- mihai_b18
- **
- 441 mesaje
- din 07 Oct 2009
- Corsa 2004 Z13DT
- Bucuresti
mihai_b18
- Mesaje scrise: 441
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2009
- Mesaj Privat
sejad
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 1997 x12sz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2010
- Mesaj Privat
sejad
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 1997 x12sz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2010
- Mesaj Privat
@vickp27
Nici a mea nu sare de 90* dar daca prind aglomeratie prin oras si merg treapta 1, 2 iar franez iar plec se incinge motorul grav ajunge la 100* nu stiu daca are ceva termostatul oricum aveam in plan sa schimb sonda lambda, debimetru sa vad daca isi mai revine revino si u cu informatii dupa ce schimbi termostatul.
Nici a mea nu sare de 90* dar daca prind aglomeratie prin oras si merg treapta 1, 2 iar franez iar plec se incinge motorul grav ajunge la 100* nu stiu daca are ceva termostatul oricum aveam in plan sa schimb sonda lambda, debimetru sa vad daca isi mai revine revino si u cu informatii dupa ce schimbi termostatul.
- danpet
- ****
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
Eroarea pompei e nesemnificativa.Dar,cand faci plinul si se opreste pompa automat,daca tregi din nou de maneta,mai intra ceva benzina (poti face asta de cateva ori).Aici poate sa apara o eroare,cred eu de maxim 1 litru.
E clar ca ai consum exagerat.Eu am facut urmatorul experiment:
Am mutat cheita de cifra octanica pe 91 (desi am bagat benzina de 95).Aveam si termostatul defect (nu inchidea) si fara carton la radiator.Motorul mergea la fel de bine,n-am simtit nicio diferenta,dar mi-a consumat 10,1 in loc de 9,5 cat am cu cheita pe 95.Teste facute acum,iarna,in oras.
E clar ca ai consum exagerat.Eu am facut urmatorul experiment:
Am mutat cheita de cifra octanica pe 91 (desi am bagat benzina de 95).Aveam si termostatul defect (nu inchidea) si fara carton la radiator.Motorul mergea la fel de bine,n-am simtit nicio diferenta,dar mi-a consumat 10,1 in loc de 9,5 cat am cu cheita pe 95.Teste facute acum,iarna,in oras.
- nastasaflorin
- **
- 145 mesaje
- din 16 Nov 2010
- Corsa 2004 Z17DTH
- Neamt
nastasaflorin
- Mesaje scrise: 145
- Locatie: Neamt
- Masina: Corsa 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2010
- Mesaj Privat
- nastasaflorin
- **
- 145 mesaje
- din 16 Nov 2010
- Corsa 2004 Z17DTH
- Neamt
nastasaflorin
- Mesaje scrise: 145
- Locatie: Neamt
- Masina: Corsa 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2010
- Mesaj Privat
- danpet
- ****
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
sejad
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 1997 x12sz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2010
- Mesaj Privat
sejad
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 1997 x12sz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2010
- Mesaj Privat
@nastasaflorin
Deci suntem deja 3 posesori de (x12sz) care ne plangem de consum eu am mai postat chestia asta undeva:
Consum Corsa b x12sz conform manualului...
Consumul creste in functie de greutate si alte variabile (sofer, temperatura etc...) greutatea maxima care o da cartea este cuprinsa intre 1056 - 1165 kg si avem:
- urban intre 8,8 - 9,0
- extraurban intre 5,7 - 5,9
- mixt intre 6,8 - 7,0
De asemenaea mai dau un consum in functie de viteza (constanta cred) si de greutate si avem greutatea maxima cuprinsa intre 996 - 1225 kg.
- La 90 km/h intre 5,0 - 5,2
- La 120 km/h intre 7,0 - 7,2
Cam asa spune cartea am mai facut rost acum de un manual in limba germana foarte complex dar e mai greu cu tradusul la el eu zic ca o rezolvam pana la urma o luam prin eliminare sa vedem ce iese
Deci suntem deja 3 posesori de (x12sz) care ne plangem de consum eu am mai postat chestia asta undeva:
Consum Corsa b x12sz conform manualului...
Consumul creste in functie de greutate si alte variabile (sofer, temperatura etc...) greutatea maxima care o da cartea este cuprinsa intre 1056 - 1165 kg si avem:
- urban intre 8,8 - 9,0
- extraurban intre 5,7 - 5,9
- mixt intre 6,8 - 7,0
De asemenaea mai dau un consum in functie de viteza (constanta cred) si de greutate si avem greutatea maxima cuprinsa intre 996 - 1225 kg.
- La 90 km/h intre 5,0 - 5,2
- La 120 km/h intre 7,0 - 7,2
Cam asa spune cartea am mai facut rost acum de un manual in limba germana foarte complex dar e mai greu cu tradusul la el eu zic ca o rezolvam pana la urma o luam prin eliminare sa vedem ce iese
- nastasaflorin
- **
- 145 mesaje
- din 16 Nov 2010
- Corsa 2004 Z17DTH
- Neamt
nastasaflorin
- Mesaje scrise: 145
- Locatie: Neamt
- Masina: Corsa 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2010
- Mesaj Privat
Pot fi mai multe cauze ale acestui consum, din ce am citit pe aici.
-EGR-ul murdar - eu l-am curatat deja, era varza, plin de depuneri de carbon, blocat.Mici imbunatatiri la consum undeva la 1-2%(asta de la 20l % cat aveam inainte de curatare)
-TB (throttle body) corpul clapetei de acceleratie murdar, cu garnituri defecte..etc - necesita curatare temeinica, desfacut complet.Inca n-am facut asta, astept sa se mai incalzeasca putin.Tot aici trebuie verificat/inlocuit regulatorul de presiune - o membrana de silicon, cred practic un soi de supapa mecanica.
-Termostatul defect sau decalibrat + senzorul temperatura motor.Daca-s defecte motorul nu e incalzeste destul de rapid si/sau nu "vede" temperatura corecta calculatorul, ceea ce duce la injectare de combustibil mult
- MAF senzor defect - e un senzor de vacuum, situat sub chederul superior al capotei, o chestie dreptunghiulara de plastic cu un furtun care duce in TB.E pe lista.
- Sonda lambda defecta.
Am pus posibilele probleme in ordinea crescatoare a costurilor.
La acestea se poate adauga distributie sarita de la punct sau compresie slaba - insa aici e mai mult de munca, trebuie verificate, rectificate supapele/scaunele acestora, inlocuite garniturile..etc.Urmeaza de facut la vara.
-EGR-ul murdar - eu l-am curatat deja, era varza, plin de depuneri de carbon, blocat.Mici imbunatatiri la consum undeva la 1-2%(asta de la 20l % cat aveam inainte de curatare)
-TB (throttle body) corpul clapetei de acceleratie murdar, cu garnituri defecte..etc - necesita curatare temeinica, desfacut complet.Inca n-am facut asta, astept sa se mai incalzeasca putin.Tot aici trebuie verificat/inlocuit regulatorul de presiune - o membrana de silicon, cred practic un soi de supapa mecanica.
-Termostatul defect sau decalibrat + senzorul temperatura motor.Daca-s defecte motorul nu e incalzeste destul de rapid si/sau nu "vede" temperatura corecta calculatorul, ceea ce duce la injectare de combustibil mult
- MAF senzor defect - e un senzor de vacuum, situat sub chederul superior al capotei, o chestie dreptunghiulara de plastic cu un furtun care duce in TB.E pe lista.
- Sonda lambda defecta.
Am pus posibilele probleme in ordinea crescatoare a costurilor.
La acestea se poate adauga distributie sarita de la punct sau compresie slaba - insa aici e mai mult de munca, trebuie verificate, rectificate supapele/scaunele acestora, inlocuite garniturile..etc.Urmeaza de facut la vara.
- alycrys_20
- *
- 19 mesaje
- din 22 Jan 2011
- Corsa 1994 X12SZ
- Timis
alycrys_20
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 1994 X12SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2011
- Mesaj Privat
sejad
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 1997 x12sz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2010
- Mesaj Privat
sejad
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 1997 x12sz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2010
- Mesaj Privat
- danpet
- ****
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
sejad
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 1997 x12sz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2010
- Mesaj Privat
stef61
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 1996 x12sz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2010
- Mesaj Privat
aleyx
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Bacau
- Masina: Corsa 1995 x12sz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2010
- Mesaj Privat
sejad
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 1997 x12sz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2010
- Mesaj Privat
vickp27
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1998 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
sejad a scris:@stef61
Prietene nu cred ca iti ia 6-7 in oras la motorul care il ai u (x12sz = 33kw = 45hp) mai e un motor (x12xe = 48kw = 65hp) posibil asta sa pape atat ca e mai fortos dar x12sz in nici un caz si mie imi consuma 6-7 + o galeata )
Prietene nu cred ca iti ia 6-7 in oras la motorul care il ai u (x12sz = 33kw = 45hp) mai e un motor (x12xe = 48kw = 65hp) posibil asta sa pape atat ca e mai fortos dar x12sz in nici un caz si mie imi consuma 6-7 + o galeata )
Nici eu nu cred ca poate sa consume doar 6-7 in oras in conditii de iarna si de mers sportiv.IMPOSIBIL
Mie imi consuma mult mai mult in conditiile astea peste 10 si aproape de 15 L/100km
vickp27
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1998 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
sejad a scris:@stef61
Prietene nu cred ca iti ia 6-7 in oras la motorul care il ai u (x12sz = 33kw = 45hp) mai e un motor (x12xe = 48kw = 65hp) posibil asta sa pape atat ca e mai fortos dar x12sz in nici un caz si mie imi consuma 6-7 + o galeata )
Prietene nu cred ca iti ia 6-7 in oras la motorul care il ai u (x12sz = 33kw = 45hp) mai e un motor (x12xe = 48kw = 65hp) posibil asta sa pape atat ca e mai fortos dar x12sz in nici un caz si mie imi consuma 6-7 + o galeata )
Mai am o intrebare ...stie cineva care este diferenta intre X12SZ si X12XE ? banuiesc ca este tipul de injectie dar nu stiu exact stiu ca la X12SZ este injectie monopunct ca am eu si presupun ca la X12XE injectia este multipunct...nu am apucat sa ma uit intr-un manual.