Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • vergil bora

  • Mesaje scrise: 120
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Daca n-ai ajuns inca , mergi urgent la un service ptr diagnosticare .
Skip ads

  • alex0724

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jul 2016

  • Mesaj Privat
Salut revin cu informați pentru cei care o sa aibã aceasta problema 😉 problema era de la o șaibã de foc de la primul injector depistata de tatãl meu 😉 am înlocuit șaibã de foc cam greu deoarece era pe injector foarte multã calamina plus ca am curãțat si scaunul injectorului cu o freza specialã a pornit mai greu prima data dar de 3 zile de cand am înlocuit-o nu am mai avut probleme 😉 inca o întrebare as mai avea daca pe partea stânga lumina e roșie inseamna ca s-a ars becul? ️
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Daca ai xenon...cam da. Asa a fost si la mine. Am eu un bec. Daca esti interesat p.m.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
In scurt timp va ceda si celãlalt...
Skip ads

  • Danny760315

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Germania
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Aug 2014

  • Mesaj Privat
salutare
am si eu eroarea cu svs la fiecare pornire dar masina merge la fel ca inainte
am fost azi la opel la diagnoza care a costat 30€ si am eroarea P2282 care zice ca e arsa bujia incandescenta pe cilindrul 4
la ei costa 200€ plus manopera cam 150€
am cumparat-o de la alt magazin cu 21.10€ plus cheie tubulara cu 4€ca eu aveam numai de 10mm asa lunga
am mai avut anul trecut problema dar atunci a aparut in mers cu pierdere de putere si a fost furtunul de la intercooler
sper ca am schimbat-o pe cea arsa desi le-am verificat pe toate
daca cilindrul 4 e in dreapta , distributia fiind in stanga atunci e ok
cam toate sant destul de arse m, mai ales cea de pe 3 ?
ma gandesc sa le schimb pe toate ca astea par originale de fabrica
am cumparat masina la 4 ani si 113.300 km
acuma are 158.800 aprox
am schimbat la ea intrerupator port bagaj,placute frana spate ,acel furtun, lichidul de frana si in rest ulei si filtre
toate cele bune
  • Bobooohd

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Insignia 2009 A20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2016

  • Mesaj Privat
Buna,am nevoie de ajutorul vostru.

Am un opel insignia an 2009 motor 2.0 diesel.
Vreau sa va spun ca imi aparea in bord masina cu cheie pe ea,fara nici un mesaj si scadea puterea motorului nu se mai tura si nu mai tragea.asta a aparut de vreo 4,5 ori,daca opream masina si o porbeam tragea normal.nu am ajuns cu ea la service si ieri a aparut si nu se mai stinge.pot opri motorul si sa in pornesc dar degeaba nu are putere si nu se tureaza,azi dimineata am luat borna de la bateria si am puso masina tot la fel fara putere si a aparut pe bord code 59.va rog sa ma ajutati.multumesc
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Probabil furtun intercooler sau ceva la admisie
  • Bobooohd

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Insignia 2009 A20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2016

  • Mesaj Privat
Se poate sa fie cumva de la turbo?
Skip ads

  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Cauta in manual la codurile de eroare ...
Nu il am in acest moment,insa mai târziu iti pot spune ce înseamnã cod 59...
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
59 - deschideti si apoi inchideti geamul soferului... apoi o sa iti apara cod 60, adica geamul pasagerului. Asta pentru ca ai scos bornele bateriei. Dar nu are legatura cu SVS-ul, trebuie citita eroarea care a dus la SVS, apoi vei sti de ce a intrat in safe/limp mode.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Asa este..., mai jos gasiti lista cu codurile de eroare:
No. Vehicle message
1 Change engine oil
2 No radio remote control detected, depress clutch pedal for a restart
3 Engine coolant level low
4 Air conditioning off
5 Steering wheel is locked
6 Depress brake pedal to release electrical parking brake
7 Turn steering wheel, switch ignition off and then on
8 Switch ignition off and then on, repeat breath test
9 Turn steering wheel, start engine again
11 Brake pads worn
12 Vehicle overloaded
13 Compressor overheated
15 Centre high-mounted brake light failure
16 Service brake lights
17 Headlight levelling malfunction
18 Left low beam failure
19 Rear fog light failure
20 Right low beam failure
21 Left front sidelight failure
22 Right front sidelight failure
23 Reversing light failure
24 Number plate light failure
25 Left front turn signal failure
26 Left rear turn signal failure
27 Right front turn signal failure
28 Right rear turn signal failure
29 Check trailer brake light
30 Check trailer reversing light
31 Check left trailer turn signal
32 Check right trailer turn signal
33 Check trailer rear fog light
34 Check trailer rear light
35 Replace battery in radio remote control
48 Clean side blind zone alert system
49 Lane departure warning unavailable
50 Activated pedestrian protection system, reset bonnet
51 Compass unavailable
53 Tighten fuel filler cap
54 Water in diesel fuel filter
56 Tyre pressure imbalance on front axle
57 Tyre pressure imbalance on rear axle
58 Tyres without TPMS sensors detected
59 Open and then close driver window
60 Open and then close front passenger window
61 Open and then close rear left window
62 Open and then close rear right window
65 Theft attempted
66 Service anti-theft alarm system
67 Service steering wheel lock
68 Service power steering
69 Service suspension system
70 Service level control system
71 Service rear axle
73 Service All-wheel drive system
74 Service AFL
75 Service air conditioning
76 Service side blind zone alert system
77 Service lane departure warning
78 Service pedestrian protection system
79 Top up engine oil
80 Change transmission fluid
81 Service transmission
82 Change engine oil soon
83 Service adaptive cruise control
84 Engine power is reduced
95 Service airbag
  • Bobooohd

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Insignia 2009 A20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2016

  • Mesaj Privat
Vreau sa va intreb,si sper sa fiu destul de explicit pt a ma putea ajuta voi.
Turbo inainte nu intra chiar de jos adica de la 1700-2000 de turatii,intra pe la 2500 de turatii si parca se audea ca si cand ar trage aer fals sau un vajait nu stiu cum sa va explic mai bine.dar a mers bine inainte adica a fscut figuri cu ceva timp inainte si de cel putin o luna nu a mai facut deloc iar acum nu mai trage deloc masina.se poate sa fie turbo?si ca idee cat ar costa un turbo.multumesc
Skip ads

  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
P.S.: turbo "intra" de la prima cheie sa.i zic asa...adica functioneaza si la 800rpm(ce.i drept nu ofera cuplul maxim). Daca aveai un fasait mai puetrnic...:intercooler, furtun intercooler si/sau turbos si in ultimul rand turbo. Cu toate astea...daca turbina ceda trebuia sa ai un nor de fum la esapament
  • Bobooohd

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Insignia 2009 A20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2016

  • Mesaj Privat
Nu a scos deloc fum.sa aprins cheia in bord si nu mai trage deloc si nu se mai tureaza mai mult de 3000.ca sa ajung la 90 la ora imi trwbuie 5 minute.Sad deci spui sa ma uit la intercooler?
  • vergil bora

  • Mesaje scrise: 120
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2010

  • Mesaj Privat
In primul rând diagnosticare si vãzut ce cod are stocat.Turbo am reconditionat total la Autonik Cluj -1400 lei si manopera demontat montat 150 lei.
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Verifica cu atentie furtun intercooler sa nu fie crapat, electrocalva turbo si mai apot geometria turbinei.
Dar pune un tester pe ea. Si un op.com este destul de bun
  • Bobooohd

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Insignia 2009 A20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2016

  • Mesaj Privat
Ok.va multumesc.am sa revin cu un raspuns lunii dupa ce se uita mecanicii la el.
  • dylau66

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2011 a20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Oct 2016

  • Mesaj Privat
Salut.. sunt nou pe aici, am un opel insignia 2cdti 160 cp, am intampinat aceeasi problema ca si voi, Service Vehicle Soon. Cand o acceleram mai tare 3000 rpm imi dadea in nas... lipsa putere. Am citit discutiile voastre, am coborat la masina sa verific furtunul intercooler, care era crapat.
L'am schimbat... masina nu tragea... am facut o programare la reprezentanta, au sters eroarea, invatat senzorul si regenerare pdf. Masina a inviat, mi'au spus ca rupe acum... am plecat de la ei, masina chiar tragea, rupea...
La reprezentanta am fost luni si joi cand dau sa plec, pornesc si iar mesajul SVS Sad 3 zile si sa apara iar...
Simtome.. se accelereaza dar mai greu, nu mai are cuplu acela imediat, parca e si putin mai galagioasa cand intra turbina...
Ce ar mai putea fi?! Sad
  • vergil bora

  • Mesaje scrise: 120
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2010

  • Mesaj Privat
In primul rând diagnosticare si vãzut ce cod are stocat.
  • dylau66

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2011 a20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Oct 2016

  • Mesaj Privat
Am rezolvat... le'am dus masina la cei de la opel... au facut o diagnoza sa vada care ar fi problema si au gasit un furtun de la vaccum care cedase. Cam atat mi'au spus... l'au schimbat, au sters eroarea si acum merge din nou.
Bine ca a fost doar atat!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR