geugen
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Alba
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2010
- Mesaj Privat
- SUPERDRAGOS
- ****
- 2,667 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Frontera 2001 3.O DI
- Bucuresti
SUPERDRAGOS
- Mesaje scrise: 2,667
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 3.O DI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
blaster
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Vectra 1998 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Dec 2010
- Mesaj Privat
Masina e din 98, motor 1.8 , merge bine no problem dar de cand am luat-o in fiecare an schimb bateria tot moare.Cand am luat-o prima iarna am incercat s-o pornesc si bateria 0 n-are nimic, moarta.Am fost la service am luat alta un an a mers bine iarna urmatoare a murit.Anu asta am luat primavara o baterie noua Varta si a murit si ea recent n-are curent deloc e secata.Va rog frumos daca stiti sa-mi ziceti ce are.P.S:azi am impins-o a pornit am mers vre-o 15 KM cu ea dus si intors dupa 30 de minute nu a mai pornit deloc bateria moarta.
- florinianc
- ****
- 1,600 mesaje
- din 04 Jun 2010
- Astra 2006 Z16xep
- Cluj
florinianc
- Mesaje scrise: 1,600
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2010
- Mesaj Privat
alinsev- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Vectra 1998 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2010
- Mesaj Privat
- ksper
- ****
- 1,708 mesaje
- din 07 Aug 2008
- Vectra 1997 x20xev
- Arges
ksper
- Mesaje scrise: 1,708
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 1997 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2008
- Mesaj Privat
- D_M_G
- ****
- 2,271 mesaje
- din 13 Feb 2009
- Alta tara
D_M_G
- Mesaje scrise: 2,271
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2009
- Mesaj Privat
-Verifica cat incarca alternatorul..in mod normal trebuie sa ai tensiunea de 14,3-14,5V pe bornele bateriei cu motorul turat peste 1200 RPM!
-Verifica consumul in repaus! Fara contact pus, cu toti consumatorii electrici ai masinii opriti, inclusiv usile inchise, desfaci colierul/papucul de la borna+ si inseriezi intre baterie si cablu un ampermetru! Consumul uzual trebuie sa fie in jur de 30-60 mA! Daca ai montata alarma, acesta este mai crescut!
-Verifica consumul in repaus! Fara contact pus, cu toti consumatorii electrici ai masinii opriti, inclusiv usile inchise, desfaci colierul/papucul de la borna+ si inseriezi intre baterie si cablu un ampermetru! Consumul uzual trebuie sa fie in jur de 30-60 mA! Daca ai montata alarma, acesta este mai crescut!
blaster
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Vectra 1998 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Dec 2010
- Mesaj Privat
Am uitat sa mentionez ca era ceva legat de baterie si scotea un zgomot infernal ce iti spargea timpanele era ascutit... e o chestie nu stiu exact ce este , nici cei de la service nu au stiut sa-mi zica am oprit-o deoarece initial am crezut ca avea de aface cu descarcarea bateriei.va multumesc o sa incerc aceste sfaturi momentan masina sta in parcare si nu pot s-o pornesc din pricina bateriei, maine o sa merg la un prieten care are un redresor sa o incarc si dupa aceea o sa incerc sa rezolv , va multumesc mult !
- oopsCam
- **
- 317 mesaje
- din 04 Jun 2009
- Vectra 2001 Z18XE
- Bucuresti
oopsCam
- Mesaje scrise: 317
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2009
- Mesaj Privat
blaster a scris:Am uitat sa mentionez ca era ceva legat de baterie si scotea un zgomot infernal ce iti spargea timpanele era ascutit... e o chestie nu stiu exact ce este , nici cei de la service nu au stiut sa-mi zica am oprit-o deoarece initial am crezut ca avea de aface cu descarcarea bateriei.va multumesc o sa incerc aceste sfaturi momentan masina sta in parcare si nu pot s-o pornesc din pricina bateriei, maine o sa merg la un prieten care are un redresor sa o incarc si dupa aceea o sa incerc sa rezolv , va multumesc mult !
Ai scos Alarma? ?
misu88
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bacau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2011
- Mesaj Privat
edutzu
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 1998 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2010
- Mesaj Privat
asta cred sa fie si la tine cu problema becului aprins la motor si bateria .. 1: ti se aprinde becul la motor pt ca ai defect la puntea de diode ... si 2 la bateria .../ normal .... nu iti mai incarca , de vina puntea de diode ... deci nu cred ca ai avea cine stie ce de facut ... erorile care ti le-a dat pe tester sunt pe nr 2 .... du-te la electrician si fa un control la puntea de diode
Erghin
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1997 x16szr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2011
- Mesaj Privat
- florinianc
- ****
- 1,600 mesaje
- din 04 Jun 2010
- Astra 2006 Z16xep
- Cluj
florinianc
- Mesaje scrise: 1,600
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2010
- Mesaj Privat
Erghin
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1997 x16szr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2011
- Mesaj Privat
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
- florinianc
- ****
- 1,600 mesaje
- din 04 Jun 2010
- Astra 2006 Z16xep
- Cluj
florinianc
- Mesaje scrise: 1,600
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2010
- Mesaj Privat
emilg85
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Vectra 1997 1.7 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mai 2010
- Mesaj Privat
Va salut! Am trecut prin toate posturile referitoare la Vectra B si cred ca acesta este cel mai potrivit relativ la problema ce o am. Am schimbat de curand bateria pe un Vectra B 1.7TD, am luat un ROMBAT de 80 AH cu 740A la pornire. Totul functioneaza perfect, doar ca azi am observat cum acul de la turometru "pica" pt momente mici de timp... In rest era ok. Am connsiderat ca ar trebui sa masor incarcarea (dat fiind ca turatia este data de electromotor) Astfel: oprita, Vout=12.76V (mai mult decat ok, dat fiind ca bateria e noua), iar pornita, la relanti imi varia intre 13.6 -14.3 iar turata imi dadea 13.4 V. Personal cred ca puntea de diode este imbatranita si electromotorul necesita o curatare. Astept si parerile voastre, precum si cateva ponturi despre locul unde este situat redresorul, releul de incarcare precum si desfacerea alternatorului.
Va multumesc
Va multumesc
- D_M_G
- ****
- 2,271 mesaje
- din 13 Feb 2009
- Alta tara
D_M_G
- Mesaje scrise: 2,271
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2009
- Mesaj Privat
@emilg85
Atat puntea redresoare cat si regulatorul electronic, sunt amplasate sub capacul spate al alternatoruli! Prin urmare un tot unitar! Numai ca....acele mici caderi ale turatiei de ralanti nu provin de la acest ansamblu! Sunt probleme de calitate a combustibilului, EGR murdar, sonda Lambda, clapeta de aceleratie murdara, etc...
Puntea de diode fiind un dispozitiv construit din semiconductori...este greu sa putem vorbi de imbatraniri .....in practica de zi cu zi sunt doua variante....buna sau defecta (scurt, intrerupere sau parametrii anormali in urma masuratorii).....imbatranire mai putin sau deloc!
Urmareste cureaua de accesorii si ar trebui sa ai 4 fulii....pompa servo, compresor AC, vibroken si binenteles fulie alternator!
Acesta este amplasat in apropierea tamponului superior de prindere a motorului...si are 3 suruburi,,,doua in partea de jos si unul in partea de sus.....dai tu de el
Atat puntea redresoare cat si regulatorul electronic, sunt amplasate sub capacul spate al alternatoruli! Prin urmare un tot unitar! Numai ca....acele mici caderi ale turatiei de ralanti nu provin de la acest ansamblu! Sunt probleme de calitate a combustibilului, EGR murdar, sonda Lambda, clapeta de aceleratie murdara, etc...
Puntea de diode fiind un dispozitiv construit din semiconductori...este greu sa putem vorbi de imbatraniri .....in practica de zi cu zi sunt doua variante....buna sau defecta (scurt, intrerupere sau parametrii anormali in urma masuratorii).....imbatranire mai putin sau deloc!
Urmareste cureaua de accesorii si ar trebui sa ai 4 fulii....pompa servo, compresor AC, vibroken si binenteles fulie alternator!
Acesta este amplasat in apropierea tamponului superior de prindere a motorului...si are 3 suruburi,,,doua in partea de jos si unul in partea de sus.....dai tu de el
emilg85
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Vectra 1997 1.7 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mai 2010
- Mesaj Privat
D_M_G a scris:@emilg85
@ D_M_G
Multumesc pentru promptitudine. Nu cred ca am fost destul de clar... Cazaturile acului de la turometru au avut loc si in mers... la turarea motorului, motorul se tura insa acul pica si isi revenea in trepte. Mentionez ca nu se intampla tot timpul. De obicei nu mi-as face probleme, dar vreau sa fac un drum de vreo 300 de km si sper sa nu am surprize. Bateria da semne ca se incarca, iar parametrii ei sunt destul de buni, dar ma ingrijoreaza acea variatie a tensiunii de incarcare. Cu capota deschisa, am observat oarecum ca acele variatii sunt dublate de un sunet ce vine din zona alternatorului. Motorul merge "rotund"... dar cred ca cel mai bine ar fi sa revin dupa ce dau jos electromotorul pentru mentenanta. Saptamana viitoare merg acasa si o sa o urc pe rampa... Sper sa reusesc sa fac tot ce mi-am propus.
Dat fiind ca nu am deschis niciodata un electromotor, sper sa fie in regula referitor la clasele de protectie, pentru ca intradevar, semiconductorii nu imbatranesc, insa praful ce se poate aduna poate cauza aparitia parazitilor.
O zi buna tuturor!
- D_M_G
- ****
- 2,271 mesaje
- din 13 Feb 2009
- Alta tara
D_M_G
- Mesaje scrise: 2,271
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2009
- Mesaj Privat