia km e clar ca asta este solutia. Eu mai stiu din acest forum ca s-a schimbat de Opel galeria de admisie incepand din 2011 cu un model nou, nu stiu daca ai prins acest nou model sau nu.
Sigur, sunt de acord cu plangerea dar trebuie sa fim multi ca sa aiba efect, nu stiu cum ar trebui procedat. Cred ca ideal ar fi o plangere colectiva la care sa adere cat mai multi si nu plangeri individuale. Deci, cineva initiat trebuie sa ia conceapa plangerea si sa ne indrume cum sa procedam in continuare ...
  • george84

  • Mesaje scrise: 298
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 1,4 NET din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 31 Dec 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Nu am plătit nimic deoarece începusem sa fac scandal și sunase și în Moldova la Opel ,iar astra mea este 2011 aprilie .Cei de la Opel au remediat problema în urma plângerilor noastre dar nu și modelele cu care s au semnalat problemele. Adică prin faptul ca noi am fost prosti și am cumpărat cu încredere mașina lor și am rulat 30 000 km consumând benzina și bani ,i am ajutat sa descopere o problema de fabricatie.Urat din partea Opel ca dacă era o firma care se respectă chema în service toate modelele și le repara.Dar e posibil ca cei de sus sa nici nu știe aceste chestiuni micuțe,de aceea trebuie trași mai tare la raspundere.
  • luci1985

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra A20DTH din 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Apr 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Salut! Vin cu o intrebare: Doar ce am achizitionat un opel astra j din 2013 si atunci cand pun contactul se aprind toate beculetele in bord, se sting, dar ramane aprins cel galben de la motor; dupa ce pornesc motorul se stinge si ala; e normal? motor 2.0cdti 165cp automata. Multumesc anticipat!
  • george84

  • Mesaje scrise: 298
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 1,4 NET din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 31 Dec 2010

  • Garaj Mesaj Privat
E perfect normal.
  • burtal

  • Mesaje scrise: 902
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14NET din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Aug 2010

  • Garaj Mesaj Privat
eu nu mi-as pune mari sperante in a strange un grup aici cu care sa faci presiune, am mai propus si eu asta la problema cu glisierele si nimic....si la cutia m32 ..... si nimic.

E dragut din partea clubopel ca ne ofera posibilitatea de ne plange pe aici si de a mai invata din experientele fiecaruia....dar poate ar putea coordonatorii forumul sa incerce ei sa faca ceva in sensul asta...
sincer mi s-ar parea mai utila o actiune din asta decat organizarea unei iesiri la baut prin diverse locuri din tara, nu zic ca nu ar fi ok si treaba aia
  • _mihai_

  • Mesaje scrise: 461
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14NET din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Nov 2005

  • Garaj Mesaj Privat
Guys, am si eu problema asta. O sa schimb complet admisia, insa am nevoie de codul GM a celei "imbunatatite". Cea pana in 2011 e un pic diferita - si e cea care apare cand fac o cautare dupa VIN-ul masinii.
  • Florin06

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14NET din 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Jun 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Stimati colegi ,sant nou pe acest forum.Ca si voi ma confrunt si eu cu acest "ceck engine".Masina are acum aproape 19k si prima data a aparut pe la vreo16k.Am mers la Radacini Militari si mi-ai facut o resoftare,dar dupa vreo luna a aparut din nou problema.Am uitat sa va spun masina este o Astra Sedan 2013,motor A14NET si nu mai este in garantie.Nu observ nici o schimbare in mersul masinii atunci cand apare si nici consum mai mare.Ce am observat este faptul ca "nenorocitul" apare sau dispare cand umblu la capacul de la rezervor eu asa zic.Alimentez de la Mol de vreo juma de an cu benzina EVO de 99 sau 100 nu stiu exact.De cand am luat masina vreo 2 ani am alimentat de la Petrom si de 95 si de 99.Sfatul meu daca nu va creaza alte probleme nu mai aruncati banii pe debitmetre ,galerii de admisie si altele,dupa cum am zis cred ca de la capacul ala e problema,ori intra aer in rezervor ori se creaza o persiune prea mare.Astept si alte pareri.
Cu respect.


Ultima modificare facuta de Florin06 la Mar 14 Jun, 2016 5:27 pm
  • _mihai_

  • Mesaje scrise: 461
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14NET din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Nov 2005

  • Garaj Mesaj Privat
ți-au zis ce cod de eroare indica masina pe ODB?

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata