Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • PPaul568

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Am înțeles! Cred cã rãmâne valabilã înlocuirea firelor sau un sunt la mufa de lângã pedala de accelerație!
Mulțumesc!
Skip ads

  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Nu stiu cit te ajuta inlocuirea firelor dar daca asta a fost sugestia, ok.

Daca nu ai ce trebuie pe fire (5V) eu cred ca problema vine din ECU. Probabil ca electricianul tau incearca o improvizatie, in cazul in care ECU e de vina insa daca ar fi asa eu as incerca sa-l schimb.
  • PPaul568

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Am înlocuit ECU, am 2 acum, (sa am unul de rezervã ca la Dacie) și tot așa face .
Da, este sugestia electronistului pentru cã i-am spus cã am luat un bidon de apa și s-a spart in spatele șoferului dar apa a ajuns pânã în fața spre pedala de accelerație.El mi-a zis cã pedala de accelerație se duce foarte rar, și mi-a recomandat soluția cu firele.Chestia este cã nu face des, dar când o face se poate întâmpla și în trafic nu numai când pleci de pe loc.Da o sã fac niște mãsurãtori și vãd cum stau.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
PPaul568 a scris:
catastefan a scris:Rezolvarea e banala...se scoate borna minus apoi se demonteaza UEC si se curata pinii de sub el si pinii din cele trei mufe de sub el cu spray contacte electrice
Necesar o tubulara de 10 si Torx T30 ... un spray contacte electrice plus 30 de minute timp liber
Efectul e garantat...umbli absolut degeaba la pedala


Mulțumesc!
UEC , este tabloul de siguranțe din habitaclu? Am tot ce-mi trebuie pentru " operatie", revin când sunt gata.


Cu scuzele de rigoare nu am fost atent ca e G...credeam ca e H...deci cade tot ce am scris
Skip ads

  • PPaul568

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Mulțumesc oricum! Vãd posesorii de H👌
  • PPaul568

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Am desfãcut mufa pedalei de accelerație și am mãsurat tensiunile pinilor , și au urmãtoarele tensiuni:
(Citire pinilor de la dreapta la stânga spre clapeta de desfacere a mufei) ,Pin 1 = 4,12V,
Pin 2=5,02V,
Pin 3=5,02V,
Pin 4 =4,21V, ceilalți 2pini au tensiuni =0.
Acum chiar nu știu dacã valorile pentru pinul 1si 4 ar trebuie sa fie valori de fabricã. Voi ce pãrere aveți?
Oricum rãmâne valabilã tragere fire separate de la ECU pânã la mufa pedalei de accelerație și anulez atunci și mufa intermediara dintre cele douã componente ECU și Mufã pedalã accelerație.
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
uite ce valori ar trebui sa ai si in ce conditii



ultimele doua poze sint una in continuarea celeilalte, ca sa se vada tabelul cu toate valorile. Este acelasi ecu pe care l-am postat pe pagina anterioara dar din alta sursa. Dupa mine ar trebui sa verifici continuitatea firelor in primul rind, ar trebui sa gasesti valori sub 1 ohm, daca gasesti valori mai mari atunci sint contacte imperfecte. Sa nu fie ECU defect....
  • PPaul568

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2017

  • Mesaj Privat
PPaul568 a scris:Am desfãcut mufa pedalei de accelerație și am mãsurat tensiunile pinilor , și au urmãtoarele tensiuni:
(Citire pinilor de la dreapta la stânga spre clapeta de desfacere a mufei) ,Pin 1 = 4,12V,
Pin 2=5,02V,
Pin 3=5,02V,
Pin 4 =4,21V, ceilalți 2pini au tensiuni =0.
Acum chiar nu știu dacã valorile pentru pinul 1si 4 ar trebuie sa fie valori de fabricã. Voi ce pãrere aveți?
Oricum rãmâne valabilã tragere fire separate de la ECU pânã la mufa pedalei de accelerație și anulez atunci și mufa intermediara dintre cele douã componente ECU și Mufã pedalã accelerație.

Skip ads

  • PPaul568

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Update poza mufa pedalã accelerație!
In mod sigur am greșit numerotarea pinilor, se face de la clapeta de deschidere( de la stânga la dreapta ) pinul 1 și 2 trebuie sã aibã + 5 V, apoi pinul 3 pentru semnal, pinii 4 și 5 ar trebui sa aibã -0 V fiind masa, voi mãsura cu un ohmmetru rezistența și dacã pinul 4 are -0 V îl voi lega in paralel cu pinul 5 daca nu are valoarea rezistenței -O V.
  • PPaul568

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2017

  • Mesaj Privat
PPaul568 a scris:
PPaul568 a scris:Am desfãcut mufa pedalei de accelerație și am mãsurat tensiunile pinilor , și au urmãtoarele tensiuni:
(Citire pinilor de la dreapta la stânga spre clapeta de desfacere a mufei) ,Pin 1 = 4,12V,
Pin 2=5,02V,
Pin 3=5,02V,
Pin 4 =4,21V, ceilalți 2pini au tensiuni =0.
Acum chiar nu știu dacã valorile pentru pinul 1si 4 ar trebuie sa fie valori de fabricã. Voi ce pãrere aveți?
Oricum rãmâne valabilã tragere fire separate de la ECU pânã la mufa pedalei de accelerație și anulez atunci și mufa intermediara dintre cele douã componente ECU și Mufã pedalã accelerație.

  • PPaul568

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2017

  • Mesaj Privat
PPaul568 a scris:Update poza mufa pedalã accelerație!
In mod sigur am greșit numerotarea pinilor, se face de la clapeta de deschidere( de la stânga la dreapta ) pinul 1 și 2 trebuie sã aibã + 5 V, apoi pinul 3 pentru semnal, pinii 4 și 5 ar trebui sa aibã -0 V fiind masa, voi mãsura cu un ohmmetru rezistența și dacã pinul 4 are -0 V îl voi lega in paralel cu pinul 5 daca nu are valoarea rezistenței -O V.


Update !
Azi am demontat pedala de accelerație, am curãțat tot aștept cum se comportã în trafic!
Totuși nu înțeleg prostia fãcutã de proiectant sa mai punã o mufã intermediarã între ECU și senzorul pedalei de accelerație, când știu cã un circuit trebuie sa aibã continuitate, fara alte intervenții cu mufe și altele.
  • PPaul568

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Update !
Dupã aceastã operațiune de curãțare a pedalei de accelerație, am iesit la plimbare, nu s-a ameliorat problema .Dupã 12 km sa încins am oprit motorul și când am vrut sa plec a apãrut din nou martorul "mașinã cu cheița", pedala de accelerație inactivã adicã puteai sa apeși pe ea tot la 1500 de ture rãmânea.Doar daca apãsai pe pedala de frânã ajungea la 1000 tot/ min.Am tot pornit-o și oprit-o dar pânã i-am scos borna de (- ) de la baterie și a dispãrut martorul. Am reușit sã-i fac o diagnoza cu ELM 327, îmi apare un cod dar nu știu ce reprezintã.
Am fãcut și testul cu pedalele dupã ce am.ajuns acasã, nu am niciun cod de eroare. Sa vedem cãnd voi merge din nou la plimbare daca mai apare martorul asta.Deci cele douã coduri de eroare au dispãrut P1120 și P1122.Atasez mai jos o capturã de ecran cu rezultatul diagnozei poate știe cineva ce reprezintã.Nu reușesc sã atașez poza iconițã choose Files nu este activã.
Codul este :ATPPS 1.1 KO - la diagnoza.
P.S. mai nou am aflat cã ar trebui sã verificãm punctele de masã ,se dau cu șmirghel și se ung cu o vaselina neutrã sa nu oxideze.
Skip ads

  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
eu banuiesc ECU, poate faci rost de unul de schimb (macar de proba in prima faza) sau poate il repari pe al tau.
  • PPaul568

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Mulțumesc oricum, am depãșit de mult faza asta, am doua ECU bune și verificate.Am scris mai sus despre asta.Trebuie sa fac rost și de un EDU sa-l am de rezervã, am rãmas o data în drum spre aeroport sã iau pe cineva, sa oprit brusc și nu a mai pornit, decat învârtea, platformã a scris pe mine.Mecanicii de la Skoda de pe Antiaerianã mi-au ținut mașina 5 zile fara sã facã nimic, mi-a zis cã ar fi pompa de injecție, și cã o pompã noua m-ar costa 1200 lei fara manopera.Am intrat pe aici am vãzut discuții și a fost EDU, am adus mașinã acasã împinsã pânã în curte ca stau langa service, am scos EDU l-am dus la Mihai Electronistul in spate pe la Bucur Obor , m-i la reparat și l-am pus la loc, a pornit din prima.Daca fãceam prostia sa cumpãr pompa de injecție cum a zis mecanicii lu' peste?
EDU , este amplasat pe motor o ideie proastã, greșealã de proiectare, și din cauza cãldurii și a vibrațiilor se duce, lipituri reci.Se poate repara de oricine este priceput, dar daca nu ai lupa pistol de lipit de cel puțin 100 w și altul cu vârf ascuțit, mai bine îl duci la Mihai .
  • PPaul568

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2017

  • Mesaj Privat
UPDATE !
Dupã verificarea erorilor cu OBD II, încã nu am descoperit ce reprezintã acel cod : ATPPS 1.1 KO.
Între timp m-am hotãrât sã schimb becurile cu leduri in bord, am demontat ceasurile și surpriza a venit, in spatele ceasurilor dupã ce scoți panoul cu tot, pe barã metalicã de protecție în caz de accident exista un șurub de M6 cu borne de masã.Citisem despre asta aici pe forum dar rãmãsese sa descoper punctele de masã, unul l-am gãsit și bineînțeles cã am desfãcut piulițele M6 cu cheie de 10 , am dat cu spray de contacte și am strâns cele 2 piulițe care fixeazã cele 2 borne de contact care au conductoare legate la masã.
Dupã aceastã operațiune motorul merge mai bine decât înainte, nu mai am cele 2 coduri de eroare,și numai apare "mașina cu cheița" chiar dupã staționare dupã o nouã pornire.Deocamdata este ok.Revin dupã ceva vreme sa vedem cum se va comporta.
  • PPaul568

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2017

  • Mesaj Privat
UPDATE!
Din nou am aceleași probleme, iar mi-a apãrut martorul "mașinã cu cheița", se tura la 1500 fara sa am piciorul pe acelerstie.Aproape 7 km a fãcut așa,noroc cã eram bara la bara.Am oprit motorul dispãrea martorul la pornire și aparea iar.Pana când la un moment dat am vãzul cã le ledurile de la casetofon pãlpaiau,am scos partea frontalã a casetofonului și nu a mai apãrut deloc martorul.
Ciudat am fost și la diagnoza mi-au resetat codurile de eroare dar nimic, nu reușește nimeni sã-i dea de cap.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR