Ai uitat parola?
#YESLAVOT pe 26 mai Afla mai multe ×


  • freenolf

  • Mesaje scrise: 80
  • Locatie: Alba
  • Masina: Corsa Z12XE din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Feb 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Am schimbat sonda. In continuare se aprinde becul cand temperatura trece de 80. Aceasi eroare 13. (sonda e noua nu second) Cum pot verifica sa nu fie firul intrerupt?
  • mihneapitesti

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra C16NZ din 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Mar 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Cu un aparat de masura verifici continuitatea intre pinul D7 de la mufa ECU (cea mare) si mufa de la sonda lamda ,sau masori rezistenta firului tot intre cele doua puncte comform Vivid Workshop si trebuie sa ai pana la 1 ohm
  • freenolf

  • Mesaje scrise: 80
  • Locatie: Alba
  • Masina: Corsa Z12XE din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Feb 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Multumesc, probabil ca tot la service ajung
  • rovid

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra x16xel din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Nov 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Am aceeasi problema ca la "maxyymylyan", nimeni nu vrea sa zica cum a rezolvat problema?Multumesc.Motorul meu este X16Xel.
  • Alexandru Vlad

  • Mesaje scrise: 371
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra X16SZR din 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Oct 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Si eu am avut aceeasi problema! Era cat pe ce sa-mi cumpar un senzor nou dar s-a dovedit a fi problema de la vacuum.
Verificati furtunelele alea mici ce vin de la filtrul de aer si intra in spate la carburator cu o pipa in forma de L.
La mine asta aToate cele bune! Cool
  • nanu20054

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra x16xel din 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Apr 2012

  • Garaj Mesaj Privat
am un opel astra F din 96` x16xel. Am facut testul agrafa, si mi-a dat eroare urmatoarele coduri 34(Manifold Absolute Pressure (MAP) sensor Low voltage) si 61(Fuel tank vent valve (FTVV) Low voltage). Masina merge "in suturi" cand o turez mai tare, si pe teava de esapament miroase a benzina nearsa. Astept niste sfaturi.
  • kng91

  • Mesaje scrise: 242
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra c16nz din 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Mai 2011

  • Garaj Mesaj Privat
posibil egr dus.in ce turati merge in suturi ?
  • Sakinn

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra C20NE din 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Apr 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Merge mereu in suturi ? sau numai cand o apuca ? asa patesc si eu (c20ne,astra f), o apuca, merge in suturi, miroase a benzina nearsa, dar la ralanti sta normal ...
  • kng91

  • Mesaje scrise: 242
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra c16nz din 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Mai 2011

  • Garaj Mesaj Privat
intre 1800rpm si 3000rpm atunci merge de parca s-ar ineca cu benzina,cand ai egr-ul dus consuma ca nebuna.
  • Sakinn

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra C20NE din 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Apr 2012

  • Garaj Mesaj Privat
de consumat ca nebuna consuma ...dar face intre 1500 si 2000 ..si nu mereu Sad acu merge normal, peste 2 minute nu te mai intelegi cu ea...
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 1,927
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra Z14XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Oct 2011

  • Garaj Mesaj Privat
vezi ca este o supapa neagra cu trei furtunase... ptr. purjarea vaporilor de benzina... (este in dreapta motorului.. ).. cred ca trebuie schimbata sau cel putin obturat furtunul care vine de la "carburator"
cam asa arata

  • VASYLE

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Arad
  • Masina: Tigra x14xe din 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Aug 2011

  • Garaj Mesaj Privat
verifica bobina de inductie,la mine dadea in nas intre 1500 si 2500 de ture, nu tragea motoru,pornea la sfert iar relantiul perfect,mirosea a benzina pe toba la tester nici o eroare, problema a fost bobina nu dadea scanteie tot timpul la 1 piston mai ales la accelerare
  • freenolf

  • Mesaje scrise: 80
  • Locatie: Alba
  • Masina: Corsa Z12XE din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Feb 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Buna,
Am un c14nz din 92. Permanent cu beculetu de erori aprins, o singura eroare:13.
Am sch sonda lambda, eroarea persista.
Intre firul care vine de la ECU si borna plus am aprox 11v (verificat cu voltmetru)
Consumul e super: aprox 5%
Ceva idei?
Multumesc
  • astraopel

  • Mesaje scrise: 272
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra c16nz din 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Mai 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Ai gpl pe masina?
  • freenolf

  • Mesaje scrise: 80
  • Locatie: Alba
  • Masina: Corsa Z12XE din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Feb 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Nu
nici alte improvizatii totul clasic doar casetofonul sch cu mp3 playet
  • kng91

  • Mesaje scrise: 242
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra c16nz din 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Mai 2011

  • Garaj Mesaj Privat
sonda lambda e sigur , dal jos asa ma supara si pe mine cand nu stiam de la ce era, am schimbat sonda lambda sh cu 30 de lei si gata eroare disparuta.
  • freenolf

  • Mesaje scrise: 80
  • Locatie: Alba
  • Masina: Corsa Z12XE din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Feb 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Sonda e noua, de asta am sch pe cea veche.
  • @dyS

  • Mesaje scrise: 824
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra C14NZ din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Jun 2005

  • Garaj Mesaj Privat
Teoretic o sonda defecta duce la o crestere a consumului, ceea cea la tine nu se confirma; achizitionarea unei sonde second hand este exclusa, pana la urma este un consumabil.
  • mecristii

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra z16se din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Jan 2011

  • Garaj Mesaj Privat
freenolf a scris:Buna,
Am un c14nz din 92. Permanent cu beculetu de erori aprins, o singura eroare:13.
Am sch sonda lambda, eroarea persista.
Intre firul care vine de la ECU si borna plus am aprox 11v (verificat cu voltmetru)
Consumul e super: aprox 5%
Ceva idei?
Multumesc


eu am un c16nz si la fel o singura eroare 13 dar intre firul de la ecu si borna imi indica 0.39v cu contact pus si cu pornita 0.35v masurat cu multimetru digital.
ce ar putea fi? cablu
  • cosminmichi

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra X16XEL din 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Oct 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare, dragi colegi !

Doresc sa va aduc la cunostinta ca datorita voua si dupa cativa neuroni arsi am reusit sa rezolv o problema "grava" la nenorocitul motor x16xel.
Simptome:
1. Pornea foarte greu la rece - trebuia sa dau 5-10 chei normale sau 1-2 chei lungi de tot (dimineata sau dupa ce nu mai porneam masina cateva ore). Dupa ce se incalzea motorul, daca opream si apoi porneam motorul nu mai aveam probleme.
2. In mers dupa 50, 100, 200 de kilometri se aprindea "check engine" cod eroare 47. In mers cand imi aparea "check engine" in bord, motorul parca mergea in 2-3 pistoane, de cateva ori a si murit motorul in mers.
3. Daca turam motorul peste 3000 (in depasiri) se aprindea "check engine" cod eroare 47.


Am discutat cu niste colegi si mi-au spus ca poate fi de vina pompa secundara de aer. Pompa de aer functioneaza la pornirea motorului (atunci cand acesta este rece) si din cand in cand in timpul mersului (are legatura cu EGR-ul). Cand am scos-o am constatat ca filtrul acesteia este varza si am vazut ca avea foarte multa apa in ea (pompa de aer are in interior apa... Shocked ....naspa treaba, era dusa.
Am lasat la capatul furtunului doar filtrul reconditionat. Masina se comporta la fel.
Dupa mai bine de 24 de ore, dimineata devreme am scos "ciuperca" din fata motorului si am vazut ca era plina de calamina, era infundata de-a binelea. Am verificat daca furtunul subtire (furtunul 2 din poza - care are legatura cu admisia) poate sa traga aer de acolo si nu era posibil. Am pus la loc toate piesele dar am scos din "ciuperca" furtunul 2 si l-am lasat liber. Pot spune ca pornirea a fost perfecta. Am mers repede la furtunul acela si am constatat ca isi lua aer ... asta timp de 1:30 - 2 minute dupa care s-a oprit vacuumul pe acel furtun.
cosmin_michi@yahoo.com

Dragilor, nu sunt mecanic auto, asa ca daca vi se pare ca am scris prostii ... scuze. Tin sa precizez ca sunt cativa colegi de forum care au bagat miloaneeee de bani in masina pentru a rezolva acest defect. Sper sa fie de ajutor cuiva acest post.

Salutare!

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata