Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B
  • vicoli

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2004 17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Oct 2010

  • Mesaj Privat
salut.am tot citit si nu am gasit nimic.as dori sa stiu daca ventilul pt AC, cel cu bila se poate schimba sau trebuie schimbat furtunul
Skip ads

  • ksper

  • Mesaje scrise: 1,723
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 1997 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Da. Se poate schimba. Am patit ceva de genul, in sensul ca pierdeam pe la acea bila. Am schimbat 3 bucati pana am gasit piesa buna(de la SH). Nu puteau baietii de la incarcare cu freon si ulei sa imi incarce instalatia, desi la ''vidare'' totul era OK pe aparat.
  • vicoli

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2004 17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Hristos a inviat!
Problema e ca nu se poate desface.in partea de jos, sudat de teava este forma de cheie de 17, dar mai sus, de unde cred ca s-ar desface, nu stiu ce cheie este.am inteles ca este pas englezesc.crezi ca merge desfacut cu mox sau cheie franceza?se desface normal sau in sens invers?
  • florin baltatescu

  • Mesaje scrise: 420
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Eu am desfacut-o cu un patent nou , filetul este cu pas normal , se desface in stanga.
Skip ads

  • mariano

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
vicoli a scris:Hristos a inviat!
Problema e ca nu se poate desface.in partea de jos, sudat de teava este forma de cheie de 17, dar mai sus, de unde cred ca s-ar desface, nu stiu ce cheie este.am inteles ca este pas englezesc.crezi ca merge desfacut cu mox sau cheie franceza?se desface normal sau in sens invers?


Se desface fara probleme, si eu am avut aceasi problema. Am schimbat ventilul cu bila cu unul nou nout care are sistem simplu - dat tot scap. Acum am instalatia goala - am desurubat ambele ventile, le-am inspectat - au garnituri rosii - si le-am infiletat la loc. Nu se strange foarte tare sa nu se strice filetul. Ma refer la ventilul propriu-zis nu la corpul de aluminiu.
Acolo trebuie procedat cu atentie, deoarece o fortare poate fi ftala tevii la lipitrua respectiva.
Eu am folosit cheia de 17 si clestele papagal
  • vicoli

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2004 17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Oct 2010

  • Mesaj Privat
multumesc.o sa incerc si revin
  • ksper

  • Mesaje scrise: 1,723
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 1997 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Eu am fost nevoit sa schimb o asemenea supapa, deoarece la reimprospatarea cu freon(la service-pe aparat), la testul de etanseitate era OK, insa dupa terminarea operatiunii de incarcare, cu compresorul in teste pierdea pe la bila din supapa circuitului mic. Am schimbat 2 supape(SH) pana am gasit in final una buna. Au folosit pentru demontare/montare 2 chei de 17. Cu una au tinut fix pe pozitie capul marcat in poza cu 1 si cu cealalta au desfacut supapa 2.
Atentie insa la pasul filetului. Chiar una dintre supape exact la pas nu se potrivea. Supapa trebuie sa corespunda filetului din conducta ta.


Daca supapa este ''rotunda''(nu are cap de cheie) atunci se foloseste un mops, dar foarte fin lucrat. Exista riscul sa mutilezi sau sa fisurezi conducta.
  • mariano

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Acum voi cei cu motoare pe benzina sunteti oarecum fericiti - dtorita faptului ca se poate ajunge relativ usor la aceste valve. La motorul Diesel Y 2,0 DTH accesul este mai dificil, datorita pozitionarii. La ksper vad in poza ca si cum ar exista intre cele oua piese un soi de garnitura - asa este?
La mine nu tin minte sa am asa ceva- piesele se potrivesc la fix si se apropie perfect, astfel incat nu este nevoie de niciun fel de garnitura. Acum nu stiu poate dupa 2000 incolo s-a facut un upgrade la sisitemul de alimentare cu freon. Oricum- la un studiu mai atent al ventilelor sunt de tot rahatul - puteau fi executate mai bine, dar probabil tine de management.
Daca vreti pot posta mai tarziu niste poze cu astfel de ventile. Eu le-am pastrat pe cele care le-am dat jos.
  • ksper

  • Mesaje scrise: 1,723
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 1997 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Da mariano , la ambele sunt garnituri subtiri de cupru cred.
  • vicoli

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2004 17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Oct 2010

  • Mesaj Privat
chiar te rog sa adaugi niste poze.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR