gini79
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2009
- Mesaj Privat
- mariano
- ***
- 950 mesaje
- din 13 Jun 2008
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
mariano
- Mesaje scrise: 950
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2008
- Mesaj Privat
gini79
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2009
- Mesaj Privat
- mariano
- ***
- 950 mesaje
- din 13 Jun 2008
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
mariano
- Mesaje scrise: 950
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2008
- Mesaj Privat
gini79 a scris:ok multesc pt sfat
Nu ai pt ce- gandeste ca arcul reprezinta un element deosebit de important in ceea ce priveste suspensia masinii. Masa proprie a Vectrei este mai mare decat cea a Astrei - asta se va reflecta din plin asupra elasticitatii arcului.
Dar chiar si asa - elasticitatea arcului pentru grupa sa de greutate se obtine prin forjare.
Altfel se forjeaza un arc la care se va aplica o sarcina de 1200 kg/ 1000 comprmari si altfel se va face forjarea pentru care greutatea aplicabila va fi mai mica.
Daca prin absurd vei decide sa folosesti acele arcuri in cazul in care ele se vor potrivi la diametru si lungime - vei avea surpriza ca masina sa lanseze mai tare si sa tina garda sus mai putin timp.
- mau_212000
- *
- 30 mesaje
- din 14 Aug 2009
- Vectra 1996 X16XEL
- Constanta
mau_212000
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1996 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Aug 2009
- Mesaj Privat