Ai uitat parola?


  • PAPIU SEPTIMIU

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra X16SZ din 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Sep 2011

  • Garaj Mesaj Privat
In weekend am curatat trottle body(cu ajutorul vostru),am curatat ,din nou , egr .Am curatat si senzorul turatie motor(de la volanta) ,senzor care are cauciucul de pe el ros(se vad firele intr-un colt).Asa trebuie sa arate?Trebuie sa-l scimb sau sa poate astupa partea roasa(cea dinspre motor) cu banda izolatoare ? Daca trebuie schimbat se poate lua de la sh sau numai nou (cam cat ar fi unul nou)? Am sters erorile si azi ,in drum spre servici mi-a aparut ,din nou ,eroarea 24 (scaderea turatiei poate fii si de la acel senzor ,bordul l-am schimbat cu tot cu VSS dar degeaba-eroarea 24 persista ) .Am mai luat de la sh IAC si mi-a disparut eroarea 35 instantaneu.
  • florin baltatescu

  • Mesaje scrise: 538
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra X16XEL din 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Jan 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Ia senzorul de la dezmembrari , de pe acelas tip de motor, cred ca este mai bun decat unul nou produs intr-un fost C.A.P.
  • PAPIU SEPTIMIU

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra X16SZ din 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Sep 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Am luat si mi-au spus ca e bun si daca e mai scurt(mi-au dat unul mai scurt cu aprox.1.5 cm),cand l-am schimbat nu a mai pornit motorul ,deci l-am pus inapoi pe cel vechi si azi le duc inapoi ce mi-au dat
  • PAPIU SEPTIMIU

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra X16SZ din 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Sep 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Ieri lam schimbat cel dat de la sh (tot la ei) l-am pus pe masina. Dupa toate operatiunile pe care le-am facut , motorul merge mai frumos si mai rotund , dar eroarea 24 (VSS) tot nu mi-a disparut! Mai exista un senzor de turatie la motor in afara de cel de la volanta? Surprised
  • PAPIU SEPTIMIU

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra X16SZ din 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Sep 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Oare ar trebui sa schimb si sonda lambda ? Eroarea 24 imi apare dupa un parcurs de aprox.15 km. Cam la ce temperatura ajung gazrelre de evacuare (in manual scrie ca intre 300 si 800 grade) si ma gandesc ca de la o anumita temperatura in sus sonda lambda nu mai functioneaza neregland amestecul aer -benzina rezultand scaderea turatiei si eroarea 24 la relanti, in sarcina masina comportandu-se normal .Ceasurile de bord le-am schimbat cu tot cu VSS-cu altele de la sh ,dar eroarea 24 tot apare. Crying or Very sad
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,053
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra X16XEL din 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Jun 2004

  • Garaj Mesaj Privat
Eroarea 93 semnifica asa ceva: ECM, MIL, RPM, fuel consumption signal(s) circuit malfunction. De fapt (aici Dan Cuciureanu ar trebui sa-mi dea sau nu dreptate) cred ca problema ta este ECU defect sau ma rog, cu probleme de supraincalzire/scurt pe vreun pin ceva.
  • PAPIU SEPTIMIU

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra X16SZ din 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Sep 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Si ce as putea sa fac pentru a o remedia sau macar sa verific(nu pre le am cu electronica).
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,053
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra X16XEL din 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Jun 2004

  • Garaj Mesaj Privat
E cam nasol, ar trebui un breakout box si luati pinii la intrebari, eventual cu osciloscop pt. CKP si VSS...Ia legatura cu Dan Cuciureanu si vezi ce zice si el.
  • PAPIU SEPTIMIU

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra X16SZ din 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Sep 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Daca scot mufa de la VSS (din spatele ceaslui vitezometru )ce se poate intampla? Am incercat chiar la inceput si imi indica turatia si restul .
  • PAPIU SEPTIMIU

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra X16SZ din 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Sep 2011

  • Garaj Mesaj Privat
In weekwend am mers cam 125+125 km (la socrii si inapoi) si m-i s-a oprit motorul in mers de vreo 10 ori in 125 de km(la fel facea inainte sa schimb denzorul RPM ,dar mult mai rar-o data la saptamina,aprox. 100km parcursi) dupa care mi-a aparut eroarea 19 si 35? . Am ajuns la socrii si sambata am schimbat RPM cu cel vechi ,am scos mufa de la VSS- din spate de la vitezometru- am curatat IAC (azi ma duc la sh sa le dau inapoi RPM-ul care m-i lau dat ei si au zis ca-i bun ). Am sters erorile ,iar spre casa a scazut turatia (si s-a oprit motorul o data cand am apasat ambreiajul si am franat normal) si mi-a aparut eroarea 24 ? E normal sa apara dupa ce am scos mufa din spate de la vitezometru ? Mai exista vreun senzor pentru turatie undeva ,in afara de cel de la volanta?
  • cornel2cornel

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra x16xel din 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 31 Jan 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Daca faci frana de motor mai mult de 5 secunde iti intra eroarea 24 si motorul merge in 500rpm, deci apasand ambreiajul ti se opreste motorul. Daca becul de la ceck nu sta aprins tot timpul din cauza altor erori ai sa observi ca dupa 5 secunde de frana de motor se va aprinde indicand 24. Incearca si varianta fara sa faci frana de motor si ai sa vezi ca nu-ti mai moare motorul. Nu vreau sa fac o confuzie dar cred ca si la TID este un fir care vine de la VSS ca sa coreleze temperatura exterioara in functie de viteza de deplasare.
  • PAPIU SEPTIMIU

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra X16SZ din 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Sep 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Adevarul e ca nu imi indica temperatura exterioara (din spusele tale deduc ca are treaba cu turatia) ,nu stiu de ce pentru ca am schimbat senzorul de temperattura exterioara si degeaba (e drept ca cu unul de la sh ) ,poate e de vina TID-ul dar nu ma pricep sa-l masor pentru a afla ce e de vina iar circuitul nu cred ca are ceva ( daca stii cum pot afla te rog sa-mi spui).Pana acum dimineata pornea la prima cheie(si iarna trecuta)de afisat temperatura exterioara nu o afiseaza de cand o am.
Ieri am fost la Cluj si m-i s-a oprit motorul de vreo 10 ori cand apasam ambreajul . Sa fie apa in benzina ca fara a lua in seama ca se opreste cand apas ambreiajul (ffff enervant) motorul merge f bine si rotund. Acum o saptamana am fost la socrii si am observat ca la baterie nu mai era lichid . Se vedeau elementii!Am pus apa de ploaie (nu am avut de unde sa cumpar apa distilata),iar dupa ce am venit acasa am cumparat electrolit si l-am pus in baterie(dupa ce am scos apa de ploaie).Am pus bateria la incarcat cateva ore , ieri a pornit iar azi dimineata cand sa plec la servici nu a mai vrut (de abia invartea).Oare trebuie sa schimb bateria ? Bateria e de cand am masina si nu stiu cu cat timp inainte a schimbat-o neamtul .
MULTUMESC PENTRU RASPUNSURI
  • Mari-rds

  • Mesaje scrise: 588
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra Z18XE din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Aug 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Cod 93
Fault location:
Engine control module (ECM) , MIL /RPM/fuel consumption signal(s) - circuit mailfunction

Probable cause:

Wiring, ECM

Sper sa nu fi repetat acest lucru.
Multa bafta.

Cod eroare 19:
Engine speed (RPM) sensor - incorrect signal

Probable cause: Wiring, RPM sensor, reluctor ring, ECM

Cod eroare 35:
Engine control module (ECM), idle speed control - idle speed incorrect

probable cause: Intake system, fuel system

Cod eroare24:
Vehicle speed sensor (VSS) - no signal
Probable cause: Wiring, VSS, ECM .

Sper ca, cu aceste date sa rezolvi ceva.
  • PAPIU SEPTIMIU

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra X16SZ din 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Sep 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Multumesc mult de raspunsuri . Stiu ce inseamna ,dar nu stiu cum sa le rezolv. Dintre toate erorile persista doar eroarea 24 ,restul au disparut dupa ce am facut ceea ce am descris in posturile anterioare.
Ieri am schimbat bateria cu una ROMBAT ,iar vanzatorul mi-a spus ca cea veche era cea originala (intradevar am vazut inscriptia GM pe ea).Acum parca motorul merge mai rotund(sau numai m-i se pare).Starea bateriei sa influenteze si turatia motorului ? Eu stiam ca bateria are rol doar la pornire ,dupa aceea toti consumatorii sunt alimentati prin intermediul alternatorului (care si mentine nivelul de incarcare al bateriei).Daca bateria nu e la nivel optim de incarcare influenteaza turatia?De ieri si pana azi nu m-i s-a mai oprit motorul,dar nici nu am mers prea mult.
  • PAPIU SEPTIMIU

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra X16SZ din 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Sep 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Am citit pe forum cea este cu adevarat un fir de la VSS care se poate gasi la mufa de la mp3 si ca daca am schimbat mp3 poate fii de acolo.Am sa incerc in weekend(sper).Eroarea 93 nu mi-a mai aparut si sper sa nici nu mai apara. Totusi va rog sa-mi spuneti unde se afla ECU la mine si cum pot ajunge la el?Are vreo influenta senzorul de temperatura exterioare la mersul motorului? In mers am apasat cele doua butoane de la TID si imi indica 00kmh.Aseara am observa ca la TID a disparut o liniuta de la afisajul orei ,iar azi dimineata a aparut din nou ? Sa fie pe duca TID-ul si de aceea sa nu afiseze bine .Daca trebuie schimbat cam cat costa unul?
  • Mircea6429

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra C14NZ din 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Oct 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Buna seara,am un C14Nz din 92 am aceeasi problema cu aprinderea becului martor motor doar ca la mine se aprinde ori la viteza de la 80km/ora in sus si la viteza constanta ori cind circul cu 50 si in momentul cind se aprinde isi da drumul cum trebuie si merge mai bine.Ce trbuie stiut despre testul cu agrafa si cum se face?
  • kng91

  • Mesaje scrise: 242
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra c16nz din 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Mai 2011

  • Garaj Mesaj Privat
asa imi facea si mie masina Mircea si dupa o perioada mi-a picatul egr-ul la ea, dupa ce i-am schimbat egr-ul tot mi sa mai aprins becul de avarie si am scos becul de acolo Very Happy.
  • stefan_pn

  • Mesaje scrise: 362
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra C14NZ din 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Jun 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Uite aici cum se face testul cu "agrafa".

@kng91 c14nz nu are EGR.
  • kng91

  • Mesaje scrise: 242
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra c16nz din 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Mai 2011

  • Garaj Mesaj Privat
imi cer scuze atunci Smile eu ziceam ce am patit eu:)
  • alexph

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Feb 2012

  • Garaj Mesaj Privat
ai rezolvat ceva cu masina eu am o astra 1.6 i si imi face tot la fel doar ca nu mi se tureaza asa rau max 2500 rpm relantiul nu mai scade de 1200 rpm si cand merg mai sportiv cu ea acceleratia revine greu ramane turata dupa ce iau piciorul de pe acceleratie timp de 2 secunde... va rog frumos daca poate sa ma ajute cineva.. as fi recunoscator

multumesc anticipat!

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata