De cateva zile sunt multumitul proprietar al unui Astra F 1.6 din 1995 cu motorizare X16SZ. Imi place foarte mult aceasta masina.
![Very Happy](http://www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Ca sa nu deschid mai multe threaduri, as vrea ca in acest thread sa se trateze solutii la problemele pe care le intampin la masina mea.
Si acum sa va intreb una alta, cu riscul ca aceste informatii sa fie deja pe forum, caz in care imi cer scuze.
Problema 1: Ridicarea si coborarea antenei de radio.
Casetofonul de pe masina nu mai este cel original, acum este un Pioneer DEH-2900MP. Cel care l-a instalat, a taiat fire din mufa care intra in casetofonul original si le-a legat la alta mufa adaptoare care se potriveste noului casetofon. El a legat doar esentialul: 12V permanent de la baterie, 12V conditionat de contact si masa (si bineinteles cele 4 difuzoare). La mufa care intra in casetofonul original au mai ramas destul de multe fire de care nu s-a atins si care as vrea sa stiu ce inseamna, in special controlul miscarii antenei de radio, care fire sunt si cum se face controlul iesirii si coborarii antenei. La casetofon exista un fir de REMOTE care pornea un amplificator in momentul cand casetofonul pornea, poate se poate sa ma folosesc de acest fir ca sa comand iesirea antenei.
O schema electrica m-ar ajuta foarte mult, unde o pot gasi?
Problema 2: Iluminare consola centrala
Nu se aprind becurile la consola centrala, la reglajele de caldura, turatie ventilator, directionare aer, dezaburire luneta spate si partea stanga a ecranului LCD unde se afiseaza ora data si temperatura exterioara (unde se afla senzorul de temperatura exterioara?).
Intrebarea este cum desfac fata consolei centrale ca sa pot ajunge la acele becuri sa vad ce e acolo? Am vazut doua suruburi in partea de jos dar as vrea sa stiu tot inainte sa desfac, ca sa nu trag degeaba.
Problema 3: Spalare motor
Compartimentul motor este foarte murdar, se recomanda spalarea compartimentului motor? Ce parere aveti? Cum s-ar face cel mai eficient lucrul acesta?