ttoxboe
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Feb 2009
- Mesaj Privat
Buna ziua, am urmatoarea problema masina se balbaie cum schimb viteza in treapta 2 si 3 viteza nu creste liniar. S-a verificat debitmetru, sondele ok, bujiile au 2000km, clapeta de acceleratie curata, motor fara egr, suspectez bobina de inductie fiecare cauciuc de la bobina care intra pe bujie, este ciupit un pic in varf. Pot aparea probleme de acolo?
dannyp
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mar 2009
- Mesaj Privat
galakus
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bacau
- Masina: Corsa 1998 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2011
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- OP
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
galakus
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bacau
- Masina: Corsa 1998 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2011
- Mesaj Privat
galakus
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bacau
- Masina: Corsa 1998 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2011
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- OP
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
galakus
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bacau
- Masina: Corsa 1998 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2011
- Mesaj Privat
a fost schimbat debimetrul de aer in octombrie cu unul nou asa am cumparat masina,cand a fost gerul mare asta iarna au inceput necazurile cu ea am fost pe la diferite service-uri cu masina o dadeau din colt in colt ,nici o eroare pe tester ,ca sa ma faca un mecanic sa schimb niste piese aiurea(motorasul pas cu pas ,filtre de benzina si ulei bujii) ,din service in service am dat peste domnul Gabi care se pricepe si toata stima a pus testerul eroarea de la debimetrul de aer nu a fost stearsa dupa ce s-a schimbat piesa,a mers o perioada bine acum iarasi a inceput sa faca figuri,dar parca nu imi da mana sa fac de doua trei ori pe luna testere sa vad ca re e buba si as mai avea o dilema e normal sa am pe niste mufe electrice ulei ,pe partea de la egr numai ulei pe acolo e normal?
galakus
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bacau
- Masina: Corsa 1998 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2011
- Mesaj Privat
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- OP
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
galakus
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bacau
- Masina: Corsa 1998 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2011
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- OP
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- mariun nmo
- *
- 49 mesaje
- din 30 Aug 2012
- Astra 2004 y17dt
- Hunedoara
mariun nmo
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2004 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Aug 2012
- Mesaj Privat
ieri am schimbat bujiile la masina si spre surprinderea mea am constatat o problema pe care nu o inteleg.cu bujiile noi NGK(BKR5EK),am o mica intrerupere cu motorul cald.bujiile vechi erau bosch cu 4 electrozi si aveau 78000km.din catalog,la motorul de 1l aceste bujii sunt recomandate.trebuia sa cumpar bkr6ek.din benzina nu cred sa fie ca astazi am alimentat de la mol.
- dancuciureanu
- OP
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- Popescu Enache
- *
- 1 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Corsa 2001 ba11
- Gorj
Popescu Enache
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Gorj
- Masina: Corsa 2001 ba11
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
tony2
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 1.2 55kw
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2012
- Mesaj Privat
buna ziua,
Detin de 3 luni o Corsa C din 2001, motor de 1.2. Dupa ce la cateva saptamani de la cumparare am fost nevoit sa-i schimb pompa de apa, distributia, senzor ulei, cureaua de transmisie si sa schimb carbunii (parca asa se numesc) de la electromotor pentru ca imi aparea martorul in bord cu bateria, acum am o alta problema.
Imediat cum a venit cat de cat frigul (poate fi o coincidenta), masina a inceput sa mearga in suturi, mergand in 3 cilindri. Am zis ca sunt bujiile si le-am schimbat. intr-adevar una era cam neagra. Imediat masina a inceput sa mearga ca inainte, iar a doua zi martorul cu check engine s-a stins singur.
Dupa 3 saptamani si cam 800-1000km parcursi prin Bucuresti, aceeasi problema... martor aprins care mai si clipeste din cand in cand. am verificat bujiile. erau un pic afumate iar una avea electrodul (daca e cel alb din varf) negru. am schimbat numai 2 bujii de data asta, avand erorile 0340, 0300, 0302), insa masina merge la fel de prost. Sa fie bobina de inductie?
De asemenea eroarea 0340 este de la senzor camshaft sau de la altceva? Ma poate ajuta cineva cu o bobina de rezerva/ proba pentru a nu cumpara aiurea piese?
In momentul de fata am urmatoarele erori: 0340, 0300, 0203, 0303 si 0304.
Multumesc!
Detin de 3 luni o Corsa C din 2001, motor de 1.2. Dupa ce la cateva saptamani de la cumparare am fost nevoit sa-i schimb pompa de apa, distributia, senzor ulei, cureaua de transmisie si sa schimb carbunii (parca asa se numesc) de la electromotor pentru ca imi aparea martorul in bord cu bateria, acum am o alta problema.
Imediat cum a venit cat de cat frigul (poate fi o coincidenta), masina a inceput sa mearga in suturi, mergand in 3 cilindri. Am zis ca sunt bujiile si le-am schimbat. intr-adevar una era cam neagra. Imediat masina a inceput sa mearga ca inainte, iar a doua zi martorul cu check engine s-a stins singur.
Dupa 3 saptamani si cam 800-1000km parcursi prin Bucuresti, aceeasi problema... martor aprins care mai si clipeste din cand in cand. am verificat bujiile. erau un pic afumate iar una avea electrodul (daca e cel alb din varf) negru. am schimbat numai 2 bujii de data asta, avand erorile 0340, 0300, 0302), insa masina merge la fel de prost. Sa fie bobina de inductie?
De asemenea eroarea 0340 este de la senzor camshaft sau de la altceva? Ma poate ajuta cineva cu o bobina de rezerva/ proba pentru a nu cumpara aiurea piese?
In momentul de fata am urmatoarele erori: 0340, 0300, 0203, 0303 si 0304.
Multumesc!
tony2
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 1.2 55kw
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2012
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- OP
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
tony2
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 1.2 55kw
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2012
- Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:P0340 = distributie pusa prost, restul erorilor tot din cauza asta apar.
am fost cu ea pe tester si mi-a spus ca e bobina dupa ce a verificat si injectoarele. Dadea rateuri pe cilindrul 3 si 4 si uneori si pe celelalte doua, cel putin asa ii arata testerul.
Mi-a degresat bine mufa, deoarece era plina de ulei si a sters erorile. Dupa stergerea erorilor si degresarea/curatarea mufei, masina merge ok, insa mecanicul mi-a spus ca trebuie o alta bobina deoarece erorile pot aparea oricand, chiar si dupa cateva sute de metri.
Am mers vreo 20 de km prin oras si deocamdata totul e ok.
Daca era distributia pusa prost, de ce si-a revenit acum?