Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,662
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Ok, am prins ideia cu autohause-ul asociat cu un service, la fel si ideia de a da actele sa-ti faca neamtul inmatricularea pe numar de tzoll.
Dar nu stiu ce sa cred cu actele care se iau a doua zi, vrei sa spui ca daca mergi cu actele cum ca ai masina radiata (in cazul meu austriacul mi-a radiat masina din circulatie in maxim 10min) ca sa-i scoti numar de tzoll, nu ti le da pe loc ?

De ce te intreb ? pentru ca eu am luat masina din Viena si am coborat cu a doua masina pana in Germania sa scot numere provizorii mai ieftine (100EUR in Germania, fata de 300EUR in Austria) pentru cea din Viena pe care am lasat-o cu un bilet in geam cum ca masina e vanduta si in 24 ore va primi numere, aici am fost norocos ca atunci cand am ajuns la un amic care locuia in Germania acesta avea numerele de tzoll scoase deja pentru mine si eu am mai completat numai hartiile pentru ele.


Ultima modificare facuta de ahappyuser la Sam 14 Apr, 2012 6:40 pm, modificat de 4 ori in total
Skip ads

  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
ahappyuser, eu la toate masinile pe care le-am luat in familie actele au fost gata abia a doua zi.
Chiar nu stiu daca e o regula.
  • keepwalking

  • Mesaje scrise: 109
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Nu sunt un mare expert in masini, fiind prima achizitie pe care o fac. Dupa parerea voastra, un Opel Insignia din 2009 cu 128.000km rulata doar in Germania se merita la 11.700E? Masina arata estetic perfect si am duso la opel in reprezentanta si au zis ca mecanic e impecabila + tester fara erori. Acum stau si ma gandesc, se merita sa dai 11.700E pe o masina cu 128.000km?
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Eu unul sunt in cautarea unei masini mai mari decat Opelul astra din dotare. Momentan ma uit la preturi. Sa o luam asa Ford Mondeo ianuarie 2009 - 74 de mii de km, motor 1.8 tdci, si dotari mai mult decat decente amintesc aici dublu climatronic, ABS, ESP, parbriz incalzit etc la 10.500 de euro. Km sunt reali masina insa e rulata in romania(sa nu uit mai are garantie pana in ianuarie 2013). Mie mi se pare ca la Insignia se pluseaza mult pentru ca are o forma deosebita si a fost masina anului. Sincer 11 mii 700 sunt bani multi pentru 128.000 de km fie ei rulati si in Germania.
Skip ads

  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,662
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Cat a fost Insignia aia de noua, un pret se poate ?

Daca e pe motorina, iar cei 128.000km sunt facuti mai mult inafara orasului si schimbul de consumabile s-a facut la 15.000km probabil ca merita pretul.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
@ahappyuser,

Afara reviziile se fac la 30000km,au alte uleiuri,alte conditii de rulaj.
O masina care a rulat afara 130000 echivaleaza cu una care a rulat peste 200000km in Romania.
  • b96kos

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2007 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2012

  • Mesaj Privat
si eu sunt de aeiasi parere...
o masina cu 130000 km in tarile civilizate bate rau la cur una cu 50000 la noi...pt gyzmo...comparatia ta cred ca era invers...
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
@b96kos,
Scuze ,ai dreptate,m-am grabit sa scriu.
Skip ads

  • crybabyro

  • Mesaje scrise: 696
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2010 A2DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Intre doua motoare identice ca si specificatii, care sa zicem teoretic au rulat pe banc echivalentul a 130 000 si 70 000 km, pe care l-ati alege?
Daca masina e intretinuta cum trebuie si proprietarul nu si-a batut joc de ea, eu as merge pe cea cu rulaj mai mic, indiferent de unde s-au rulat(avand o diferenta precum cea din comparatie de +60 000km).
  • keepwalking

  • Mesaje scrise: 109
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Eu zic ca are mare importanta daca masina a rulat in Germania sau Romania. E altceva cand mergi drept pe autostrada si cand stai in spatele la un tir si in coloana. Plus ca aici in cateva luni ai bucsele praf.
  • cont-sters-27243

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Omule, cand aud aberatiile unora ca tine, ma infierbant tare si trebuie sa ma racoresc Razz
Tu chiar crezi ca toate soselele din Germania aia sunt autostrazi? Chiar crezi ca neamtul, olandezul, francezul are autostrada in fundul curtii? Tu ai idee ce trafic urban e si la ei? Tu stii ca si ei se confrunta din ce in ce mai mult cu blocaje in trafic si urban si pe autostrada?
Relativ la exemplu cu bucsele, iar nu ai dreptate si arunci niste vorbe auzite din folclorul auto romanesc. Pica bucsele in cateva luni in Romania. Ma faci sa rad, chiar sa ma prapadesc de ras. Insignia a aparut in 2009. Sunt useri care au Insignii luate din tara de 2-3 ani, rulate in mare parte in Romania. Sa ne spuna respectivii, cate bucsi au schimbat in acest timp. Sa spuna ei daca masinile lor troncane, pocane, cloncane....
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Mare dreptate ai. Cati de pe formul asta au cumparat masini noi din Romania. Multi, foarte multi. Eu ma numar printre ei si sunt bucurestean. Din septembrie 2006 merg cu o astra zi de zi, zilnic la serviciu cateodata si 45-50 de km pe strazile capitalei. Multe drumuri si in afara orasului si in strainatate(stiu cum se circula acolo si cat e de aglomerat). Prima bieleta antiruliu am schimbat-o la 90 de mii de km si apoi un amortizor s-a scurs pe la 100 de mii.
Nu cred ca o masina adusa de afara e o bijuterie pe roti si una rulata de la noi e o caruta.
Skip ads

  • crybabyro

  • Mesaje scrise: 696
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2010 A2DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2010

  • Mesaj Privat
keepwalking a scris:Eu zic ca are mare importanta daca masina a rulat in Germania sau Romania. E altceva cand mergi drept pe autostrada si cand stai in spatele la un tir si in coloana. Plus ca aici in cateva luni ai bucsele praf.

Am avut 3 masini luate de noi cam asa :
2005 Logan l-am tinut 19 luni si cam 22000 km - nici o problema
2007 Octavia Tour pana in 2010 a stat la mine de atunci e la socrii; are 63000 nuci o problema
2010 Insignia 23000km nici o problema
Ma refer aici la partea de directie - suspensie. toate cele trei au vazut doar Romania.
Concluzia trage-o tu; eu unu am avut grije de masina, am ferit-o cat am putut si le-am dat de mancare alora ce se ocupa de drumuri la fiecare gaura pe care nu am iertat-o.

Ca sa mai rafinez cautarile, parerea mea e ca daca proprietarul din Romania a avut grije de masina si poti avea incredere ca masina are rulajul normal si un rulaj de 70000km NU SE COMPARA cu masina neamtului la 130000km(teoretici).

Bucsaraia poti sa o faci praf daca esti taran si marchezi fiecare groapa pe care o intalnesti =)). Parerea mea.
  • azzazel

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2012

  • Mesaj Privat
@crybabyro

din cate vad eu tu ai avut doar masini noi deci nu stiu in baza carui temei faci comparatiile. daca tu asa crezi asta este parerea ta nu inseamna ca este si un fapt real. eu am avut si masina luata de noua si second si pot sa iti garantez ca cel putin din punt de vedere al comforului interior o masina rulata in romania nici nu se compara cu una de afara cu km dubli. si acum la ce ma refer pai zicea forbidden ca nici ei nu au autostrada pana la casa; poate nu au dar ei au drumuri bune frate nu ca la noi de iei 100 de canale pe zi si inca 100 de gropi si denivelari care in timp iti fac toate plasticele de interior (din abundenta la acest model Smile ) sa cedeze si sa puste cand mergi pe un drum mai rau si nu numai. si acum eu zic ca este normal sa fie aici pe forum multi care nu au schimbat piese din 2009 pt ca in romania nu faci atat de multi km ca in afara (deoarece nu ai pe unde ex crybabyro 23000 in 2ani) si relevant la o masina este nr de km nu anul de fabricatie. oricum daca la noi schimbi consumabilele le 100.000(exemplu aleator) la ei le schimbi la 200. acuma ar fi culmea penibilului sa iti iei o masina noua (in orice tara ai fi) care este 40.000euro iar dupa 2 ani si 23.000 sa inceapa sa iti cedeze toate pe ea deci eu zic ca este normal ca userii ce au acest model de masina sa nu aiba inca probleme.
in ceea ce priveste motorul eu zic ca nu este totuna sa faci 100000km pe drumuri de romania unde ai 1 banda pe sens tot timpul franzei accelerezi schimbi viteze depasesti te opresti urci serpentine etc cu 100000km inafara unde mergi pe autostrada constant. da poate afara din 100000km, 30000km sunt facuti prin orase si agolmeratii dar restul de 70000 sunt rulati in alte conditii; pe cand la noi o masina cu 100000km ii are toti facuti in aglomeratia si mizeria inevitabila in conditiile mai sus amintite.

in concluzie dupa cum a spus si crybabyro bucsa (adica consumabilele) nu sunt relevante zic eu in luarea unei decizii de achizitie a unei masini. ce trebuie urmarit dupa parerea mea este functionarea motorului, cutiei si cum se comporta masina pe drumuri mai rele (daca toate pusca si troncane poate sa aiba si 20000km ca tot varza este si inseamna ca nu a fost ingrijita). istoricul service este foarte important de asemenea.

ps:tot ceea ce am spus mai sus este parerea mea personala ......
  • aalew

  • Mesaje scrise: 120
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2007

  • Mesaj Privat
@Azzazel am un amarat de classic II din 2008 1.7 CDTi, am cu el acuma 219.000 km. Masina a fost luata de noua de la reprezentanta. Inafara de revizii (ulei, filtre distributie stii la ca ma refer) am schimbat asa:
- 110.000 km rulment dr fata si la 208.000 km rulment stg fata (asta a tinut mai mult)
- 110.000 km 2 bielete antiruliu
Acuma ma duc sa schimb amandoua capetele de bara, a inceput pe partea dreapta sa sune.
Vreau sa precizez ca in 4 ani jumate nu s-a aprins niciodata check engine masina merge foarte oki si acuma.
  • azzazel

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2012

  • Mesaj Privat
se pare ca nu este chiar asa amarat pana la urma Smile)

felicitari pt achizitie si pt norocu pe care l ai avut cu ea. iti doresc sa faci cel putin inca atatia km fara probleme.

nu stiu de ce toata lumea se teme de km... este adevarat ca dupa o vreme incep sa cedeze diferite piese pe un motor dar motoarele bune in general ale masinilor germane si japoeze (in general pt ca si aici mai sunt exceptii) duc cateva sute de mii si am vazut cateva exemple. acuma depinde si cum ai grija de masina ca daca ii dai in toate gropile dupa o vreme o sa inceapa sa iti sune toate plasticurile prin ea.

ca execmplu pt ce am zis mai sus tatal meu a avut o mazda 626 din 93 care avea anul trecut in jur de 400000km si nu facuse absolut nimic la motor pana atunci. si exemple sunt multe cu masini care nu au probleme si au foarte multi km.
de cealalta parte daca nu ai grija de masina poti sa o distrugi foarte repede ca exemplu am un prieten cu un passat cc care la 70000km zornaie tot pe dinauntru pt ca nu il intereseza pe ce drumuri merge cu ea si nici cum merge....
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
@aalew,
Din pacate faci o greseala comparand doua masini la care difera in primul rand greutatea.Este adevarat ca o masina buna rezista la "socurile"zilnice datorate conditiilor de la noi.La fel si eu am avut masini care la 150.000km dupa trei ani de rulaj pe drumurile de la noi nu am schimbat bucsi,pivoti,bielete de directie,etc(este vorba de un Ford Mondeo-bucuria lui @forbidden27 si un VW Passat,ambele fiind masini de servici care nu au fost "menajate"),dar totul depinde foarte mult si de stilul de condus al fiecaruia.
Dupa cum ai citit in topic era vorba de Insignia nu de Opel in general,este adevarat ca fiecare model are plusuri si minusuri.Insignia fiind o masina relativ grea se comporta destul de ok pe drumurile de la noi.Daca esti un sofer care ai grija de masina si nu treci prin gropi sau peste linii de tramvai, sau alte chestii de genul asta,este posibil sa nu ai probleme multi km chiar daca masina are deja 80.000-100.000km deja rulati la noi sau "afara".
  • cont-sters-27243

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Iote ca spre bucuria ta si a celor din service care ma asteapta cu mana intinsa Twisted Evil saptamana trecuta, prin Maramures, am luat un gropan cu tendinta de transformare in crater cu roata fata dreapta pe la 90 km/h de a sarit parasolarul din clema de prindere. Ieri am observat ca atunci cand virez pe loc se aude un clantanit la roata fata dreapta. Cred ca s-a fucked-up rulmentul de la amortizor.
Acu stau si ma intreb, o fi rulmentul mai scump decat rovigneta Razz ?
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
@forbidden27,

Chiar crezi ca este o bucurie cand un coleg pateste un necaz din cauza drumurilor de la noi?
Maine se poate intampla ca altul sa pateasca acelasi lucru si chiar nu este o bucurie sa platesti bani grei pe reparatii, dupa ce achiti in avans taxe de drum,impozite si alte taxe gandite de capetele luminate din tara asta.

Sincer chiar imi pare rau sa aud ca ai patit un necaz cu masina personala.
  • cont-sters-27243

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2008

  • Mesaj Privat
gyzmo, am dat exemplul ala ca o gluma. Asta e, traim in Romania, ne asteptam la orice. Fierul e fier, se repara.
Ideea e ca, indiferent de unde iei o masina SH pot aparea probleme de tot genul. Trebuie sa casti bine ochii, sa iei pe cineva care se pricepe cu tine cand o cumperi, daca tu nu te pricepi. Jmecheri care stiu sa "aranjeze" masini sunt si la noi si pe la ei.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR