Ai uitat parola?


  • cipylan

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Galati
  • Masina: Tigra X14XE din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Jul 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Salut! Am o Tigruta de 1.4 din '95 si am achizitionat-o anul trecut in octombrie, pana acum m-am rugat la Dumnezeu sa nu se rupa cureaua de distributie ca-i belea. Am avut noroc ca nu s-a rupt, ba mai mult a venit si caldura mai repede, asa ca m-am apucat de treaba, dar la demontare cand sa dau cureaua de transmisie jos au aparut grave probleme. Nu pe poate scoate fara sa dau bratul suportului motor, ce este mai ciudat, ca nici nu stiu cum sa-l demontez. Cred ca am desfacut jumatate de masina pana acum, asa ca a mai ramas o solutie sa dau motorul jos, dar nu cred ca nemtii sunt atat de nebuni incat sa faca asa de dificil un banal schimb de cure transmisie. Am desfacut cele doua suruburi ale bratului care tine motorul, cele care se afla sub rola intinzatoare, dar si cele 4 suruburi ale tamponului, apoi am dat jos radiatorul, am desfacut si cel de-al treilea surub de la suportul motorului, cel aflat sub pompa de servo, am desfacut suportul motor de sub masina, cel care se afla pe mijlocul caroseriei intre cutie si motor. Acum am vrut sa demontez pompa de servodirectie, dar mi-am pus intrebarea: „Oare nemtii sa fie nebuni?” cred ca nu. Asa ca mai bine apelez la voi poate a facut careva schimbul si ma ajut, ca pur si simplu am crezut ca o iau razna.
P.S.: Am mai facut schimbul de curele la Opel Omega si SuperNova, dar niciodata nu m-am confruntat cu o astfel de situatie. Va rog sa ma ajutati cu cateva sfaturi, ca este tare rau fara masina Crying or Very sad !
Va multumesc anticipat!
Aici am pus cateva imagini
  • blackshaddow

  • Mesaje scrise: 1,196
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Tigra X14XE din 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Jun 2009

  • Garaj Mesaj Privat
trebuie sa ridici masina pe cric si sa lasi motorul sa cada in jos ca sa se departeze suportul ce vine pe motor de suportul ce vine pe lonjeron iar prin acel loc scoti cureaua si o schimbi
  • cipylan

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Galati
  • Masina: Tigra X14XE din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Jul 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Trebuie sa desfac si bara de torsiune inseamna, fiinca am lasat motorul sa vina mai jos, dar s-a lasat la un moment dat compresorul de AC pe ea. Si inca o ciudatenie, am incercat sa desfac si suportul de la CV, dar un singur surub am putut desface, cel aflat catre motor, insa celelalte doua, care sunt ascunse in gaurile suportului, nu am reusit sa le desfac. Data viitoare cand ma voi apuca de treaba, am sa dau bara de torsiune jos, complet. Plus ca am scos si radiatorul de racire, asa poate voi avea mai mult spatiu. Iti multumesc foarte mult si sper ca daca mai sunt forumisti care au facut acest schimb, sa intre sa posteze mai multe detalii, astfel sa ii ajutam si pe alti posesori de Tigrute, sa-si faca singuri schimbul de curele.
  • blackshaddow

  • Mesaje scrise: 1,196
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Tigra X14XE din 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Jun 2009

  • Garaj Mesaj Privat
dai si bara de torsiune jos si lasi motorul jos de tot si ridici caroseria cu cricul
ar trebuii sa iasa
eu am schimbat-o acum 4 ani si numai tin minte in detaliu dar in principiu cum ti-am spus mai sus am procedat
spor la treaba
  • cipylan

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Galati
  • Masina: Tigra X14XE din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Jul 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Multumesc mult pentru ajutor! Acum parca mi-a venit inima la loc. Smile
  • girbea

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Mar 2015

  • Garaj Mesaj Privat
sal am si eu un ope tigra 96 14 16v mi sa rupt cureaua de la alternator si asi vrea sa o schimb eu...dar nustiu ce sa desfac..suportu de la motor? va rog datimi si mie citeva indicati mc mult..
  • tigra PH19NAN

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Tigra X14XE din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Jan 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Ridici motorul cu un cric ,desfaci servo sub servo mai e un surub la suportul motor daca nu iese asa desfaci si compresorul ac ,ca sa iasa compresorul treb desfacuta bara stabilizatoare din dreapta numai asa iese suportul motor eu asa am facut .

Discutii similare

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata