Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • ovidiu333

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra z16se din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Buna tuturor! insa ma adresez in mod special domnului danciucureanu.Am vrut sa continui discutia ¨Regulator presiune defect?¨ insa a fost inchisa si am fost nevoit sa deschid alta.M-ati indrumat sa reconditionez canistra de vapori in utima discutie; am cautat tutoriale si mi se pare ca cel ce l-am gasit era de la Agila insa nu seamana deloc cu cea ce o am eu (atasez foto).A mea parca e turnata dintr-o bucata.
Intrebare: Existo vreo posibilitate sa o desfac fara sa o distrug?
Zilele trecute am fost la opel aici in Madrid cu problemema mea veche: pornire grea la cald,vibratii motor, relantiu instabil(uneori la semafor mi se opreste motorul).Acolo i-au facut un test si i-au gasit eroarea: P0443(4)--(valvula de ventilacion de deposito de combustible)--valva ventilatie depozit combustibil.Mi-au schimbat piesa, am plecat cu masina insa aceleasi simptome.Cand am ajuns acasa , cu motorul pornit am scos mufa acelei piese si nimic, nici o eroare, nici un bec aprins, apoi am scos si furtunul care vine de la canistra la piesa si tot nimic. e normal asta ca motorul sa functioneze in continuare si cu ea si fara ea?mi-au schimbat-o degeaba??? atasez foto si multumesc de eventualul raspuns.
Skip Ads 60 min (0/3)

  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,009
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra Z14XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
bineinteles ca e normal sa functioneze si fara canisrtra.. asta o fo pusa sa reduca poluarea..adica vaporii de benzina care se produc in rezervor sunt aspirati in admisie pe la corpul clapetei de acceleratie.. daca scoti furtunasul trage niste aer fals..
  • Danny1980

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra din 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Va salut
Am un Opel Astra G 1,6 16 V X16XEL anf 1998 am consum foarte mare la benzina si am verificat valva ventilatie depozit combustibil
si nu mai circula aier prin ia intrebarea mea ai o influentat ceva consumu la benzina ? si momentan am puso pe direct adica am bagat furtun in furtun ai vriun risc ? astept un rasp
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,336
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Tare, ai sa faci un frumos vacuum in rezervor, sa speram ca nu se sparge/suge in timpul mersului si ca vaporizarea benzinei e suficienta sa previna probleme. Buna asta, n-am mai vazut-o.
  • szian

  • Mesaje scrise: 1,165
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra x16xel din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Nov 2010

  • Mesaj Privat
canistra de vapori trebuie reconditionata. e tutorial aici TUTORIAL RECONDITIONARE CANISTRA DE VAPORI
  • Barikelo112

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Alba
  • Masina: Vectra din 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Oct 2014

  • Mesaj Privat
salut
am reconditionat canistra de vapori la fel ca in tutorial si acuma totul este in regula .multumesc de sfaturi
  • joanovics

  • Mesaje scrise: 135
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira Z16XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Salut.Am o problema asemanatoare,mi se face vacuum deja cand circul prin oras,vreo 30 minute si trag mai tare.(mai demult facea numai pe autostrada),asta observ prin caderea acului de la benzina.Am verificat rezistenta valvei,este de 23-24 ohm,curent vine prin mufa.Nu stiu daca se si deschide,pentru ca alimentat,si scos furtunul care merge spre TB nu am putut nici sufla nici aspira cu gura .Ar fi singura solutie reconditionarea filtrului,sau sa mai fac alte teste?
  • Radulesc Daniel

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra z16 xe din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Buna seara ! daca prin TB v-a referiti la clapeta de acceleratie ,vedeti ca exista o gaurica care corespunde printr-un stut[racord ]cu canistra de vapori . Acea gaurica dupa demontarea si eventual curatarea clapetei trebuie desfundata ! ,exista si tutorial dedicat acestei operatii pe acest sait ! Succes an rezolvarea problemei !
  • joanovics

  • Mesaje scrise: 135
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira Z16XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Gaurica este curatata,o.k,daca desfac racordul de la electrovalva urca turatia,aspira bine.Insa am constatat ca electrovalva nu deschide,dau curent direct si nici o miscare,cred ca este blocat.Urmeaza sa desfac daca pot,la nevoie schimb,pana atunci umblu cu furtunul dinspre canistra scos,motorul merge bine,chiar mai bine,vacum nu se formeaza,si chiar consumul teoretic scazut la ralanti de la 0.7 la0.61\h.Daca aspir canistra cu gura,vine aer usor,si miros de benzina
  • joanovics

  • Mesaje scrise: 135
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira Z16XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Din motiv ca nu am reusit sa desfac canistra,si trebuia pornit urgent intr o cursa lunga,am rezolvat provizoriu cu o gaura de vreo 2mm in partea interioara a busonului de rezervor(care nu are nici o supapa),si merge perfect
Skip Ads 60 min (0/3)

  • GEricCondea

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra X14xe din 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Mai 2018

  • Mesaj Privat
Salut. La un astra g x14xe, dacă ar fi defecta electrovalva de la canistra de vapori, cam ce simptome ar fi?
  • joanovics

  • Mesaje scrise: 135
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira Z16XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Jul 2012

  • Mesaj Privat
La modelul mentionat exact nu stiu,dar principiul de functionare e cam aceeasi la toate.La un Fabia stiu ca s a manifestat prin scaderea turatiei de ralanti cu vreo 200 ture pentru o secunda,in perioade de 20 secunde.Dupa schimbare a disparut fenomenul.Se poate testa luand jos furtunul dinspre rezervor,astupi cu degetul supapasi stand asaxun minut trebuie sa se simta de 2-3 ori ca face vacum-se deschide,aspira .Sau punand 12 V direct si daca face zgomot
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 4,288
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra X16XEL din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Supapa se poate verifica simplu: conectată la tensiune 12V, trebuie să închidă și să deschidă circuitul de gaze.
  • GEricCondea

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra X14xe din 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Mai 2018

  • Mesaj Privat
Se aude un tac când o conectez la baterie și unul când o deconectez. Asa trebuie sau trebuie sa tacane într una cât o țin conectata la baterie?
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 4,288
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra X16XEL din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Este o electrovalvă, alimentată direct la+/-12V trebuie să-și mențină starea cât timp este conectată. Nu trebuie să țăcăne periodic/intermitent dacă o alimentezi direct. Trebuie verificat și faptul că nu e înfundată, ca să și funcționeze corect, are prostul obicei să se înfunde cu cărbune din canistra de vapori...
  • GEricCondea

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra X14xe din 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Mai 2018

  • Mesaj Privat
Cum o pot verifica dacă e înfundata sau nu? Mersi.
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 4,288
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra X16XEL din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Sufli prin ea, în timp ce o alimentezi intermitent la 12V...dacă nu e înfundată o să-ți dai seama...
  • GEricCondea

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra X14xe din 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Mai 2018

  • Mesaj Privat
Ok, mersi, mersi și pt implicarea în a răspunde la toate întrebările și ale mele și ale celorlalți.
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 4,288
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra X16XEL din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Eh, să nu exagerăm...dac-aș avea eu răspuns la toate întrebările...aș fi nebun sau unchiu” Goagăl...
  • GEricCondea

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra X14xe din 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Mai 2018

  • Mesaj Privat
Ma rog, cel puțin vad ca ești dacă nu cel mai, măcar printre cei mai activi la răspunsuri, sfaturi etc. Nu am întrebat eu multe pe aici, dar am văzut ca aproape numai tu ai răspuns, cel puțin mie. Apropo, poate e offtopic, dar are o mica legătură, e normal, sau e vreo problema grava dacă atunci când fac plinul cu benzina pana decupează pistolul, sa picure benzina pt puțin timp, bănuiesc ca undeva pe sus?
Skip Ads 60 min (0/3)

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR