Ai uitat parola?


  • Florin06

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14NET din 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Jun 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Nu mi-au zis ce cod a dat dar dupa cum spuneam apare si dispare dupa cum vrea el.Eu am observat ca are mare lagatura cu capacul (dopul)de la rezervor.Singurul lucru care mi l-au spus a fost ca este o campanie Opel de resoftare ECU cu privire la carburantii din Europa de Est, dar care, din pacate nu a avut nici o urmare pozitiva.


Ultima modificare facuta de Florin06 la Mar 14 Jun, 2016 5:18 pm, modificat de 7 ori in total
  • _mihai_

  • Mesaje scrise: 461
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14NET din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Nov 2005

  • Garaj Mesaj Privat
pompa de benzina au verificat daca e in parametri ok?
  • Florin06

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14NET din 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Jun 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Referitor la pompa de benzina la 16k km ,masina luata de noua si mers lejer nu stiu ce sa zic si nu cred ca are vreo legatura.
  • Aantonio

  • Mesaje scrise: 509
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Mai 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Salut. Cand ai efectuat resoftarea? Este cumva o campanie noua pentru motorizarea asta?
  • Florin06

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14NET din 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Jun 2016

  • Garaj Mesaj Privat
In noiembrie 2015 am fost pt. resoftare.Nu stiu daca este vreo campanie, daca ai problema asta cred ca asta e prima chestie pe care o incearca ei.Mie mi-au spus ca este ceva de la Opel legat de problema asta cum am scris mai sus.A, ca recomandare a fost sa schimb carburantul,inainte alimentam de la Petrom acum de cele mai multe ori de la Mol,oricum pun numai de 99 desi in carte scrie ca este recomadata de 95 dar la noi stim cu totii ce fel de carburanti avem.
  • _mihai_

  • Mesaje scrise: 461
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14NET din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Nov 2005

  • Garaj Mesaj Privat
am rezolvat, nu era galeria, are valva de pe capacul de culbutori. Valva se schimba cu tot cu capac motor.
  • Aantonio

  • Mesaje scrise: 509
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Mai 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Supapa de pe capacul culbutorilor? Aveai simptome in afara de martorul din bord: Iti pierdea ulei, aveai consum ridicat?
  • _mihai_

  • Mesaje scrise: 461
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14NET din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Nov 2005

  • Garaj Mesaj Privat
tremura la relanti, martor in bord, ESP warning
  • _mihai_

  • Mesaje scrise: 461
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14NET din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Nov 2005

  • Garaj Mesaj Privat
Se poate poate testa super simplu, ridici capota, scoti capacul de deasupra motorului, valva aia trebuie sa nu traga aer ( poti pune un deget, se simte ) ... pt ca evident rolul ei este sa il scoata. In plus mai si suiera.

Partea interesanta, e ca valva se schimba cu tot cu capac ... iar capacul nu prea e pe stoc in UE (?!), ajunge cam in 7-10 zile.

Mai jos se vede defectul, cand se intampla asta, intra aer pe unde nu ar trebui.

  • adi_adi_adi

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra din 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Jun 2016

  • Garaj Mesaj Privat
[/quote] Spune-mi te rog, de unde ai cumparat Metabondul (eu sunt din Craiova), denumirea exacta si cat te-a costat. Am si eu probleme, masina merge si consuma normal, dar, becul martor sta aprins mai tot timpul (am Astra J cu motor 1,4 turbo - A14NET). Multumesc ![/quote]


@botea gabriela
Ceau, si eu am aceeasi problema cu martorul fara consum sau alte simptome. ai reusit cu aditivul?
  • adi_adi_adi

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra din 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Jun 2016

  • Garaj Mesaj Privat
al76 a scris:Dupa update-ul de soft din 14 Decembrie 2015 (acum 1 luna si jumatate) nu mi s-a mai aprins martorul "Check Engine".
Asta pana astazi, 3 Februarie 2016, cand s-a aprins din nou Crying or Very sad

Asadar:
Daca ar fi sa iau o galerie de admisie de la dezmembrari, la ce ar tb. sa fiu atent? Masina este iesita din garantie de aproape 2 ani si nu am de gand sa dau 1000 euro pe o galerie noua, mai ales ca am vazut mai sus, la o colega de forum, ca i-a aparut din nou problema dupa ceva timp, asta dupa ce a schimbat complet galeria de admisie in garantie (gabriela).
Credeti ca ar putea fi si altceva?
Aveti vreo recomandare de service cu mecanici mai "isteti" si in acealsi timp, orientati catre client?

La mine, nu este prezent niciun simptom de genul consum ridicat, motor gatuit, probleme turatie/acceleratie, consum ulei sau altceva. Masina merge bine (la fel ca pana acum), doar ca se aprinde acel martor.





@al76
ceau, ai rezolvat ceva ca si eu am aceeasi problema (fara efecte secundare momentan Sad )
  • _mihai_

  • Mesaje scrise: 461
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14NET din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Nov 2005

  • Garaj Mesaj Privat
3x_adi ai un cod de eroare? Din ce povesti e posibil sa fie nevoie de curățat clapeta ( nu-s expert însă, go check! )
Fă o citire de coduri de eroare.
  • _mihai_

  • Mesaje scrise: 461
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14NET din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Nov 2005

  • Garaj Mesaj Privat
_mihai_ a scris:am rezolvat, nu era galeria, are valva de pe capacul de culbutori. Valva se schimba cu tot cu capac motor.


UPDATE: am schimbat si galeria. Valva de pe capac a fost doar o victima a galeriei careia ii "dispare" o valva de protectie (wtf!)
==> vezi GM bulleting
Totul e perfect acum, am capac colbutori nou, galerie nou, clapeta noua.
Sunt ofticat un pic pe niste service-uri, dar totul e bine cand nu se intampla nimic nasol.
Pacat ca a trebuit sa fiu eu in alerta si atent la chestii si nu m-am putut baza pe service-urile dedicate.
  • al76

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14NET din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Oct 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Asa cum am mai scris si in posturile anterioare, si la mine sta aprins acel martor aprox. 90% din timp. Nu consuma ulei, poate a crescut putin consumul de benzina, dar de un timp se aude ca un "ronțăit" la motor, in special la pornirea la rece. Masina are acum aproape 17K km, o am de la zero km din martie 2012 (ea fiind fabricata cf. VIN in iulie 2011).

Cf. buletinului GM postat mai sus de colegul _mihai_, la mine inca se vede acel conulet rosu in galeria de admisie (mushroom valve). Am postat poza in care se vede acel conulet intr-un post anterior, pe pagina 7.

Curatarea clapetei de acceleratie (filmul de pe YT gasit si pus de mine pe pagina anterioara #Cool nu am facut-o inca, oricum o s-o fac la un service. E de incercat, avand in vedere ca un coleg de forum (george24) a scapat de acesta problema prin curatarea clapetei (adica a mai mers inca aproape 20.000 km dupa aia si nu i s-a mai aprins martorul).

Ce parere aveti de service-ul EDS al userului maiandrei, au mecanici destepti? Ca baietii de la Radacini nu mi-au inspirat deloc incredere cand am fost la ei. Ar fi tb. sa schimb piesa cu piesa sa vedem de unde vine problema...Si intrau pe google ca sa vada acest cod P1101.

Oricum, varza motorul. Nu e posibil ca la o masina cu ceva pretentii sa ai asemenea probleme (care sunt evident generalizate la acest motor A14NET) dupa asa putini km. Pacat de design-ul masinii, care e f. reusit.
  • _mihai_

  • Mesaje scrise: 461
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14NET din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Nov 2005

  • Garaj Mesaj Privat
Curăța clapeta.
  • gabriel.tanase

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Jul 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Salut,

Detin un Astra J din 2010, 49800 km, 1.4T. Acum doua saptamani, am avut impresia ca masina nu mai trage asa cum o facea (pe un drum de munte). Am zis ca sunt paranoic, pana in momentul in care am ajuns in Bucuresti, am stat aproximativ 20 de minute blocat pe la un semafor si hop... deja faimosul check engine light.
Masina a avut in 2012 galeria schimbata cu modelul imbunatatit, nu consuma ulei excesiv si nici consum mai mare de carburant nu am observat. Motiv pentru care am inceput sa caut dupa racorduri desfacute, banuit turbosuflanta, scos borne la baterie de cateva ori, schimbat benzina, aditivat benzina... nimic. Cum valva rosie tip ciuperca era la locul ei, am zis sa dau jos clapeta de acceleratie, si... surpriza - era absolut mizerabila. Curatat corp clapeta cu spray pentru curatat carburatoare (2+2 Instant Gum Cutter - 20 lei la magazinul auto din colt Embarassed ), curatat garnitura corp clapeta, repus pe pozitii clapeta, remufat senzori, cu totul aproximativ 1.5 ore (lucrat fara graba).

Concluzia este ca masina trage mult mai bine, turbo sufla mult mai frumos si nici un CEL aprins in bord. Atasez si niste poze cu "before & after".



  • Florin06

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14NET din 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Jun 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Si eu am curatat clapeta acum vreo 3 saptamani si pana acum totul pare ok,check engine nu a mai aparut.Clapeta era ceva murdara pe partea dinspre galerie.
  • nelu22

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra Z16XER din 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Mar 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Florin06 a scris:In noiembrie 2015 am fost pt. resoftare.Nu stiu daca este vreo campanie, daca ai problema asta cred ca asta e prima chestie pe care o incearca ei.Mie mi-au spus ca este ceva de la Opel legat de problema asta cum am scris mai sus.A, ca recomandare a fost sa schimb carburantul,inainte alimentam de la Petrom acum de cele mai multe ori de la Mol,oricum pun numai de 99 desi in carte scrie ca este recomadata de 95 dar la noi stim cu totii ce fel de carburanti avem.


Cand un mecanic habar nu are ce defect are masina sau intentionat incearca sa evite apelarea gantiei, arunca vina pe carburant. E cel mai usor asa si de multe ori se ascund defecte de fabricatie dar mai ales de aceste gatuiri software ale noxelor de dragul normelor Euro(6 in present).
Mai mult decat atat de dragul ecologiei UE obliga fabricantii sa adauge biocombustibili, care, numai rau fac unui motor.
De ex: in cazul bezinei se baga etanol care are prostul obicei de a absoarbe apa( este hidroscopic)Bioetanol, in cazul motorinei de baga ulei vegetal care are prostul obicei de a tulbura motorina pe timp rece si va infunda injectoarele mai repede si va distruge pompa (span) prin reducerea proprietatior de ungere cumulate si cu reducerea continutului de sulf, care de asemenea are proprietati de ungere.FAME.
Carburantii de la noi nu sunt cu nimic mai prejos decat carburantii din alte tari. Tehnologiile de fabricare sunt la fel de avansate ca si afara, normativele de caliatate sunt aceleasi in toata lumea dar difera %-ul de biocarburant de la tara la tara.
  • marce

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 14NET din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Nov 2008

  • Garaj Mesaj Privat
si eu am avut martorul de check engine aprins de vreo doua ori, odata pe la 35k, odata pe la 70k km....se pare ca problema e oarecum normala la motoarele benzina turbo, din ce mi-au zis mecanicii de la EDS...totul s-a rezolvat cu sub 100 de lei cat a costat curatarea clapetei...
aparent senzorul de la clapeta de acceleratie e unul foarte sensibil si din acest motiv se tot aprinde..se pare ca asta ar trebui sa fie primul lucru de verificat la motorul asta cand se aprinde check engine
si eu mergu numai cu benzina de 98/99..dar nu are legatura neaparat cu combustibilul
  • Madyy

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra A14NET din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Aug 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Mai exact unde se afla senzorul clapetei de acceleratie ? Acesta se curatA impreuna cu clapeta de acceleratie prin demontarea lor ? Poate cineva da detalii ?

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata