Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • CrisGTS

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Masina este prezentata aici: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=69239

161.700km - 25.11.2011 - Am facut remap 200CP + EGR OFF (i-am pus si blind), la maiandrei. Tot atunci am inlocuit si electrovalva turbo (cea veche avea tendinta de a face overboost, dar maiandrei a zis ca trebuie urmarita... nu am vrut sa risc, ca ma gandeam ca tot ajung sa o schimb).

163.850km - 29.02.2012 - Nu mai am nici DPF, am facut DPF OFF, sudat teava in locul la DPF, tot la maiandrei. Dupa ce am scos DPF, masina raspunde mult mai repede la accelerari, iar contrar asteptarilor, fum nu scoate mai deloc. Doar un mic puf, atunci cand schimb treapta, lucru care se intampla si atunci cand aveam DPF-u.

165.500km - 30.04.2012 - Masina nu consuma ulei, trage bine, turbina fluiera (dar maiandrei a zis ca e normal sa fluiere fara EGR). Pe bord nu am nici o eroare.

Cand merg cu masina constant, o tin la 2000RPM. Daca o calc blana, trage pana la 3000rpm, da scurt in nas, apoi continua sa traga fara lipsa de putere. Asta se intampla in treapta a 2-a si intr-a 3-a (intr-a 1-a nu am calcat-o asa de rau, iar cu a 4-a nu am unde sa incerc, ca fuge prea tare). Uneori, in aceleasi conditii, nu da in nas. Alteori da in nas pe la 3500 rpm. Nici un martor aprins in bord. La mers normal, nu se simte nimic neinregula, doar atunci cand o calc maxim da in nas. Problema mi-a aparut de ieri, maine sper sa reusesc sa pun si un op-com.

PS: acum 1 an, respectiv 11.000km, am inlocuit galeria de admisie + actuator, inlocuit furtune vacuum, curatat clapeta de acceleratie si senzorul de presiune de pe galeria de admisie. uleiul + toate filtrele au fost schimbate acum 3.000km.
Skip ads

  • CrisGTS

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Am facut un filmulet, mai mult sa auziti si voi turbina, pare com zgomotoasa... fluiera si inainte de remap, dar doar la rece. Cand am facut filmuletul motorul avea 90 de grade.

http://www.youtube.com/watc...;feature=youtu.be
  • vladutz24

  • Mesaje scrise: 419
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2010

  • Mesaj Privat
De ce nu mergi tu frumos la maiandrei sa iti rezolve problema?
  • CrisGTS

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2010

  • Mesaj Privat
acum imi fac programare la diagnoza. initial, ma gandeam ca poate e ceva simplu.

LE: probabil ca au liber, ca nu raspunde nimeni Sad


Ultima modificare facuta de CrisGTS la Lun 30 Apr, 2012 9:59 am
Skip ads

  • vladutz24

  • Mesaje scrise: 419
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Ceva simplu o fi sigur , dar e simplu pentru ei nu pentru noi.
Vezi ca filmul de pe youtube e privat , umbla si tu la setari.
  • CrisGTS

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Am rezolvat treaba cu datul in nas... se pare ca trebuia doar sa-i dau blana mai mult. Dupa o plimbare de vreo 100km pe autostrada, totul este ok.
  • harabagiuionut81

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Arges
  • Masina: Zafira 2002 2.0tdi
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Apr 2013

  • Mesaj Privat
am si eu o Zafira 2.odth 16v merge frumos dar pe la in jur de 3000 rpm incepe sa dea in nas,accelerand in continuare creste pana la 3500-4000 dar tot in nas da cand creste ce este de facut
  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Colegul mai sus zicea ca forjatu a fost solutia! Oricum cred ca cel putin la Astra e prea slaba directia ca sa se simta bine la 200 cp
Skip ads

  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,415
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Era de la carburant.Se mai intampla in Romania.
2 solutii-mers mai turat pentru curatare sau schimba statia de unde alimentezi.
  • harabagiuionut81

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Arges
  • Masina: Zafira 2002 2.0tdi
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Apr 2013

  • Mesaj Privat
am mers acuma cateva minute cu ia turat in a dou si a treia peste 3000 dadea in nas,am oprit am schinbat furtunasele intre ele de la vacum care sunt in spatele filtrului de aer si am mers iar cu ia in a treia a mers pana la 4000 fara sa mai dea in nas,nu stiu schita daca furunasele erau bine legate sau nu
  • CrisGTS

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2010

  • Mesaj Privat
de cand am masina, merg turat. schimb la 3000 si nicioadata nu merg constant sub 2000.

statia de unde alimentez e aceeasi, ca e in fata blocului, adica statia Petrom, de la intersectia Brancoveanu cu Secuilor.

nu stiu exact ce a cauzat problema, ca a trecut 1 an si jumatate si nu s-a mai intamplat nici macar 1 data. dar era foarte ciudat, rotile inghetau, ca si cum ai pune frana brusc, iar apoi pleca din nou cu scart. ziceai ca se rupe masina in doua. facea chestia asta de 4-5 ori in 2-3 secunde sau cam asa ceva. In tot timpul asta, aceeleratia motorului nu scadea, nici pe tester nu se vedea nimic aiurea.
  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Am citit topicul si am incercat si eu aseara, surpriza se manifesta identic ca la tine, chiar se aprinde si martoru esp, are o ezitare, ca si cum ar rupe aderenta, am incercat in treapta 2 si 3, la 3000 rpm a facut asa!
Skip ads

  • CrisGTS

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2010

  • Mesaj Privat
da, exact asa se manifesta si la mine.
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Sa nu fie un bug in soft sau depuneri pe egr mai ales daca mergeti mult in oras.
  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Nu are treaba cu ambreiajul sau chestii de genul? EGR da eroare in bord daca are probleme?
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Egr nu da intotdeauna eroare decat daca e blocata de tot si afecteaza rau fluxul de aer. Ambreiajul daca patineaza o face de la 2 mii de ture incolo si nu da smucituri. Cel mai bine ar fi facut un test in mers si simulata situatia la cineva care stie sa interpreteze parametri.
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Seftaka tu ai motorul de 150 cp? Nu cumva e mufa de la injectorul 3? Asta era cu probleme la modelul tau. Dai jos mufa, cureti pinii o pui la loc si pui un soricel sa tine mufa bine. Dai o tura cu masina si vezi daca mai face.
  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Nu, e de 101 cp, masina merge destul de ok zic eu, nu are erori. Doar consumul mi se pare destul de mare, apropiat de cel al celelaltei masini ce are 2,5 tone si motorul mai mare. Imi ia circa 11% mers doar dimineata si seara 15 km dus-intors, iar in afara de exemplu parcurg 650 km pana se aprinde becul, mers 120 km.h constant in treapta 5
  • deleted-5946

  • Mesaje scrise: 1,737
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2007

  • Mesaj Privat
seftaka a scris:Am citit topicul si am incercat si eu aseara, surpriza se manifesta identic ca la tine, chiar se aprinde si martoru esp, are o ezitare, ca si cum ar rupe aderenta, am incercat in treapta 2 si 3, la 3000 rpm a facut asa!


Desi cu vreo 2 ani cam tarziu, problema vine la unul din senzorii de ABS care intrerup pentru putin timp contactul, suficient cat sa pacaleasca ESP-ul sa franeze. Patit aceeasi problema la Insignia ( de doua ori, si cu senzorul drept si stang).
  • CrisGTS

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Super, n-am stiut. La mine s-a rezolvat problema singura. Au trecut mai bine de 3 ani si nu s-a mai repetat niciodata.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR