Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • cosmynn

  • Mesaje scrise: 93
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Eu aveam de gand sa imi schimb ami multe la motor. Dar deocamdata am gasit o turbina de Y22DTR si as dori sa o pun in locul alei mele (eu am Y20DTH) as vrea si eu sa stiu ce implica acest lucru, daca mai trebuie sa schimb ceva si daca s-ar vedea vre-o diferenta. M-am gandit ca poate mi-ar trebui si intercooler de 2.2 dar informandu-ma am vazut ca e acelasi pe amandoua. Deci voi ce ziceti?
Skip ads

  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,415
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Din cate am inteles cea de 2.2 este cu geometrie variabila si ca este foarte greu de adaptat pe 2.0 si nu merita implicatiile.
  • dew

  • Mesaje scrise: 1,115
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2002 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Daca este de pe Y22DTH merge fara adaptari, dar vad ca ai scris DTR deci nu merita ca trebuie sa faci cumva sa controlezi geometria variabila, alt intercooler nu-ti trebuie.
Ai rezolvat vacuumurile alea?
  • cosmynn

  • Mesaje scrise: 93
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2009

  • Mesaj Privat
nu, Sad am stat numai inchis i ncasa ca sunt bolnav, am rubeola Sad
Skip ads

  • cosmynn

  • Mesaje scrise: 93
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2009

  • Mesaj Privat
si turbina nush inca sg ce e DTH sau DTR am uitat sa intreb oricum nu am cumparat-o inca..
si mai am o intrebare daca schimb turbina si (poate) intercooleru trebuie sa modific softul masinii?
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
trebuie multe modificari atat mecanice cat si fizice si nu merita osteneala si bataia de cap. Daca vrei mai multa putere, fa-ti un chiptuning si ai rezolvat problema fara prea mari batai de cap. Eu am din 2007 si merge super bine masina asa.
  • dew

  • Mesaje scrise: 1,115
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2002 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Pai daca nu modifici softu e ca si cum ai aceeasi turbina, poate plaja cuplului se modifica ca softu tot asa baga motorina, oricum dth sunt destul de rare(frontera si sintra)
  • cosmynn

  • Mesaje scrise: 93
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2009

  • Mesaj Privat
mda.. pana la urma ramane resoftarea Smile)
Skip ads

  • djtaotao

  • Mesaje scrise: 1,677
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
mikyboy a scris:trebuie multe modificari atat mecanice cat si fizice

Care-i diferenta dintre ele? Oare?
  • simplueu11

  • Mesaje scrise: 292
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2012

  • Mesaj Privat
dew a scris:Daca este de pe Y22DTH merge fara adaptari, dar vad ca ai scris DTR deci nu merita ca trebuie sa faci cumva sa controlezi geometria variabila, alt intercooler nu-ti trebuie.
Ai rezolvat vacuumurile alea?


Salutare colegi .. Acelasi lucru as vrea sa il fac si eu .. insa nu stiu daca turbina de pe Y22DTH este cu geometrie fixa .... Daca ar fii fixa as pune si eu pe B-ul meu una ...Y2.0DTH este motorizarea care o detin ...


Poate imi ziceti si mie niste pareri sau daca a mai facut cineva ceva asemanator .. STIMA
  • cosmynn

  • Mesaje scrise: 93
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Salutare colegi .. Acelasi lucru as vrea sa il fac si eu .. insa nu stiu daca turbina de pe Y22DTH este cu geometrie fixa .... Daca ar fii fixa as pune si eu pe B-ul meu una ...Y2.0DTH este motorizarea care o detin ...


Poate imi ziceti si mie niste pareri sau daca a mai facut cineva ceva asemanator .. STIMA


turbina de pe Y22DTR are geometri variabila, cea de Y22DTH din cate stiu nu e variabila dar nush unde ai putea sa o gasesti ca sunt rare, cred ca pe Frontera s-au pus Y22DTH din cate stiu eu imi cer scuze daca gresesc. mai bine cauta motor de 2.2 DTI (Y22DTR) cu totul si schimbi daca nu gasesti turbina de care vrei si e mai simplu Smile)) cu un soft il duci in 140-150 cp si ai rezolvat Smile) fara prea multe complicatii
  • simplueu11

  • Mesaje scrise: 292
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Nu as fi vrut sa schimb motorul cu totul Smile

Depasesc capacitatea de 2.0 deci impozit mai mare , asigurare mai mare ... as prefera totusi varianta cu o turbina mai mare + un traseu din inox . Remaparea va fi si ea . Exact cam pe acolo vreau sa duc motorul daca o sa reusesc bineinteles pe la 140-150 cp Smile..


Merci fain pentru raspuns Smile
Skip ads

  • autoph12

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Ideal ar fi o schimbare cu turbina de Y22DTH, plus o resoftare. Daca permite bugetul si s-ar face si o evacuare mai permisiva, atunci deja vorbim de performante net superioare. Dar ca de obicei....totul tine de bani

PS Pentru stage 1 nu e nevoie de modificari la admisie
  • simplueu11

  • Mesaje scrise: 292
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Am vorbit cu un pusti destul de priceput in ale mecanici si a zis ca o sa imi faca o turbina de 2.4 de pe urs compatibila pentru vectra mea . Nu mai tin minte cum a spus ca face ... ca pastreaza corpu turbinei mele + alte nebuni d-ale lui Smile...
  • autoph12

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Ii schimba miezul (ax, pale, rulmenti etc) si astfel devine hibrid, bagand mai mult aer la aceeasi turatie, deci automat performante mai mari fata de vechea turbina. Mare atentie cine face lucrarea, ca o turbina atinge si peste 100 000 turatii pe minut, si trebuie foarte bine centrata, altfel poate face foarte usor poc
  • simplueu11

  • Mesaje scrise: 292
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Merci pentru sfaturi man Smile....

Respect
  • ichimcornel

  • Mesaje scrise: 653
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Ai mai modificat turbina?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR