Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • ttoxboe

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Buna ziua, am urmatoarea problema masina se balbaie cum schimb viteza in treapta 2 si 3 viteza nu creste liniar. S-a verificat debitmetru, sondele ok, bujiile au 2000km, clapeta de acceleratie curata, motor fara egr, suspectez bobina de inductie fiecare cauciuc de la bobina care intra pe bujie, este ciupit un pic in varf. Pot aparea probleme de acolo?
Skip ads

  • dannyp

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2009

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:La LPG sau GPL codul corect este BKR6EIX pe NGK, mai uit si eu...


Zi-ne Dane, daca la GPL trebuie reglat intrefierul altfel decat la cele pe Benzina.
  • galakus

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Corsa 1998 X10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2011

  • Mesaj Privat
bujiile bosch FR7DC+ sunt bune pentru corsa b motor x10xe,nu stiu ce sa mai fac merge in suturi groaznic si se mai opreste si motorul in mers
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Iti trebuie Bosch FLR8LDCU+ dar mai ai si altceva, posibil bobina, egr, debitmetru etc.
Skip ads

  • galakus

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Corsa 1998 X10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2011

  • Mesaj Privat
in semnatura numele e galakus (e nume de barbat)dar sunt o femeie care cauta niste raspunsuri la niste probleme care le are masina,ma credeti ca am curatat bujiile astazi cu peria de sarma,datorita nervilor de dimineata ,sa te opresti cu masina in giratoriu si sa nu mai porneasca e jale
  • galakus

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Corsa 1998 X10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2011

  • Mesaj Privat
daca ma facea mama barbat cred ca era defacuta toata masina si curatata ,imi place sa imi bag capul in treba barbatului ,dar cum e plecat in cursa nu are cine
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Bujiile nu se curata cu peria de sarma, te pregatesti de altele cu acel cod. Numai dupa o diagnoza competenta si inlocuit de proba diverse piese le poti pune pe masina. Deocamdata lasi ciorsele alea.
  • galakus

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Corsa 1998 X10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2011

  • Mesaj Privat
a fost schimbat debimetrul de aer in octombrie cu unul nou asa am cumparat masina,cand a fost gerul mare asta iarna au inceput necazurile cu ea am fost pe la diferite service-uri cu masina o dadeau din colt in colt ,nici o eroare pe tester ,ca sa ma faca un mecanic sa schimb niste piese aiurea(motorasul pas cu pas ,filtre de benzina si ulei bujii) ,din service in service am dat peste domnul Gabi care se pricepe si toata stima a pus testerul eroarea de la debimetrul de aer nu a fost stearsa dupa ce s-a schimbat piesa,a mers o perioada bine acum iarasi a inceput sa faca figuri,dar parca nu imi da mana sa fac de doua trei ori pe luna testere sa vad ca re e buba si as mai avea o dilema e normal sa am pe niste mufe electrice ulei ,pe partea de la egr numai ulei pe acolo e normal?
Skip ads

  • galakus

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Corsa 1998 X10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2011

  • Mesaj Privat
am scris ca am curatat bujiile dimineata cu peria de sarma si surpriza nu a mai mers in suturi masina sa fie de la ele cauza (eu asa sper sa fie)
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Posibil ca motorul sa nu mai intrerupa dupa curatarea bujiilor, dar cine murdareste bujiile ?
La acest tip de motor se prevede schimbarea bujiilor dupa 60000 km (desi nu este recomandat).
Daca de acolo a fost rezolvarea (curatarea bujiilor murdare) nu ati eliminat cauza principala.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Daca debitmetrul nu este original Bosch atunci degeaba.
Ulei in zona EGR si mufa lambda apare de la mecanicii lui peste, cand fac schimbul de ulei si scot filtrul curge ulei exact acolo.
  • galakus

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Corsa 1998 X10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2011

  • Mesaj Privat
am frecat degeaba bujiile ,dimineata cand sa o pornesc deabia la a 3 a cheie a luat-o si tinuta din acceleratie ,scotea un fum alb groaznic ,la semafor s-a oprit motorul ,sa caut debimetru si bobina de inductie sa fac o proba cu altele sa vad se remediaza ceva
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Daca la pornire ai fum alb poate fi si de la patrundere de ulei in cilindru la statioanare
  • mariun nmo

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2004 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Sad ieri am schimbat bujiile la masina si spre surprinderea mea am constatat o problema pe care nu o inteleg.cu bujiile noi NGK(BKR5EK),am o mica intrerupere cu motorul cald.bujiile vechi erau bosch cu 4 electrozi si aveau 78000km.din catalog,la motorul de 1l aceste bujii sunt recomandate.trebuia sa cumpar bkr6ek.din benzina nu cred sa fie ca astazi am alimentat de la mol.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Fa intrefier de 0,9mm si nu mai intrerup, este scris de tz ori asta
  • Popescu Enache

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Corsa 2001 ba11
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Am si eu o intrebare
Am o cosa C din 2001 de 973, am pus testerul si imi da cateva erori:
- curent excitatie mare
- amestec combustibil/aer mic
- presiune ulei mica
- pe bord imi afiseaza INSP si nu pot reseta cum am vazut in filmulete

Cum se pot remedia?
Multumesc1
  • tony2

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 1.2 55kw
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2012

  • Mesaj Privat
buna ziua,

Detin de 3 luni o Corsa C din 2001, motor de 1.2. Dupa ce la cateva saptamani de la cumparare am fost nevoit sa-i schimb pompa de apa, distributia, senzor ulei, cureaua de transmisie si sa schimb carbunii (parca asa se numesc) de la electromotor pentru ca imi aparea martorul in bord cu bateria, acum am o alta problema.

Imediat cum a venit cat de cat frigul (poate fi o coincidenta), masina a inceput sa mearga in suturi, mergand in 3 cilindri. Am zis ca sunt bujiile si le-am schimbat. intr-adevar una era cam neagra. Imediat masina a inceput sa mearga ca inainte, iar a doua zi martorul cu check engine s-a stins singur.

Dupa 3 saptamani si cam 800-1000km parcursi prin Bucuresti, aceeasi problema... martor aprins care mai si clipeste din cand in cand. am verificat bujiile. erau un pic afumate iar una avea electrodul (daca e cel alb din varf) negru. am schimbat numai 2 bujii de data asta, avand erorile 0340, 0300, 0302), insa masina merge la fel de prost. Sa fie bobina de inductie?

De asemenea eroarea 0340 este de la senzor camshaft sau de la altceva? Ma poate ajuta cineva cu o bobina de rezerva/ proba pentru a nu cumpara aiurea piese?

In momentul de fata am urmatoarele erori: 0340, 0300, 0203, 0303 si 0304.

Multumesc!
  • tony2

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 1.2 55kw
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2012

  • Mesaj Privat
mai sus am zis de electromotor, insa de fapt era alternatorul. Scuze, nu stiu mai nimic de macanica, dar aceasta masina chiar vrea sa ma invete.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
P0340 = distributie pusa prost, restul erorilor tot din cauza asta apar.
  • tony2

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 1.2 55kw
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2012

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:P0340 = distributie pusa prost, restul erorilor tot din cauza asta apar.


am fost cu ea pe tester si mi-a spus ca e bobina dupa ce a verificat si injectoarele. Dadea rateuri pe cilindrul 3 si 4 si uneori si pe celelalte doua, cel putin asa ii arata testerul.

Mi-a degresat bine mufa, deoarece era plina de ulei si a sters erorile. Dupa stergerea erorilor si degresarea/curatarea mufei, masina merge ok, insa mecanicul mi-a spus ca trebuie o alta bobina deoarece erorile pot aparea oricand, chiar si dupa cateva sute de metri.

Am mers vreo 20 de km prin oras si deocamdata totul e ok.

Daca era distributia pusa prost, de ce si-a revenit acum?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR