Nu se poate face test drive cu opc 2,8-325 cap. Corect
De aceea am intrebat daca se poate face cu 2,8-ul de 260 de cai. Nu e insignia. Stiu si eu asta!
Doar ca vroiam sa merg cu un 4x4 puternic de la insignia, sa imi fac o idee. Atata tot. Mi s-a propus pt test drive motor diesel de 130 de cai si e logic ca nu am acceptat pentru ca nu avea rost.
Referitor la 335 acum. Toata lumea da aceleasi raspunsuri: nu sunt aceeasi clasa, compari mere cu pere. Ce conteaza asta? Eu am cerut un sfat pe subiectul asta insignia opc vs 335i pt ca astea sunt 2 din cele 4 modele care ma intereseaza in acest moment si le consider cea mai buna alegere. Da, o mai compar si cu Golf R (awd, 270 cp). Iarasi mere cu caise... Ce conteaza? Daca intre astea oscilez si asta ma intereseaza comentariile de genul ar trebuie sa te uiti la volvo s60 t6, sau la audi s4 sau etc sunt total inutile.
Am intrat pe forumul acesta pentru ca este un forum de profil si ma gandeam ca o sa obtin sfaturi referitoare la INSIGNIA OPC nu alternative, nu altceva. Este o masina noua pentru tara noastra si spre suprinderea mea nici cei de prin showroom nu stiu cu ce se mananca. Pe de alta parte, despre Golf R stiu aproape tot ce se poate stii, plus ca detin un model din grup.
Nu am propus un topic versus de genul :"am 10000 de euro ce masina diesel cu 4 usi sa imi iau?". Am intrebat de 2, maxim 3 modele-deci nu cred ca e atat dificil..
Ok...ziua buna
@AlexMihai......
deci nu te inteleg si observ ca nu vrei sa intelegi nimic din ce am scris in putinele posturi ...ce le am scris pe acest forum.
Ce vrei sa afli aici pe forum? La reprezentante, spui ca habar nu au cu ce se mananca Insignia OPC...si sunt reprezentante Opel. Aici este un forum de profil si crezi ca sunt mai multi care te pot ajuta? Vrei pareri ale unor colegi care citesc articole despre Insignia OPC pe Google si apoi posteaza repede...vrei pareri ale unor colegi ce au vazut vre un OPC pe net si la fel posteaza...doar de dragul posturilor? Te ajuta aceste lucruri? Vrei sa discuti aici saptamani intregi fara rost? Pareri la subiect pot sa ti dea eventualii proprietari de Insignia OPC si asta greu, deoarece poti sa i numeri pe degete cei care au Insignia OPC in tara....si banuiesc ca aici pe forum sunt putini dintree ei..sau foarte putini...
deci hai sa ti spun pe scurt ce inseamna un Insignia OPC...si asta din experienta personala dupa ce am "forjat" un OPC cateva mii de km,
Insignia OPC este defapt un Insignia normal, dar cu...
bari fata -spate si ornamente/grile bari fata -spate diferite
motorizare, transmisie, punti, suspensii( arcuri H@R sport) fata -spate, evacuare, sistem franare fata diferite
protectie termica suplimentara in compartimentul motor pentru galerii evacuare
scaune diferite
lipsa proiectoare/stergator luneta
jante pe 20 cu 235/35 cauciucuri
sigle OPC pe volan, praguri, schimbator si eventual pe caroserie
consum in jur de 20% daca mergi mai sportiv
costuri mari la revizii legate de sistemul franare/ aproz 1200 ron placute fata, in rest preturi k.
are aproape 2000 kg, am mai scris odata si vad ca lumea insista ca ar avea cam 1600 kg
Insignia Unlimited a aparut in 2011 si diferenta fata de OPC este ca
are etrieri cu sigla Brembo pe albastru
are ceasuri de bord stilizate si au inscriptia Unlimited
in ceasurile de bord ai afisate temperatura/presiune ulei/incarcare baterie...etc
ajunge la 270 km%
in rest tot ce inseamna parti metalice caroserie/usi/aripi/capote, geamuri, radiatoare, faruri, sistem navigatie/muzica, airbag uri ,camere frontale,comenzi volan,geamuri,ornamente cromate usi,pedale sport si chiar o multime de alte nimicuri( butoane, plasticuri ornamentale/plafoniere etc.) cu rost sau fara rost, le vei gasi pe orice alta Insignia in functie de dotari sau de cum a fost configurata de noua.
Restul e Cancan
PS
Un test drive real pot sa ti ofer oricand in Timisoara sau in vreo 2 luni in Ploiesti. Cu asta pot sa te ajut...si cu eventuale informatii. ..reale
Bafta