Ai uitat parola?


  • keepwalking

  • Mesaje scrise: 111
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Sep 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Din pacate astazi am prima problema. Mi-a aparut pe computer Service Vehicle Soon. Sper sa aiba legatura cu revizia si schimbul de distributie facut saptamana trecuta ca sa intre in garantie daca nu ... iar trebuie sa sar cu banu.

Ati avut eroare asta si ati rezolvat fara sa dati o carca de bani?
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,907
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra Z19DT din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Dec 2010

  • Garaj Mesaj Privat
cel mai probabil dupa ce s-a schimbat distributia si consumabilele nu a fost programata si in computerul masinii ca s-au facut.
cel mai probbil trebuie sa ajungi la reprezentanta sau undeva unde exista TECH 2.
  • cata.c

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A18XER din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Mai 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Ce motorizare ai ?
  • keepwalking

  • Mesaje scrise: 111
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Sep 2007

  • Garaj Mesaj Privat
2.0CDTI 96KW/130CP
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,760
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A20DTJ din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Jun 2011

  • Garaj Mesaj Privat
@keepwalking,
Trebuie sa mergi la un service/reprezentanta Opel si sa-ti reseteze intervalul de service.Acelasi lucru l-am patit si eu,costuri 20-30lei.Ai resetat din CB "life oil"?
  • keepwalking

  • Mesaje scrise: 111
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Sep 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Era resetat cand am luato de la revizie. Chiar daca oil life e 100% tot e posibil sa nu fie resetat?
  • keepwalking

  • Mesaje scrise: 111
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Sep 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Aparent apare cand accelerez brusc iar masina nu accelereaza f tare, nu are zvac. Sa inteleg ca sunt injectoarele sau bujiile?
  • cata.c

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A18XER din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Mai 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Eu am motor 1.8 benzina si a inceput sa imi apara mesajul asta pe la 19000 km. La mine apare la prima cheie dupa ce fac un drum mai lung sau este foarte cald afara si banuiesc ca este termostatul. La service pe tester nu a aparut nimic. Saptamana viitoare il schimb si o sa vad daca mai face. Ce nu inteleg de ce in momentul in care iti apare acest mesaj nu este stocat undeva sau sa aiba un cod de eroare.
Pentru intervalul de service nu are decat OIL LIFE care se poate reseta.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,760
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A20DTJ din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Jun 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Ai incercat si asta?


http://www.google.ro/url?sa...WhU7r0lXxCRXhUXDw

Daca zici ca nu mai trage atunci trebuie vazut daca exista ceva erori.
Mergi inapoi la service si roaga-i sa-ti efectueze testele de rigoare.
Este posibil sa fie altceva decat intervalul de service.
  • keepwalking

  • Mesaje scrise: 111
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Sep 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Salut,

Oil Life este ok, este cu siguranta ceva la motor ca s-a aprins si martorul motor si masina zici ca e dacie. Am acum la 10:30 programare, va dau un raspuns cand aflu.
  • keepwalking

  • Mesaje scrise: 111
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Sep 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Aparent e spart furtunul de la intercooler. Are idee cineva de unde as putea sa iau unu? Cei de la reprezentata spun ca este 900 de lei si vine intr-o saptamana
  • poseidon06

  • Mesaje scrise: 428
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A20DTH din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Jul 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Cred ca ai putea vorbi cu userul @ToniStorm, poate te ajuta el.
  • Adi4Opel

  • Mesaje scrise: 160
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Feb 2011

  • Garaj Mesaj Privat
keepwalking a scris:Aparent e spart furtunul de la intercooler. Are idee cineva de unde as putea sa iau unu? Cei de la reprezentata spun ca este 900 de lei si vine intr-o saptamana

La jumatate de pret din .DE -> pret aici <== este pretul pentru piesa cu nr 12 din poza din linkul de mai jos (Unul din cele doua furtune cu nr 11 si 12 trebuie inlocuit).
Poza detalii aici
  • keepwalking

  • Mesaje scrise: 111
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Sep 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Am dat deja comanda, nu vreau sa ma complic mai mult decat este cazul. Oricum, maine merg la un service la un prieten sa imi zica sigur ca e problema la acel furtun, imi e frica sa nu ma fraiereasca.
  • keepwalking

  • Mesaje scrise: 111
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Sep 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Ah, pe langa problema cu furtunul au spus ca nu s-a facut regenerarea la filtrul de particule. Cum il pot face eu? Nu vreau sa le mai dau bani si pt asta.
  • sebastian_dorca

  • Mesaje scrise: 156
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Oct 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Mergi constant peste 2000 rpm pana iti dispare martorul din bord.
  • Eddie

  • Mesaje scrise: 583
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Apr 2006

  • Garaj Mesaj Privat
keepwalking a scris:Aparent apare cand accelerez brusc iar masina nu accelereaza f tare, nu are zvac. Sa inteleg ca sunt injectoarele sau bujiile?


Accelerezi pe loc sau in mers ? Te intreb pentru ca si eu am avut un mare semn de intrebare cand accelam pe loc la stop sa zicem,daca e in punctul mort,nu se tureaza mai mult de 2500 rpm,daca esti in viteza 1 ,se tureaza cat vrei de mult....
  • keepwalking

  • Mesaje scrise: 111
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Sep 2007

  • Garaj Mesaj Privat
sebastian_dorca a scris:Mergi constant peste 2000 rpm pana iti dispare martorul din bord.


Nu am niciun martor de bord aprins, aia din service au zis ca trebuie.
  • keepwalking

  • Mesaje scrise: 111
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Sep 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Eddie a scris:
keepwalking a scris:Aparent apare cand accelerez brusc iar masina nu accelereaza f tare, nu are zvac. Sa inteleg ca sunt injectoarele sau bujiile?


Accelerezi pe loc sau in mers ? Te intreb pentru ca si eu am avut un mare semn de intrebare cand accelam pe loc la stop sa zicem,daca e in punctul mort,nu se tureaza mai mult de 2500 rpm,daca esti in viteza 1 ,se tureaza cat vrei de mult....


In mers. Aparent este de la furtunul de la intercooler. Pierde aer si nu poate supraalimenta motorul cu aer.
  • sebastian_dorca

  • Mesaje scrise: 156
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Oct 2010

  • Garaj Mesaj Privat
keepwalking a scris:
sebastian_dorca a scris:Mergi constant peste 2000 rpm pana iti dispare martorul din bord.


Nu am niciun martor de bord aprins, aia din service au zis ca trebuie.


Trebuie,dar iti indica un martor pe bord cand trebuie sa fie facuta regenerarea. Si chestia asta o faci tu asa cum ti-am zis,nu trebuie sa o faca aia la service. De multe ori nici nu stii cand s-a facut regenerarea pt ca nu ajunge sa se aprinda becul ala in bord.

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata