Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • AURASIMONA

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2010 A 2.8 ner
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Aug 2010

  • Mesaj Privat
AlexMihai a scris:Incredibil........ Vorbim de insignia opc. Corect.
Nu se poate face test drive cu opc 2,8-325 cap. Corect
De aceea am intrebat daca se poate face cu 2,8-ul de 260 de cai. Nu e insignia. Stiu si eu asta!
Doar ca vroiam sa merg cu un 4x4 puternic de la insignia, sa imi fac o idee. Atata tot. Mi s-a propus pt test drive motor diesel de 130 de cai si e logic ca nu am acceptat pentru ca nu avea rost.

Referitor la 335 acum. Toata lumea da aceleasi raspunsuri: nu sunt aceeasi clasa, compari mere cu pere. Ce conteaza asta? Eu am cerut un sfat pe subiectul asta insignia opc vs 335i pt ca astea sunt 2 din cele 4 modele care ma intereseaza in acest moment si le consider cea mai buna alegere. Da, o mai compar si cu Golf R (awd, 270 cp). Iarasi mere cu caise... Ce conteaza? Daca intre astea oscilez si asta ma intereseaza comentariile de genul ar trebuie sa te uiti la volvo s60 t6, sau la audi s4 sau etc sunt total inutile.

Am intrat pe forumul acesta pentru ca este un forum de profil si ma gandeam ca o sa obtin sfaturi referitoare la INSIGNIA OPC nu alternative, nu altceva. Este o masina noua pentru tara noastra si spre suprinderea mea nici cei de prin showroom nu stiu cu ce se mananca. Pe de alta parte, despre Golf R stiu aproape tot ce se poate stii, plus ca detin un model din grup.
Nu am propus un topic versus de genul :"am 10000 de euro ce masina diesel cu 4 usi sa imi iau?". Am intrebat de 2, maxim 3 modele-deci nu cred ca e atat dificil..
Ok...ziua buna


@AlexMihai......
Oare? deci nu te inteleg si observ ca nu vrei sa intelegi nimic din ce am scris in putinele posturi ...ce le am scris pe acest forum.
Ce vrei sa afli aici pe forum? La reprezentante, spui ca habar nu au cu ce se mananca Insignia OPC...si sunt reprezentante Opel. Aici este un forum de profil si crezi ca sunt mai multi care te pot ajuta? Vrei pareri ale unor colegi care citesc articole despre Insignia OPC pe Google si apoi posteaza repede...vrei pareri ale unor colegi ce au vazut vre un OPC pe net si la fel posteaza...doar de dragul posturilor? Te ajuta aceste lucruri? Vrei sa discuti aici saptamani intregi fara rost? Pareri la subiect pot sa ti dea eventualii proprietari de Insignia OPC si asta greu, deoarece poti sa i numeri pe degete cei care au Insignia OPC in tara....si banuiesc ca aici pe forum sunt putini dintree ei..sau foarte putini...
Mr. Green
deci hai sa ti spun pe scurt ce inseamna un Insignia OPC...si asta din experienta personala dupa ce am "forjat" un OPC cateva mii de km,

Insignia OPC este defapt un Insignia normal, dar cu...

bari fata -spate si ornamente/grile bari fata -spate diferite
motorizare, transmisie, punti, suspensii( arcuri H@R sport) fata -spate, evacuare, sistem franare fata diferite
protectie termica suplimentara in compartimentul motor pentru galerii evacuare
scaune diferite
lipsa proiectoare/stergator luneta
jante pe 20 cu 235/35 cauciucuri
sigle OPC pe volan, praguri, schimbator si eventual pe caroserie
consum in jur de 20% daca mergi mai sportiv
costuri mari la revizii legate de sistemul franare/ aproz 1200 ron placute fata, in rest preturi k.
are aproape 2000 kg, am mai scris odata si vad ca lumea insista ca ar avea cam 1600 kg Very Happy

Insignia Unlimited a aparut in 2011 si diferenta fata de OPC este ca
are etrieri cu sigla Brembo pe albastru
are ceasuri de bord stilizate si au inscriptia Unlimited
in ceasurile de bord ai afisate temperatura/presiune ulei/incarcare baterie...etc
ajunge la 270 km%


in rest tot ce inseamna parti metalice caroserie/usi/aripi/capote, geamuri, radiatoare, faruri, sistem navigatie/muzica, airbag uri ,camere frontale,comenzi volan,geamuri,ornamente cromate usi,pedale sport si chiar o multime de alte nimicuri( butoane, plasticuri ornamentale/plafoniere etc.) cu rost sau fara rost, le vei gasi pe orice alta Insignia in functie de dotari sau de cum a fost configurata de noua.
Restul e Cancan

PS
Un test drive real pot sa ti ofer oricand in Timisoara sau in vreo 2 luni in Ploiesti. Cu asta pot sa te ajut...si cu eventuale informatii. ..reale
Bafta
Skip ads

  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
@AURASIMONA
ai uitat sa spui ca OPC are sasiu flex ride cu cele trei moduri de condus,normal sport si opc iar la partea de suspensie fata nu se rezuma doar la niste arcuri si telescoape sport ,are suspensie "Hiper Strut" care o diferentiaza de o insignia normala cu McPherson Respect!
  • AURASIMONA

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2010 A 2.8 ner
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Aug 2010

  • Mesaj Privat
@lucio 85 vezi tu undeva scris de mine ca suspensia fata se rezuma la" doar" niste arcuri sport?
Parca am scris ca difera punti, transmisie, suspensii fata -spate...ce nu ai inteles? sau nu era explicit....DIFERA SUSPENSII WTF?
in paranteza am scris arcuri sport H@R...banuiesc ca lumea intelege ca astea vin de fabrica pe OPC

Ce intelegi tu prin sasiu flex ride? te rog sa mi explici.
E vreo diferenta intre sasiul unei Insignia OPC si una standard indiferent de motorizare?
si daca este ...ce se intampla cu el cand conduci masina? pentru mine sasiu=caroseria masinii/partea inferioara Mr. Green banuiesc ca nu sufera transformari in timpul condusului...poate suspensiile, servodirectia, etc.
Crede ma nu am uitat sa scriu ca Insignia OPC beneficiaza de acest sistem flex ride... scriam mai demult pe undeva beneficiaza de o gramada de alte nimicuri care ti iau ochii cand te urci in ea si incepi sa conduci sau te uti prin geamul inchis la una parcata si vezi tot felul de butonase...deci nu cred ca e cazul sa scriem pagini intregi...
Asa pot sa spun ca la mine fiind automatik, pot sa schimb viteze de pe volan... sau ca are evacuare dubla si suna belea:shock:
Banuiesc ca pe AlexMihai il intereseaza cum este ea ca masina, ce - sau + au costatat posesorii de OPC dupa un nr de km, probleme frecvente, comportament in timp, costuri revizii@casco, consum real, performante,etc...nu cred ca l intereseaza daca directia se numeste McPherson sau Hiper Strut Very Happy
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
@AURASIMONA
nu scrie doar te-am completat SORRY
AURASIMONA a scris:Ce intelegi tu prin sasiu flex ride? te rog sa mi explici.si daca este ...ce se intampla cu el cand conduci masina? pentru mine sasiu=caroseria masinii/partea inferioara banuiesc ca nu sufera transformari in timpul condusului...poate suspensiile, servodirectia, etc.
nu vreau sa intru in polemica cu tine asa ca ma abtin sa iti explic ce ce inseamna sasiu Flex-Ride si diferentele intre McPherson & Hiper Strut. oricum astea pentru tine intra la CANCAN iar pe colegul @AlexMihai nu il intereseaza decat diferenta intre OPC si BMW Xdrive Respect!
Skip ads

  • AURASIMONA

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2010 A 2.8 ner
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Aug 2010

  • Mesaj Privat
@lucio85 poate reusesti tu sa i explici care sunt diferentele intre OPC si BMW Xdrive...
eu nu am avut decat ocazia sa am un OPC...BMW X drive l am vazut in poze, la saloane auto si prin tara la altii...
tu poate ai avut mai multe tangente cu ambele modele de masini Very Happy
iar despre Flex Ride, McPherson si/sau Hiper Strut te abtii ...deoarece ai epuizat cautarile pe Gugal care este sau prin almanahe Question si nu esti lamurit pe deplin cu ce se mananca... Shocked asa ca ce sa mai explici la altii...
  • AlexMihai

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Prahova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2012

  • Mesaj Privat
AuraSimona-Multumesc pentru opinie.
De asemenea le multumesc celor care si-au exprimat o parere.


Rog un moderator sa stearga topicul.
  • kis lorand

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Am avut placerea si norocul de a conduce un opc in Ungaria cam 350 de km , citand topicul nu mai pot sa stau sa nu scriu pe langa cateva comentarii fara "habar" cu tema. Pentru mine afost mai mult decat convingator , eu zic ca detin si niste termeni de comparatie, detin un exemplar 2.0 turbo awd inca din aprilie 2009 ,cred ca pe atunci nu multi avea placere de asa ceva.
Foarte la obiect eu n-as ezita nici o clipa. CU STIMA
  • AlexMihai

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Prahova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Salut si Hristos a inviat!
O intrebare as mai avea (cu legatura indirecta la Insignia Opc).
Ma uitam zilele trecute pe site-urile auto sh si am zis sa arunc si un ochi la Vectra Opc.
Am fost surprins sa gasesc preturi foarte mici, spre exemplu
- http://www.autovit.ro/opel-...ra-C23898670.html
- http://www.autovit.ro/opel-...ra-C23439400.html
Intrebarea logica este: de ce sunt atat de ieftine? Doar din cauza impozitului ridicat si consum? sau sunt sanse mari sa aiba km dati mult peste cap, probleme etc? Totusi... 8000 de euro?
Era doar o curiozitate...

Multumesc

O zi buna
Skip ads

  • AbsolutJoy

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Salut,


Sunt nou pe forum si vreau sa vin cu cateva info sper utile ( sau sa aruncati cu oua si rosii si HUAA in mine Smile )
1. Flex Ride - este un sistem de stabilitate adaptiv ( nu poti pune 4x4 pe insignia fara el ) - FlexRide pune la dispozitie trei moduri de conducere diferite, zic ei. Modul Sport pentru a conduce mai sport si o suspensie mai rigida. Modul Tour pentru a conduce mai relaxat. Modul Normal este setarea din fabrica. Nu vad diferenta intre modul Tour si Normal dar whatever. Componentele cele mai importante ale FlexRide sunt:
Controlul Continuu al Amortizarii (CDC) - regleaza in timp real setarile amortizoarelor in functie de situatiile de drum. Sistemul ABS cu 4 canale si sistem de distributie electronica a fortei de franare.
Sistemul de Control al Tractiunii si sistemul ESP Plus.
Toate astea sunt legate de un creier numit Control al Modului de Rulare (DMC). Asta colecteaza permanent informatii de la sasiu si transmisie, reactionand imediat la informatiile astea si la stilul de conducere.
2. 4x4 Este un sistem de ultima generatie al celor de la HALDEX. Astia echipeaza Superb si Passat dar cu un sistem mai vechi. Cel de ultima generatie de pe Insignia este predictiv - zic eu lucru bun.
3. Motor OPC este 2.8 -325 cp. A nu se face confuzie cu Bi-turbo diesel de 2.0 - 195 cp - real 192 Smile
4. Masa proprie OPC la sedan este de 1820kg la Sports Tourer 1930kg
5. Vine in standard cu scaune RECARO , cu piele pe margine parca.....
ETC ETC

Mai vin cu info dupa ce mai citesc pe aici.
PS Nici la Mercedes sau Bmw sau Audi nu gasesti la Test Drive AMG-uri, M-uri, sau RS-uri. Ca exista vreun sef care are asa ceva si e ok pt un test drive e partea a doua. PEACE!
  • Alex Vectra

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Y30DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2010

  • Mesaj Privat
@AlexMihai

referitor la intrebarile tale din prima postare , am sa-ti raspund tot cu o intrebare . De ce sa 30-35 de mii pe o copie (ieftina dupa parerea mea) cand poti sa iei ORIGINALUL la aproape jumatate din pret . Adica SAAB 9-3 TurboX ! Nu vreau sa fac o polemica pe marginea asemanarilor dintre cele doua masini pentru ca sigur o sa-mi sara in cap toti indoctrinatii de pe forum , dar documenteaza-te si o sa vezi ca am dreptate !
PS : Motarele de pe Vectra OPC , Astra OPC , Insignia OPC , 3000-urile in V , etc ....nu sunt produse de Opel , si din experienta iti spun ca au foarte mari probleme .
Iti urez multa bafta !
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Saab nu mai exista parca. Sau daca mai gasesti sunt deja modele produse si aflate pe stoc. Citisem ca fabricile s-au inchis. Poate ma insel.

Era si un titul ''Saab odihneasca-se in pace''
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Alex Vectra a scris:@AlexMihai

referitor la intrebarile tale din prima postare , am sa-ti raspund tot cu o intrebare . De ce sa 30-35 de mii pe o copie (ieftina dupa parerea mea) cand poti sa iei ORIGINALUL la aproape jumatate din pret . Adica SAAB 9-3 TurboX ! Nu vreau sa fac o polemica pe marginea asemanarilor dintre cele doua masini pentru ca sigur o sa-mi sara in cap toti indoctrinatii de pe forum , dar documenteaza-te si o sa vezi ca am dreptate !
PS : Motarele de pe Vectra OPC , Astra OPC , Insignia OPC , 3000-urile in V , etc ....nu sunt produse de Opel , si din experienta iti spun ca au foarte mari probleme .
Iti urez multa bafta !


Hai ca-s curios, cine le produce? 3.0 CDTI e de provenienta Isuzu.

Dar benzinarele?
Skip ads

  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,665
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Ar fi culmea sa nu le produca GM/Opel. Hai ca pe diesel... au ramas in urma, insa Isuzu/Fiat au tinut pasul cu competitia pentru ei.

Dar la motoarele pe benzina GM/Opel au fost mereu la zi cu tehnologia/inovatiile oferind fiabilitate si putere la motor chiar foarte buna.

SAAB a fost mereu gama 'premium', folosind intotdeauna ultimele tehnologii de la Opel.
  • octamar2002

  • Mesaje scrise: 163
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2007 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Are cineva idee cand apare Insignia 2 (sau facelift)? S-a anuntat vreo data?
  • Alex Vectra

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Y30DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2010

  • Mesaj Privat
SAAB a fost mereu gama 'premium', folosind intotdeauna ultimele tehnologii de la Opel.[/quote]

Hai ca asta chiar e tare ! Adica o masina aparuta in 2009 ( SAAB 9-3 TurboX ) copiaza o masina aparuta in 2011 ( Insignia OPC ) .... pe cuvantul meu ca asa ceva n-am mai auzit !
  • poseidon06

  • Mesaje scrise: 426
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2011

  • Mesaj Privat
@Alex Vectra, Saab 9-3 Turbo foloseste acelasi motor, ok, dar platforma tehnica ma indoiesc ca este identica, avand in vedere ca ultimul Saab 9-5, care a avut o cariera de cateva luni, folosea platforma de la Opel Insignia. 9-3 este intr-o clasa mai mica, in plus, nu motorul face masina sport, ci tot trenul de rulare.
De cand GM a preluat Saab, acestia din urma au fost obligati sa modifice masini ale concernului si nu si-au dezvoltat intern un model cap-coada.
Cred ca "originalul" 9-3 TurboX a preluat motorul de pe Vectra OPC, lansata mai devreme cu un an. In schimb, am impresia ca sistemul de tractiune integrala a aparut mai intai la Saab.

L.E. Arunca un ochi pe aici:
- http://en.wikipedia.org/wiki/GM_Family_0_engine - motoare de putere mica, produse de Opel;
- http://en.wikipedia.org/wiki/GM_Family_1_engine - putere medie, produse de Opel;
- http://en.wikipedia.org/wik..._Family_II_engine - putere mare, produse de Opel.

Si la ceea ce cred ca te referi tu, scrie aici: http://en.wikipedia.org/wik...gh_Feature_engine

"The LP9 is a 2.8 L turbocharged version used for the Saab 9-3 and other GM vehicles. It has the same bore and stroke as the naturally aspirated LP1, however the compression ratio is reduced to 9.5:1. GM Powertrain Sweden (Saab Automobile Powertrain) was responsible for turbocharging the engine and it is built in Port Melbourne, Australia."
  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,415
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
octamar2002 a scris:Are cineva idee cand apare Insignia 2 (sau facelift)? S-a anuntat vreo data?

Au aparut poze spion cu ea in teste.Poate in 2013 in primavara.Sau in toamna la vreun salon auto.
  • dragos1326

  • Mesaje scrise: 255
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2010

  • Mesaj Privat
In toamna mã duc eu la salonul auto de la Paris.Daca apare ceva nou acolo.....dau de veste.....cu pozele aferente.....
  • Danelu

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Alex Vectra a scris:Hai ca asta chiar e tare ! Adica o masina aparuta in 2009 ( SAAB 9-3 TurboX ) copiaza o masina aparuta in 2011 ( Insignia OPC ) .... pe cuvantul meu ca asa ceva n-am mai auzit !




Insignia a fost lansata in decembrie 2008, iar Insignia OPC a fost lansata in mai 2009.
  • Protektor

  • Mesaje scrise: 497
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Așa suflet se pune pentru acest OPC de parca am vorbi de M5 sa un McLaren, oameni buni sa venim cu picioarele pe pãmânt; e un OPEL! @Aurasimona, ești foarte pasionala când spui ca ai forjat un OPC, dar e doar un Opel. Sorry!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR