Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra A
  • ..Loveall..

  • Mesaje scrise: 77
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Salutare all.Ma confrunt cu o prblema mai delicata la masina mea,poate ma puteti ajuta voi cu niste sfaturi pana sa ajung la electrician.Am un opel vectra 1.6i din 1992 pe benzina si gpl.Mentionez faptul ca gpl l-am montat de curand pe masina.Dar pana sa instalez gpl pe masina,a inceput sa se comporte ciudat masina in sensul ca prima data mi sa aprins martorul acela galben in bord in care indica o eroare X.Dupa care a lua-to la rand,pe computerul de bord imi afiseaza F,adica failure,cd playerul nu mai functioneaza deloc,iar butonul de avarie sufletu nu mai merge nici el + ca nu mai imi merge nici inchiderea deloc.Trebuie sa incui fiecare usa in parte.M-am gandit ca orice om normal sa ma uit la panou de sigurante,sa vad in ce stare sunt sigurantele.Intr-un tarziu am gasit locul cu pricina unde mi-a ars 2 sigurante.Mi-e frica s-o mai bag si pe a 3 ca mi-o arde si pe aia.Acum in locul unde este siguranta respectiva scrie o cifra 8.Eu am bagat siguranta de 20.O fi avand ceva?Ideea este ca daca bag siguranta acolo in locu ala imi merge si cd playeru si avaria.Dar nu pt mult timp ca mi-o arde la loc si se aproinde galben in bord.Acum sincer sa va spun mi-e frica sa nu iau foc pe drum,sa nu cumva sa mearga ceva in scurt pe acolo.Cei care mi-au montat GPL in schimb mi-au garantat ca nu de acolo e problema.Cu toate ca in ziua in care mi-au montat GPL imediat s-a aprins martorul in bord.Dar problemele acestea cu inchiderea,casetofonu,avarie mi le-a facut pana sa ma duc sa instalez GPL.Nu stiu ce sa fac,cert este ca mi-e frica sa nu iau foc pe drum,ca asa am auzit.Va rog ajutati-ma cu niste sfaturi cei care stiti
Skip ads

  • deleted-61307

  • Mesaje scrise: 750
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Siguranta ti-o arde, vezi pe capac de la ce vine acel 8.
Ai putea desface panoul(are 4 suruburi in colturi) si sa vezi daca ai cablurile parlite, oxidate prin spate.
Cand ti-au montat GLP ti-au pus toate mufele la loc? Masina are vreo problema la comportamentul motorului?
  • ..Loveall..

  • Mesaje scrise: 77
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2010

  • Mesaj Privat
masina s-a comportat ciudat pana sa montez GPL.Dar totodata dupa ce mi-au instalat GPL se aprinde mai des acel bec galben de avarie in bord.Nu stiu ce sa mai cred.Butelia in spate am mirosi-to sa vad daca scapa gaze dar nu mi sa parut ca scapa .Nu stiu ce sa mai cred,ideea este ca mi-au pica toate intr-o zi si inchiderea si casetofonu si avaria.......
  • deleted-61307

  • Mesaje scrise: 750
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Daca-s pe aceeasi siguranta normal ca pica toate.
Skip ads

  • astraopel

  • Mesaje scrise: 275
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Cand am luat mașina avea gpl montat de niște melteni alimentarea cu energie electricã fãcând- o de la tablou din spate iar siguranța aferentã s-a topit(nu s-a ars) inclusiv tabloul si firele conectate in spate si încã vreo 4 socluri pe lângã , întreruperea alimentãrii cu benzina au facut-o oprind injectorul( așa s-a ars pompa de benzina) cu un releu de ( cacat ) Dacie care mi-a produs o mie de probleme, apoi emulatorul ( pacaliciul) de lamba mi-a mâncat zilele.Soluția in cazul meu: scoasã si gata , alta nu mai pun ever mai ales cu " montajul profesional" care îți distruge mașina . Gauri in tabla pe dedesubt fire tãiate si innodate ca la Dacie , piese prinse cu autoforante in tabla mașinii fãrã sa intrebe dacã au voie, rudimentar, vorba puiului ãla de cioara:made' n romania.
  • ..Loveall..

  • Mesaje scrise: 77
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2010

  • Mesaj Privat
omule itit repet inca o data toate fazele astea cu blocarea cd pl;ayerului,failure la computeru de bord+blocare inchidere mi-a facut-o INAINTE sa montez GPL-ul.
Ce nu mai inteleg io este faptul ca am scos siguranata din locul ala,si n-am mai pus nici o siguranta si tot se aprinde martoru in bord.Doamne deci chiar nu mai inteleg nimic cine a GENERAT lantul acesta de avarii Sad((((
si nu inteleg de ce imi arde siguranta de fiecare data.SIgur nu e un scurt undeva?
  • ciresel

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Parerea mea este sa pui un amperemtru in locul sigurantei cu pricinasi sa vezi ce consum ai.Intai opresti toti toti consumatorii care se alimnteaza de la acea siguranta si apoi ii conectezi pe rand si vz ce consum ai pe amperemetru.Astfel iti vei da seama care i consumatorul care ti arde siguranta.Ca se aprinde becu galben n bord poate fi si alta cauza nu neaparat de la un scurt pe instalatia electrica.Din moment ce zici ca ti ai pus GPL ,se poate arpinde si din acest motiv,aparand o eroare la nivelui sondei lambda.
  • rami

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2011

  • Mesaj Privat
fa un test agrafa si vezi ce erori da
Skip ads

  • rami

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2011

  • Mesaj Privat
problema la tine este din inchiderea centralizata iti face scurt undeva scoate.daca nu e din fabricatie inchiderea atunci scoate unitatea centrala de la alarma si sigurantele si vezi ce sa intampla
  • ..Loveall..

  • Mesaje scrise: 77
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2010

  • Mesaj Privat
m-am gandit eu ca este de la inchidere ca in fond si la urma urmei primu simptom a fost inchiderea care a picat si dupa aia restul.Am avut si alarma pe inchidere care am dat jos cu 2-3 ani in urma.Tin minte acum 2-3 ani pana sa o dau jos in mers imi "piuia" de ca si cand o deschideam din telecomanda.Ciudat stiu.Dar pdupa ce am dat jos alarma inchiderea a mers bine o perioada ca dupa aia a inceput si ea so faca pe nebuna in sensul ca incepea cu faze gen se inchideau doar 2 usi ,dupa aia doar 1 usa ca acum sa constat ca tre sa inchid fiecare usa in parte.Si ce-i cel mai ciudat ca tot sistemul de inchidere centralizata isi revine si merge perfect cand doreste"muschiul ei".Nu mai inteleg nimic Neutral
Chiar poate sa ia foc masina in mers de la niste banale sigurante? Neutral
  • ciresel

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2009

  • Mesaj Privat
la inchidere centralizata de obicei pot aparea scurturi la firele care fac legatura dintre usa si stalpi.incearca sa dai la o parte burdufu care le protejeaza si vz ce i acolo.eu totusi insist sa faci niste masuratori cu amperimetru,daca te pricepi.informatiile ti ar fi de un real folos!
  • profes0rul

  • Mesaje scrise: 99
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Vectra 1990 1.6i + GPL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2008

  • Mesaj Privat
In mod clar este vorba de o vorba problema de natura electrica. Un electrician auto probabil va pretinde 30-50 lei. Mai mult doar daca s-a invatat sa jefuiasca clientii. Insa raman sceptic cand e vorba de acel martor galben in bord. De regula indica eroare la sonda lambda . Sonda se schimba cam la 80.000 km . Costa 180-200 lei functie de producator si magazin.
Skip ads

  • deleted-61307

  • Mesaje scrise: 750
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Asa putin costa? Unde? Eu am gasit pt a mea cu 420lei:))
  • profes0rul

  • Mesaje scrise: 99
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Vectra 1990 1.6i + GPL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Cred ca prin octombrie-noiembrie am schimbat la Vectra A 1.8i monopunct. A costat tin minte 180 lei. Recunosc, m-am bucurat. Suma nu mi s-a parut fantastica si oricum inainte de Craciun bugetul era auster. Dupa ce am schimbat sonda martorul din bord nu a mai semnalat nimic. Probabil as fi mers mult si bine cu martorul acela insa cam tot atunci i-am facut si ITP. Analiza la gaze in regim de turatie mai mai sa nu iasa. M-am mirat pentru motorul mergea ireprosabil. Inginerul ITP a facut o remarca " Nu se cam da la consum maricel ? Schimbati sonda lambda ." A avut perfecta dreptate. Influenta asupra consumului in sensul bun am resimtit-o . Societatea de unde am cumparat se numeste DIC auto srl.
  • ..Loveall..

  • Mesaje scrise: 77
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2010

  • Mesaj Privat
m-am dus astazi la cei care mi-au instalat GPl si mi-au zis in urmatoru fel cum sta treaba:
acel bec galben care se aprinde de fapt verifica daca functioneaza sonda lambda si daca merg ok noxele,ca cica comunica computerului de bord.Dupa aceea cica sunt masini noi noute din fabrica care vin cu instalatie GPL si tot se aprinde martorul check engine,pt ca masinilie nu prea sunt facute sa mearga pe gaz,si nu poti pacali computeru de bord cu noxele.El mi-a zis ca sa nu ma sperii de acel bec galben care se aprinde cand comut pe gaz,ca e pus acolo doar sa depisteze noxele si sonda lambda si ATAT.Dar oare doar pt asa ceva sa fie?
Bun sa zicem ca acept aceasta explicatie,mi-a verificat si in panou de sigurante sa se asigure ca a izolat si a facut treaba ok,dupa care a bagat 2 sigurante si a observat si el ca i le-a ars instantaneu.Si mi-a zis du-te de indata la electrician ca e un scurt mare undeva,si ca nu mai tine de el acest aspect.Eu o sa ma duc si la electrician sa vad care e treaba,pt ca am inteles ca nu e de gluma cu acest aspect,.Daca un fir este dezizolat si da la masa pot sa iau foc in mers
Dar i-am mai explicat un aspect care l-am observat la masina de vreo 2 zile incoace.Dimineata,sau cand e mai racoare afara porneste foarte greu masina pe benzina nu pe GPL atentie.Cheie lunga de 7-8 secunde :O
El mi-a zis ca sa mai merg 500-1000 km pana se aseaza nu stiu ce membrana la plamanu de gaz si n-o sa mai faca asa ceva....

M-au mai speriat unii ca cica daca mi se arde doamne fereste siguranta de la calculatoru masinii,din cauza acestui scurt nu mai plec din locu respectiv....
Poate sa aiba cd playeru masinii consum prea mare?Dar nu vad legatura ca am cd playeru masinii de ani buni si nu mi-a facut probleme

P.S. Sonda lambda am schimbat-o acum sa zic vreo 3 ani,si in 3 ani nu am facut mai mult de 30000 km.Iar din cate stiu sondele lambda ar trebui sa tina 50000 km right?
  • ..Loveall..

  • Mesaje scrise: 77
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Cineva mi-a zis ca cheia lunga de 7-8 secunde o am datorita aprinderii din delcou care urmeaza sa pice Sad(
  • rami

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2011

  • Mesaj Privat
habar nu au cei de la servis becul galben arata aproximativ 64 de erori de la aprindere pana la amestec si evacuare un test agrafa te lumineaza bine.toti in spun pe forum fa testul agrafa si pune erorile aici si impreuna ii dem in cap:)mie imi ardea siguranta de la cas si avarii din cauya centraliyatei mai exact de la senyorul care palpaie avariile cand cauti masina in parcare.fa'i testul agrafa cat mai repede si te luminam.bc e original din fabrica sau pus de cineva?
  • ..Loveall..

  • Mesaje scrise: 77
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2010

  • Mesaj Privat
am scos borna de minus am lasat-o 15 min sa se reseteze ECU,am scos si sonda lambda,si dupa ce i-am dat cheie pe benzina a pornit brici in mai putin de 1 secunda ,am mers vreo 40 km nu s-a mai aprins martoru in bord deloc,iar la plecarile dupa loc nu mai dardaie deloc.Doamne nu-mi vine sa cred cat de frumos poate sa mearga masina fara sonda conectata.Dar sunt uimit pt ca sonda o am de 3 ani a fost noua si nu am mai mult de 30000 km cu ea.Bine ca nu am pus GM cum avea ea pe original.Dar totusi o sonda lambda daca nu ma insel nu ar trebui sa tina 50.000-100.000 km?

Dar acum fara sonda conectata imi creste consumul si la benzina si la gaz nu?
Am facut si testul agrafa si mi-a dat codul 13
  • deleted-61307

  • Mesaje scrise: 750
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Iti creste consumul si bulesti catalizatorul.
Daca sonda nu e bosch/gm, normal ca nu te tine prea mult.
  • ..Loveall..

  • Mesaje scrise: 77
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2010

  • Mesaj Privat
azi am facut fix 100 km pe gaz cu sonda lambda deconectata.Toate bune si frumoase,masina merge parca mai silentioasa decat pe benzina,sau poate doar mi se pare.Dupa 100 km iar s-a aprins martorul in bord repet cu sonda scoasa.Ce nu i-o mai fi convenind ca ma disperaaaaa Neutral
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR