Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Service-uri
  • Slick

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
NU am schimbat nimic deocamdata... m-a costat 400.000 testarea si mi-a infipt ala un surub intr-un furtun de vacuum sa nu mai intre aer la piesa de dupa furtun. Trebuie sa schimb o chestie care comanda o manetutza care misca niste palete la air intake... Dupa ce schimb aia o sa mearga si mai bine.
Skip ads

  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Vezi ca merge si nu merge.

daca e switch over vaccum unit (e o chestie neagra langa galeria de admisie) si acolo ti-a pus surubul tot nu-ti controleaza nimic valva EGR.

desfaci prostia vezi ca are 2 suruburi tare urate ceva 6,5, de nu se potriveste nimic, si desfaci aia si o lipesti si o pui la loc.
  • Slick

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
aia e... am vazut si in TIS dar nu stiu de unde s-o iau in TIS ca nu merge cu keyword search. Oricum chestia aia controleaza niste palete care impiedica sau permit intrarea aerului in motor... Acum nu merge cum ar trebui dar merta mult mai bine ca inainte si dupa ce schimb/repar aia o sa fie perfect Wink
  • Slick

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
chiciuc ?!?!?! ce suruburi ?!?!? Se scoate furtunul din ea, se roteste in sens trigonometric si e libera, mai e prinsa doar in maneta care o activeaza si din care iese foarte usor daca tragi longitudinal si dup-aia iese libera chestia. De desfacut, nimic mai simplu are vreo 6 cleme laterale si iese... Problema era ca arcul dinauntru era rupt si a perforat membrana si a intrat aer pe-acolo...
Skip ads

  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
ai dreptate, dar ca mie nu mi-a aratat nimeni si era seara m-am chinuit cu ale suruburi, asta e ... oricum ca faza in tis scrie ca desfaci suruburile - deci am spus varianta oficiala (daca mai ti minte am mai scris de asta pe autoshow),
apropo daca ii scoti capacul cred ca nici nu trebuie sa il desurubezi ?! nu crezi incearca si imi spui si mie.
bun si ce ai facut, ai lipit cauciucul ala ? Ma gandeam sa bag un prezervativ Wink dar era chestie de adaptare.

TIS - Service Information - Standard Information - Selectezi masina - expandezi J (engine ...) - Fuel Injections System - EDC MSA 15.6 - selectezi Switch Over Valve Vacuum Unit - selectezi All ( in dreapta)
  • Slick

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
deci, bucata de plastic iese fara sa desfaci suportul mecanic. Daca o rotesti invers acelor de ceasornic iese. Mai ramane agatata in manivela aia dar tragi longitudinal pe ax si iese. Deocamndata a pus tata nustu ce lipici pe membrana si arcul l-am inlocuit cu altul tot de la tata... dar vreau sa inlocuiesc toata dracia... dar nu gasesc codul de piesa sa comand... sau sa aflu macar cat costa...
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
nu te chinui, cand nu-ti mai merge recircularea aerului (nu becul de la indicator, se aude si se simte la debit) atunci sa o schimbi sau eventual o lipesti din nou Smile
  • Slick

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Ce legatura are chestiutza aia cu recircularea aerului? Mr. Green Cred ca paletele alea nu au, sau tu zici ca recircularea e comandata tot de circuitul de vid ? Asa s-ar explica Smile dar daca circuitul de vid nu merge => turbo nu merge => se simte mai intai la pedala decat la recirculare Mr. Green
Skip ads

  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
recircularea e tot pe vacuum ...
nu prea cred ca se simte la pedala mereu, valva egr se deschide decat in anumite conditii, de ex. la relanti e inchisa.
  • Slick

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Very Happy se simte la TURBO Very Happy... Turbo e comandata de circuitul de vacuum si daca trage aer... papa turbo nu se mai deschide exhaust gass in turbo si nu mere => trage nasol Wink se simte imediat te asigur ca stiu cum e Very Happy
  • CatalinE

  • Mesaje scrise: 449
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Daca poti ajunge la Bucuresti incearca la:
Promotor International 021-326.31.28 (doar pe baza de programare).

In general se pricep la multe, dar vorbeste concret cu ei ce te intereseaza.


Alt service mai bun pe Opel am inteles ca ar fi : SERVIMPEX CAPRITA SRL Bucuresti, Str. Virgil Plesoianu nr.93, 2241518, 2241519

Na, ca nu vreau sa le fac reclama! dar poate te ajuta..
  • 8IMISTIQ

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Service-uri bune pentru Opel sunt in general Opel Very Happy

Completare : Mai putin Opel Victoria Tg. Mures, sunt neseriosi si orgoliosi, ca orice ardeleni care se respecta. Laughing Laughing


Ultima modificare facuta de 8IMISTIQ la Dum 03 Jul, 2005 3:08 am, modificat de 2 ori in total
Skip ads

  • 4EST

  • Mesaje scrise: 686
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Mai, in principiu daca stii ceva teorie despre motoare, dar nu d'aia "pe auzite", ci "pe citite", plus ai si ceva experienta, si nu in ultimul rand iti place, nu e o meserie prea grea.

Eu cred ca oricare dintre noi daca te pui cu burta pe citit inveti cum functioneaza una-alta.

Problema la noi e ca toti se cred invatati si priceputi la toate. Plus ca lucreaza prost.
  • sbirlut

  • Mesaje scrise: 140
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 1997 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Salutari,

M-ar interesa si pe mine un service Opel bun in Timisoara.
Reprezentanta Ople din Timisoara este sub orice critica (va spun din proprie experienta), de cei din Arad nu stiu nimica, de cei din Oradea am auzit numai cuvinte de lauda asa ca pentru probleme majore o sa apelez la ei, dar pentru probleme mici as dori un service in Timisoara (eventual si o tinichigerie Razz )

Multam !
  • maddan

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2005

  • Mesaj Privat
...Sa ma dau si eu cu parerea... Laughing caci am trecut deja prin primele service-uri...

AUGSBURG (Militari): curat, super finut, preturi la piese relativ ok, dar cumplit de lenti si de scumpi. Diagnoza lor nu prea a fost certificata de alti mecanici. Ma puneau degeaba sa inlocuiesc tampoanele de la motor/cutie. Deocamdata verdictul e: nu cred ca mai trec pe la ei.

Automecanica (Cutitul de Argint): service jegos, aglomerat, mecanici cretini, un anume Mustafa care mi-a fost recomandat pentru reglat motor/injectoare s-a dovedit a fi un neserios si un sictirit. Plin de turci janghinosi. Verdict: sunt absolut convins ca nu voi mai trece pe la ei.

Amy (sau Ami, cum s-o scrie), Baneasa: service obisnuit, oameni amabili, dar din pacate nu m-au putut ajuta cu problemele mele, se ocupa doar de partea mecanica. Verdict: cam departe de mine, probabil o sa mai trec pe la ei.

Service ???, pe Dudesti, service pentru orice fel de masini, pe o straduta langa spalatoria auto de langa parcarea Mall-ului: jegos, frig, au scule pentru interventii mecanice, maistrul e foarte priceput, baietii nu prea, dar sunt struniti bine si muncesc pe branci. Te lasa sa te uiti, fara probleme. Foarte ieftin, foarte buni pentru orice interventie mecanica de rutina (schimbat fuzeta, rulmenti, sudat toba, verificat subansamble mecanice). Verdict: o sa trec pe la ei ori de cate ori am probleme la trenul de rulare/toba. Eventual si tinichigerie.


Urmeaza la rand DanDon. Dar asta mai incolo...
  • ktapet

  • Mesaje scrise: 485
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Zafira 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Service bosch de pe delea noua
Sa dau si eu un service care mi-a lasat o impresie buna dar NUMAI in privinta profesionalitatii, pentru ca daca ma gandesc cati bani le-am dat...
Deci sunt foarte buni (am avut probleme cu pompa de injectie si au singurii pe care i-am gasit in buc. care sa se bage sa desfaca si sa repare o pompa de injectie, restul inclusiv dealerii decat le schimba)
diagnosticul l-au pus imediat, mi-au aratat si dat pistonaul de avans din pompa, el era buba principala - se gripa. toate piesele care le-au schimbat mi le-au dat. mi-au explicat problema pe care o avea masina pe intelesul meu. dar toate astea au costat, numai manopera a costat 8 mil. la alte operatiuni nu stiu care este pretul, ma gandesc ca s-ar putea sa-mi fi luat asa de mult manopera pt. ca stiau ca sunt cam singurii care fac asa ceva in buc.
in concluzie sunt buni dar f. scumpi, te lasa sa stai langa masina, iti explica problema.
sfat: puteti merge la ei numai pentru diagnostic (parca 700.000 lei), iar daca nu va convine pretul de reparatie gasiti altii mai ieftini.
  • iso

  • Mesaje scrise: 1,347
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2005

  • Mesaj Privat
NU va recomand GOLD & PLATIN din Galati ... Sad

Am fost la ei pentru o diagnoza la AC , au bijbiit ei ceva pe'acolo a trecut ora de manopera au luat 430.000lei si m'au aburit ca este vorba despre compresor si "posibil si COMPUTERUL DE AC" (nu am climatronic) Laughing .
Normal compresorul costa 43mil Lei + manopera , freon , etc ... Crying or Very sad

A doua zi am mers la "vechiul" service Daewoo unde intr'o ora mi'au incarcat instalatia de AC si acesta functioneaza fara probleme .

Concluzia :

Sint ori nepriceputi ori tzepari sau ... amindoua .
Oricum nu mai calc pe'acolo . Evil or Very Mad
  • florinr

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2006

  • Mesaj Privat
ce pot si eu sa va spun este sa nu treceti niciodata pe la Gold and Platin Repr in Iasi! NESIMTITI!
  • rraayy_11

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Adjud/VN
  • Masina: Vectra 1993 1.8i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2006

  • Mesaj Privat
helpp..imi cade geamul din dreapta..de ce? cika e macaraua si costa 4.5 mil...mi se pare cam mult
ce pot sa fac?
  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
rraayy_11 a scris:helpp..imi cade geamul din dreapta..de ce? cika e macaraua si costa 4.5 mil...mi se pare cam mult
ce pot sa fac?


posteaza te rog problema la sectiunea "Probleme tehnice"...aici se discuta de altceva...toate comentariile ulterioare legate de acest subiect si scrise aici,vor fi sterse.
toate bune
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Service-uri

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR