Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • KOo4730

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Am si eu aceeasi problema cu o vectra c 2002 2.0dti dar la mine asa zisul pacalici de bujii este in felul urmator:un for de la releu de bujii dupa firul maro si unul din contact care este actionat de un buton,in inainte sa pun contactu ridic de buton(on) si apare o eroare cu o cheie si masina si porneste sfert si dupa las butonu jos(off)si se stinge eroarea....unde pot gasi pacaliciul de bujii sau este o inventie in tabloul de sigurante?va rog frumos ajutati.ma
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
cel mai simplu se face din soft prin calculator si se poate fixa temperatura dorita pana la care sa porneasca... ce faci tu este zapacirea ECU-ului prin faptul ca ii tai accesul la senzorul de temperatura si pacalesti ECU sa porneasca bujiile dar el face si amestecul altfel
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
@mikyboy, pacalirea asta ar fi bine sa fie doar la pornirea motorului si pana se incalzeste el...
daca pacalirea are efect si dupa ce se incalzeste motorul e posibil sa ai comportamente aberante ale masinii (martori diversi aprinsi, erori complet aiurea, etc).
din punctul meu de vedere astfel de improvizatii pot avea efecte negative destul de nasoale...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR